Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 366 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2023-01-23 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu telefonach nie udało mi się umówić wizyty,po sto razy automat żąda PESEL a rozmowa kosztuje 1 zł za minutę.Rezygnuje nie chcę mieć z PZU nic wspólnego,szkoda pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem,drogie rozmowy.
  • ~Mirek / 2023-01-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia od dwóch tygodni czekam na umówienie wizyty do dermatologa ,dzwoniłem itd:pani obiecywała że umówi i dalej nic .A przecież płacę ciężkie pieniądze za ten pakiet. Ich podejście do pacjenta {klijenta)jest chore i niepoważne delikatnie mówiąc. NIKOMU NIE POLECAM PAKIETU ZDROWOTNEGO KONFORT + W PZU.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Zdumiona / 2023-01-17 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    PROBOWALAM NAPISAC OPINIE O TOWARZYSTWIE NATIONALE NEDERLANDEN NA ICH STRONIR,ALE MI SIE NIE UDALO,WIEC NAPISZE TU,KU PRZESTRODZE.OTOZ PONOC ICH NAJLEPSZA AGENTKA,JAK MNIE ZAPEWNIONO POPROSILA,ABYM WYSLALA JEJ SKAN DOWODU OSOBISTEGO,A GDY ODMOWILAM Z WIADOMEGO POWODU,TO STWIERDZILA,ZE W TAKIM PRZYPADKU BEDZIE MUSIALA PRZYJECHAC DO MNIE OSOBISCIE,ABY POROWNAC ,JAK TO OKRESLILA MNIE Z MOIM DOWODEM.I TU NASUWA SIE OD RAZU PYTANIE..Z KIM POROWNALABY SKAN MOJEGO DOWODU?TO WSZYSTKO JEST SMIECHU WARTE...I PACHNIE PROBA WYLUDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej,bez komentarza
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ci,co wystawiają tu pozytywna opinie dla pzu,to na 99,99 są ich pracownikami,a smutna prawda jest taka,że ta firma to zwykli naciągacze, co innego jest w umowie,a co innego,gdy następuje jakieś zdarzenie i klient stara się o wypłatę,próbują też naciągać ludzi na jakieś nowe polisy,które w razie gdy dojdzie do jakiegoś nagłego zdarzenia,okazują się niemiarodajne.Mnie też próbowali naciągnąć,ale się nie dalam
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,brak empatii,informacje wyssane z palca,a jeżeli chodzi o pracowników infolinii,to już w ogóle DNO
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu,to zwykli naciągacze i oszusci.Jestem ich klientka od lat,i chciałam podnieść sobie wysokość polisy,jest to polisa na zycie tzw grupowa,ale płacona przeze mnie indywidualnie.Osoba z którą rozmawialam była zupełnie niekompetenta,wygadywała jakieś niestworzone rzeczy.Nie będę się tu rozpisywała,bo nie ma o kim,ale podsumowując,zostałam poinformowana,ze polisa może zostać zwiększona,ale tylko gdy osobiście stawię się w oddziale i nie pomógł fakt że informowałam iż jestem osobą niepelnosprawna.Podejrzewalam,że to tzw zwykły kant i mialam racje,bo po moim wnikliwym śledztwie, okazało się,że ta moja polisa nie może być w ogóle rozszerzona,a moja osobista wizyta w oddziale miala służyć tylko temu,żeby wcisnąć mi jakąś nową umowę,która jakby przyszło co do czego,to okazałaby się niewiazaca.Reasumujac ,działają z premedytacją na szkodę petenta,to oburzające .Stanowczo odradzam wszystkim korzystanie z usług tej wątpliwej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa wada,świadome wprowadzanie w błąd klientów,a o pracownikach infolinii,to nawet szkoda mówić,bo to zenada
  • ~Kasia / 2023-01-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonię na infolinię i zgłaszam problem , PANI na infolinii w ogóle mnie nie słucha, pyta się cały czas w czym jeszcze mogę pani pomóc, powtarzam jej z czego jestem niezadowolona i że proszę o pisemne wyjaśnienie, a pani z infolinii znowu w czym mogę pomóc
    A problem to rejestracja badan krwi, Dzień wcześniej zarejestrowałam badania krwi w laboratorium, przyjechałam do laboratorium z kodem i z informacją ze wszystkie badania zarejestrowane. Efekt kod wystawiony dzień wcześniej pakiet PREMIUM okazał się nieaktualny, musiaam jeszcze raz zadzwonić do PZU. Kolejka w laboratorium długa byłam pierwsza o 700 wyszłam dopiero o 830 bo dopiero po godzinie ktoś na infolinii odebrał i po godzinie czekania z konsultantem na infolinii ktoś jeszce RAZ zarejestrował moje badania krwi.
    Zadzwoniłam aby zgłosić moje niezadowolenie i prośbą o wyjaśnienie . PZU zdrowie nieeeee podaje nazwisk ani numeru telefonu komu można zgłosić reklamacje.
