Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 377 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monia / 2024-10-09 06:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolini tragedia, brak chęci pomocy, w placówce mają wolne terminy na infolini ich nie widzą nie chcą potwierdzić wizyty
  • ~MONIKA / 2022-05-05 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU ZDROWIE - SZCZERZE ODRADZAM. JESLI NIE CHCECIE MARNOWAC SWOICH PIENIĘDZY ORAZ NERWÓW ZNAJDZIECIE INNĄ USŁUGE MEDYCZNA NIZ TO CO OFERUJE PZU ZDROWIE. MAJA UMOWY PODPISANE ZE SPECJALISTAMI DO KTÓRYCH NIKT NIE CHODZI A PLACÓWKI E KTÓRYCH PRZYJMUJĄ MAJĄ LATA ŚWITNOŚCI DAWNO ZA SOBĄ. OBSŁUGA TO PORAZKA. UMAWIAJA WIZYTY NIE KONTKTUJĄC SIE Z PACJENTEM MIMO WCZEŚNIEJSZYCH USTALEŃ. ZMIENIAJA ZASADY UMAWIANIA WIZYT OCZYWIŚCIE NA NIEKORZYŚC KLIENTA. NAGLE IE MUSZA REJESTROWAĆ DZIECI W WIEKU DO 15 LAT W TERMINIE 5 DNI A JESKI WOKOLICY NIE MAJĄ SPECJALISTY TO NIE REJESTRUJĄ W OGÓLE. PANI KTÓRA ODEBRAŁA TEELFON Z MOJA REKAMACJĄ PODSMIECHIWAŁA SIE GŁUPIO. MIMO TEGO IZ OTRZYMAŁAM ZGODE NA ZWROT ZA WIZYTE PONIEWAZ PZU NIE BYŁO W STANIE MNIE ZAREJESTROWAC W WYMAGANYM CZASIE OTRZYMAŁAM ZWROT W WYSOKOŚCI 65 ZŁ A FAKTURA OPIEWAŁA NA 200 ZŁ . PANI TŁUMACZYŁA TO NIEPOROZUMIENIEMCZY CZYMŚ PODOBNYM.. I NALAZAŁA OPISYWANIE SYTUACJI I PONOWNE PRZESYŁANIE FAKTUTY. KPINA I KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU. DO DENTYSTY KAŻĄ MI JECHAĆ 60 KILOMETRÓW W MOIM CZASIE PRACY ZA MOJE PIENIĄDZE I ZWRÓCA MI TYLKO 20 % KOSZTÓW PONIESIONYCH NA WIZYTĘ..
    PRZESTRZEGAM PRZED TYM USŁUGODAWCĄ..
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Monika / 2023-04-17 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne do czego się przydaje to teleporada z internistą. Każde inne umówienie wizyty to droga przez mękę, brak terminów i wydzwanianie na infolinię. Termin na dobór szkieł do okularów wyznaczony na czerwiec (tak, mamy połowę kwietnia). Porażka, NFZ szybciej działa, nie ma sensu płacić za taką obsługę. Co z tego, że proponują wielu specjalistów, jak do żadnego z nich nie da się dostać.
    Kasa wywalona w błoto, mam nadzieję, że pracodawca pójdzie po rozum do głowy i zmieni dostawcę pakietów medycznych.
    ZaletyBrak
    WadyOdległe terminy, konieczność kontaktu z infolinią żeby cokolwiek znaleźć, wizyta poza godzinami 8-16 w dni robocze graniczy z cudem.
  • ~Mr.B / 2022-07-01 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ubezpieczenia
    Ciezko cokolwiek wywalczyć co się należy ubezpieczonemu..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Nadiia / 2023-03-16 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!!! Brak wolnych terminów, zawyszony cennik Długi czas oczekiwania pod czas wizyt
    ZaletyBrak
  • ~nie można wybrać lekarza , jest przy / 2024-03-28 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieeeee można umówić się do konkretnego lekarza, który ma podpisaną UMOWĘ z PZU , np do ginekologa czy endokrynologa, dzwonie do przychodni ma umowę z PZU lekarz też byłam u niego miesiąc temu i mam przyjść w maju, lekarz ma na PZU wolne terminy a KONSULTANT po raz 10 umawia mnie do placówki PZU Niepodległości lub Grunwaldzka w Poznaniu, tam niestety ginekolodzy czy endokrynolodzy, są dopiero w trakcie specjalizacji lub mają ZŁE OPINIE na ZNANANY lekarz, tłumacze konsultantowi że nie mogę co miesiąc zmieniać w ciązy endokrynologa i ginekologa, a on na to że daje pierwszy lepszy termin i że PACJENT z nazwiska nieeeeee może wybierać lekarza. W NFZ można wybierać lekarza, w NFZ człowiek zapisuje sie do konkretnego lekarza a tu sami REZYDENCI lub ze złymi opiniami na znany lekarz, każdy może sprawdzić
    Zaletyżadne
    Wadylekarza nieeeee można wybrać, porzydziela konsultant
  • ~Nieujawniam / 2022-08-27 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    okradli mnie , rok temu wartość rachunku lokaty w papiery wartościowe była 27000 zł, teraz po roku gdy obligacje dąją zarobić 10% to te matoły mi przysłali informację , że straciłem i mam tylko 24000 zł.
