Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 376 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andzia / 2023-03-21 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Wizyta u diabetologa umawiana w lutym - termin na lipiec. Mammografia - po ponad dwóch tygodniach jak się przypomniałam, to się okazało, że mam mieć wydrukowane skierowanie z teleporady, z którym muszę pojechać do poradni, żeby wystawiono skierowanie na badanie. Samo badanie jest umówione od 8 do 17,czyli w praktyce można cały dzień spędzić oczekując na badanie.
    Wiem, że konsultanci na infolinii mało zarabiają,ale obsługa na poziomie dzieci z przedszkola "Ja się tym nie zajmowałem" ;"Ja nie wiem"; "najwyżej pani nie przyjmą"
    ZaletyBrak
  • ~Angela / 2022-11-22 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Metodyka działania całej firmy poniżej krytyki. W zasadzie nie ma się żadnego wypływy na terminy wizyt, jako że wszystkie wizyty umawiane są zaocznie przez infolinię. Rozpatrywanie każdej sprawy trwa co najmniej kilka dni nawet jeśli jest to wykonanie JEDNEGO telefonu do przychodni.
    Co z tego, że infolinia jest zawsze dostępna, jak pracujący w niej ludzie w zasadzie nic nie wiedzą i nic nie mogą.
    Nie da się załatwić od ręki ŻADNEJ sprawy.
    Dostępność specjalistów i terminów podobna jak na NFZ jak nie gorsza.
  • ~Angelina / 2017-05-12 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe, jakie istnieje! W tamtym roku zwichnięcie stawu barkowo- obojczykowego, rozejście się stawu ponad 5 cm, groziła operacja. 3 miesiące na L4! Odszkodowanie? ODMOWA. Powód? Sama sobie ten staw przeciążyłam i lekarz orzecznik nie stwierdził trwałego uszczerbku na zdrowiu. Dodatkowo przyczepiono się mojego zawodu, że to jest powód tego zdarzenia. Śmiech na sali. Wypadek w pracy 100% płatny, a tutaj zarzucane mi były kłamstwa, zmyślania, a na końcu, że winien jest temu mój zawód, zatem odszkodowanie mi się nie należy. Pisane odwołania, sprawa oddana do kancelarii prawniczej i nie zmieniono lekarza orzecznika ani opiekuna sprawy mimo iż o to proszono. Nawet treści odmów nie zmieniano. W tym roku 6.04. kolizja drogowa, gdzie uszkodzeniu uległ mój kręgosłup- naderwanie i skręcenie odcinka szyjnego kręgosłupa. Odszkodowanie? ODMOWA, bo nie zauważono żeby to było jakieś wielkie zdarzenie mające wpływ na moją przyszłość. Dodam iż jestem pielęgniarką i kręgosłup wraz z rękami to moje główne źródło pracy! Nie polecam, nie życzę nikomu takich jaj. Dla mnie to koniec współpracy z tym towarzystwem.
    ZaletyBRAK!
    WadyDobrzy są, jak im się płaci i nic więcej nie wymaga.
  • ~Ania / 2021-07-25 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wszystko pod górke. Nie da się wykonać zabiegów z pakiety, nie ma terminów, kiepska infolinia, aplikacja beznadziejna
  • ~Ania / 2022-04-23 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej żenady jak pzu zdrowie nie pamiętam. Są różne firmy w których mialam opiekę medyczna ale ta jest fatalna. Infolinia to chyba zakład pracy chronionej, konsultanci niekompetentni i znudzeni... Lekarze w pakietach tragedia, system pzu zdrowie online pamięta chyba Windowsa 3.1, a umawianie badań lab to droga przez mękę.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyżej
  • ~Ania / 2022-12-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU Zdrowie zdecydowanie lepiej wiecie jak narobić sobie bigosu. W waszej placówce od wieeeelu lat ubezpieczeni byli moi dziadkowie. Niestety babcia zmarła miesiąc temu, dlatego poprosiliśmy mailowo o anulowanie jej ubezpieczenia. Wraz z nim anulowaliście także ubezpieczenie mojego dziadka NIE INFORMUJĄC O TYM. Teraz mój dziadek nie ma ubezpieczenia (dowiedział się gdy przyjechał na wizytę), a jako że jest osobą w wieku 80+ nie łapie się w krąg Waszego zainteresowania. Nie oferujecie pakietów dla takich osób. Nie są WARTE LECZENIA? Wasze zachowanie z anulowaniem pakietu i strategia WYKLUCZAJĄCA OSOBY STARSZE są odrażające i nie mieszczą mi się w głowie. 0 empatii, 0 mózgu, 0 pomocy. Nigdy więcej nic u Was nie kupię i będę to odradzać każdemu. Wstydźcie się.
