Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 377 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Gośka / 2020-11-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o informację w sprawie polisy mojego taty, który jest osobą starszą i niesłysząca i pani z infolinii nie chciała mi udzielić informacji. Kiedy zapytałam czy w oddziale PZU będzie ktoś, kto porozumie z nim w języku migowym, to odpowiedziała mi, że to nie jest jej problem, tylko nasz. A jeśli oddział jest zamknięty, to jak osoba niesłysząca ma uzyskać informacje od Państwa? Gratuluję inteligentnej obsługi klienta
  • ~Grzegorz / 2020-11-01 19:34
    Ocena: 5.00 / 5
    ???? wszystko się sprawdza, pieniądze za świadczenie dostałem po dwóch dniach, nie musiałem dosylsc żadnych dodatkowych dokumentów jak to jest w innych ubezpieczalniach
    ZaletySzybkie wypłaty świadczeń
    WadyCiut drożej
  • ~Jola / 2020-10-29 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2018 mam ubezpieczenie grupowe optimum.Podpisują umowy z mało profesjonalnymi placówkami.Ostatnio czekałam na zwrot promesy miesiąc i czekałabym jeszcze dłużej gdybym nie postraszyła ich prawnikiem zakładowym.Zwrócili podwójnie! Masakra!Mają tam od jakiegoś czasu totalny chaos. Od kilku tygodni domagam się pewnej informacji i nic. Pracownicy infolinii starają się jak mogą ale to za mało. Nie polecam
    ZaletyPakiet mi bardzo odpowiada. Możliwości skorzystania z promesy.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z osobami odpowiedzialnymi za podejmowane decyzje.
  • ~Włodek / 2020-10-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w Warszawie tylko 4 swoje placówki i niby kilkadziesiąt partnerskich - umówienie wizyty to droga przez mękę, niby można przez ich portal ale tylko niby a za umawianie telefoniczne płaci się!!! całkowita porażka - widać że PIS przejął zarząd.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Tomasz / 2020-10-20 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ze względu na zmianę pracy zmieniłem Polmed na PZU. Przepaść. Terminy 4krotnie dłuższe.
    ZaletyŻadnych.
    WadyZbyt długie terminy. Mała ilość placówek do wyboru.
  • ~Xx16 / 2020-09-29 11:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Porazka. Terminy ustalane bardzo dlugo , czasem wcale. Tak jakby o zleceniach "zapominali". Nie rozmawia sie teraz z konsultantem tylko z botem z ktorym nie mozna sie dogadac. Miesiac temu probowalam umowic sie na wizyte do lekarza , terminu nie mam do tej pory
  • ~Grom / 2020-08-12 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem pracę i przeszedłem z Lux Med-u do PZU. To jest po prostu przepaść na niekorzyść PZU. W Lux Medzie terminy do specjalistów 48h i w zasadzie są dotrzymywane. W PZU zgodnie z umową to ponoć 5 dni - niestety tylko na papierze. Ostatni przykład: do chirurga (nomen omen skierowany przez lekarza z PZU na CITO) po dwóch tg czekania i zrobieniu małej awantury dostałem SMS z terminem za kolejny tydzień, więc na cito czekam łącznie 3 tygodnie. Jeszcze gorzej było przy poprzednich wizytach. Gdyby nie to, że sam po dwóch tg czekania zadzwoniłem z przychodni do PZU na infolinię z tzw gotowcem (umówioną wizytą - tylko potwierdzić - to bym się nie doczekał. Co dziwne w przychodni umówiłem się za dwa dni, natomiast PZU wysłało wcześniej SMS-a, że mam się uzbroić w cierpliwość bo moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji(po 10 dniach!!!!). Pakiet w PZU jest zdecydowanie najgorszy. Absolutnie nie polecam. Uwaga - jeżeli podacie w rozmowie w trakcie umawiania wizyty, żeby np., w danym dniu nie umawiać wizyty to PZU traktuje to jako preferencje klienta co do terminu, a wtedy PZU już nie musi w ogóle dotrzymywać terminu i staje się on zupełnie odległy. I jeszcze jedno, trzeba zwrócić uwagę i poprosić lekarza w trakcie wizyty, żeby np receptę wypisywał ze zniżką, jeżeli jesteście ubezpieczeni bo inaczej wszelkie recepty, skierowania itp., PZU sugeruje aby wystawiali jako prywatne czyli odpłatne 100%. Na szczęście większość lekarzy nie robi problemów, ale zdarza się, że lekarz wystawia skierowanie na dane badanie prywatne sugerują długie kolejki (TK za 500 złotych) a wtedy musiałem z całą historią choroby iść do lekarza z NFZ, żeby skierowanie przepisać. Dla przykładu prywatne TK w PZU - termin 10 dni, a bezpłatne z NFZ dostałem w dwa dni. To już daje obraz działania PZU. Na plus zaliczyć można miłą obsługę na infolinii (choć bezproduktywną) oraz dostęp do historii leczenia po przez portal Moje PZU. U nas pracownicy zdecydowanie sugerują pracodawcy zmianę obecnej opieki medycznej i powrót do Lux Med-u lub innej firmy bardziej dbającej o klienta i przestrzegającej zapisów umowy. A w końcu trochę tych firm jest na rynku.
