Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 365 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Oferta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dosia / 2021-02-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja, infolinia nie zna specjalizacji i nazwisk lekarzy pracujących w danej przychodni, nie mogą umówić wizyty bez uprzedniego kontaktu a daną przychodnią i nie pozwalają pacjentom bezpośrednio umówić się na wizytę w takiej przychodni. To jakieś nieporozumie. Pracownicy infolinii nie mili, opryskliwi i jak nie znają odpowiedzi na podstawowe pytania to się rozłączają. Odradzam, szkoda pieniędzy, dlaczego pracodawcy uraczają nas takim pakietem....
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie usługi poza placówkami własnymi PZU są poza jaką kolwiek kontrolą.
  • ~Abc / 2021-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam! Co z tego,że na umowie wszystko pięknie, rozpisane badania, wizyty domowe itp skoro umówienie wizyty domowej albo badań graniczy z cudem! Ale według nich za mało objawów chorobowych albo jest już tak źle ,że zalecają zamówić karetkę ! Jeszcze nigdy za pierwszym razem nie udało nam się umówić wizyty domowej!Obsługa większości niemiła i wciska teleporade :/ Jak już mi się udało umówić i była u mnie lekarka, wypisała skierowania na badania to żeby je umówić dyspozytor powiedział ,że muszę mieć konsultacje medyczną jeszcze z innym lekarzem żeby ocenił mój stan zdrowia ponieważ jak będę chora to mi nie zrealizują tych badań ???? to ja się pytam po co mi badania jakbym była zdrowa ? Jak powiem ,że jestem już zdrowa to zapytają po co mi badania :/ Paranoja! Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, nie chcą umawiać wizyt domowych i zlecać badań .
  • ~Ania / 2021-02-13 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    Pzu w Krakowie na ul. Mazowieckiej Panie z rejestracji jedyne w swoim rodzaju. Zawsze uśmiechnięte, pomocne, doradza, wysłuchają cierpliwie, rzadko gdzie można spotkać taki personel. Duże brawa
    WadyBrak możliwości umawiania wizyt na miejscu.
  • ~Włodzimierz / 2021-02-08 12:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Widać i czuć że rządzi PIS - obsługa informatyczna na poziomie króla Ćwieczka - widać że stanowiska decyzyjne obstawione przez "samych swoich" a nie specjalistów. Mam problem z przydzielaniem gwiazdek bo widać, że obsługa klienta bardzo się stara (grożą im wysokie kary) natomiast systemy informatyczne bardzo ich i lekarzy ograniczają. Wizyty umawiane przez infolinię są przypominane natomiast umawiane bezpośrednio w placówkach własnych jak się zdarzy, część lekarz "widzi" w systemie wyniki badań pacjenta a część (większa) nie. Do części placówek trzeba nosić skierowania na papierze a do części nie, a ponieważ nie wiadomo gdzie musisz mieć na papierze to musisz zawsze nosić skierowania i dokumentację ze sobą. Nie wchodzić na swoją stronę informatyczną - grozi zawałem i udarem mózgu. NIE POLECAM.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadygalimatias w obsłudze informatycznej
  • ~KamilJan / 2021-01-28 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo ładne i zadbane czyste placówki PZU zdrowie. Aż miło chodzić do lekarza!
    ZaletyŁadne, kolorowe placówki medyczne.
    Szybkie terminy do różnych specjalistów.
    Nie trzeba długo czekać, aby się dodzwonić na infolinię i nie trzeba rejestrować się samemu w placówkach.
    WadyBrak
  • ~Weronika123 / 2021-01-22 02:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Nigdy opieka medyczna mnie nie zawiodła, żeby tak oczerniać to ubezpieczenie. Fakt zdarzają się sytuacje, że lekarz nie skontaktuje się z pacjentem, ale wystarczy, że dzwonię umawiam kolejną konsultacje i mam za 15 minut. Z obsługą jest tak, że czasami zdarzają się mniej doświadczeni doradcy, ale każdy potrzebuje czasu, żeby się wszystkiego nauczyć. Zazwyczaj jak dzwonię obsługa jest sympatyczna i bardzo pomocna. W czasach epidemii super możliwość kontaktu z wybranym lekarzem w razie gdyby się coś działo. Minusem jest brak możliwości samodzielnego umawiania się w placówkach. Czasami konsultanci potwierdzają wizyty, ale w niektórych placówkach tego robić nie mogą. Terminy do lekarzy rezerwuje za pośrednictwem infolini i najpóźniej następnego dnia mam odpowiedź o umówionej wizycie.
