Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 383 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-10-10 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś totalne nieporozumienie w działaniu tej placówki, badania z zakresu medycyny pracy umawiane na godzinę a później i tak trzeba odsiedzieć długie godziny. W czasach kiedy naprawdę wszystko da się zaplanować w czasie tego typu obsługa to jakieś totalne lekceważenie klienta. Najlepsze że na ścianach wiszą monitory wyświetlające reklamę jak świetna jest obsługa PZU Zdrowie. Żeby uzyskać zdolność do pracy spędziłam ponad 3 godziny mając zrobione własne badania.
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak organizacji, marnotrawienie czasu klientów umówionych na godzinę
  • ~Anna / 2024-04-11 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat. Umawiam wizytę u specjalisty, dzwonię do PZU z prośbą o autoryzację. Dostaje informację, że oni mi nie mogą autoryzować tej wizyty bo oni mają odleglejsze terminy ale że mogą mnie umówić do swojej placówki w szybszym terminie. Tłumacze, że leczę się już od roku u danego lekarza i nie chce go zmienić. Proszę zatem, aby mi umówili wizytę w takim terminie w jakim mogą. Dziś mija 9 dni. Cisza. Dzwonię i pytam czy moje zgłoszenie jest dla nich nadal widoczne. Otrzymuje odpowiedź, że nie mogą się DODZWONIĆ do placówki i że może chce do ich. Znów tłumacze. Składam reklamacje. Po dwóch dniach dostaję maila ze odrzucona. Ostatni raz korzystałam z ich usług 7 miesięcy temu, składki comiesięczne są płacone. Bot Eva doprowadza mnie do szału. Poprzednio przez aplikację prosiłam o umówienie wizyty u internisty. Byłam chora. Trzy tygodnie później dostałam informację, że za tydzień mam wizytę. Zdążyłam wyzdrowieć i znów zachorować. Prawie się wtedy przydała ta wizyta. To jest jakiś cyrk. Szopka. Nie polecam nikomu. Oszuści
    ZaletyBrak
    WadySzarpanie się z botem o rozmowę z konsultantem, rozmawiając z konsultantem ledwo czuć różnicę, że to nie bot. Ciągle próby przekierowania wizyty do swoich placówek, udawanie, że nie mogą się dodzwonić do placówki, w której chce się mieć wizytę, kilkutygodniowe czekanie na umówienie wizyty.
  • ~Antek / 2023-08-31 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilku lat i z całą świadomością nie polecam usług świadczonych przez PZU. Na infolinii kłamstwo po kłamstwie. W Krakowie nie są w stanie umówić wizyty w ciągu tygodnia a w ramach alternatywy proponują wizytę w "jednym z pobliskich miast", przy czym każde po 60km+ od krakowa. Umówić się z lekarzem tym samym dwa razy równiez graniczy z cudem. Jeden lekarz mówi to, drugi tamto i któremu tu wierzyć? Okulista wystawił wadliwą receptę na okulary? Nie nasza wina, tylko pana że mu uwierzył, więc nie będzie refundacji. Mimo wszystko w wyborze między NFZ i czekaniem 2 lata na termin, a płaceniem PZU za 2 miesięczne kolejki wygrywa to drugie... Patologia
  • ~AP / 2022-02-28 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    brak terminów, strona nieintuicyjna, brak historii leczenia, nie można sie umowić, na ifolinii gada z tobą robot, D-N-O, wypisuję się
    ZaletyBRAK
    Wadybrak terminów, strona nieintuicyjna, brak historii leczenia, nie można sie umowić, na ifolinii gada z tobą robot, D-N-O
  • ~Arkadiusz / 2018-09-28 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym roku w pracy kantówka spadła mi na grzbiet lewej stopy .Dwa miesiące na L4 .Złożyłem papiery lekarskie do PZU ,lekarz orzecznik stwierdził że nic mi się nie należy.Nadmieniam ,że składki płacę 24 lata. Zdarzenie to miało miejsce na początku lipca i jeszcze dziś a jest koniec września jak pochodzę 4,5 godz to noga mi puchnie i boli.Jaki z tego morał ,płać przez całe życie składki i zdychaj bez uszczerbku na zdrowiu!! Omijać tych szubrawców z PZU szerokim łukiem.