    Zaletymiła obsługa na infolinii
    Wadycała reszta
  • ~S.Z / 2020-08-11 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego początku są problemy Płacę pieniądze A wiecznie jest coś nie tak albo umawiają długo albo zapomną o Tobie Nawet zdarzylo mi się, że Pani z infolini poinformowała mnie,że nie mam w pakiecie tomografi,a wiem że miałam.Katastrofa.Niesetety jestem zmuszona być z nimi do końca roku bo już dawno zrezygnowałabym z ich usług.
  • ~Piotr / 2020-08-02 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Odkąd PZU przejęło sieć Falck, poziom obsługi poleciał dramatycznie na łeb na szyję. Permanentne pomyłki, błędy systemu, problemy i to wszystko za prawie 2000 zł abonamentu! To będzie mój ostatni rok z nimi.
  • ~Karolina / 2020-07-24 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa jeżeli chodzi o umówienie do specjalisty, terminy z kosmosu albo w ogóle nie mają podpisanej umowy.
    ZaletyBrak
    Wadydługi czas oczekiwania na termin, albo jego brak
  • ~Darek / 2020-07-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłym klientem Polmedu od 2013 roku, a od bodajże zeszłego roku PZU od kiedy zerwali współpracę z firmą Polmed.. Dotychczas wszystko odbywało się pięknie i sprawnie, jestem zadowolony z prowadzonego leczenia i diagnostyki w Katowicach w Polmed. Natomiast od kiedy jestem w PZU nie jestem w stanie umówić się na głupie badanie morfologii. PZU posiada dwa portale informatyczne i z zasłyszanych informacji jest jeszcze trzeci, w którym musisz szukać jakie badania i gdzie zlecił Tobie lekarz.
    Placówka sama wybiera Tobie gdzie masz oddać krew , a na badanie musisz zgłosić się z wydrukowanym skierowaniem. Obecnie nie potrzebowałem drukarki do badań, ponieważ Polmed wszystko rejestrował elektronicznie. Mam wrażenie, ze spółki państwowe mają brzydką tendencje do komplikowania/uwsteczniania procedur z zasady prostych.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak wyzej
  • ~PRZEMEK / 2020-07-08 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Co z tego, że sama oferta jest dobra jeśli umówienie się do specjalisty to horror. Wiedząc jakie cyrki robi infolinia zadzwoniłem do placówki z którą mają umowę, sam umówiłem się do ortopedy celowo pytając osoby umawiającej czy ten lekarz przyjmuje na ubezpieczenie PZU i czy ten termin, który umawiam jest dostępny dla PZU, potwierdziła, że tak. Więc dzwonię do PZU podając, że już jestem umówiony do specjalisty i mają tylko zadzwonić i potwierdzić termin i wizytę a ona mi na to,że ten termin nie jest dostępny dla PZU bo nie widzi go w systemie i pomimo, że w placówce twierdzą, że nie ma problemu, termin mam umówiony za 3 dni to PZU daje mi do danego lekarza termin za 3 tygodnie bo wg nich taki mają w systemie wolny dla nich termin. To ja się pytam po co są te ubezpieczenia??Lekarz ma wolny termin za 3 dni a oni chcą umawiać mnie za 3 tyg!Oczywiście proponując wizytę w placówce własnej PZU u ortopedy, który na ZNANY LEKARZ ma 16 negatywów i 6 pozytywów. Rezygnuję z tego dziadostwa.