    Unikać tych matołów .
    Podają , że mają duże zyski , chyba z okradania klientów
  • ~niezadowolona / 2023-03-30 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    wymuszanie skierowań na wykonanie badania np. kału na utajoną krew, dzisiaj lekarz na teleporadzie nie chciał mi wypisać ww badania, BADANIE USG brzucha zamiast zlecić mi w ramach PZU przesłał kod na badanie USG brzucha w RAMACH NFZ, płacę miesięcznie za ubezpieczenie prywatne i chcę mieć w ramach pakietu PZU wykonane to badanie a nie czekać pół roku na badanie w ramach NFZ, mam rozszerzony pakiet w PZU premium a nie mogę dostać skierowania na badania za które płacę,
    Zaletybrak
    Wadynie otrzymuję skierowania na badania , które mam opłacone w pakiecie PREMIUM, dostałam skierownaie na badanie USG brzuch od lekarza z PZU przez e - pacjent czyli opłacane przez PZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Niezadowolona / 2023-12-07 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo szeroki pakiet zdrowotny jednak umówienie usług to jest jakiś koszmar. W placówkach PZU do dobrych specjalistów (o ile takich w ogóle mają)terminy to cud. Większość lekarzy to albo w ogóle nieznani lekarze albo o bardzo złych opiniach, gdzie wchodzi się na 5 minut i wychodzi z niczym. Nawet umówienie się do innej placówki, gdy w placówce PZU nie ma terminów to jest jakiś nieśmieszny żart. Konsultanci "sprawdzają" terminy w innych placówkach, a chyba mało kiedy to robią. Proponują najlepiej umawianie w innych miastach, żeby zniechęcić i pójść sobie zapłacić prywatnie. Jednak ja zawsze weryfikuje placówki współpracujące z PZU i dostępne terminy, które zazwyczaj nie dalej niż w odstępie 1-2 tygodni można umówić bez problemu. Więc zeby umówić się do lekarza lub badanie w ciągu jednego dnia rozmawiam z konsultantami jakieś 4-5 razy, żeby wreszcie i tak umówili mnie w innej placówce za... miesiąc! Mimo terminów w odstępie tygodnia. Konsultanci robią z klientów idiotów i to w takiej skali, że robi się to niesmaczne.
    W moim przypadku zawsze jakimś cudem omijają jedną z placówek z którą współpracują,a która zawsze ma terminy. Ostatnio usłyszałam od konsultanta że zostałam umówiona za miesiąc bo widocznie wcześniej nie było terminów i może nagle się zwolnił. Szkoda tylko, że stale monitorowałam dostępność terminów w danej placówce i w odstępie 3 tygodni było ich może ze 40.
    Rozumiem, że firma tylko liczy pieniążki i ogranicza koszty, ale robić to w tak chamski i wyrachowany sposób, na każdym kroku oszukując i kłamiąc ludzi, którzy płacą ubezpieczenia, żeby móc mieć łatwiejszy sposób do specjalistów to przekracza granice. Jeszcze trochę i naprawdę będzie łatwiej chorować na NFZ.
    I trochę szkoda obwiniać konsultantów, bo pewnie takie mają zalecenia z góry, jednak mi chyba byloby wstyd pracować w sposób, w który muszę oszukiwać ludzi - najczęściej chorych.

    ZaletyCzasem się człowiek uśmieje, jak go umówią w ten sam dzień do ich własnej placówki za 4 godziny od otrzymania SMSa, bo właśnie się zwolnił termin. Wtedy to jest zdecydowanie ten "najszybszy termin"
    Wady-nie umawiają terminów na tzw. "pierwszy wolny" który oferują,
    - konsultanci udają, że nie widzą niektórych placówek, z którymi firma PZU ma podpisana umowę i nie sprawdzają dostępności terminów,
    - w przypadku umawiania wizyty do innej niż placówka PZU w systemie mają zaznaczone, że mogą tam umówić wizytę dopiero za miesiąc (już nie jeden konsultant się wygadał). Potwierdziłam to nawet w placówce wspolpracujacej z PZU.