  • ~Artur / 2024-04-19 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Rejestrują do lekarzy po 6 tygodniach albo dłużej wydzielając wizyty jak im się podoba. Reklamacje są bezcelowe. Nie polecam tych Januszy.
    ZaletyBrak
    WadyDziałają wbrew własnemu regulaminowi
  • ~Azior / 2023-02-07 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pakiet mam opłacany przez pracodawcę, po mojej stronie koszt to 4zl miesiąc. I to nie warte tych pieniędzy. Teleporada.. ..lepiej od razu na sor, szkoda czasu wyczekiwania bo teleporada pożal się Boże, a pacjent tylko zwleka z czasem.
    Umawianie wizyty -nie wiem po co te moje predyspozycje do terminów i tak się PZU nie zastosuje do tych terminów, a czas oczekiwania na wizytę się wydłuża bo podano moje predyspozycje typu ,,wizyta proszę umówić od 15.00,,. Jakoś bez problemu znalazlem termin sam...w 1 placowce! tylko ja nie mogę się umówić bo musi to zrobić PZU.
    a wisienka na torcie to druga wizyta u lekarza celem konsultacji wyników i ustaleń z 1 wizyty umówionaprzez PZU w innej placówce i u innego lekarza !mimo moich prozb i informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymywanie terminów realizacji zleceń, Umawianie wizyty w innych placówkach niż wskazanych przez że mnie, brak możliwości samodzielnego wyboru terminów. Teleporada strata czasu
  • ~Bart / 2023-06-22 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    TO się nie mieści w głowie, chce się umówić do specjalisty neurochirurg, umawiam się (wszystko fajnie), po zweryfikowaniu osoby do, której pzu mnie przypisało okazuje się że jest to osoba w trakcie specjalizacji. Brak wyboru jakiegokolwiek innego specjalisty chyba, że ponad 100 km dalej i dalej niewiadoma czy to dalej nie będzie praktykant, a zaznacze ze jestem z okolic trójmiasta. To mój ostatni miesiąc. Żegnam
  • ~Basia. / 2021-09-08 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Lekarze notorycznie spóźnieni, recepta wystawiona bez nazwy leku, skierowanie na testy za 400 zł mimo że testy skórne są w pakiecie i było to zgłoszone. Dostępność wizyt żadna, umówienie ich w aplikacji to jakiś żart. Pacjenci umówieni co 15-20 a wizyty trwają po 40 minut. Większość Pań z rejestracji znudzona życiem i bez pojęcia o niczym
  • ~Bezimienna / 2018-05-31 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU Zycie jest banda hochsztaplerów i manipulantow. Od dwudziestu lat place ubezpieczenie, po to aby uslyszec, ze nie nalezy mi sie odszkodowanie. Zegnam
  • ~Blizer / 2023-03-08 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ubezpieczenie zdrowotne już w Luxmedzie, Medicover i teraz w PZU i zdecydowanie PZU wypada najgorzej we wszystkim.
    Brak terminów nawet dla podstawowej opieki zdrowotnej, jeśli już znajdą się terminy to bardziej odległe niż na NFZ. Lekarze w większości niezainteresowani Pacjentem i niesieniem pomocy. Aplikacja mobilna fatalna. Fatalny kontakt. Wizyty potrafią same się odwoływać. To opieka to dosłowny koszmar i pieniądze wyrzucone w błoto. Najgorszemu wrogowi nie polecam się z tym użerać
    ZaletyBrak
    WadyBrak lekarzy, brak terminów,
    Problemy z dodzwonieniem się na infolinię, fatalne podejście do pacjenta.
