Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 377 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~olo / 2024-04-08 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam ten duży pakiet medyczny z PZU, od kilku m-cy refundowany przez moją korporację w której pracuję, zaproponowali konkrecyjne warunki i miało być tak świetnie.... . Niech nikt sie nie łudzi - PZU to banda oszustów, a pakiet Zdrowie nie działa! Na infolinii przyjmują skierowania od specjalistów, ale nic z nimi nie robią. Ostatnio miałam skierowanie PILNE na Holtera od kardiologa, to 5 dni dzwoniłam na infolinię po kilka razy dziennie żeby ktoś ustalił termin, jak juz w koncu ustalili termin - to za 3 m-ce! To po co ten pakiet???? Zrezygnowałam, bo z NFZ dostałam termin za 3 tygodnie na Holtera. Tak jest ze wszystkim w tym PZU Zdrowie, specjalnie kombinują lub umawiają takie terminy, żeby termin był dla Klienta nieosiągalny!!! Taka jest rzeczywistość to są oszuści, tak jak z ubezpieczeniami!!!! Wcześniej mieliśmy Pakiet zdrowie w Polmed przez 10 lat - to byla bajka w porównaniu z PZU Zdrowie!
    ZaletyNie ma zalet- jaka firma taka jakość
    WadyNie wywiązują się z zawartej umowy dot. Pakietu ZDROWIE. OSZUKUJĄ, grają w głupa z KLIENTAMI. Bezczelna, złodziejska firma.
  • ~Orzel / 2025-08-04 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nabrałem się na ten pakiet z firmy i nigdy więcej nie skorzystam.Każą mi zarejstrować wizyte przez telefon ponieważ inczej to ja będe płatnikiem.Dodzwonien się do nich graniczy z cudem,a jak się połącze to i tak zostaje odsyłany na inną infolinie albo do aplikacji z której poziomu nie da się zrobić tego co chce
  • ~Oszukana / 2024-01-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Od tygodnia piszę wnioski on-line o konsultację ginekologiczną, 2 dni wisiałam na infolinii - bezskutecznie, brak kompetencji konsultantów, każdy twierdzi coś innego. Pomimo tego, że w przychodni otrzymałam informację, iż mają wolne terminy w tym tygodniu, konsultant odmówił umówienia mnie na wizytę, twierdząc, że w ich systemie wolne terminy w tej przychodni są za miesiąc!!! Ten pakiet nie powinien nosić nazwy medycznego - dostęp do natychmiastowej wizyty nie istnieje. Jedynie profilaktyka, jeśli komuś nie zależy i może iść do lekarza za miesiąc. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wady- okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
  • ~Oszukany pacjent / 2024-03-19 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Terminy za pare miesięcy?? Czyli jak NFZ
    10 dni czekam na ustalenie terminu wizyty u okulisty!!!!!!!

    Całe te PZU jest jak NFZ banda złodziei którzy potrafią brać tylko pieniądze a w zamian pokazują jak mają nas w ....
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnustwo
  • ~Pablo / 2021-11-18 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opieka medyczna ze wszystkich. Wieczne komplikacje krócej na NFZ czekam na wizytę kpina wstyd i hańba złodzieje
    ZaletyNie ma
    WadyCałe to gówno jest wadą
  • ~Pacjent / 2021-06-06 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują się z umowy. Nie umawiają w terminie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pacjent / 2022-04-26 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. uciekać i omijać. Za wszystko. Nawet z wystawieniem tej opinii robią problem...
  • ~Pacjent / 2022-04-26 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. uciekać i omijać. Za wszystko. Nawet z wystawieniem tej opinii robią problem...
  • ~pacjent / 2022-11-09 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten system to dramat. Szukasz specjalisy i zamiast wyszukać z listy termin jaki ci odpowiada, to wybierasz zakres dat w jakich chcesz mieć wizytę, a konsultant umawia ją za ciebie i tylko daje znać kiedy jest. Nie masz wpływu na faktyczny termin. Jak na płatną opiekę medyczną to w porównaniu do innych placówek z których korzystałem (enal-med, medicover) PZU Zrowie jest poniżej krytyki.