  • ~anit / 2017-07-11 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne oferty. Mój mąż ubezpieczony od 11 lat. Składka miesięczna 56 zł w ubezpieczeniu grupowym. Po wypadku w pracy (zwichnięcie i stłuczenie stawu skokowego) pół roku zwolnienia, w tym operacja. Bez badania lekarskiego drogą listowną orzecznik Pzu przyznaje mężowi 2% uszczerbku tj. 640 zł!!!!!! Gdzie zus przyznał 5 %!!!!!!! Ubezpieczyciel nic godnego nie oferuje!!! Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak!!!!
    11 lat opłacane składki bo trzeba. zakład pracy takiego ubezpieczyciela wybrał.
  • ~Anka / 2021-06-15 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam wcześniej z Medicover i Luxmed-Pzu to kompletna porażka, bez porównania. Medicover i Luxmed. Wszystko płatne, obsługa analogowa, rodem z ubiegłego wieku. Nie ma podglądu do skierowań od lekarza, trzeba czytać konsultantowi na infolinii zlecenie badań. Zdecydowanie odradzam,jeśli nie chcecie się przenieść do epoki państwowej służby zdrowia
  • ~Anka / 2024-01-02 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU to jakaś kpina. Do lekarza pierwszego kontaktu trzeba czekać 2 tygodnie. Opcja umów przez konsultanta nie istnieje. Kiedyś przez ok 2-3 tygodni aplikacja nie działała a tym samym nie było możliwości skorzystania z usług, oczywiście PZU nie poczuwało aby za ten czas nie pobierać składki. Gdyby nie to że ubezpieczenie jest grupowe, wykupione przez pracodawcę, sama bym się nigdy nie zdecydowała na korzystanie z usług tej firmy. Odradzam same kłopoty
    ZaletyBrak
    Wadybrak obsługi na infolinii, nędzna oferta, bardzo długi czas oczekiwania, szybciej działa NFZ
  • ~Anka / 2025-04-25 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Specjaliści, do których umawiają są wątpliwych lotów. Oni mogą tylko konsultować, leczyć niekoniecznie, zwolnienia nie wystawi bo nie może.... Szczytem hipokryzji są oferowane zniżki na badania diagnostyczne. PZU da Ci 15 % zniżki na RM. Wielka łaska! biorąc pod uwagę fakt, że na groupon możesz kupić to samo badanie w tej samej pracowni za niższą cenę niż cena z ich zniżką. Żałosne naciąganie ludzi. Nigdy więcej! Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt to naciąganie
  • ~Anna / 2021-10-26 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kpina !
    Składki pobierać to tak ale coś za to,to już nie.
    Brak odzewu ze strony konsultantów.
    Nie umawiają wizyt, bo nie mogą się dodzwonić. Ja dzwonie i idę prywatnie.
    Czas się wypisać.
    Nikt nie traktuje nas poważnie.
  • ~Anna / 2021-12-18 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    System niewydolny. Do natychmiastowej likwidacji. Kto wydał pozwolenie pzu na prowadzenienopieki medycznej??!!! Pacjenci noe dostają skierowań od swoich lekarzy i odbijają się od kolejnych infolinni!
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie na szkodę pacjenta
  • ~Anna / 2023-01-16 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, muszę sama dzwonić do placówek i umawiać wizyty u lekarza a potem to PZU aby było uprzejme w danej placówce potwierdzić że jestem w PZU ubezpieczona. Rejestrując sie przez stronę podawałam termin i nazwisko lekazra ale obsługa PZU ma czas i dzwoni do placówek po 2 a nawet 3 dniach a wtedy nie ma już wolnych terminów, Pouczono mnie że to ja powinnam dzwonić do placówki umawiać wizytę a potem do PZU aby tylko potwierdziło
    Wadysystem sam odwołuje tele wizyty, potrzebowałam w niedzielę pilnie receptę, byłam umówiona na godzinę 9:00 na teleporadę, bez mojej zgody, system sam odwołal tą wizytę , pani na linii stwierdziła zdarza się , z ironicznym śmiechem stwierdziła że nie wie z czego robię PROBLEM. receptę wypisał mi znajomy lekarz, PYTANIE czy płacąc dodatkowo za opcję PREMIUM powinnam być zadowolona z takiego traktowania. dzisiaj sytem odwołał bez mojej zgody tele poradę u innego spoecjalisty, zadzwoniła, zgłosiłam ten fakt nawet nie usłyszałam PRZEPRASZAM, pani stwierdziła ze usługi sa na najwyższym poziomie i nie rozumie w czym problem przeceiż moze sie pani jeszcze raz zapisać,
  • ~Anna / 2023-03-05 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mamy pakiet medyczny w PZU i dziś taka sytuacja zachorowało nam dziecko w pakiecie jest raz do roku wizyta domowa pediatra zadzwoniłam żeby poprosić o taką wizytę ,po chwili oddzwania konsultant z informacją że niema pediatry i nie przyjedzie ,więc za co płacimy
  • ~Anna / 2023-09-05 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę ciążę w przychodni współpracującej z PZU nigdy nie miałam problemu aż do teraz . Obecnie jestem w ostatnim miesiącu ciąży i nie mam możliwości umówić się na wizytę w dniu proponowanym przez przychodnie i muszę płacić
    za wizytę 100%. PZU nie zgadza się na terminy podane przez placówkę. Panie z infolinii kłamią, proponują mi wizyty odległe za 2-3 miesiące. Wszystkim będę odradzać, a ja rezygnuję z waszych usług.
    ZaletyWcześniej same zalety
    WadyBrak możliwości samodzielnego umawiania do specjalistów. Trudności w terminach. Na infolinii kłamstwo za kłamstwem
  • ~Anna / 2023-09-29 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w pracy wykupione dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne na opiekę lekarską MOJE PZU. Płacę prawie 100 zl miesięcznie a dostęp do lekarza znacznie GORSZY niż w ramach NFZ. Do lekarza kierują głównie do placówek PZU pomimo , że mają jak sie reklamują podpisane umowy z innymi placówkami. W przychodniach PZU pracują w większości lekarze BEZ SPECJALIZACJI są w trakcie jej robienia, albo tacy co mają same NEGATYWNE OPINIE na znany lekarz. Ostanio napisałam na PZU moje zdrowie prośbę o POTWIERDZENIE rezerwacji wizyty u lekarza, zarezerwowałam ją w innej placówce niż PZU ale takiej co ma z PZU podpisaną umowę. PRZY rezerwacji powiedziano mi , że wystarczy jak konsultant z PZU zadzwoni i potwiedzi, NIESTETYYYYYYYYYYYYYY konsultant nie zadzwonił, prosiłam o to pisemnie na moim koncie PZU, przydzielono mi wizytę w przychodni PZU u lekarza , który nieeeee ma specjalizacji, rok temu rozpoczął jej robienie, ma fatalne opinie na ZNANY LEKARZ, a znany jest z programu z Dodą , zadzwoniłam do PZU i powiedziano mi, ŻE OBECNIE PACJENT NIEEEE MOŻE WYBIERAĆ LEKARZA< TYLKO KONSULTANT PRZYDZIELA LEKARZA I WYZNACZA TERMIN, to jest gorzej niż w ramach NFZ, 1200 zl rocznie i mam chodzić do lekarzy bezzzzzz specjalizacji, DZIĘKUJĘ JA SIE WYPISUJĘ< WSZYSTKIM ODRADZAM TĄ FORMĘ LECZENIA< STRATA PIENIĘDZY
    ZaletyBRAK jakichkolwiek
    WadyBRAK możliwości wyboru placówki medycznej, z listy którą PZU podaję przed podpisaniem umowy, i twierdzi ze ma z tymi placówkami podpisaną umowę, kierują do placówek PZU, gdzie pracują lekarze, którzy nie mają specjalizacji , opryskliwość konsultantów, "Pani nie jest od wybierania tylko my przydzielamy, chce Pani czy rezygnuje Pani z tej wizyty" to ostatnio usłyszałam
  • ~Anna / 2023-10-10 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś totalne nieporozumienie w działaniu tej placówki, badania z zakresu medycyny pracy umawiane na godzinę a później i tak trzeba odsiedzieć długie godziny. W czasach kiedy naprawdę wszystko da się zaplanować w czasie tego typu obsługa to jakieś totalne lekceważenie klienta. Najlepsze że na ścianach wiszą monitory wyświetlające reklamę jak świetna jest obsługa PZU Zdrowie. Żeby uzyskać zdolność do pracy spędziłam ponad 3 godziny mając zrobione własne badania.
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak organizacji, marnotrawienie czasu klientów umówionych na godzinę
  • ~Anna / 2024-04-11 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat. Umawiam wizytę u specjalisty, dzwonię do PZU z prośbą o autoryzację. Dostaje informację, że oni mi nie mogą autoryzować tej wizyty bo oni mają odleglejsze terminy ale że mogą mnie umówić do swojej placówki w szybszym terminie. Tłumacze, że leczę się już od roku u danego lekarza i nie chce go zmienić. Proszę zatem, aby mi umówili wizytę w takim terminie w jakim mogą. Dziś mija 9 dni. Cisza. Dzwonię i pytam czy moje zgłoszenie jest dla nich nadal widoczne. Otrzymuje odpowiedź, że nie mogą się DODZWONIĆ do placówki i że może chce do ich. Znów tłumacze. Składam reklamacje. Po dwóch dniach dostaję maila ze odrzucona. Ostatni raz korzystałam z ich usług 7 miesięcy temu, składki comiesięczne są płacone. Bot Eva doprowadza mnie do szału. Poprzednio przez aplikację prosiłam o umówienie wizyty u internisty. Byłam chora. Trzy tygodnie później dostałam informację, że za tydzień mam wizytę. Zdążyłam wyzdrowieć i znów zachorować. Prawie się wtedy przydała ta wizyta. To jest jakiś cyrk. Szopka. Nie polecam nikomu. Oszuści
    ZaletyBrak
    WadySzarpanie się z botem o rozmowę z konsultantem, rozmawiając z konsultantem ledwo czuć różnicę, że to nie bot. Ciągle próby przekierowania wizyty do swoich placówek, udawanie, że nie mogą się dodzwonić do placówki, w której chce się mieć wizytę, kilkutygodniowe czekanie na umówienie wizyty.
  • ~Antek / 2023-08-31 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilku lat i z całą świadomością nie polecam usług świadczonych przez PZU. Na infolinii kłamstwo po kłamstwie. W Krakowie nie są w stanie umówić wizyty w ciągu tygodnia a w ramach alternatywy proponują wizytę w "jednym z pobliskich miast", przy czym każde po 60km+ od krakowa. Umówić się z lekarzem tym samym dwa razy równiez graniczy z cudem. Jeden lekarz mówi to, drugi tamto i któremu tu wierzyć? Okulista wystawił wadliwą receptę na okulary? Nie nasza wina, tylko pana że mu uwierzył, więc nie będzie refundacji. Mimo wszystko w wyborze między NFZ i czekaniem 2 lata na termin, a płaceniem PZU za 2 miesięczne kolejki wygrywa to drugie... Patologia
  • ~AP / 2022-02-28 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    brak terminów, strona nieintuicyjna, brak historii leczenia, nie można sie umowić, na ifolinii gada z tobą robot, D-N-O, wypisuję się
    ZaletyBRAK
    Wadybrak terminów, strona nieintuicyjna, brak historii leczenia, nie można sie umowić, na ifolinii gada z tobą robot, D-N-O
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 376
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164