  • ~brak możliwości wyboru lekarza / 2024-03-30 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU reklamuje sie ze ma poodpisane umowy z wieloma placówkami medycznymi, tylko w teorii, usilnie kierują do SWOICH placówek PZU na Niepodległości lub ul Grunwaldzka, tam pracuja niestety lekarze rezydenci lub tacy co na ZNANY LEKARZ mają same negatywne OPINIE, piszę wyraźnie , że chcę wizytę nawet nie od zaraz a za 4 miesiące podaję nazwisko specjalisty i placówkę, która ma podpisaną umową, i po raz 10 dostaję wizytę w PZU ul Niepodległości lub PZU ul Grunwaldzka, dzwoinie do przychodni gdzie chciałam mieć kontynuację leczenia, pani w rejestracji mówi , że lekarz do którego chcę umówić wizytę ma jak najbardziej podpisaną umowę z PZU i ma wolne terminy w ramach PZU, ale to PZU musi zadzwonić do przychodni i umówić, a PZU dalej złosliwie umawia do placówek PZU do stażystów, PODOBNO jest to nagminne, narzekają na to panie w rejestracji i mówią że nic na to nie mogą, booo nie mogą tak jak pare lat temu umówić wizyty i potwierdzić w PZU, to konsultant w PZU wybiera gdzie kogo zapisze, w NFZ pacjent jak sie rejestruje to wybiera lekarza, ww PZUUUUU mimo próśb staje sie to niemożliwe, płace 100 zl miesiecznie i nie wiem za cooooo, wiekszość osób u mnie w pracy już sie wypisała, a kolejne i ja też sie wypiszemy
    ZaletyBRAK
    Wadynarzucanie lekarza, leczenie tylko w placówkach PZU zdrowie, brak dobrych specjalistów
  • ~Bruno / 2022-03-28 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Anna Sztuka to osoba godna putina, przez takich ludzi Polak nigdy nie będzie szanował Polaka.
    Zwichnięcie kolana 5 miesięcy rehabilitacji 1%
    Zaletybrak
    WadyAnna Sztuka
  • ~Były klient PZU / 2025-11-20 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam PZU Ubezpieczenie na życie. Zakres ubezpieczenia w magiczny sposób nie obejmuje przypadku, który akurat się przytrafi. Jak złamiesz lewą nogę to się okaże że ubezpieczenie było na złamanie i na złamanie nogi, ale tylko prawej.
    ZaletyEkspresowe odrzucanie wniosków.
    WadyNie polecam, lepiej sobie zbierać do skarbonki.
  • ~Da / 2023-09-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Sarkastyczna i niemiła obsługa, bezczelni ludzie. Toporny Portal pacjenta. Brak możliwości umawiania badań laboratoryjnych, trzeba stać w kolejce na rejestracji jak petent, całkowity dramat! Brak szacunku do klienta. Kusząca jest cena, ale co z tego, skoro nic się za nią w praktyce nie otrzymuje? Lepiej dopłacić za pakiet komercyjny w Medicoverze, LuxMedzie czy w czym tam chcecie albo leczyć się na NFZ. Boleśnie się o tym przekonałem. Odradzam!
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne
  • ~Daga / 2023-04-05 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko się płaci. Setny raz zdarzyli mi się umówi teleporade po czym lekarz nie zadzwonił, setny raz zdarzyło mi się że lekarz wystawia skierowanie beż kodu po czym ode do rejestracji i Pani mowi o kodzie dzwonie na pzu i mowia ze nie są w stanie nic zrobić. Umawiam badań to niestety albo tylko płatne ale jak pisali wcześniej problemy o ta płatność po czym placówki do pobrania krwi itp są oddalone i są tylko w dużych miastach. Mało lekarzy na miejscu bardzo specjalistów w takiej ofercie w porównaniu z innymi np Luxmed czy medicover.
  • ~Dagulix / 2023-10-26 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart. Wcześniej mogłam zrobić pobieranie krwi w laboratoriach diagnostyka, teraz nie mają zakontraktowane do tego jako ''specjaliści'' najgorsi lekarze jacy mogą być. MASAKRA. Pieniądze nie małe, a działa tak samo jak na NFZ!!!!! Od paru miesięcy nie mogę się umówić na echo serca- to jest jakiś żart
    Zaletyżadnych
    Wadydrogo, nieprofesjonalnie, brak specjalistów
  • ~Daniel / 2023-05-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5