    ZaletyWystarczy zadzwonić poprosić o umówienie i nie trzeba oczekiwać aż łaskawie odbierze placówka w której chcemy się umówić. Miła obsługa. Telekonsultacje z lekarzami każdego dnia.
    WadyBrak samodzielnego umawiania się w placówkach, dla niektórych może być to kłopot. Natomiast najlepiej kontynuować leczenie u lekarza z PZU zdrowie, wtedy lekarze z innych placówek maja wgląd w historię choroby.
  • ~Natalia / 2021-01-17 12:03
    Ocena: 1.67 / 5
    PZU pakiet medyczny nawet nie jest najgorszy natomiast realizacja teleporad przez lekarzy to całkiem inna sprawa. Lekarze nie dzwonią, odznaczaja kontakt jako zrealizowany. Kasa wzięta przez lekarza a ty pacjencie martw się sam
    ZaletyKrótkie terminy
    WadyRealizacja teleporad
  • ~Edyta / 2021-01-13 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Specjaliści nie dotrzymują terminów. Jakos obsługi i podejście specjalistów na poziomie żenujacym.
  • ~ZB / 2020-12-11 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej PZU zdrowie! Kończy mi się 26 stycznia zasiłek rehabilitacyjny i musze mieć od lekarza, który mnie prowadził zaświadczenie o kontynuacji. ZUS chce papiery 6tyg. na przód. Aż trzy wolne terminy do mojego lekarza są na 17 grudnia. Więc się wyrobię. Dzwonię do PZU by mnie zarejestrowali. Po chwili przychodzi sms , że termin mam na 11 stycznia!!! To chore!. Dzwonię jeszcze raz do przychodni, czy coś się zmieniło, nie! Terminy w grudniu są wolne, dzwonię do PZU, że tam są szybsze terminy, a oni mówią, że mają tu swoje procedury i swoje terminy! Mówię panience w słuchawce, żeby zadzwoniła do przychodni i ta potwierdzi, że są szybsze terminy, a ona mi mówi,że nie może! Co ci ludzie wyprawiają ??? To celowe działania na szkodę chorych! Wydłużać im terminy, by zniechęcić ! Niestety pomimo wykupionej polisy muszę za wizytę lekarską słono zapłacić, bo gonia mnie terminy w ZUS.
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Gośka / 2020-11-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o informację w sprawie polisy mojego taty, który jest osobą starszą i niesłysząca i pani z infolinii nie chciała mi udzielić informacji. Kiedy zapytałam czy w oddziale PZU będzie ktoś, kto porozumie z nim w języku migowym, to odpowiedziała mi, że to nie jest jej problem, tylko nasz. A jeśli oddział jest zamknięty, to jak osoba niesłysząca ma uzyskać informacje od Państwa? Gratuluję inteligentnej obsługi klienta
  • ~Grzegorz / 2020-11-01 19:34
    Ocena: 5.00 / 5
    ???? wszystko się sprawdza, pieniądze za świadczenie dostałem po dwóch dniach, nie musiałem dosylsc żadnych dodatkowych dokumentów jak to jest w innych ubezpieczalniach
    ZaletySzybkie wypłaty świadczeń
    WadyCiut drożej
  • ~Jola / 2020-10-29 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2018 mam ubezpieczenie grupowe optimum.Podpisują umowy z mało profesjonalnymi placówkami.Ostatnio czekałam na zwrot promesy miesiąc i czekałabym jeszcze dłużej gdybym nie postraszyła ich prawnikiem zakładowym.Zwrócili podwójnie! Masakra!Mają tam od jakiegoś czasu totalny chaos. Od kilku tygodni domagam się pewnej informacji i nic. Pracownicy infolinii starają się jak mogą ale to za mało. Nie polecam
    ZaletyPakiet mi bardzo odpowiada. Możliwości skorzystania z promesy.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z osobami odpowiedzialnymi za podejmowane decyzje.
  • ~Włodek / 2020-10-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w Warszawie tylko 4 swoje placówki i niby kilkadziesiąt partnerskich - umówienie wizyty to droga przez mękę, niby można przez ich portal ale tylko niby a za umawianie telefoniczne płaci się!!! całkowita porażka - widać że PIS przejął zarząd.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Tomasz / 2020-10-20 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ze względu na zmianę pracy zmieniłem Polmed na PZU. Przepaść. Terminy 4krotnie dłuższe.
