strona 15 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Anna / 2022-04-18 11:38
lot Warszawa-Kolonia dnia 17.04.2022
Nieznana mi wcześniej rodzina z Ukrainy z 4 małych dzieci cudem wydostała się spod Kijowa po 6 tygodniach spania w schronie zbudowanym ze stołów i drzwi. Chleba nie widzieli przez 37 dni.
Cel - Kolonia. Szukałam różnych połączeń, żeby jak najmniej się umęczyli. ZANIM przyjechali do mnie kupiłam bilety dla 2 dorosłych i 4 dzieci.
14.04 dotarli do mojego domu. Zrobiłam wszystko, żeby mogli odpocząć.
Przy odprawianiu okazało się, że najmłodsze dziecko ma 1,5 roku i nie mogę jej odprawić - to jedyna informacja, jaka się pojawiła na stronie. Ani wzmianki o potrzebie zmiany biletu!
Przy odprawie na lotnisku 17.04 ok.godz.15 w okienku nr 6 opryskliwy, chudy młodzieniec poinformował, ze trzeba zapłacić za nadbagaż. Pytam o ile przekroczył wagę. UWAGA: o 1 kg! Mówię, że ludzie uciekli, 4 dzieci - NIC.
I brakuje odprawy dla najmłodszego dziecka. Mówię, że ma kupiony bilet jak dorosły. Nie szkodzi - trzeba dopłacić 120 PLN za ZMIANĘ BILETU....
Obrzydliwa ta obsługa uchodźców. Obrzydliwa.
-
-
~Nick / 2022-04-17 20:59
Moich znajomych po pierwsze nie wpuścili do samolotu po drugie zabrali im pieniądze po trzecie wmawiali że nie kupili biletów itp ZaletyŻadneWadyDużo -
~Rajnartopipa / 2022-04-15 11:02
To qr.w.y i złodzieje ie je
Wynocha z polski.
Oszukaliscie mnie.ZaletyTanioWadyNaciągacze -
~Tomek / 2022-04-13 16:55
To idioci . Moja narzeczona miała walizkę która wchodziła tylko trzeba było ją wcisnąć a ja poszedłem na priority .kazali jej dopłacić 50 euro. Złodzieje. Byłem wyjaśnić ale pani mówi teraz za późno, idzie pan bo zamykamy. WadyZłodziejska linia -
~Urszula / 2022-04-07 19:30
Jak im pasowało przełożyłem lot jak Angole wymyślili 10 dni kwarantanny i chciałem miesiąc wcześniej przełożyć lot to mi wylot przepadł. Bo nie z ich winy słaba firma i słabe podejście do klienta. ZaletyBrakWadySłabe beznadziejne podejście do klienta -
~Mike / 2022-04-06 19:30
Nigdy nie bukujcie parkingu przez ich apke,zapłaciłem 80£ ,a w momencie kiedy musiałem odwołać lot z powodu ospy wietrznej mojego synka (kiedy w końcu się dodzwoniłem do szanownych państwo) dowiedziałem się że nie odzyskam tych pieniędzy bo nie mają takiej polisy.To są złodzieje przywłaszczający sobie czyjeś pieniądze ot tak,nawet nie mogłem przebukować na inny termin.Shame of you -
~Tomek / 2022-04-04 19:20
Traktowanie pasażerów jak bydło, brak jakiejkolwiek pomocy, kobieta znosząca wózek dziecięcy z dzieckiem po schodach na lotnisku w Londynie, nikt nie pomógł, stali się patrzyli. Spóźniony samolot i nerwem zachowanie załogi która pośpiszala pasażerów. Nigdy więcej, chyba tylko w Afryce może być gorzej. ZaletyBezproblemowy start i londowanie samolotu.WadyObsługa, dopłaty, traktowanie ludzi jak bydło. -
~Edith / 2022-04-04 18:04
Lot 1.04.2022 Manchester
Lot 1.04.2022 Manchester - Kraków
Skandal że strony ryanair 11 h i 37 opóźnienia. Zero oficjalnych komunikatów ze strony pracowników czy lot się odbędzie, czy również nie. Po 2,5 h opóźnienia i 2 h siedzenia w samolocie zostało zaproponowane kupienie napojów. Nie dostaliśmy voucher które nam się za opóźnienie normalnie w świecie należały. Kiedy nareszcie dotarł samolot żeby nas zabrać nie miał napojow ani jedzenia na pokładzie. (było wino i po 1 szt kit kat, snickers i kinder beouno) nikt nie poinformował żeby zakupić sobie coś na lotnisku. Zero komunikacji z pasażerami Skandal i piekło dla mnie i dzieci
Żeby taka duża linia lotnicza kazała ludzi czekać tyle czasu na podstawienie sprawnego samolotu, na dodatek staraliśmy się dowiedzieć od kogo czy polecimy czy lot zostanie odwołany odp była musicie czekać polecicie ale nie wiemy kiedy. Jakas masakra.WadyCałe mnóstwo -
-
~Olga / 2022-04-04 10:35
Liniami Ryanair latam już od kilku lat. Zadziwia mnie jedno a mianowicie jak pracownicy tej linii wyłapują przed wejściem na pokład osoby z nieco większym bagażem niż standardowy. Wyłapują i każą płacić na dużo większy bagaż. Dzieje się tak tylko w Polsce w Gdańsku. Odczuwa się że pracownicy ewidentnie mają z tego jakąś prowizję, gdyż bardzo skupiają się na kontroli bagażu pasażerów. Nigdzie indziej tego nie widziałam na tych liniach. -
~Sarah / 2022-04-02 19:18
Nie polecam, miałam zakupiony specjalny bilet na instrument, który miał zostać odprawiony do łuku bagażowego, a kazano mi go wnieść samej na pokład samolotu 18 kg, mimo że miał być przechowany w luku bagażowym. -
~Tomasz / 2022-04-01 19:29
Oszuści! Brak informacji? 10 h opóźnienia nikt nie daje znać! ZaletyBrakWadyWszystko!! -
~Tom / 2022-03-30 12:34
Nie polecam. Często odwoływane loty. Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Kontakt bardzo ograniczony. WadySłaby kontakt. Brak pomocy w rozwiązywaniu problemów. Przetrzymywanie pieniędzy za odwołane loty. -
~Wika / 2022-03-29 22:34
Strona Ryanaira to jeden wielki dramat. Czy tam można zrobić rezerwację bez problemów? Nie.
