Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dante / 2022-02-17 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie gorąco w kabinach, samolot przepełniony podczas 1h lotu 35min było zajęte sprzedażą produktów typu perfumy, zdrapki, przekąski. Brak możliwości płacenia gotówką tylko karta, nic nie szkodziło by obsługa bez rękawiczek dotykała plastikowych kubków i jedzenia. Niby covid, ... ale jednak są inne zasady bo na wysokości przelotowej nikt nie zaraża.
    ZaletyŚrednia cena lotów
    WadyBrak przestrzegania zasad higieny
    Cały czas podczas lotu wciskanie produktów
    Brak ergonomii siedzeń, czekam jak tylko wprowadzą miejsca stojące
    Wszędzie są ukryte koszty
  • ~Gg / 2022-02-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niski poziom obsługi klienta zarówno w miedzynarodowym zespole reklamacji jak też polskim zespole odpowiedzialnym za customer care. Ignrorwanie pytań, brak możliwości kontaktu telefonicznego i ignorowanie prośby obtaki aby usprawnić wyjaśnienie sprawy.
  • ~Tomasz / 2022-02-13 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika .brak kontaktu z infolinią , zle podejście do klienta .
  • ~LL / 2022-02-12 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam został zmieniony lot na godziny w których pracuję a teraz nawet nie mam jak odzyskać środków płatniczych, nr telefonów nie działają a robot nie odpowiada na moje pytania tylko sam swoje narzuca, a jak chcę zmienić lot to cena wzrasta od 40 euro-do 100 euro za bilet więc muszę dopłacić , a jak chcę zarezerwować zupełnie incognito lot to cena jest 5 euro czegoś nie rozumiem
    Wadyza wszystko trzeba płacić
  • ~violet_evergarden / 2022-02-12 17:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Brak jakiegokolwiek sensownego kontaktu z Biurem Obsługi klienta. Mam problem z zalogowaniem się do konta, nie mogę zakończyć transakcji zakupu biletów. Na stronie internetowej nie ma nr tel na infolinię ani adresu mailowego do kontaktu. Nr na infolinię znaleziony w internecie jest nieaktywny. Zgłoszenie/skargę można wysłać tylko po zalogowaniu do konta więc też nie mogę tego zrobić. Jedyną opcją jest chatbot, który zamiast skontaktować mnie z człowiekiem cały czas zadaje takie same pytania, które nie mają związku z moim problemem.
    ZaletyW kwestii obsługi klienta - brak zalet
    WadyNiefunkcjonalny system obsługi klienta, składania skarg/reklamacji
  • ~Jola / 2022-02-08 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA!!! Dzięki "uprzejmości" pracowników nie dostaliśmy się na pokład. Kazali nam wypełnić jakiś papierek w internecie (mimo posiadania paszportów covidowych). Internet się wieszał, wszystko było po hiszpańsku, nikt nie zaproponował opcji papierowej, potem okazało się że taka była, po wypełnieniu jednego, na drugi brakło kilku minut, bramki zamknęli pół godziny przed wylotem. Straciliśmy ok. 10 000 zł, wystarczyła mała pomoc ze strony przewoźnika. Sprawa idzie do sądu. Omijać tę linię szerokim łukiem, bo można stracić dużą kasę. Niskie ceny samego lotu rekompensują sobie czym innym : wysoką ceną bagażu rejestrowanego (można dokupić dodatkowy podręczny), przydzielaniem miejsc osobno (można dokupić wybór miejsca) itp.
    ZaletyBRAK
  • ~Antoni / 2022-02-03 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Podają ceny proponowane inne niż te podczas dokonywania rezerwacji. Różnica 100 procent. Jednym slowem oszustwo. Nie polecam firmy Dziad Lot.
  • ~Bela / 2022-01-20 22:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porazka co za firma bylismy z zona i dzieckiem na lotnisku 2 h przed czasem w krakowie czekajac na koniec kolejki 30 sekund przed ostatnim klijentem pani co ledwo ma 20 lat stwerdzila ze system sie zamknal i nie mozna wejsc na poklad a ludzie dopiero co byli za szklanymi dzwiami obsluga katastrofa jak w chlewiku nie polecam ryniar .jak kase maja na koncie maja ludzi za Smieci
    ZaletyZadnych
    WadySzok
  • ~Totalnie niezadowoleni / 2022-01-11 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, wybraliśmy losowe miejsca pracy,y kupnie biletów żeby nie dopłacać.
    Okazało się, że ja mam 33c a mąż 9c . Q samolocie okazało się że było ok 10 wolnych miejsc w tym nawet rząd 3wolnych obok siebie i równie głupie system nie posadził nas obok siebie tylko w odległych miejscach. Masakra. Nigdy więcej nie lecę tymi głupimi liniami!!!
    Współczuję poziomu inteligencji!
    ZaletyTotalne zero
    WadyMultum.
  • ~Rozczarowani kolejny raz / 2022-01-11 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny lot Ryanair, ale na pewno ostatni, jednogłośnie dziś to przyznaliśmy z mężem.
    Kolejny bo względnie tani, ostatni bo znów opóźnienia. .pierwsze opóźnienie podczas wylotu z gdańska o 1h czasu, o czym dowiedzieliśmy się dopiero stojąc już przy odprawie do wejścia do samolotu. Ok 30 minut opóźnienia w drodze powrotnej...