    ZaletyŻadnych.
    WadyZbyt długie terminy. Mała ilość placówek do wyboru.
  • ~Xx16 / 2020-09-29 11:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Porazka. Terminy ustalane bardzo dlugo , czasem wcale. Tak jakby o zleceniach "zapominali". Nie rozmawia sie teraz z konsultantem tylko z botem z ktorym nie mozna sie dogadac. Miesiac temu probowalam umowic sie na wizyte do lekarza , terminu nie mam do tej pory
  • ~Grom / 2020-08-12 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem pracę i przeszedłem z Lux Med-u do PZU. To jest po prostu przepaść na niekorzyść PZU. W Lux Medzie terminy do specjalistów 48h i w zasadzie są dotrzymywane. W PZU zgodnie z umową to ponoć 5 dni - niestety tylko na papierze. Ostatni przykład: do chirurga (nomen omen skierowany przez lekarza z PZU na CITO) po dwóch tg czekania i zrobieniu małej awantury dostałem SMS z terminem za kolejny tydzień, więc na cito czekam łącznie 3 tygodnie. Jeszcze gorzej było przy poprzednich wizytach. Gdyby nie to, że sam po dwóch tg czekania zadzwoniłem z przychodni do PZU na infolinię z tzw gotowcem (umówioną wizytą - tylko potwierdzić - to bym się nie doczekał. Co dziwne w przychodni umówiłem się za dwa dni, natomiast PZU wysłało wcześniej SMS-a, że mam się uzbroić w cierpliwość bo moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji(po 10 dniach!!!!). Pakiet w PZU jest zdecydowanie najgorszy. Absolutnie nie polecam. Uwaga - jeżeli podacie w rozmowie w trakcie umawiania wizyty, żeby np., w danym dniu nie umawiać wizyty to PZU traktuje to jako preferencje klienta co do terminu, a wtedy PZU już nie musi w ogóle dotrzymywać terminu i staje się on zupełnie odległy. I jeszcze jedno, trzeba zwrócić uwagę i poprosić lekarza w trakcie wizyty, żeby np receptę wypisywał ze zniżką, jeżeli jesteście ubezpieczeni bo inaczej wszelkie recepty, skierowania itp., PZU sugeruje aby wystawiali jako prywatne czyli odpłatne 100%. Na szczęście większość lekarzy nie robi problemów, ale zdarza się, że lekarz wystawia skierowanie na dane badanie prywatne sugerują długie kolejki (TK za 500 złotych) a wtedy musiałem z całą historią choroby iść do lekarza z NFZ, żeby skierowanie przepisać. Dla przykładu prywatne TK w PZU - termin 10 dni, a bezpłatne z NFZ dostałem w dwa dni. To już daje obraz działania PZU. Na plus zaliczyć można miłą obsługę na infolinii (choć bezproduktywną) oraz dostęp do historii leczenia po przez portal Moje PZU. U nas pracownicy zdecydowanie sugerują pracodawcy zmianę obecnej opieki medycznej i powrót do Lux Med-u lub innej firmy bardziej dbającej o klienta i przestrzegającej zapisów umowy. A w końcu trochę tych firm jest na rynku.
    Zaletymiła obsługa na infolinii
    Wadycała reszta
  • ~S.Z / 2020-08-11 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego początku są problemy Płacę pieniądze A wiecznie jest coś nie tak albo umawiają długo albo zapomną o Tobie Nawet zdarzylo mi się, że Pani z infolini poinformowała mnie,że nie mam w pakiecie tomografi,a wiem że miałam.Katastrofa.Niesetety jestem zmuszona być z nimi do końca roku bo już dawno zrezygnowałabym z ich usług.
  • ~Piotr / 2020-08-02 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Odkąd PZU przejęło sieć Falck, poziom obsługi poleciał dramatycznie na łeb na szyję. Permanentne pomyłki, błędy systemu, problemy i to wszystko za prawie 2000 zł abonamentu! To będzie mój ostatni rok z nimi.
  • ~Karolina / 2020-07-24 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa jeżeli chodzi o umówienie do specjalisty, terminy z kosmosu albo w ogóle nie mają podpisanej umowy.
    ZaletyBrak
    Wadydługi czas oczekiwania na termin, albo jego brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 365
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028