Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 370 opinii

1.59 / 5

  • Cena/Jakość
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rad / 2023-02-05 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja mojePZU bezużyteczna, wiecznie nie ma wolnych terminów albo brak możliwości umówienia do lekarza. Moja firma zamieniła Luxmed na to coś! Szkoda czasu i pieniędzy na ofertę tej firmy.
    ZaletyIlość placówek
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Radeckibo / 2021-09-16 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mili konsultanci się starają, ale wiele nie mogą. Lekarze mają wieczny problem z wystawianiem recept poprzez tele - konsultacje(twierdzą że "nie mogą na to i na tamto" :). Ciekawe że inni mogą i w końcu mam wystawione recepty, ale nie dzięki tele - konsultacją PZU Homedoktor, telemedi itd. Trzeba tylko chcieć tak samo jak chcieć kasować pieniążki, za taką poradę to ja dziękuję. Dzwonię bo potrzebuję załatwić konkretną rzecz (receptę) a nie po poradę. Raz musiałem się prosić tydzień czasu o antybiotyk, innym razem na inny lek nie dostałem recepty, jeszcze innym udało się wybłagać maść ale oczywiście usłyszałem że to pierwszy i ostatni raz.Ręce opadają, po co mi tacy lekarze :( Ci lepsi mają w nosie teleporady i na wizytę trzeba czekać nawet dwa miesiące. Generalnie doszedłem do wniosku że jest już podobnie jak przez NFZ - albo zdążę sam wyzdrowieć albo umrzeć. Ocena BARDZO ŹLE za lekarzy na teleporadach. Gdyby sporej sumy za rachunek nie opłacał mi pracodawca to już dawno bym zrezygnował. BZUDA ŻE LEKARZ NIE MOŻE WYSTAWIĆ RECEPTY NA LEK MÓWIONA DO MNIE ZBYT WIELE RAZY JUŻ!!!
    ZaletyJak ktoś ma dużo czasu i może poczekać miesiąc albo dwa to można się dostać do dobrych specjalistów.
    WadyLekarze poprzez telekonsultacje kłamią że nie mogą wystawić recepty na dany lek.
  • ~Radek / 2022-01-29 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    To co ta firma świadczy nie jest warte 1pln.
    Czekam 2 tygodnie na umówienie wizyty.
    Dostałem informację że nie mogą się dodzwonić do placówki.
    Postanowiłem sam zadzwonić i się umówić zamiast czekać. Lokalizacja dobrała telefon po 10 sekundach. W 2 minuty można było zrobic to co im się nie udało w 2 tygodnie. Żenada.
    ZaletyZero
    WadyJak wyżej
  • ~Rafał / 2021-10-15 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiona w pakiecie opieka ambulatoryjna, przy konieczności szycia rany termin oczekiwania 6dni i to zaznaczając, że odpowiadają mi właściwie wszystkie placówki na śląsku. Zgłoszona reklamacja, że oferowana opieka ambulatoryjna to kpina. Niezależnie czego by dotyczyła 6 dni to żart. Odpowiedź na reklamację - nie stwierdzili problemów ze swojej strony, to ja zrezygnowałem z terminu szycia który jest za 6dni :D
    Zaletybrak
    WadyKompromitacja w zakresie usługi i jeszcze większa w zakresie reklamacji
  • ~RENATA / 2020-02-28 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kompetentny pracownicy w Pzu, SZKODA CZASU I PIENIEDZY, WYPISUJE SIE Z UBEZPIECZENIA pzu nikomu nie polecam
    WadyBrak kompetencji że strony pracowników Pzu
  • ~Renata / 2021-09-11 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Korzystałam od kilku lat z ich usług, ale teraz już wiem że rezygnuję. Nie ma mozliwosco6 umówienia się do swojego lekarza do którego chodzę od lat i awizowania wizyty tylko umawianie są gdzie im się podoba. Mimo przekazania informacji ze na każdym sprzęcie usg jest inna jakość i np guz może mieć wymiary, prosząc o konkretną placówkę i tak dostaniesz SMS że wizyta umówiona jest gdzie indziej.termin oczekiwania na SMS to też jakiś żart. Pani tłumaczy że nie może się dodzwonić, a ja bez żadnego problemu dzwonię i odbierają. Później mówią że do mojej placówki nie ma terminów. Wizyty umawianie w wiejskich przychodniach bez sprzętu usg( ginelolog). Totalna porażka. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwość awizowania wizyty u swojego lekarza
  • ~Robert / 2023-05-15 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówienie wizyty u specjalisty, w terminie w jakim zgodnie z ustalonym w umowie z moim pracodawcą, który opłaca składkę, jest nierealne. Oczywiście, PZU ma swoje przychodnie i przychodnie partnerskie, ale dalej to fikcja. Zestawienie podmiotów, które świadczą usługi w określonym zakresie porad medycznych, w danym mieście, to totalna fikcja, gdyż nie ma możliwości umówienia się na wizytę u lekarza w jakimkolwiek realnym terminie. Ale chyba nic dziwnego, gdyż to PZU. I nie powinno to nikogo dziwić.
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie możliwe.
  • ~Robert / 2024-02-12 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu opieka medyczna może kiedyś była dobra natomiast teraz to porażka , terminy długie większość badań chcą zlecać w swoich placówkach . Obsługa na infolinii z podejściem fatalnym .
