strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~korpeza / 2022-03-26 09:22
Od jakiegoś czasu zmienili sposób logowania i okazuje się że kod weryfikacyjny przychodzi po kilku godzinach kiedy już jest nie aktualny.
W sobotę rano podczas kolejnej próby logowania kod przyszedł od razu ale po wpisaniu go wyświetlił się komunikat , że kod jest nie prawidłowy.
A jakakolwiek próba kontaktu bez zalogowania jest nie możliwa .
To jest chyba najgorsza linia z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia.
spróbuje jeszcze raz i kasuje konto bo to nie ma sensu . -
-
~Karolina / 2022-03-25 19:07
Kolejna tania linia, którą lata się z przymusu, bo nie ma innych połączeń. Komfort poniżej oczekiwań, na każdym kroku wyłudzana dodatkowa złotówka. W przypadku problemów z rezerwacją rozmawia się z automatem, który nie identyfikuje co się do niego pisze. Koszmar!!!!
-
~brrrrr / 2022-03-25 14:49
OSZUŚCI !!!!!!!!
Od 07.2018 roku nie mogę odzyskać odszkodowania za odwołany lot. Mam decyzję Prezesa ULC oraz klauzulę wykonalności z Sądu w Warszawie , ale te DZIADY nie posiadają rachunku bankowego w PL, żeby komornik mógł ściągnąć dług. Czy może ktoś wie czy oni posiadają jakieś aktywa w PL? Dajcie znać -
~Kaja / 2022-03-25 11:07
Kilka dni temu zamówiłam lot do Budapesztu przez aplikację. Po uiszczeniu płatności pokazał się błąd niewiadomego pochodzenia. Nie otrzymałam żadnego maila z biletami, tak samo w aplikacji nie pojawia się w ogóle ta rezerwacja, więc też niemożliwe jest zgłoszenie przez stronę, bo nie posiadam nr rezerwacji. Pieniądze były w blokadzie przez ok 3 dni i miałam nadzieję, że po prostu je zwrócą ze względu na błąd - w tym czasie aplikacja nie działała z powodu prac konserwacyjnych. Niestety, dzisiaj pieniądze zostały zaksięgowane, biletów nadal nie ma, a na moje maile nikt nie odpisuje. Oczywiście żadna infolinia nie działa. To jest po prostu żenada. Nawet nie wiem, gdzie mam się zwrócić o pomoc. Frustracja sięgnęła zenitu! ZaletyW miarę tanioWadyZero kontaktu
Nie odpisują na maile
Błędy w aplikacji -
~Paweł / 2022-03-23 12:54
Od lipca 2021 czekam na ogromną sumę 130 zł za odwołany lot gdańsk kopenhaga, oszuści twierdzą że pieniądze zostały przelane, infolinia nie działa, wniosek o ponowny zwrot system odrzuca, omijać z daleka ZaletybrakWadyprzestępcy -
~Grzech93 / 2022-03-22 09:18
Oszuści i złodzieje!!! Anulowali mój lot po czym przy zwrocie pieniędzy obciążyli mnie kosztami za płatność kartą. ZaletyŻadnychWadyOszuści -
~olena7897 / 2022-03-21 16:19
Linia lotnicza Ryanair pomimo ciągłego reklamowania się jako pomocna dla osób z Ukrainy nie ma nic wspólnego z chęcią pomocy. Kontakt z nimi jest niemal niemożliwy, a kiedy już jakimś cudem uda się dostać na chat z konsultantem to panie po zaledwie 10 sekundach zwłoki z odpowiedzią rozłączają się i trzeba czekać kolejne kwadranse na to aby łaskawie ktoś się z nami ponownie połączył. O kontakcie telefonicznym nawet nie nie będę się rozwodzić, ponieważ ciężko opowiedzieć o czymś czego nie ma.
Podejście Ryanaira jest skandaliczne, konsultanci nie są skorzy do pomocy, a każdą nawet minimalną i oczywistą do poprawy pomyłkę wyceniają jak diamentowe korony ze złotymi wstawkami. Nie da się od nich dowiedzieć niczego poza tym, że właściwie to idźcie sobie i nie zawracajcie nam głowy. Na prośbę o pomoc w poprawieniu rezerwacji osób z Ukrainy, które uciekają przecież przed wojną stwierdzili, że nie są w stanie pomóc. Gdzie w takim razie ta ich wszędzie ogłaszana pomoc Ukraińcom?
