Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 370 opinii

1.59 / 5

  • Cena/Jakość
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2021-08-02 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam! Po raz kolejny nie umówiono żądanej wizyty. Rozumiem, że może być poślizg czasowy bo jest pandemia i sezon urlopowy. Niestety po kilku dniach otrzymałem SMS z prośbą o cierpliwość. Od tego momentu po dwóch tygodniach zero odzewu. Rok wcześniej była podobna sytuacja. Wtedy dowiedziałem się, że odwołałem wizytę co nie było prawdą. Muszę jednak dodać,że kilkakrotnie udało mi się zarejestrować, jednak zawsze z czasowym poślizgiem.
    ZaletyNiekiedy się udaje umówić wizytę
    WadyLekceważą i nie szanują klientów
  • ~Weronika / 2021-07-27 09:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z PZU od wielu lat i cenię ich sobie za dobrych specjalistów, to że nie muszę sama obdzwaniać placówek tylko robi to za mnie infolinia (kiedyś byłam w LUX-MED i dodzwonienie się do placówki było karkołomnym zadaniem). Terminy całkiem ok, czasem się wydłuża termin, ale bądźmy świadomi jak wygląda sytuacja w pandemii i że ogólnie nasza służba zdrowia czy prywatna czy publiczna (przecież Ci sami lekarze często pracują w szpitalu, a potem prywatnie przyjmują) jest bardzo okrojona. Ja z PZU jestem zadowolona/
  • ~Ania / 2021-07-25 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wszystko pod górke. Nie da się wykonać zabiegów z pakiety, nie ma terminów, kiepska infolinia, aplikacja beznadziejna
  • ~Jack / 2021-07-23 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony, szybka likwidacja szkody pieniądze na koncie poniżej doby.
    ZaletySzybkość, kompetencja
    WadyBrak
  • ~Krzysztof / 2021-07-06 21:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczyłem się w PZU Życie....dzwonię o umówienie spotkania u dermatologa,czekam,czekam dzwonię po wielu godzinach,oznajmiaja mi że zapomnieli...,ok szukają,szukają za dwa miesiące,za 2 tygodnie...100 km od miejsca zamieszkania...DZIEKUJE,opłacę sobie sam.
    Kolejne:
    ok,dzwonię Ponownie i proszę tym razem o spotkanie z Urologiem...czekam,czekam 1,2 dni jest SMS pamiętamy i umówiemy...3 dzień,czwarty,kolejny...ani umówienia,ani daty,ani kontaktu..czekają na przetrzymanie.
    Czy Polecam PZU Zdrowie?bez komentarza
  • ~Gosia123 / 2021-06-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia , trzeba dzwonić do konsultanta dyktować zlecone badania i czekać aż oddzwonia lub napiszą smsa o terminie. Lekarze na teleporadzie łaskę robią ze jeden dzień l4 wystawiają. Cokolwiek załatwić w Pzu to jakieś średniowiecze.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Anka / 2021-06-15 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam wcześniej z Medicover i Luxmed-Pzu to kompletna porażka, bez porównania. Medicover i Luxmed. Wszystko płatne, obsługa analogowa, rodem z ubiegłego wieku. Nie ma podglądu do skierowań od lekarza, trzeba czytać konsultantowi na infolinii zlecenie badań. Zdecydowanie odradzam,jeśli nie chcecie się przenieść do epoki państwowej służby zdrowia
  • ~Piotr / 2021-06-14 22:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystałem z różnych pakietów opieki medycznych od Luxmed, medicover, to opieka w PZU jest najgorsza. Obsługa konsultantów tragiczna czas oczekiwania na wizyty bardzo długi, brak elastyczności. Jeżeli macie wybór PZU na ostatnim miejscu.
    Zaletyżadnych
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Meg / 2021-06-14 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe PZU to jedna wielka pomyłka, już wolę NFZ, infolinia strasznie działa, wysłali 3 smsy z trzema różnymi terminami z czego jak poszłam nie bylam zapisana wcale, na zapisanie na badania lub do specjalisty czekałam po miesiącu na SMSa z terminem zapisałam się sama przez portal, lekarze fatalni...
    ZaletyZero
    WadySzkoda mówić, wyłącznie wady
  • ~Mac / 2021-06-14 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    korzystam z pakietu który kupuje za pośrednictwem pracodawcy - dla mnie i 2 małych dzieci.
    Ciężko wypowiedzieć sie o lekarzach bo nie ma do nich jak sie zapisać, czasem uda sie zamowić teleporade ale tez nie zawsze.