    -nie odwołują wizyt w innych placówkach niż PZU, nawet jesli się to zgłosi. Odwołują u siebie, a w placówkach nadal terminy są umówione i zapychają kolejkę.
    -trzeba pilnować na każdym kroku, żeby zostać umówionym zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
    -trzeba dzwonić kilka razy dziennie na infolinię i weryfikować to co mówią i sprawdzają konsultanci
  • ~Niezadowolona / 2025-01-08 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, z jaką miałam do czynienia. Konsultanci wprowadzają klientów w błąd, co jest absolutnie nieakceptowalne. Niestety jestem zmuszona korzystać z usług PZU, ale porównując je z opieką w Medicover, PZU wypada tragicznie. Systemy informatyczne nie są ze sobą zintegrowane, brakuje jakiejkolwiek spójności. Przykładowo, umawianie wizyt u dentysty to czysty chaos – nie potwierdzają zaplanowanej wizyty, zamiast tego próbują narzucać nowe terminy. To kompletna paranoja. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Niezadowolony / 2023-04-15 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opieka medyczna prywatna, jaką miałem nieprzyjemność używać. Do lekarzy nie da się zapisać, aplikacja jest ale nie można się zapisać do lekarza poprzez nią bo nie ma terminów. Jak się zadzwoni na infolinię to oczywiście terminy są ale koszt połączenia, w trakcie którego ktoś nam znajdzie termin to przeważnie 15-20zl... żenada. W żadnym innym programie zdrowotnym nie było takiej farsy. Wizyta w pakiecie a badania dodatkowo. lekarz tłumaczy, że "w pzu tak już jest... może jakby Panu sami umówili to by było w pakiecie... "
    Zaletybrak
    Wadynie ma tyle miejsca
  • ~Niezadowolony / 2025-08-21 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinię się dodzwonić to trzeba poczekać min. 15 minut, ale to jest minimum. Jak już się dodzwoniłem, to mi okłamali, że mój zakład pracy nie ma podpisanej umowy z nimi. Dzwoniłem drugi raz i musiałem się poddac, ponieważ po 20 min. dalej byłem trzeci w kolejce. Za trzecim razem dodzwoniłem się po 10 min. Umówiony zostałem na 7:05 i poproszony o przyjście 10 min. wcześniej. Zjawiłem się 6:50 i się dowiedziałem, że pracują od 7-mej. Skierowany zostałem do gabinetu, gdzie przeprowadzono wstępne badania i poproszony zostałem o udanie się do kolejnego gabinetu. Czekała tam jedna pani, zapytałem się jej, czy czeka do tego gabinetu. Następnie zjawił się młody pan w kryzysie otyłości. Lekarz wezwał osobę i pani, ktora była oczekiwała weszła. Jak wyszła to sie zaczał cyrk na kółkach, albowiem lekarz poprosił "następny proszę" i pan w kryzysie otyłości ruszył do gabinetu (chyba powinni wywoływać w jakiś inny sposób). Ja zaprotestowałem i powiedziałem, ze "pan przyszedl po mnie" i teraz moja kolej. Co wywołało wielkie oburzenie pana w "kryzysie". Zapytał się mnie na którą mam godzinę i mu odpowiedziałem 7:05, co go uciszyło. Po wejściu do gabinetu musiałem się lekarzowi tłumaczyć dlaczego jestem zdenerwowany - jakby wprowadził jakąś mądrą formą wywoływania pacjentów, to by nie doszło do niezręcznej sytuacji. Generalnie oceniam organizację PZU Życie jak najniżej. Jedyne co można pochwalić to parking i tyle.
    ZaletyŻadne
    WadySame
  • ~niezadowolonyh / 2023-06-02 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    mam pakiet PREMIUM dzisiaj byłam u laryngologa i niestety okazało się że nie obejmuje płukania ucha dodatkowo płatne 250 zł. Wróciłam do domu i okazało się że pakiet PREMIUM ma jako usługe wymienioną i bezpłatna płukanie uszu. Nie polecam płacę 100 zł miesięcznie a lekarze z którymi ma PZU podpisane umowy to raczej dolna półka do tego ci co dwa lata temu przyjmowali w ramach pzu już tego nie robią bo dostawali zaniżone stawki. także reasumując PZU dużo obiecuje ale w realu to lipa. Lekarze nie chcą wypisywać skierowania na badania krwi takie jak TSH tak jak ci na NFZ uważają że to niekonieczne, trochę dziwne płace to oczekuję że chociaż raz na rok wykonam wszystkie badania krwi, które mam w pakiecie. Teleporady to też PORAŻKA trzeba się wypraszać o skierowanie USG , które jest w pakiecie, pytania a po co Pani chce to robić są trochę dziwne , płace po to aby sie nie prosić 1200 zl rocznie to sie nie kalkuluje
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~ojciec96 / 2023-09-15 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Lecą w kulki. Umawiają na wizytę a lekarza nie ma.