    Dziwne działania firmy
    ZaletyBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    Wadybrak zainteresowania zadowoleniem klienta, obsługa gorsza niż w NFZ, czas oczekiwania na wizytę również porównywalny z NFZ
  • ~Anna / 2023-01-16 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, muszę sama dzwonić do placówek i umawiać wizyty u lekarza a potem to PZU aby było uprzejme w danej placówce potwierdzić że jestem w PZU ubezpieczona. Rejestrując sie przez stronę podawałam termin i nazwisko lekazra ale obsługa PZU ma czas i dzwoni do placówek po 2 a nawet 3 dniach a wtedy nie ma już wolnych terminów, Pouczono mnie że to ja powinnam dzwonić do placówki umawiać wizytę a potem do PZU aby tylko potwierdziło
    Wadysystem sam odwołuje tele wizyty, potrzebowałam w niedzielę pilnie receptę, byłam umówiona na godzinę 9:00 na teleporadę, bez mojej zgody, system sam odwołal tą wizytę , pani na linii stwierdziła zdarza się , z ironicznym śmiechem stwierdziła że nie wie z czego robię PROBLEM. receptę wypisał mi znajomy lekarz, PYTANIE czy płacąc dodatkowo za opcję PREMIUM powinnam być zadowolona z takiego traktowania. dzisiaj sytem odwołał bez mojej zgody tele poradę u innego spoecjalisty, zadzwoniła, zgłosiłam ten fakt nawet nie usłyszałam PRZEPRASZAM, pani stwierdziła ze usługi sa na najwyższym poziomie i nie rozumie w czym problem przeceiż moze sie pani jeszcze raz zapisać,
  • ~Akaimajo / 2023-01-11 15:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba oferta - zwłaszcza dla kobiet w ciąży. Niby w moim pakiecie jest prowadzenie ciąży, ale najwidoczniej PZU nie ma zielonego pojęcia o tym jak takowe wygląda. Już lepiej się nie denerwować i chodzić do ginekologa na NFZ. Ani nie da się umówić do jednego lekarza, który prowadzi ciążę, ani zarezerwować wizyt więcej niż dwie. Szanowne PZU - kobieta w ciąży chodzi do ginekologa co 3tygodnie, a pod koniec nawet co tydzień, więc by móc się umówić do konkretnego lekarza to albo dajcie możliwość umawiania większej ilości wizyt, albo przeszkolcie konsultantów jak załatwiać takie nadprogramowe rezerwacje wizyt u konkretnego lekarza.
    Zaletyduży wybór specjalistów w pakiecie
    Wadyograniczenie rezerwacji wizyt do dwóch, słaba obsługa inffolinii
  • ~Piotr / 2023-01-11 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, infolinia żyje swoim życiem, umawia, potwierdza, a potem w placówce okazuje się, że trzeba mieć papierowe zlecenie, na zlecenie do wystawienia zlecenia, choć na infolinii nie trzeba, fatalna biurokracja i niekompetencja, strata czasu i pieniędzy, są znacznie lepsze firmy tego typu. Omijać szerokim łukiem dla własnego zdrowia :)
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słów
  • ~Robson / 2023-01-02 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat płacę kupę kasy za pakiet medyczny a jak chce się umówić na wizytą to na infolinii trzeba spędzić 20 nim to standard, żeby ktoś raczył odebrać a przez aplikację nie zawsze się da wybranego lekarza lub placowke
    ZaletyNie ma zalet
    WadyInfolinia
  • ~Iwona / 2023-01-02 18:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię, pomimo kilkunastominutowego oczekiwania. Bardzo odległe terminy wizyt do lekarzy specjalistów. Gdy już dostałam się do neurologa lekarz źleodczytał wyniki moich badań i stwierdził gruczolaka, którego nie mam.
  • ~Marek / 2022-12-29 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU ,przed wizytą dwa telefony czy stawię się na wizytę.po przyjściu 1,5 h opóźnienia i żadnej informacji.czy to nalezyta i profesjonalna obsługa klienta?