    Chcąc wykonać rezonans w placówce prywatnej z która pzu ma umowę twierdzą że nie mogą zapisać bo umowy nie mają a sami zapisują do tej placówki . Cyrk . Uważam że szkoda kasy lepiej odłożyć sobie co miesiąc i iść tam gdzie się chce . Płaciłem tyle lat i teraz dopiero dotarło do mnie jaki to błąd . Utopiona kasa . Każdy chcąc wykupić pakiet medyczny w pzu niech przemyśli bo nie jest tak kolorowo jak to opisują na swoich stronach . Porażka
    WadyCały system od infolinii po umawianie wizyt w aplikacji
  • ~Robson / 2023-01-02 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat płacę kupę kasy za pakiet medyczny a jak chce się umówić na wizytą to na infolinii trzeba spędzić 20 nim to standard, żeby ktoś raczył odebrać a przez aplikację nie zawsze się da wybranego lekarza lub placowke
    ZaletyNie ma zalet
    WadyInfolinia
  • ~Roman / 2020-06-07 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU tragedia miałem lux nad ale firma zmieniła opiekę gorzej jak w nfz
  • ~Roman / 2023-03-26 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia już któryś raz umawiam się na teleporadę. Mija 25 minut od wyznaczonej wizyty i zero kontaktu. Pai na infolinii bezradna. Do obsługi na poziomie LUX med PZU brakuje jakieś 20 lat
  • ~Rossa / 2019-02-04 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można czekać na wydruk bankietów do zapłaty ponad godz. Bo numerek trzeba zabrać. Z kolejki do kasy do kolejki po wydruk jak za komuny.
  • ~Rozczarowana / 2023-12-27 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie zakupu polisy dostępnych było wiele placówek, w trakcie pozostały tylko nieliczne (głównie nowe z niedoświadczonymi lekarzami, albo takimi, których nie chcą w innych placówkach)Najgorzej w CM PZU na Ogrodowej w Łodzi - byłam na kilku wizytach... Proponują terminy dłuższe niż na NFZ, albo do takich "specjalistów", ze szkoda czasu!!! W najlepszym wypadku, i to jak się człowiek wykłóci, to proponują refundacje wizyty zakupionej samodzielnie. Strata pieniędzy (5tyś rocznie). Kolejnej polisy z całą pewnością nie zakupię! W firmie, w której pracuję (zatrudniającej kilkaset pracowników), z kimkolwiek bym nie rozmawiała, to każdy zamierza zrezygnować!
    Zaletykiedyś były teraz nie dostrzegam
    Wadyzmiany dostępności placówek w trakcie trwania polisy
    nieliczne dostępne placówki
    brak możliwości wyboru lekarza
    długie terminy
  • ~Rozczarowany / 2024-07-30 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    prywatna opieka medyczna
    Wizyty umawiane wg grafików pzu: w wybranej placówce u mojego lekarza wolny termin dziś lub jutro, ale konsultant może umówić najwcześniej za kilka tygodni. Dostępni w miarę szybko przypadkowi lekarze mają bardzo słabe opinie, co zazwyczaj się potwierdza w praktyce. Teleporady do niczego. Lekarze odsyłają na stacjonarne konsultacje.
    Zaletyładny wystrój przychodni
    Wadydługo się czeka na połączenie z konsultantem - co najmniej 5 min.
    wnioski składane przez aplikację są przeinaczane - mimo wskazanych preferencji wizyty umawiane z pominięciem ważnych dla pacjenta kryteriów
  • ~Ruda zaba / 2023-04-06 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad roku mam pakiet w PZU ZDROWIE, a od miesiąca pakiet VIP i dzisiejsza "walka" tylko utwierdziła mnie, że czas się definitywnie rozstać.
    Z pakietem PREMIUM musiałam zapłacić za Captopril ( 1 tabletkę) pod język na obniżenie ciśnienia 20 zł. i 100 zł. za test czy nie mam zawału - to na zlecenie lekarza u którego aktualnie byłam na wizycie. Z pakietem VIP, natomiast nie mogę umówić się do specjalisty rehabilitanta, chociaż mam takiego zagwarantowanego w wykazie usług medycznych dla pakietu VIP. Podobnie jest z rodzajami rehabilitacji ( choć widnieją w wykazie nie są dostępne w pakiecie) taką informację uzyskuję na infolinii. Czuję się mocno oszukana i rozczarowana jakością usług i rzetelności. Oszukany pewnie też będzie czuł mój pracodawca, który wykupił usługę medyczną dla swoich pracowników kiedy okaże się, że świeżo wynegocjowane warunki są jedną wielką mistyfikacją.
    ZaletyZbyt mało by o nich wspominać.
    WadyDużo wad, a ta największa to kolejne oszustwo - złudzenie , ze wyleczą i pomogą w chorobie. Kasa, kasa, kasa.
  • ~Salome / 2021-12-20 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak skierowan w systemie placowki. Jak starsza osoba ma to drukowac i gdzie? Chyba jakiś zart z pacjentów. PZU nie stać na syatem spinajacy rezerwacje online, telefoniczna z placowkami pzu. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~Sandra / 2023-02-22 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spełniają swoich funkcji trzeba dzwonić kilkukrotnie żeby zapisać się na badania jedna wielka porażka!!!
  • ~Sara / 2022-10-03 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na infolinii wprowadzają w błąd i mimo że rozmowy są nagrywane nie przyznają się do swoich słów. Pieniądze wyrzucone w błoto.
  • ~skazanynabluesa67@wp.pl / 2018-06-29 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem pracownikiem PGG płacę składkę ubezp. grupowego 113 zł miesięcznie uległem wypadkowi poza pracą i dostałem 7700zł.. przy połamanych 4 żebrzch złamaniu otwartym szczęki w 3 miejscach wybitych 4 zebach połamanej zatoki szczękowej i nos plus połamana ręka ....jaja se robią
    Wadykasowanie składek
  • ~Sylwek / 2022-07-21 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość i obsługa zerowa do kwadratu. Ludzie uciekajcie od tej firmy jak tylko się. Wszystko zrobia aby osobie poszkodowanej nie zaplacic nic!
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna komunikacja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.59, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112