    Powiadomienie odwołaniu przez lekarza wizyty przychodzi po 2 godzinach.
  • ~Ola / 2022-04-08 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówiłam wizytę u lekarza dermatologa, Gdańsk. Podali nam adres do placówki gdzie przyjmuje lekarz.Czekaliśmy miesiąc. Po godzinie szukania okazało się że podana placówka jeszcze nie działa. Wszędzie remont, budowa. Nikt nie uprzedził, żadnego SMS. Przez telefon Pani powiedziała, że musiałam sama zadzwonić i zapytać czy na podany adres musimy jechać do lekarza czy może na ińny?! Żadnych przepraszam. Nie rozumiem co się dzieje z ludźmi.
    WadyNie uprzedzili że placówka do której byliśmy zapisani nie działa
  • ~Ola / 2022-07-26 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdzie nie można się dostać. A na koniec masz 30 dni na załatwienie sobie samemu wizyty...Na papierze ok w życiu porażka.
  • ~Ola / 2024-02-13 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Jeszcze rok temu bylo ok, teraz to kasa w błoto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~olek / 2023-02-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa lata temu byłem zadowolony. Obecnie nie wiem co się stało ale nie rozumiem opieszałości i buty konsultantów. Celowo umawiają na bardzo odległe terminy 2, 4 tygodni mimo że w danej placówce medyczne saaaaaa dostępne terminy za 2 lub 3 dni. Zadzwoniłem do przychodni i się pytam jaki jest najbliższy termin do dermatologa w ramach PZU dostałem odpowiedź za DWA DNI i to parę godzin do wyboru. OKKK dzwonię do PZU i proszę o termin do dermatologa ww przychodni za dwa dni konsultant mów niezadzwoniwszy że nie będzie takiego , że może umówić za dwa tygodnie, Dzwonią jeszcze raz do ww przychodni i pani mówi nie MA PROBLEMU za dwa dni są terminy w ramach PZU. Dzwonią do kosultanta a on że nie ma takiej moiżliwości potwierdzenia tego terminu za dwa dni , w tej przychodni to dopiero za dwa tygodnie!!!! DLACZEGO konsultant NIEEEE chciał potwierdzić wizyty tej za dwa dni skoro były wolne (wiele) terminy w ramach wizyt PZU. Czy to jest celowe działanie aby ludzie korzystali jak najrzadziej . Jako pacjent jestem rozczarowany tym bardziej że takie sytuacje powtarzają sie nie tylko u mnie ale teą u moich znajomych, szkoda bo będziemy musieli z PZU zdrowie ZREZYGNOWAĆ
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy i czasu i zdrowia
  • ~Olga / 2023-10-10 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zgadzam się z negatywnymi opiniami . Niemiła obsługa infolinii, brak możliwości wyboru placówki , ani lekarza do którego chce się pójść , aplikacja , w której nie ma w ogóle dostępnych wizyt - pomimo tego , ze w danej placówce są całe dostępne grafiki lekarzy. Ostatnio usłyszałam , ze PZU nie zapłaci za wizytę , którą miałam umówioną jako kontynuację leczenia!!!! I zaproponowano mi innego lekarza. Jak mam się leczyć chodząc co wizyta do innego lekarza? Pomimo kilku próśb o umówienie badania w konkretnych dwóch placówkach, bez względu na termin - PZU ciagle umawia mi wizyty tylko w swojej placowce. Po co w takim razie w aplikacji jest miejsce na zostawienie swoich uwag i preferowanych placówek , skoro konsultant i tak umówi gdzie chce? Czas zrezygnować , inne firmy medyczne szanują klienta i jego pieniądze .
  • ~Oliwia / 2019-06-18 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia mają tam taki bałagan że nie wiedzą jak się nazywa klient, kiedy jest wizyta a nawet że umawiali daną wizytę. Pierwszy i ostatni raz. Do tego tylko kombinują jak nie wydać kasy i rozłączają się po godzinie próby ustalenia czegoś, przełączania klienta z osoby na osobę, bo nikt nie wie, po co tam jest i do kogo trzeba przełączyć telefon. DRAMAT. CHODŹBY MI PŁACILI ZA KORZYSTANIE Z ICH USŁUG NIGDY WIĘCEJ.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 377
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164