Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 370 opinii

1.59 / 5

  • Cena/Jakość
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edka / 2021-03-30 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również nie polecam. Najlepiej na dzień dobry poinformowac pracownika z infolinii że jeżeli w tym samym dniu nie zadzwoni do danej placówki umówić wizyty to zostanie złożona reklamacja! I działa! Placówki maja wolne terminy na bieżący tydzień, a PZU gadają że terminy są bardzo odległe o rzekomo placówki takie odległe terminy proponują, dodatkowo że nikt w danej placówce nie odbiera telefonu następna ściema.

    ZaletyŻadne
    WadyNiekompetentni pracownicy infolini, kłamstwa
  • ~pacjentka / 2021-03-25 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w przychodniach opóźnienia, warunki gorsze niż na NFZ.
    Zaletybrak
  • ~marta / 2021-03-09 21:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Od roku lekarze nie potrafią dojść przyczyny mocnego bólu po urazie w małym stawie. "Taka uroda". No nie, przez 30 lat nie bolało, po upadku boli i to w bardzo konkretnym miejscu, w konkretnych sytuacjach, nawet ruchomość była ograniczona, co 2 lekarzy stwierdziło i ..g.

    A drugą sprawą to serwis online. Widać grube pieniądze - ładny, dużo animacji i zupełnie NIEPRZEMYŚLANY tudzież bezużyteczny.

    - Brak wyszukiwania fragmentem nazwy, tylko po początku wyrażenia i tylko w taki sposób jak wpisali sobie na liście. Np. nie możesz wpisać "wilanów" tylko warszawa-wilanów. W ilu ursynowach PZU ma placówki, że to nie jest do ogarnięcia przez IT?

    - Szukasz lekarza w swojej dzielnicy - wpisz cała nazwę. Nie ma wolnego terminu i chcesz w dzielnicy obok, niestety - wpisujesz całość od nowa. Napisałeś "Warszawa-Mokotów" i chcesz zmienić tylko dzielnicę, zaznaczasz ją myszką, podświetlasz i wpisujesz pierwszy znak...tak...wykasowało wszystko, zaczynasz od nowa.

    - W końcu zrezygnowany wpisujesz "warszawa" - wyświetli ci wszystkie placówki, nawet te w których takiego lekarza nie ma i nigdy nie było. Na ekranie tylko kilka placówek, musisz przewijać i wciskać "pozostałe placówki".

    - Brak znacznika "pokaż placówki gdzie są wolne terminy" ale nie... musi być ładnie, a nie logicznie.

    - Brak możliwości wyboru zakresu dat (narzuca całe tygodnie i to z ich podziałem)

    - Wybierzesz 2 specjalizacje (np. internista i rodzinny) - nie pokaże terminów tylko "zadzwonimy" czytaj. za 2 tygodnie zadzwoni ktoś z infolinii i zapyta ...jakiej specjalności lekarza potrzebujesz !! (sic!)

    - idiotyczne powoływanie się na rodo. Nie można zobaczyć szczegółów wizyty sprzed x czasu, bo dane osobowe. Ale tej sprzed kilku dni już dane osobowe nie dotyczą?