    Obsługa średnio uprzejmą. Chcieliśmy kupić przekąski za gotówkę, pan odmówił, płatność tylko kartą bo pandemia.... kasy nie weźmie do ręki bo pandemia bo ostrożność, ale produkt wyda jak zapłacisz kartą, produkt czyli np chipsy, które dotykało już z kilka osób obsługi. Gdzie tu logika. Jak robicie ograniczenia to logicznie chociaż.
    Siedzenia kleiły się do rąk. Nie chcę myśleć kiedy ostatni raz ktokolwiek porządnie umył "stoliki" w siedzeniach nie wspomnę o jakiejś dezynfekcji bo przecież pandemia...
    ZaletyBrak
    WadyW opinii
  • ~Iryna / 2022-01-08 14:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Opóźniony lot na 1,5 godziny w obie strony, niestety i nie było żadnej informacji wcześniej, a o zatrzymaniu rejsu dowiadujesz się przed rozpoczęciem onbordingu tylko z tablicy informacyjnej
  • ~Janek / 2022-01-01 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tania linia lotnicza, niestety odbijająca sobie ceny na nieświadomych klientach. Dokonałem odprawy internetowej przez aplikację, jak się niestety okazało, pomyłka ta kosztowała mnie 300 złotych, taki jest koszt wydrukowania papierku z moim nazwiskiem. Pani przy kasie z nieskrywaną, wręcz psychopatyczną radością indormowała mnie o konieczności dopłacenia 1200 złotych (4x300zł). To był mój trzeci lot Ryanairem, jeden się nie odbył, drugi miał opóźnienie 5 godzin, za trzeci musiałem dopłacić 3 krotność ceny, a i tak wylądowałem na innym lotnisku. Ryanair nie poczuwał się do odpowiedzialności zapewnienia transportu do miejsca docelowego, więc musieliśmy wydać kolejne 20 euro na osobę. Pani z infolini że sztuczną uprzejmością poinformowała mnie że należy złożyć zażalenie i czekać.
    ZaletyTanie loty
    WadyWszystko inne
  • ~MSDill / 2021-12-31 11:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Okazalo sie ze musi byc test covid przed wylotem.
    Pobieglem z kolejki go zrobic, wpuscili mnie na test jako pierwszego, wrocilem spozniony 7 minut i pomimo ze wiedzieli ze robie test to juz nie pozwolili wejsc na poklad, a schody nadal byly i samolot odlecial spozniony 20 minut.
    Takie h..j..!!!
    Ryanair, oprocz tanich biletow, g... serwis oferuje i reprezentuje!
    ZaletyTylko cena biletu
    WadyZaden. Znieczulica i kasa sie liczy
  • ~Marcel / 2021-12-29 08:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko nawet ok ,ale oszukują na bagażach.
    Myślałem że mogę nadać mały lekki bagaż , jednak nie.
    ZaletyDobry personel pokładowy
    WadyOszustwo na bagażach
  • ~Tomasz / 2021-12-26 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zachowanie obsługi na lotnisku żenujące. Brak jakiejkolwiek pomocy. Brak wiadomości przed odlotem i brak empatii do człowieka. Chaos jaki był dziś 26.12.2021 na lotnisku w Modlinie spowodował że bardzo dużo podróżujących nie zdażyło na swoje samoloty. Byli zmuszeni do poniesienie dodatkowych kosztów i zakupu nowych biletów. A to wszystko przez brak dobrej organizacji przy testach. Ludzie czekali po 4h na mrozie. A tym którym się udało zamknięto bramki i pomimo próśb kapitan nie zgodził się nikogo więcej wpuścić na pokład samolotu.
    Mamy przecież Święta. A ludzie teraz utknęli na lotnisku.
    ZaletyNa tą chwile brak
    WadyAż za dużo
  • ~Ola / 2021-12-25 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Z kwietnia 2020 r. nie mogę odebrać pieniędzy za odwołany lot. Pisanie e-maili nic nie dało. Mam pilny wyjazd i na powrót znów trafił się bilet z ryanair. Miałam nadzieję że coś się zmieniło w tej firmie. Nic. Kolejny raz kombinacje. Zarezerwowałam bilet, wszystko OK. Po dwóch dniach otrzymałam e-mail ze zmianą lotu na 2 dni póżniej. Nie wiem czy dostane zwrot. Firma - beznadzieja.
    Zaletyżadnych
    WadyNie rzetelna firma, pieniędzy nie oddają
  • ~Mrs.liv / 2021-12-23 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga!!!!!! Mam juz dosyc ubiegac sie 2 lata o zwrot pieniedzy, to jest jakis zart ze tak powiem. Niemila obsluga rozlaczyla sie po tym jak spytalam po raz kolejny co mam dalej zrobic bo juz sama nie wiem, caly czas wysylalam maile i formularze jak prosili a nie odpisywali na nie. Latalam do banku i prosilam o jakies potwierdzenia mojego konta. Teraz znowu wymyslaja co innego. Co to ma znaczyc ??
    ZaletyŻadnych.
  • ~Lego / 2021-12-23 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 7 metrów mułu. Każą stać na mrozie pół godziny
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~rotor / 2021-12-21 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilot to wcześniej chyba transportowcem latał. Tak lądował w Goleniowie że gdyby nie pasy to z foteli wszyscy pospadaliby. Potem leciałem z inna linią - Pilot starszy gość - lądował jak na poduszce, niezauważalnie. Taki to fachowiec Rayanairem wozi ludzi.
    Wadycięcie kosztów do granic mozliwości
  • ~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
    . Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902