    Zaletyoferta atrakcyjna na papierku
    Wady-tragiczny system umawiania wizyt
    - terminy w placówkach współpracujących z PZU są dostępne dla klientów PZU mega długie, niemal jak w NFZ, pomimo, że dany lekarz na pełno wolnych terminów o wiele szybciej
  • ~Anna / 2020-06-10 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Jestem od paru lat pacjentka Falcka. Byłam bardzo zadowolona z strony internetowej firmy. Mam wykupiony pakiet ubezpieczeniowy i otwierając stronę sprawdzić mogłam swoje wizyty, badania. Odkąd firma się zmieniła nie można się zalogować. Moja historia leczenia zniknęła. Robiłam badania krwi i chciałam je mieć w swoim koncie , jak dawniej. Nie znalazłam swoich danych ani żadnej porządnej strony z pakietami i usługami.
    ZaletyMam lekarza rodzinnego w Falcku - jestem bardzo zadowolona
    WadyJak wyzej
  • ~Roman / 2020-06-07 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU tragedia miałem lux nad ale firma zmieniła opiekę gorzej jak w nfz
  • ~mala / 2020-04-28 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż ma dwa ubezpieczenia grupowe. Jedno w swojej firmie i PZU a drugie w mojej AXA. W Pzu płaci składkę ponad 80 zł u mnie 50. Zwichnął nogę z AXA dostal 1.200 z Pzu 560zł. Teraz miał szyte 4 palce, rana szarpana. Z Axa po wysłaniu dokumentów, na następny dzień przelew na 1.200 zł. Do Pzu zgłoszenie wysłane 3 tygodnie temu do tej pory cisza! Nigdy nie polece nikomu Pzu!
  • ~Tarksa / 2020-04-09 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , konsultantka na infolini mówi , że nie mają podpisanej ymowy z placówką do której chciałam sie zarejestrować . Zadzwoniłam do tej placówki i powiedzianob mi że mają podpisaną umowę z PZU. Kłamią na infolini tylko po to żeby wysłać pacjenta do swojej taniej a co za tym idzie nieprofesjonalnej placówki. PZU to żenada. Ich placówki to czasy PRL. Masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyPzu to wada
  • ~Monika / 2020-03-26 12:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam wraz z mężem z PZU Zdrowie opieka medyczna. Jesteśmy zadowoleni. Sama umawiam wizyty na stronie internetowej, badania laboratoryjne. Wybieram miasto, placówkę a nawet konkretnego lekarza, do którego chce się zapisać, a pzu robi to za mnie. Obecnie jestem w ciąży i wszystkie badania również mam w cenie, za które zapłaciła bym majątek, nie wspominając o płaceniu za wizyty. Jest bardzo duży wybór w świetnych prywatnych placówkach medycznych. Na infolinii konsultanci bardzo mili. Obecnie przez epidemie jest ogromny problem, by pójść do lekarza. Laboratoria pozamykane. Na szczęście pzu znalazło dla mnie czynne laboratorium oraz ginekologa, który mnie przyjął. Wszystko szybko. Przed samą wizytą dostaje smsa z przypomnieniem. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mam możliwość skorzystania z pakietu medycznego pzu.
    Zalety- proste umawianie wizyt online
    - wybór najlepszych placówek i lekarzy
  • ~dariusz / 2020-03-25 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotychczas promowałem wszystko co polskie. PZU jest pierwszą firma z którą nie chcę mieć nic wspólnego. Działa gorzej od zus
    ZaletyBrak
    WadyTylko biorą a nic ie oddają
  • ~Violet / 2020-03-03 23:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pzu....coraz gorzej..
    -na wizytę czeka się dłużej niż w umowie
    -jak już umówią cię szybko to do takich konowałów że głowa boli..
    -jestem z Katowic..kilka razy umówili mnie na drugi koniec Polski ???? warszawa,Gdynia
    (Wizyta prywatna wyszłaby mnie taniej niż transport;) )
    -coraz mniej placówek współpracuje z PZU( nie dziwię się chyba)
    - ogólnie oferta coraz to uboższa .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 377
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3166