    Dzień dobry


    W marcu 2021 roku przymuszony przez bank PKO SA, przy okazji zawierania umowy na kredyt hipoteczny - podpisałem z bankiem, jako pośrednikiem - umowę o ubezpieczenie kredytu hipotecznego. Ubezpieczenie jest realizowane przez PZU (ubezpieczenie CPI).

    Zapłaciłem 8402,95 zł za 4-letni okres ubezpieczenia. Zakres ubezpieczenia obejmował m.in. cytuję paragraf 3 pkt 2 umowy: „Utrata pracy”.

    W listopadzie 2022 zostałem zwolniony z pracy „z przyczyn nie dotyczących pracownika”. Wypowiedzenie przekazałem ubezpieczycielowi - PZU w lutym tego roku (byłem na wypowiedzeniu do końca lutego). Na początku marca na prośbę psu przekazałem świadectwo pracy. 30 marca zarejestrowałem się także na prośbę PZU jako bezrobotny w Urzędzie Pracy.

    PZU do tej pory odmawia wypłaty ubezpieczenia, argumentując, że za krótko jestem bezrobotny. Po 3 miesiącach bez pracy, płacę samodzielnie już 3 ratę kredytu hipotecznego, mimo iż zapłaciłem PZU 8402,95 zł za ubezpieczenie od utraty pracy. PZU powołuje się na regulamin PKO SA. Przy czym nikt mi tego regulaminu przy podpisywaniu umowy o ubezpieczenie nie przedstawił. Nigdy takiego regulaminu nie podpisywałem.

    Co ciekawe, PZU co jakiś czas prosi mnie o zaświadczenia z Urzędu Pracy o statusie bezrobotnego. Jedną taką prośbę wysłali 31 marca. Zaświadczenie wysłałem do PZU. Kolejną prośbę wysłali 2 maja. Znów zaświadczenie zostało dostarczone na prośbę PZU.

    Próbowałem 2 razy reklamować sytuację w PZU, bez skutku. Za drugim razem u „Rzecznika Klienta PZU”.

    Czy to normalne, że kupuje się ubezpieczenie od utraty pracy i kiedy się traci pracę, to takie ubezpieczenie nie działa? Co mam zrobić w takim przypadku? Czy zasadne jest poinformowanie KNF, UOKiK czy RPO? Czy może potrzebna jest pomoc prywatnej kancelarii?
  • ~Daniel / 2023-08-29 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz kupę pieniądzy dostajesz śmieci i kartę apteczna nie polecam są wiele fajniejsze ubezpieczenia na wszystko omijać szerokim łukiem PZU życie itp chcą zarobić na zwykłym człowieku regulamin wymyślony pod PZU nie bierzcie tego ubezpieczenia tragedia wiem ze swojego doświadczenia
    ZaletyNie ma
    WadyJak wuzej
  • ~Darek / 2020-07-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłym klientem Polmedu od 2013 roku, a od bodajże zeszłego roku PZU od kiedy zerwali współpracę z firmą Polmed.. Dotychczas wszystko odbywało się pięknie i sprawnie, jestem zadowolony z prowadzonego leczenia i diagnostyki w Katowicach w Polmed. Natomiast od kiedy jestem w PZU nie jestem w stanie umówić się na głupie badanie morfologii. PZU posiada dwa portale informatyczne i z zasłyszanych informacji jest jeszcze trzeci, w którym musisz szukać jakie badania i gdzie zlecił Tobie lekarz.
    Placówka sama wybiera Tobie gdzie masz oddać krew , a na badanie musisz zgłosić się z wydrukowanym skierowaniem. Obecnie nie potrzebowałem drukarki do badań, ponieważ Polmed wszystko rejestrował elektronicznie. Mam wrażenie, ze spółki państwowe mają brzydką tendencje do komplikowania/uwsteczniania procedur z zasady prostych.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak wyzej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 383
Allianz Życie
Ocena: 1.76, ilość opinii: 43
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 34
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192