  • ~pacjent / 2023-02-07 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, jakość obsługi przez KONSULTANTÓW w ostatnim czasie sie pogorszyła. poczytałam na "gowork" i dużo to wyjaśnia . podobno są traktowani w nieludzki sposób i to odbija się na kliencie: zachowują się wręcz w złośliwy sposób, wcześniej można było umówić wizytę w ramach PZU w przychodni u konkretnego lekarza na konkretną godzinę i potem poprosić KONSULTANTA PZU o zadzwonienie do placówki i potwierdzenie. Była to bardzo dogodna forma ze względu na możliwość ustalenia godziny dogodnej dla pacjenta. Teraz rzeczywiście nawet jak są wolne terminy na drugi dzień lub za 2, 3 dni i przychodnia to potwierdza , że można umówić sie w ramach PZU to nie rozumiem dlaczego KONSULTANT PZU twierdzi , że dzwonił do palcówki i może umówić dopiero za dwa tygodnie wizytę , przecież to jest działanie na SZKODĘ pacjenta, zamiast pracować na dobrą opinie o usługach PZU to KONSULTANCI zachęcają do wycofania sie z PZU. Są oczywiście uprzejmi KONSULTANCI działający dla dobra pacjenta ale to już niestety rzadkość W PZU. Pozdrawiam wszystkich uprzejmych konsultantów którzy mi w przeszłości pomogli w potwierdzaniu wizyt w przychodniach i w umawianiu terminów, tym niekulturalnym i chamskim życzę aby wczuli sie w sytuację pacjenta i zaczęli działać na kjego korzyść a tym samym na dobrą opinię PZU
    Zaletyczeka na nie
    Wadybrak działania na korzyść pacjenta przy umawianiu terminów, długi czas czekania na tpo az konsultant zadzwoni do placówki, umówione TELEporady sa anulowane przez system bez zgody pacjenta, czyli czekasz na teleporadę i 10 minut po terminie dostajesz smasa , że została anulowana, nastę pny termin za parę dni, KONSULTANT śmieje się i pyta w czym mogę pomóc, nie reaguje na zarzuty pacjenta,
  • ~pacjent / 2023-11-05 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    przez portal pzu można samemu umówić sie tyyyyykooo do tzw placówek medycznych PZU, sprawdzam podane nazwiska na znany lekarz, np ginekologów, same negatywne opinie, lekarze w większości w trakcie specjalizacji, do innych placówkek które mają z PZU podpisane umowy nie można zarezerwować wizyty samemu, trzeba napisać prośbę o taką wizytę, więc piszę, nazwa przychodni i lekarz, co robi PZU przesyła mi rezerwację wizyty w placówce PZU u lekzrza z samymi negatywnymi opiniami na znany lekarz, dzwonię do przychodni tam gdzie chciałam mieć wizytę mają podpisaną umowę z PZU , mają na za tydzień wolne terminy, i mówią , że wystarczy jak zadzwoni PZU i potwierdzi, ale konsultanci w PZU mają p[owiedziane że mają rezerwować wuizyty tylko w placówkach PZU,
    Zaletybrak
    Wadyciężarnym kobietom nie polecam, brak dostępu do konkretnego ginekologa, za każdym razem przydzielany jest inny, brak odpowiedniego sprzętu w placówkach PZU, brak lekarzy z uprawnieniami do robienia USG
  • ~pacjentka / 2021-03-25 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w przychodniach opóźnienia, warunki gorsze niż na NFZ.
    Zaletybrak
  • ~Pat / 2022-02-04 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic więcej tylko złodzieje place składki lezalem w szpitalu i mi się nie należy nic hahaha
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
  • ~Patrycja / 2023-08-29 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy problem to utrudniony proces umawiania wizyt. Jestem bardzo rozczarowana, czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najdalej od PZU Zdrowie.
    Strata czasu i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyUtrudnione umawianie wizyt.