    Lekarze i ich jakość to jedno, bo jak wszędzie są i dobrzy i zwykłe konowały i nie zawsze firma na na to większy wpływ.
    Ale wkurzające, a proste wady strony internetowej to już czysto PZU. Widać, że planował ją informatyk a nie ktoś z "biznesu" czyli merytoryczny i od strony użytkownika końcowego. Piękna, zaawansowana, z gadżetami, totalnie wkurzająca i miejscami idiotyczna.
    Zaletysporo placówek
    WadyFatalna strona internetowa, zupełnie nieprzemyślana, z małymi, ale wkurzającymi błędami.
  • ~Justyna / 2021-03-07 20:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak możliwości umówienia samemu wizyty. Terminy w przychodni są PZU nie chce zrobić autoryzacji. Odradzam i sama zamierzam zrezygnować. Opłaca się po to aby korzystać a nie stosować się pod terminy jakie sobie wytyczy ubezpieczenie.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na kontakt lub brak odpowiedzi wogole.
  • ~Dosia / 2021-02-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja, infolinia nie zna specjalizacji i nazwisk lekarzy pracujących w danej przychodni, nie mogą umówić wizyty bez uprzedniego kontaktu a daną przychodnią i nie pozwalają pacjentom bezpośrednio umówić się na wizytę w takiej przychodni. To jakieś nieporozumie. Pracownicy infolinii nie mili, opryskliwi i jak nie znają odpowiedzi na podstawowe pytania to się rozłączają. Odradzam, szkoda pieniędzy, dlaczego pracodawcy uraczają nas takim pakietem....
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie usługi poza placówkami własnymi PZU są poza jaką kolwiek kontrolą.
  • ~Abc / 2021-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam! Co z tego,że na umowie wszystko pięknie, rozpisane badania, wizyty domowe itp skoro umówienie wizyty domowej albo badań graniczy z cudem! Ale według nich za mało objawów chorobowych albo jest już tak źle ,że zalecają zamówić karetkę ! Jeszcze nigdy za pierwszym razem nie udało nam się umówić wizyty domowej!Obsługa większości niemiła i wciska teleporade :/ Jak już mi się udało umówić i była u mnie lekarka, wypisała skierowania na badania to żeby je umówić dyspozytor powiedział ,że muszę mieć konsultacje medyczną jeszcze z innym lekarzem żeby ocenił mój stan zdrowia ponieważ jak będę chora to mi nie zrealizują tych badań ???? to ja się pytam po co mi badania jakbym była zdrowa ? Jak powiem ,że jestem już zdrowa to zapytają po co mi badania :/ Paranoja! Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, nie chcą umawiać wizyt domowych i zlecać badań .
  • ~Ania / 2021-02-13 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    Pzu w Krakowie na ul. Mazowieckiej Panie z rejestracji jedyne w swoim rodzaju. Zawsze uśmiechnięte, pomocne, doradza, wysłuchają cierpliwie, rzadko gdzie można spotkać taki personel. Duże brawa
    WadyBrak możliwości umawiania wizyt na miejscu.
  • ~Włodzimierz / 2021-02-08 12:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Widać i czuć że rządzi PIS - obsługa informatyczna na poziomie króla Ćwieczka - widać że stanowiska decyzyjne obstawione przez "samych swoich" a nie specjalistów. Mam problem z przydzielaniem gwiazdek bo widać, że obsługa klienta bardzo się stara (grożą im wysokie kary) natomiast systemy informatyczne bardzo ich i lekarzy ograniczają. Wizyty umawiane przez infolinię są przypominane natomiast umawiane bezpośrednio w placówkach własnych jak się zdarzy, część lekarz "widzi" w systemie wyniki badań pacjenta a część (większa) nie. Do części placówek trzeba nosić skierowania na papierze a do części nie, a ponieważ nie wiadomo gdzie musisz mieć na papierze to musisz zawsze nosić skierowania i dokumentację ze sobą. Nie wchodzić na swoją stronę informatyczną - grozi zawałem i udarem mózgu. NIE POLECAM.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadygalimatias w obsłudze informatycznej
  • ~KamilJan / 2021-01-28 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo ładne i zadbane czyste placówki PZU zdrowie. Aż miło chodzić do lekarza!
    ZaletyŁadne, kolorowe placówki medyczne.
    Szybkie terminy do różnych specjalistów.
    Nie trzeba długo czekać, aby się dodzwonić na infolinię i nie trzeba rejestrować się samemu w placówkach.
    WadyBrak
  • ~Weronika123 / 2021-01-22 02:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Nigdy opieka medyczna mnie nie zawiodła, żeby tak oczerniać to ubezpieczenie. Fakt zdarzają się sytuacje, że lekarz nie skontaktuje się z pacjentem, ale wystarczy, że dzwonię umawiam kolejną konsultacje i mam za 15 minut. Z obsługą jest tak, że czasami zdarzają się mniej doświadczeni doradcy, ale każdy potrzebuje czasu, żeby się wszystkiego nauczyć. Zazwyczaj jak dzwonię obsługa jest sympatyczna i bardzo pomocna. W czasach epidemii super możliwość kontaktu z wybranym lekarzem w razie gdyby się coś działo. Minusem jest brak możliwości samodzielnego umawiania się w placówkach. Czasami konsultanci potwierdzają wizyty, ale w niektórych placówkach tego robić nie mogą. Terminy do lekarzy rezerwuje za pośrednictwem infolini i najpóźniej następnego dnia mam odpowiedź o umówionej wizycie.