    na infolinii rozmawia sie z automatem ktory w prostych sprawach sobie radzi - ale jak dziecko ma zapalenie czegoś i potrzeba wizyte na JUŻ- to automat to rejestruje a konsultant z wizytą na dziś.... dzwoni za 7 dni spytać - czy wizyta jest jeszcze potrzebna - pewnie że NIE.

    publicznie kilka razy prędzej udało mi się umówić.

    wcześniej miałem luxmed - kolejki tez były - lekarze bywali różni - ale dawało rade zawsze i w miare szybko umowić wizyte dla dzieci, tutaj jakbym mogł zapłaciłbym nawet 2 razy wiecej żeby miec inną opieke na którą mozna liczyć w nagłych wypadkach a nie na zasadzie że za tydzień oddzwania konsultant z pytaniem czy jeszcze potrzebuje Pan wizyty.... kiedy 2 razy zdążyłem pojsc prywatnie i wydać 600.

    aha i mieszkam w Warszawie gdzie teoretycznie placówek jest dużo ?
    nie polecam.
    Zaletyprzez blisko rok nie poznałem
    Wadyopieka której nie ma - brak dostępności , brak lekarzy brak mozliwosci umawiania sie , konsultant w pilnych sprawach oddzwania po tygodniu spytać czy jeszcze potrzeba wizyte bo jest za tydzień termin.... to może wystarczy jak ktoś chce sobie zrobić wybielanie zębów, ale jak zachorujesz, lub dziecko i i to nagle - to ta opieka wlasciwie nie istnieje.
  • ~Ala / 2021-06-08 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsi lekarze przyjmują w ramach pakietu z PZU, Ci z samymi złymi opiniami. Długo zajmuje infolinii umówienie do lekarza. Czasami nawet nie zadzwonią, a wysyłają smsa, że próbowali się skontaktować. Żenujące jest to pzu.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Pacjent / 2021-06-06 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują się z umowy. Nie umawiają w terminie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Aaaaa / 2021-05-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    wizyta medycyny pracy przysłano SMS o godz 17:58 termina jutro na godz 8 rano.Natomiast infolinia pracuje godz od 8 do godz 18.Brak możliwości odwołania. BRAK szanowania czasu i klienta.
    DRAMAT
    Badania laboratoryjne powtarzane 2x bo albo kobita z rejestracji nie klikla części z nich albo zepsuła się aparatura.
    Do innych firm świadczących usługi prywatne usługi zdrowotne to przepaść. INFOINIA TO DRAMAT JAK PROSZE O NAZWISKO TO RZUCAJA SLUCHAWKA .
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinia pracują osoby które nie mają pojęcia o czy mówią, cała organizacją umówienia wizyty to rzenada. Skierowanie a właściwie ich brak w apiji .Cała aplikacja to koszmar .Brak wyników badań
  • ~Kama / 2021-05-27 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu ! Jedna umówiona wizyta w pakiecie-w placówce kazano za nią płacić. Po godzinnej awanturze uwzględnili polisę. Druga wizyta-dzwonia z placówki z pytaniem czy mogę przyjechać dwie godziny wcześniej, ok, pędze godzine na drugi koniec Krakowa po czym dowiaduje się od mało kompetentnej obsługi, ze jednak mnie nie przyjmią. Najgorsza polisa ubezpieczeniowa jaką miałam! Placówek bardzo mało. Sposób umawiania wizyt z poziomu aplikacji dramatyczny...
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2021-05-21 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Prywatna opieka zdrowotna a podobnie jak na NFZ. Oferta wygląda dobrze tylko na papierze. Dzwoniłem przed południem bu umówić się na RTG. Do godziny 19:00 tego samego dnia zero odpowiedzi. Po ponownym telefonie na infolinie cała procedura zgłoszenia od początku. Po prawie godzinie telefon zwrotny z informacją zwrotną że na kilka przychodni gdzie robią RTG w mojej miejscowości tylko 1 odebrała i nie ma miejsc a reszta nie odbiera ( piątek godzina 20:00 i nie odbierają - ciekawe dlaczego ? ) , pani z infolinii informuje iż może poszukać za to w innej miejscowości .
    Z ciekawości zaraz po rozmowie z konsultantką zadzwoniłem do jednego punktu w mojej miejscowości z RTG i o dziwo dodzwoniłem się bez problemu i nawet były wolne terminy za kilka dni tylko żeby mnie umówić musi być zgłoszenie z PZU i koło się zamyka. Szkoda kasy na na pakiet medyczny w PZU.
    Zalety* W miarę szybki kontakt z infolinią
    * Możliwość załatwienia wizyty / badania online
    Wady* Konsultanci oszukują iż nie mogą znaleźć dostępnego punktu
    * Przy dzwonieniu ma infolinię w tej samej sprawie mimo podania peselu i tak trzeba przeprowadzać całą procedurę zgłoszenia od nowa
  • ~Dawid / 2021-05-11 19:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Na wizytę u okulisty muszę czekać 3 tygodnie zadzwoniłem do konsultantki obiecała że umówi mnie w poblizych miastach szybciej i do jutra się odezwie czego nie zrobiła zadzwoniłem znowu po 3 dniach konsultant obiecał w trybie szybkim umówić wizytę szybciej w poblizych miastach i się odezwać czego też nie zrobił szybycij na kasę chorych mnie umuwili. Nie polecam pzu mają ludzi za nic tylko kasę by brali
    ZaletyNie ma
    WadyKonsultanci kłamią
  • ~eliza / 2021-05-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka, mam wykupiony Pakiet Moje zdrowie, na wizytę u lekarza czekam już 3 tygodnie, gdzie powinni mnie umówić w ciągu 5 dni....po kilku telefonach w tej sprawie nadal brak odzewu. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywsyztsko
  • ~Tomasz / 2021-05-10 00:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dermatolog, dostępne terminy - 2 w tygodniu. słownie: dwa. Z tego jeden o 8:30 na drugim krańcu miasta.
    Wszyscy wymarli, czy taka oszczędność?
    Taka mała miejscowość (Warszawa)? Czy tak niszowy specjalista (dermatolog)?