  • ~Paulina / 2018-08-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym roku końcem maja miałam porażenie twarzy II stopnia żywy ogień mi palił cala buzię skóra zeszła blizny opuchnięta cala twarz brak brwi rzęs . Maści leki i 9 miesięcy nie wystawiać buzi na słońce jak świeci siedzieć w domu tak lekarz zalecił.moja twarz reaguje na ciepło i zimno przebarwienia wychodzą i wyglądam jak upieczony kurczak w dodatku boli powieki mam jak babcia moja która ma ok 70 lat bo.blizny zostaną . PZU co miesiąc 300 zł składka w tym od nieszczęśliwych wypadków . PropozycjA wypłacenia ubezpieczenia była 300zł A gdy się nie zgodziła i napisałam odwołanie powiedzieli że nic nie dostanę . Tak zostałam potraktowana . Jakiś żart
    ZaletyNie posiadacie żadnych zalet
    WadyDużo ogrom opis sam za siebie mowi
  • ~Paulina / 2022-03-10 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzez infolinię umówiona była teleporada z lekarzem PZU, miałam mieć wystawione skierowanie na badanie. Oczywiście lekarz PZU źle wystawił skierowanie przez co nie dostałam KODU skierowania, a badanie było terminowe. Nie dostałam zwrotu kosztów, towarzystwo umywa ręce pomimo, że ich winą było złe wystawienie skierowania. Oszuści
  • ~Paweł / 2023-09-08 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej rozszerzony pakiet, brak terminów do specjalistów i na badania. Skierowanie na cito, termin za 1,5 miesiąca i to wizyta w innym mieście. Odradzam wszystkim zastanawiającym się na zakupem pakietu. Mo
    Zaletybrak
    Wady-brak terminów na badania
    -brak terminów do specjalistów
    -umawianie do innych miast
  • ~Piotr / 2018-09-10 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Współpraca z firmą PZU jest przerażająca, obsługa fatalna, szczególnie odradzam Pania Monike z UG. Nie ma pojęcie o wykonywanej pracy.Polecam inne firmy ubezpieczeniowe gdzie lepiej traktują klientów
  • ~Piotr / 2022-12-27 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w PZU Zdrowie od 8 lat, do tej pory korzystałem z niego żadko. Dzisiaj okazało się, że nie może zostać potwierdzona moja wizyta u kardiologa, bo została umówiona w nieodpowiednnim dniu i o nieodpowiedniej godzinie (sam ją umawiałem i prosiłem PZU o jej potwierdzenie). Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że powinno być to zrobione poprzez automat umawiający (który nawiasem mówiąc nie widział wolnych terminów, które ja osobiście znalazłem i wstępnie zarezerwowałem). Do tej pory przez 8 lat nie miałem problemów w podobnych sytuacjach. Nagle PZU onbudzio się, że ich procedury nie pozwalaja na taki sposób umawiania. Nie mogłem skorzystać z wizyty, która mogłem odbyć w ciagu 1 godziny. Poinformowano mnie, że moge złożyć reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciagu, UWAGA 30 dni. Przez ich biurokratyczne procedury wizyta nie doszła do skutku i nie wiem kiedy się odbędzie. Kiedy poprosiłem o rozmowę/kontakt z osobą wyższej rangi oczywiście zasłonili się RODO. Kpina z jakości obsługi klientów. Niedość, że wyręczyłem PZU Zdrowie w umówieniu wizytu w odpowiednim miejscu i czasie dla mnie najbardziej odpowiednim, to spiętrzyli jeszcze biutrokratyczne problemy. Wizyta wstepnie umówione przeze mnie oczywiście była w 100% objęta moim pakietem, który mam wykupiony, nie było to nic poza zakres pakietu.
    WadyTragiczne podejście do klienta, beznadziejna obsługa klienta.
  • ~Piotr / 2023-01-11 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, infolinia żyje swoim życiem, umawia, potwierdza, a potem w placówce okazuje się, że trzeba mieć papierowe zlecenie, na zlecenie do wystawienia zlecenia, choć na infolinii nie trzeba, fatalna biurokracja i niekompetencja, strata czasu i pieniędzy, są znacznie lepsze firmy tego typu. Omijać szerokim łukiem dla własnego zdrowia :)
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 377
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164