    ZaletyWystarczy zadzwonić poprosić o umówienie i nie trzeba oczekiwać aż łaskawie odbierze placówka w której chcemy się umówić. Miła obsługa. Telekonsultacje z lekarzami każdego dnia.
    WadyBrak samodzielnego umawiania się w placówkach, dla niektórych może być to kłopot. Natomiast najlepiej kontynuować leczenie u lekarza z PZU zdrowie, wtedy lekarze z innych placówek maja wgląd w historię choroby.
  • ~Natalia / 2021-01-17 12:03
    Ocena: 1.67 / 5
    PZU pakiet medyczny nawet nie jest najgorszy natomiast realizacja teleporad przez lekarzy to całkiem inna sprawa. Lekarze nie dzwonią, odznaczaja kontakt jako zrealizowany. Kasa wzięta przez lekarza a ty pacjencie martw się sam
    ZaletyKrótkie terminy
    WadyRealizacja teleporad
  • ~Edyta / 2021-01-13 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Specjaliści nie dotrzymują terminów. Jakos obsługi i podejście specjalistów na poziomie żenujacym.
  • ~ZB / 2020-12-11 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej PZU zdrowie! Kończy mi się 26 stycznia zasiłek rehabilitacyjny i musze mieć od lekarza, który mnie prowadził zaświadczenie o kontynuacji. ZUS chce papiery 6tyg. na przód. Aż trzy wolne terminy do mojego lekarza są na 17 grudnia. Więc się wyrobię. Dzwonię do PZU by mnie zarejestrowali. Po chwili przychodzi sms , że termin mam na 11 stycznia!!! To chore!. Dzwonię jeszcze raz do przychodni, czy coś się zmieniło, nie! Terminy w grudniu są wolne, dzwonię do PZU, że tam są szybsze terminy, a oni mówią, że mają tu swoje procedury i swoje terminy! Mówię panience w słuchawce, żeby zadzwoniła do przychodni i ta potwierdzi, że są szybsze terminy, a ona mi mówi,że nie może! Co ci ludzie wyprawiają ??? To celowe działania na szkodę chorych! Wydłużać im terminy, by zniechęcić ! Niestety pomimo wykupionej polisy muszę za wizytę lekarską słono zapłacić, bo gonia mnie terminy w ZUS.
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Gośka / 2020-11-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o informację w sprawie polisy mojego taty, który jest osobą starszą i niesłysząca i pani z infolinii nie chciała mi udzielić informacji. Kiedy zapytałam czy w oddziale PZU będzie ktoś, kto porozumie z nim w języku migowym, to odpowiedziała mi, że to nie jest jej problem, tylko nasz. A jeśli oddział jest zamknięty, to jak osoba niesłysząca ma uzyskać informacje od Państwa? Gratuluję inteligentnej obsługi klienta
  • ~Grzegorz / 2020-11-01 19:34
    Ocena: 5.00 / 5
    ???? wszystko się sprawdza, pieniądze za świadczenie dostałem po dwóch dniach, nie musiałem dosylsc żadnych dodatkowych dokumentów jak to jest w innych ubezpieczalniach
    ZaletySzybkie wypłaty świadczeń
    WadyCiut drożej
  • ~Jola / 2020-10-29 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2018 mam ubezpieczenie grupowe optimum.Podpisują umowy z mało profesjonalnymi placówkami.Ostatnio czekałam na zwrot promesy miesiąc i czekałabym jeszcze dłużej gdybym nie postraszyła ich prawnikiem zakładowym.Zwrócili podwójnie! Masakra!Mają tam od jakiegoś czasu totalny chaos. Od kilku tygodni domagam się pewnej informacji i nic. Pracownicy infolinii starają się jak mogą ale to za mało. Nie polecam
    ZaletyPakiet mi bardzo odpowiada. Możliwości skorzystania z promesy.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z osobami odpowiedzialnymi za podejmowane decyzje.
  • ~Włodek / 2020-10-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w Warszawie tylko 4 swoje placówki i niby kilkadziesiąt partnerskich - umówienie wizyty to droga przez mękę, niby można przez ich portal ale tylko niby a za umawianie telefoniczne płaci się!!! całkowita porażka - widać że PIS przejął zarząd.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Tomasz / 2020-10-20 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ze względu na zmianę pracy zmieniłem Polmed na PZU. Przepaść. Terminy 4krotnie dłuższe.
    ZaletyŻadnych.
    WadyZbyt długie terminy. Mała ilość placówek do wyboru.
  • ~Xx16 / 2020-09-29 11:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Porazka. Terminy ustalane bardzo dlugo , czasem wcale. Tak jakby o zleceniach "zapominali". Nie rozmawia sie teraz z konsultantem tylko z botem z ktorym nie mozna sie dogadac. Miesiac temu probowalam umowic sie na wizyte do lekarza , terminu nie mam do tej pory
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.59, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4809
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110