    ps. A to i tak o niebo lepiej niż terminy do ortopedy...
    Zaletybrak
    WadyDostępność lekarzy
  • ~Sas / 2021-05-08 23:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinie znajdujące się tu są absurdalne.
    Jestem zadowolna z pakietu, który posiadam. Zawsze umówiona szybko lub w miarę szybko (jeśli wybieram konkretną placówkę lub lekarza to liczę się z tym, że do konkretnej pl trzeba się dodzwonić).
    Polecam również zapoznać się z umową oraz zakresem polisy, a nie podpisywać wszystko w ciemno.
    Jeśli ktoś ma pretensje to może mieć tylko do siebie, że nie czyta umów i nie dowiaduje się u pracodawcy jakiś zakres wybrał dla pracowników.
    Nie oczekujmy również, że za parę złoty będziemy mieć wypasiony pakiet bez limitu z badaniami rzędu 500-600zl za badanie.
    Co do umawiania wizyt samodzielnie to na wstępie dostałam informację, że należy umawiać się przez infolinię. Firma musi mieć jednak jakiś nadzór do rozliczeń. Zresztą umawiają się Państwo przez pzu na uslugę (równiez zapis w polisie), a nie macie pakiet u konretnego lekarza/ placówki aby z nimi ustalać sobie zasady.
    Jakieś normy współpracy jednak zoobowiązują i to moim zdaniem jest logiczne dla osoby inteligentej i czytającej co podpisuje.
    Nigdy nie miałam problemu z umowieniem wizyty do konkretnego lekarza z nazwiska lub do placówki. Nawet zdarzały się się autoryzacje jeśli była taka potrzeba tylko wystarczy być człowiekiem kulturalnym i wyjaśnić sytuacje oraz liczyć się z odmową.
    Umawiając się samemu też trzeba liczyć się z tym, że umawiasz się sam. Nawet u moich lekarzy są dostępne terminy na ubezpieczycieli, nfz lub prywatne. Chyba nie myślicie, że jeśli placówka ma termin prywatny na którym może więcej zarobić to zmieni go Wam na pzu bo macie taką ochotę? Masz pakiet w pzu zdrowie to umawiać się należy przed pzu zdrowie - co Was w tym dziwi? Ustalasz termin z placówką - podpisz umowę z wybraną placówką. Zresztą większość placówek odmawia podawania terminów aby nie było nieporozumień (w kazdym razie tam gdzie chodzę). Tak sobie myślę na logikę -placówki zapewne też mają jakąś konkretną umowę z ubezpieczycielem na uslugi więc nie wiem czemu rozgoryczenie gdy umawiacie się sami i nagle okazuje się, że nie ma możliwości samowolki.
    Co do konsultantów: zdarzają się specyficzne jednostki jednak najczęściej są to osoby miłe i chętne do pomocy. Nie dziwię się, że czasem mogą mieć dość skoro trafiają na ludzi bez kultury. Zresztą zapewne oni mają tam najmniej do gadania chociaż nagadać się muszą:)