Skandal i żenada!ZaletyBRAKWadyZA DUŻO BY SIĘ TU ZMIEŚCIŁO -
~teresa / 2022-03-21 11:47
reklamację złożyłam 02.12.2021 !!!! do dnia dzisiejszego po kilkunastu próbach kontaktu, który w praktyce nie istnieje !!!! nie otrzymałam odpowiedzi, telefony nie DZIAŁAJĄ ,KTÓRE KANCELARIE PRAWNE ZAJMUJĄ SIĘ TĄ LINIĄ ??? -
-
~J-F / 2022-03-18 11:45
Chamstwo, oszustwo, złodziejstwo na niespotykaną skalę. Teresa S. to jest agentka ryanair odpowiadająca na reklamacje w języku angielskim nie załatwia jakiejkolwiek wniesionej leklamacjim lecz ma już z góry przygotowaną sztampę im wysyła pasażerom same głupoty. Na lotnisku w Poznaniu kolejne chamstwo gdyż oszukuje się pasażerów wmawiając, że za "dodatkowy bagaż" trzeba płacić. Agentka nan 0220 bezczelnie żąda karty płatniczej pasażera i bez zgody pasażera pobiera pieniądze z jego rachunku w bardzo wysokiej kwocie. Jak pasażer nie chce dać swojej karty płatniczej to zastrasza nie wpuszczeniem na pokład samolotu i straszy strażą graniczna i policją. Teraz to już nawet nie przyjmują reklamacji i nie można się do tej przxeklętej firmy dodzwonić. NIE RADZĘ KORZYSTAĆ Z USŁUG TEGO BEZNMADZIEJNEGO PRZEWOŹNIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyŻADNYCHWadySAME WADY -
~alex / 2022-03-18 11:20
the stuff was very rude. the trip was a nightmare. i will never go again with Ryanair airplane! ZaletynothingWadyeverything -
~Paweł / 2022-03-18 07:27
Im shoct thats this rude staff can work in people service. One old lady on stansted ask me to put mask on . I said i havant got one i lost it on the way if she can give me one off hers she said no . and i will miss the fly without it. Good other passanger help me with one but i will avoid that fucking ryiener ZaletyNicWadyStaff verry rude -
~Krystian / 2022-03-13 10:59
Tragedia! Podczas mojej pierwszej podróży RyanAirem(pierwsze 2 loty) całkowicie zniszczyli jedną z walizek, rzucają jak popadnie, a podczas 2 podróży... No właśnie, do niej nawet nie doszło! Zmienili całkowicie termin obu lotów zaledwie 2tyg przed, żałosne! ZaletybrakWadysamowolka -
~Bas / 2022-03-12 21:46
Na początku dowiedziałam się, że jeżeli się tak będę denerwować, a uwierzcie miałam powód, to ta osoba, która segreguje ludzi, nie wpuści mnie na pokład, to jest poniżej wszelkiego poziomu obsługi klienta. Zamiast widzieć że to ich wina, to jeszcze grożą. Bardzo niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa naziemna na lotnisku Pyrzowice. Z powidu covida robią z nami co chcą, godność mając za nic, ale to my im płacimy, a nie odwrotnie. Pijaków na pokładzie lepiej traktują, niż ludzi z kłopotami. ZaletyNie maWadyCała obsługa naziemna -
~Tomasz / 2022-03-07 11:16
Nigdy już nie skorzystam z usług Ryanair, 552 zł za zmianę nazwiska pasażera, rezerwacja zrobiona wczoraj, lot za 3 tygodnie, pomyliłem się, wpisałem jedno z nazwisk dwa razy. Jakie Ryanair poniesie koszty w związku z tą zmianą? A cena tej zmiany to 3/4 ceny biletu w obie strony. To jest oburzające. Oczywiście biletu zwrócić nie można. Takim działaniem firma odbiera mnie jako klientowi godność. Czuję się okradziony. Oczywiście żadnej infolinii, najpierw rozmowa z botem, potem z konsultantem na czat. Nigdy już nie skorzystam usług Ryanair. Wolę zapłacić więcej innemu przewoźnikowi, ale przynajmniej nie bać się, że jakaś głupia pomyłka będzie mnie kosztować drugie tyle co bilet. ZaletybrakWadycennnik, brak postawu pro-klient -
~Michael O'Realy / 2022-03-05 21:48
Ryanair to najwieksze dno jesli chodzi o Europejskich przewoznikow! Jesli mozesz wybierz cokolwiek innego np LOT lub AERLINGUS! Z dala od tego twora co traktuje ludzi jak bydlo i przegania pasazerow od zagrody do zagrody i sciska jak swinie w malych pomieszczeniach, na domiar czasem przetrzyma na zewnatrz terminala przed samolotem tylko dlatego ze mozna! Dno i 5metrow mulu. ZaletyBRAK -WadyIstnienie takiego badziewia! -
~Pawulon / 2022-03-04 06:48
Okropna linia, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej oszukańczej i podstępnej firmie ZaletyBrakWadySame -
-
~Alex / 2022-03-03 23:12
Niestety wszelkie negatywne opinie znajdują potwierdzenie w faktach kontakt na chacie to fikcja -
~J-F / 2022-03-02 19:41
armia oszustów, a w szczególności na bagażach. szukają pieniędzy w kieszeniach klientów posługując się ich kartami płatniczymi bez zgody pasażera. szczególną uwagę należy zwrócić na agentkę w Poznaniu, która straszy klienta strażą graniczną i pobiera pieniądze z jego rachunku bankowego. Tą agentką jest nan 0220. Chamstwo na niespotykaną dotychczas skalę. Pobranych z rachunku bankowewgo klienta nie chcą zwracać. Ustalić też należy kim jest również agentka Teresa S. Nie radzę latać tymi liniami.
ZaletyżadnychWadyNIE LATAJCIE TYMI LINIAMI -
~E / 2022-02-25 16:13
Dramat!!!! Nie polecam !!! Od września czekam na zwrot należnego odszkodowania za opóźniony o 8 godzin lot Pisałam 4 skargi , infolinia już w Polsce nie działa ….. żenada!0 -
~tjoiy / 2022-02-22 22:00
Mega źle, oszuści niesamowici tyle w temacie. mega porazka Zaletyzoe
strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »