Od ponad roku mam pakiet w PZU ZDROWIE, a od miesiąca pakiet VIP i dzisiejsza "walka" tylko utwierdziła mnie, że czas się definitywnie rozstać.
Z pakietem PREMIUM musiałam zapłacić za Captopril ( 1 tabletkę) pod język na obniżenie ciśnienia 20 zł. i 100 zł. za test czy nie mam zawału - to na zlecenie lekarza u którego aktualnie byłam na wizycie. Z pakietem VIP, natomiast nie mogę umówić się do specjalisty rehabilitanta, chociaż mam takiego zagwarantowanego w wykazie usług medycznych dla pakietu VIP. Podobnie jest z rodzajami rehabilitacji ( choć widnieją w wykazie nie są dostępne w pakiecie) taką informację uzyskuję na infolinii. Czuję się mocno oszukana i rozczarowana jakością usług i rzetelności. Oszukany pewnie też będzie czuł mój pracodawca, który wykupił usługę medyczną dla swoich pracowników kiedy okaże się, że świeżo wynegocjowane warunki są jedną wielką mistyfikacją.ZaletyZbyt mało by o nich wspominać.
WadyDużo wad, a ta największa to kolejne oszustwo - złudzenie , ze wyleczą i pomogą w chorobie. Kasa, kasa, kasa.