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Piotr / 2022-12-27 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w PZU Zdrowie od 8 lat, do tej pory korzystałem z niego żadko. Dzisiaj okazało się, że nie może zostać potwierdzona moja wizyta u kardiologa, bo została umówiona w nieodpowiednnim dniu i o nieodpowiedniej godzinie (sam ją umawiałem i prosiłem PZU o jej potwierdzenie). Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że powinno być to zrobione poprzez automat umawiający (który nawiasem mówiąc nie widział wolnych terminów, które ja osobiście znalazłem i wstępnie zarezerwowałem). Do tej pory przez 8 lat nie miałem problemów w podobnych sytuacjach. Nagle PZU onbudzio się, że ich procedury nie pozwalaja na taki sposób umawiania. Nie mogłem skorzystać z wizyty, która mogłem odbyć w ciagu 1 godziny. Poinformowano mnie, że moge złożyć reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciagu, UWAGA 30 dni. Przez ich biurokratyczne procedury wizyta nie doszła do skutku i nie wiem kiedy się odbędzie. Kiedy poprosiłem o rozmowę/kontakt z osobą wyższej rangi oczywiście zasłonili się RODO. Kpina z jakości obsługi klientów. Niedość, że wyręczyłem PZU Zdrowie w umówieniu wizytu w odpowiednim miejscu i czasie dla mnie najbardziej odpowiednim, to spiętrzyli jeszcze biutrokratyczne problemy. Wizyta wstepnie umówione przeze mnie oczywiście była w 100% objęta moim pakietem, który mam wykupiony, nie było to nic poza zakres pakietu.
    WadyTragiczne podejście do klienta, beznadziejna obsługa klienta.
  • ~Małgorzata / 2022-12-24 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku informatycy PZU nie potrafią usunąć "błędu w systemie" na moim koncie. Utrudnia to umawianie wizyt , badań, cxy czegokolwiek. Przez aplikacje nie mam szans, przez infolinię też otrzymuję odmowę z powodu w/w bledu w ich systemie. Skladki oplacam regularnie.
    Złożyłam reklamację. Po miesiacu otrzymałam odpowiedż ze wszystko działa jak należy! Ale faktycznie nic się nie zmienilo. Jednym slowem DZIADOSTWO ....
    ZaletyW bardzo mily i uprzejmy sposob odmawiaja umawiania wizyt
    WadyNie licza sie z klientem.
  • ~Tomek / 2022-12-23 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś chciałem odnowić receptę, pan na infolinii PZU zaproponował mi termin za pięć dni gdzie przez NFZ załatwiłem to w pięć minut! Dodam tylko że mam najwyższy pakiet….NIE POLECAM ! muszą się jeszcze dużo uczyć….
    ZaletyBrak
    WadyDługi okres oczekiwania na cokolwiek….
  • ~Agnieszka / 2022-12-20 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Wyczekana wizyta - tylko że umówiono do innego specjalisty i na inną godzinę. Zamiast okulisty laryngolog :) okulista nawet tego dnia nie przyjmował.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Zbigniew / 2022-12-19 09:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Chętnie bym skorzystał z usług ale niema możliwości się umówić na zwykłą wizytę! Infolinia się rwie i rozłącza połączenia, aplikacja nie dziąła... barak możliwości wybrania i umówienia wizyty... i tak od wczoraj.
    ŻENADA, TRAGEDA - nie polecam!
  • ~Jasamsetunapisz / 2022-12-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka banda oszustów. Żona miała zabieg na kręgosłup odmowa leczenia szpitalnego odmowa zabiegu. W tym roku zabieg na kamienie w woreczku i pobyt pponad tydzień w szpitalu i kolejna odmowa i po co się pytam płacić co miesiąc to dodatkowe ubezpieczenie na życie skoro i tak nic nie obejmuje. Po nowym roku kończymy z nimi i tyle. Nie polecam absolutnie żadnego ubezpieczenia
    ZaletyBrak
    WadyNie można nic polecic
  • ~Paramedic / 2022-12-14 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Cóż powiedzieć, terminy praktycznie jak na NFZ, ciężko dostać do wybranego lekarza, w pakietach badań laboratoryjnych zakres badań jest bardzo skromny, do tego obsługa klienta - sporo rzeczy się "nie da", o dziwo w NFZ się dało. Sami nie wiedzą gdzie mają przychodnie, przykładowo wmawiają że dana przychodnia jest w dzielnicy X, a okazuje się że jest w dzielnicy Y na drugim końcu miasta, porażka za którą trzeba płacić
  • ~Ania / 2022-12-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU Zdrowie zdecydowanie lepiej wiecie jak narobić sobie bigosu. W waszej placówce od wieeeelu lat ubezpieczeni byli moi dziadkowie. Niestety babcia zmarła miesiąc temu, dlatego poprosiliśmy mailowo o anulowanie jej ubezpieczenia. Wraz z nim anulowaliście także ubezpieczenie mojego dziadka NIE INFORMUJĄC O TYM. Teraz mój dziadek nie ma ubezpieczenia (dowiedział się gdy przyjechał na wizytę), a jako że jest osobą w wieku 80+ nie łapie się w krąg Waszego zainteresowania. Nie oferujecie pakietów dla takich osób. Nie są WARTE LECZENIA? Wasze zachowanie z anulowaniem pakietu i strategia WYKLUCZAJĄCA OSOBY STARSZE są odrażające i nie mieszczą mi się w głowie. 0 empatii, 0 mózgu, 0 pomocy. Nigdy więcej nic u Was nie kupię i będę to odradzać każdemu. Wstydźcie się.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4720
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4515
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3058