    Jeśli ktoś chce szybki termin bez wytycznych to mogę zrozumieć rozgoryczenie. Jednak wybierając konretnego lekarza lub placowkę chyba zdawac sobie trzeba sprawę, ze trzeba się tam dodzwonić, sprawdzić terminy do lekarza o konretnym nazwisku. Mamy przecież możliwość wybrania dnia lub godziny. PZU raczej nie zmusi dr Y aby był następnego dnia o 8.05 w pracy bo taki ktoś ma kaprys.
    Kolejna kwestia pzu zdrowie świadczy konkretną usługę więc oczekiwanie, że będą znać nurtującą odpowiedź gdzie jest Wasz lekarz jest śmieszna. Chcesz pana X to chyba powinno się wiedziec gdzie pracuje. Tak na logikę!
    Inną kwestią jest to, że przecież oni mają pełno zleceń więc i pewnie jakąś kolejność wykonywania umawiania. Dla mnie jest to na logikę, że nie dzwonię tylko ja.
    Zawsze dzwonię z kulturą, szacunkiem i jakimś ludzkim podejściem, że po drugiej stronie jest człowiek, który wykonuje swoje obowiązki (i ma też zapewne jakieś odgórne wytyczne), a nie mój podwładnu i sługa. Z tego powodu w 90% nigdy nie miałam problemu nawet jak coś poszło źle. Tylko trzeba mieć elementarną kulturę i szacunek do drugiej osoby.
    Pani od reklamacji mnie rozśmieszyła bo chyba nie czyta umów i zapewne uważa, że jest jedyną, która zastrasza swojego "sługę" - poziom zero. Proszę pamiętać, że tam pewnie siedzą starzy wyjadacze, którzy już wiele słyszeli plus wiedzą też na co mogą sobie pozwolić w ramach umowy.
    Ja jednak zachęcam do kultury osobistej, a załatwi się wszystko lub prawie wszystko.
    Na minus pytanie o maila i ich aplikację. Ile można? Chociaz przez pewien czas nie pytano (nie wiem od czego to zależy) i było to bardziej komfortowe i jakoś bardziej przyjazne. Zapewne muszą to mówić ale widać, że jest to wymuszone, sztuczne i jakieś oficjalne. Po co pytać za każdym razem o maila? Albo chociaż to skrócić czy mail uległ zmianie.
    Oraz porady telemedyczne. Jeśli będę chciała to umówię lub spytam o dokładny termin przy propozycji. Chociaz tu też pewnie muszą podawać konretne godziny. Jak dla mnie sztucznie wydluża to rozmowę i sprawia, że jest ona mechaniczna.
    ZaletyAplikacja moje pzu
    Szybkie zalatwianie spraw
    Pomocni konsultanci (podziwiam)
    WadyCiągłe pytania o maila i aplikacje oraz wizyty telefoniczne. Zbyt rozbudowane i wprowadzące w irytacje - wolę jednak opcję chociaż bez dwóch pierwszych -nie wiem od czego to zależy ale osoby decyzyjne powinni się nad tym pochylić. Wolę aby konsultant skupił się na usłudze, a nie na rozbudowanym pytaniu o rzeczy drugorzędne.
  • ~Lech / 2021-04-10 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda każdej złotówki. U mnie ubezpieczenie n życie zbiorowe to prawie zero uprawnień. Co mam zrobić jak pracodawca się uparł
    ZaletyBrak
    WadyNic nie daje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.59, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110