Serio, ogarnijcie to, bo można dostać szału. Pozdrawiam.ZaletyMałoWadyNie da się normalnie zrobić operacji -
~Wacek / 2022-03-28 12:27
Opłaty za wszystko. Słaba aplikacja. Nie polecam. Stanowczo odradzam. WadySame wady. Drogo. Maksimum oplat za wszystko -
~korpeza / 2022-03-26 09:22
Od jakiegoś czasu zmienili sposób logowania i okazuje się że kod weryfikacyjny przychodzi po kilku godzinach kiedy już jest nie aktualny.
W sobotę rano podczas kolejnej próby logowania kod przyszedł od razu ale po wpisaniu go wyświetlił się komunikat , że kod jest nie prawidłowy.
A jakakolwiek próba kontaktu bez zalogowania jest nie możliwa .
To jest chyba najgorsza linia z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia.
spróbuje jeszcze raz i kasuje konto bo to nie ma sensu . -
~Karolina / 2022-03-25 19:07
Kolejna tania linia, którą lata się z przymusu, bo nie ma innych połączeń. Komfort poniżej oczekiwań, na każdym kroku wyłudzana dodatkowa złotówka. W przypadku problemów z rezerwacją rozmawia się z automatem, który nie identyfikuje co się do niego pisze. Koszmar!!!!
-
-
~brrrrr / 2022-03-25 14:49
OSZUŚCI !!!!!!!!
Od 07.2018 roku nie mogę odzyskać odszkodowania za odwołany lot. Mam decyzję Prezesa ULC oraz klauzulę wykonalności z Sądu w Warszawie , ale te DZIADY nie posiadają rachunku bankowego w PL, żeby komornik mógł ściągnąć dług. Czy może ktoś wie czy oni posiadają jakieś aktywa w PL? Dajcie znać -
~Kaja / 2022-03-25 11:07
Kilka dni temu zamówiłam lot do Budapesztu przez aplikację. Po uiszczeniu płatności pokazał się błąd niewiadomego pochodzenia. Nie otrzymałam żadnego maila z biletami, tak samo w aplikacji nie pojawia się w ogóle ta rezerwacja, więc też niemożliwe jest zgłoszenie przez stronę, bo nie posiadam nr rezerwacji. Pieniądze były w blokadzie przez ok 3 dni i miałam nadzieję, że po prostu je zwrócą ze względu na błąd - w tym czasie aplikacja nie działała z powodu prac konserwacyjnych. Niestety, dzisiaj pieniądze zostały zaksięgowane, biletów nadal nie ma, a na moje maile nikt nie odpisuje. Oczywiście żadna infolinia nie działa. To jest po prostu żenada. Nawet nie wiem, gdzie mam się zwrócić o pomoc. Frustracja sięgnęła zenitu! ZaletyW miarę tanioWadyZero kontaktu
Nie odpisują na maile
Błędy w aplikacji -
~Paweł / 2022-03-23 12:54
Od lipca 2021 czekam na ogromną sumę 130 zł za odwołany lot gdańsk kopenhaga, oszuści twierdzą że pieniądze zostały przelane, infolinia nie działa, wniosek o ponowny zwrot system odrzuca, omijać z daleka ZaletybrakWadyprzestępcy -
~Grzech93 / 2022-03-22 09:18
Oszuści i złodzieje!!! Anulowali mój lot po czym przy zwrocie pieniędzy obciążyli mnie kosztami za płatność kartą. ZaletyŻadnychWadyOszuści
strona 15 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »