Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karo / 2022-05-18 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa rzuca słuchawką, rozłącza się. Traktuje klienta jak śmiecia. Pierwszy raz miałam sytuację, że w miejscu obsługi klienta , ktoś rzuca słuchawką.

    Nie polecam dzwonić z jakimkolwiek problemem, bo tak i tak nic tym nie uzyskasz.
    WadyBezszczelna obsługa
  • ~Paulina / 2022-05-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Konsultacji bezczelni, przy problemie z rezerwacją rzucają słuchawką. Nie chcą pomóc, tylko „nie da się” lub wyśle Pani zdjęcie ekranu z problemem, wtedy mamy do 28 dni na rozpatrzenie problemu. Jak poprosiłam o rezerwacje , aby zrobiono za mnie skoro ja nie mogę , to usłyszałam cenę 240zł. Pani Julia rzuciła słuchawką. Traktowanie klienta poniżej normy .
  • ~Gerard / 2022-05-17 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowany mocno, celowe wprowadzenie w błąd z cenami i zakresem usług. Cała obsługa nastawiona na to aby Klient się pomylił i zapłacił za coś dodatkowo. I jest to celowe. "Okradanie w białych rękawiczkach" Nie jasno określone ceny i zasady w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy. Dużo stresu, bardzo dużo co można czego nie można i za co ślubna klienta na kolejną kasę
    Dawno nie latałem ale samolot to latający stragan. Nie długo kosiarki do trawy będzie można nabyć albo opony zimowe
    ZaletyBrak
    WadyObsługa Klienta poniżej mułu
  • ~Vadym / 2022-05-17 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Za 40 minut ne zarejestrowali na lot. Z Warszawy do Szczecina. I powiedzieli że za 2 godziny trzeba być i wali ich to że ktoś dojeżdża.
    O zwrócenie wartości kasier powiedziała że spuznionym nie zwracamy.
    ZaletyNie polecam z korzystania. Lotów tej kampanii
    Lepiej zapłacić trochę droższy bilet i być spokojny. Pierwszy i ostatni raz korzystałem z usług tej kampanii. I nikomu ze znajomych nie polecę.
  • ~załamana / 2022-05-16 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Linie lotnicze odwołują loty na tydzień przed wylotem a później nie oddają pieniędzy za odwołane loty. Nigdy więcej nie kupię lotu od tego przewoźnika. Uważajcie, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów. Wobec ich polityki nie macie żadnych praw, zostaniecie bez wyjazdu, pieniędzy i z nadszarpniętymi nerwami. Zdecydowanie odradzam, to oszuści - napisałam 20 maili z prośbą o zwrot pieniędzy, który obiecywali, po 4 miesiącach nie dostałam ani złotówki i zmarnowałam czas.
  • ~Krzysztof / 2022-05-16 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam mam pytanie bo za 2 tygodnie lecę z żoną z Katowic do Dortmundu liniami rayaner czy sprawdzają przed wejściem albo na odprawie testy na covid czy tylko bilet czy można tak na własną odpowiedzialność lecieć bo busy i autobusy nie wymagają
  • ~Coliber / 2022-05-13 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, wszystko na niekorzyść podróżującego, nie dostaniesz zwrotu, za przebookowanie lotu zapłacisz więcej niż za bilet. Jak bilet droższy dopłacasz, jak bilet tańszy, to CI nie odliczą, żałosne
  • ~JT / 2022-05-13 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zwrotu pieniędzy za to że nie lecimy, a zmiana terminu lotu dopłata 4 większą, oni na tym zarabiają, śmieszna firma mam nadzieję że przestanie istniec
  • ~Sylwia / 2022-05-12 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Ukryta opcja niedopłacania za miejsca. Doliczanie pieniędzy do końcowej kwoty mimo podanej kwoty po przeliczeniu. Jak najdalej od firmy Ryanair.
    WadyNaciąganie
  • ~Łukasz / 2022-05-11 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości odprawy na 24 godziny przed wylotem. Musiałem dla złodziei zapłacić ma lotnisku 528 za odprawę.
  • ~Alex / 2022-05-10 18:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna firma. Wszystko ci obiecają dopóki nie zapłacisz. Odwołali mój lot 18 lutego 2022 i do dzisiaj walczę z debilami o zwrot pieniędzy. Również za lot powrotny z 20.02.2022.
    Formularze zwrotu (tak - są dwa) nie działają. Są przez nich świadomie blokowane. Na skargi odpowiadają po 3 tygodniach - podsyłając kolejne linki do nie działających formularzy. Wszystko właściwie wypełnione - i pojawia się komunikat, że nie było takiego lotu!
    Banda złodziei i oszustów!
    WadyŚwiadome oszukiwanie klientów.
  • ~Marus / 2022-05-09 18:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Często latam bo nie mam wyboru, ALE OSTATNIO MNIE W.... 250 EURO MI NIE CHCĄ ODDAĆ. SCIAGLI KASE ZA BILET 2X I TERAZ NIE CHCA ODDAC TYCH PIENIĘDZY OD lutego !!!!
    Wady100999000
  • ~Ewa / 2022-05-05 19:46
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zachwycona obsługą lotu z Palma de Mallorca do Poznania 30.04 FR954.Na pokładzie czułyśmy się zaopiekowane na najwyższym światowym poziomie.Pan Marcin i Pani Joanna to młodzi ludzie ale z wyjatkowymi cechami osobowościowymi grzeczni,taktowni,pomocni.Biznes klasa nie ma takiej obsługi -a latam często.Serce rośnie
    ZaletyAtmosfera I OBSŁUGA NA POKŁADZIE na najwyższym poziomie
  • ~marcelek771 / 2022-05-03 17:47
    Ocena: 4.25 / 5
    Linie mają bardzo tanie loty do wielu miejsc w Europie. Niestety cena wpływa na wygodę lotu. Załoga bardzo miła. Rozumie po wielu językach (niemiecki, angielski, polski, włoski). Podczas trzech z pięciu lotów Ryanairem obsługa chodziła po samolocie i rozmawiała z pasażerami. Jedzenie ma trochę za dużą cenę. Gorące posiłki są naprawdę gorące. Model samolotu tani £12.50. Model plastikowy, ale bardzo dokładny. Każda linia należąca do Ryanaira ma swój model. Siedzenia dosyć wygodne. Mam 170 cm wzrostu i mam około 7 cm na nogi (mierzyłem). Załoga bardzo dobrze tłumaczyła zasady bezpieczeństwa i zasady otwierania drzwi awaryjnych przy skrzydłach.
    ZaletyObsługa
    WadyDroga cena bagażu
  • ~Bogna / 2022-04-30 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!!!!!. Nikomu nie polecam.!!!! Kupiliśmy 4 bilety miesiąc temu. Bez dodatkowych bagaży przybyliśmy 2 godziny przed wylotem na lotnisko odprawa online. Na miejscu bałagan, tłumy ludzi i bezczelna obsługa lotniska. Brak pudełek, by włożyć podręczny bagaż. Ok. 60 osób, nie zostało wpuszczonych do samolotu, staliśmy i patrzyliśmy jak nasz samolot odlatuje. Samolot do Dortmundu odleciał pozostawiając beż powodu prawie 60 osób na lotnisku. Taką sama sytuacja miała miejsce chwilę później, gdzie kolejnych prawie 60 osób, lecących do Kolonii samolot pozostawil na lotnisku w Pyrzowicach. Obsługa lotniska również ponosi odpowiedzialność za ten bałagan. Adwokat już poinformowany. Będziemy żądać zadośćuczynienia. Zbiorowo
    ZaletyBrsk
    WadyOpisane wyżej
  • ~Justyna / 2022-04-30 09:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupiłam 3 tygodnie przed planowanym wylotem loty z Katowic do Dortmundu i z powrotem dla mamy i siostry. W dniu wylotu stawiły się 1.5h przed zamknięciem bramek na kontroli bezpieczeństwa, nie miały bagażu rejestrowanego, więc były o odpowiednim czasie. Na lotnisku był istny cyrk. Brak przygotowanych pudełek do położenia bagażu i rzeczy osobistych do kontroli, kontrolerzy gdzieś znikali, dużo pasażerów, ogromne opóźnienia. Około godziny 6 było kilka wylotów. I najważniejsze - wszystkie linie lotnicze wylatujące o tej porze były w stanie wywoływać swoich pasażerów, czekać aż przejdą przez kontrolę i wylatywały ich samoloty dopiero jak wszyscy dotarli na pokład, czyli z ok. 30 min opóźnieniem! Tylko nie Ryanair. Ryanair stwierdziło, że na nikogo nie czeka. Tego dnia do Kolonii nie wyleciało 51osob, do Dortmundu 42! Okropna obsługa. Moja mama składając reklamacja u pani będącej na miejscu z Ryanair usłyszała, że przecież to są TANIE LINIE LOTNICZE! Czyli co, jak zaoszczędziłam na ich biletach 40 pln to mogą takie cyrki robić? Nie polecam. Brak profesjonalizmu, elastyczności do sytuacji, brak poszanowania klienta.
    ZaletyBrak
    WadyPracują po najniższej linii oporu
  • ~Katarzyna / 2022-04-27 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś córka nie została wpuszczona na pokład samolotu do uk ponieważ nie wiedziała że poza dowodem osobistym, z którym przyleciała do Polski tydzień wcześniej będzie musiała załodze ryanair okazać poświadczenie że posiada settled status. Polski pogranicznik ją przepuścił...
    WadyBrak zrozumienia prawa!!!!!
  • ~adrzej452 / 2022-04-26 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego chamstwa niż w waszych "liniach" nie spotkałem. Wylot z paryż beauvais do modlina 13 kwietnia był spóźniony o ponad godzinę. Waszym obowiązkiem i uśmiechem w stronę klienta powinno być zapewnienie przynajmniej jakiejś bezpłatnej przekąski i napoju dla każdego pasażera, który sobie tego życzy. A wasi pracownicy podczas lotu bezczelnie przechadzali się z wózkami barowymi, proponując zakup przekąsek i napojów w kilkukrotnie zawyżonej cenie. Przez opóźnienie część naiwnych pasażerów (więcej niż zwykle) skorzystała z tej oferty, bo byli głodni i spragnieni, przez co niestety pozwolili się okraść i oszukać. Wstyd!
    Wadychamstwo
  • ~Aneta / 2022-04-26 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie oddają pieniędzy za odwołany lot z ich powodu!!! . Otrzymałam e mail że zwrot nastąpi po 5 dniach a dzisiaj mijają już dwa miesiące i co najgorsze nie odpowiadają na moje e mail Pisze z robotem, żadnych numerów do konsultanta. Widzę że nie jestem sama w tym oszustwie
    ZaletyZadne
    WadyNie wywiązują się z umowy.
  • ~majanerka / 2022-04-23 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    zepsuly sie bramki na lotnisku bo byla awaria i wszystko nie dzialalo a samolot odlecial pusty nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902