strona 14 z 19
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
- 
	~Marlena / 2023-12-19 17:36Ocena: 1.00 / 5Nie ma nic gorszego. 
 
 Pomimo wyników niepokojących i potrzeby konsultacji wskazują termin za miesiąc- pomimo, że wiem że są wolne terminy do danego lekarza.
 
 Sami lekarze mówią, że PZU utrudnia organizowanie leczenia.
 
 Brawo Wy
- 
	
	
- 
	~Marta / 2020-01-20 23:29Ocena: 1.00 / 5Dzwoniąc a infolinie w celu umówienia telerozmowy z lekarzem aby mógł mi wystawić skierowanie na badanie krwi. 
 Dostaje połączenie 20 minut po czasie (jest 23), w słuchawce szumy i połączenie zostało zerwane. Najlepsze jest to, że dostałam podsumowanie mojej,, konsultacji'' a w niej ze dzwoniłam tylko po zwolnienie i lekarz zaleca mi wizytę osobista???????????? szok i niedowierzanie. Strata czasu i kasy na oszustow
- 
	~Martyna 12 / 2022-03-18 15:21Ocena: 1.00 / 5Nie polecam ! 
 Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Płacisz za to żeby mieć sprawna opiekę medyczną, a do zwykłego internisty terminy za tydzień! To śmiech na sali!!!!!ZaletyNie ma żadnejWadyWszystko! Obsługa terminy dosłownie wszystko! Nie polecam!
- 
	~Marzena / 2023-05-15 21:45Ocena: 1.00 / 5Jedna gwiazdka to stanowczo za dużo! Opieka medyczna to porażka-od listopada 2022 r nie potrafią umówić wizyty,ale co miesiąc składkę pobierają. Jedyna informacja zwrotna jaką otrzymuję to:zajmują się zgłoszeniem i poinformują, gdy tylko umówią wizytę. Reklamacja też nic nie pomaga. Jednym zdaniem- brak szacunku do klienta/pacjenta. ZaletyBrakWadyNierzetelność, brak profesjonalizmu
- 
	~MAS / 2023-07-25 17:04Ocena: 1.00 / 5Mam wykupiony pakiet komfort plus u nich chciałem umówić się na wizyte u dermatologa mieszkam w Bielsku-Białej a oni umawiają mnie na wizytę w Katowicach gdzie muszę dojechać 60km i jeszcze pani dermatolog ma same negatywne opinie wystawione przez pacjentów dodam jeszcze że Bielsko Biała liczy 180tyś mieszkańców.Nie polecam tej firmy wogóle człowiek myślał sobie fajnie mam solidny pakiet to wrazie czego nie muszę się martwić i tak płaciłem wiele lat i nie korzystałem bo nie było potrzeby.Moja historia skończyła się tak że musiałem iść sobie prywatnie i zapłacić za wizytę 150zł. ZaletyBRAKWadyWyciąganie pieniędzy od ludzi którzy nie chorują a wrazie choroby i tak trzeba iść sobie prywatnie wszystko wygląda ładnie na papierze nieograniczony dostęp do specjalistów haha.
- 
	~Meg / 2021-06-14 18:43Ocena: 1.00 / 5Całe PZU to jedna wielka pomyłka, już wolę NFZ, infolinia strasznie działa, wysłali 3 smsy z trzema różnymi terminami z czego jak poszłam nie bylam zapisana wcale, na zapisanie na badania lub do specjalisty czekałam po miesiącu na SMSa z terminem zapisałam się sama przez portal, lekarze fatalni... ZaletyZeroWadySzkoda mówić, wyłącznie wady
- 
	~Michał / 2022-07-27 13:56Ocena: 1.00 / 5Posiadam pakiet Optimum w PZU Zdrowie a mimo to wszystkie wizyty widnieją w aplikacji PZU jako płatne. Po skontaktowaniu się z infolinia zostałem zapewniony, że ten błąd zostanie naprawiony w przeciągu 48h. Po tygodniu zadzwoniłem po raz kolejny, że mój problem nadal nie został rozwiązany - usłyszałem dokładnie to samo - w przeciągu 48h problem będzie rozwiązany. Na następny dzień po 2 zgłoszeniu problemu otrzymałem maila, że problem wynika z nieprawidłowego działania systemu, i że portal mojePZU nie jest obligatoryjnym lecz alternatywnym narzędziem do umawiania wizyt, i że nie wiadomo kiedy zostanie przywrócona mi możliwość umawiania wizyt. W skrócie obsługa to jakaś kpina kupując jeden z najdroższych pakietów nie możemy korzystać z aplikacji bo w sumie to możemy sobie dzwonić i poświęcać czas na słuchanie automatycznych sekretarek bo aplikacja to tylko dodatek i może będzie działać a może nie ... Gratuluję podejścia do klienta jedyne co mogę powiedzieć to to, że korzystałem z usług konkurencji na rynku i nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. ZaletyBRAKWadyLekceważące podejście do klienta i nie świadczenie usług w pełni zasłaniając się że aplikacja webowa to tylko dodatek którego nie musza dostarczać klientom
- 
	~Michał / 2022-09-09 08:41Ocena: 1.00 / 5Od kilku dni próbuję się skontaktować z infoinią pomocy technicznej PZU pod numerem 22 505 12 58 i cały czas otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są zajęci. Dzwoniłem tam kilkadziesiąt razy o różnych porach i cały czas ten sam komunikat. Infolinia jest nieczynna natomiast nadal jest podawana przez PZU jako aktywna. Warto by było dodać komunikat że infolinia techniczna nie jest aktywna a nie zapętlać komunikat, że konsultanci są zajęci. Totalny brak szacunku dla klienta i jego czasu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. Korzystałem z pakietów różnych usługodawców i nigdzie nie miałem tylu problemów co w PZU (począwszy od niedziałającej aplikacji, pzrez niekompetentne osoby na infolinii na utrudnianiu aktywacji umowy kończąc). Mogę zdecydowanie powiedzieć, że jest to najgorszy dostawca pakietów medycznych z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. ZaletyPodpisane umowy z dużymi firmami co zapewnia dużą ilość klientów "skazanych" na PZU jeżeli chcą korzystać z dofinansowania pracodawcy do prywatnej opieki zdrowotnej.WadyNiekompetentne osoby na infolinii, Niedziałające infolinie techniczne. Problemy z uzyskaniem pomocy wjakiejkolwiek sprawie. Wadliwa aplikacja mojePZU, która bardzo często nie działa przez długi czas i mimo próśb nie jest naprawiana. Lekceważące podejście do klienta - odsyłanie go na infolinie pod innymi numerami, które tak na prawdę kierują do tej samej infolinii tylko trafiamy na innego konsultanta w związku z czym poprzedni ma problem z głowy.
- 
	
	
- 
	~migotka / 2023-02-02 11:20Ocena: 1.00 / 5Unieważniono mi polisę mimo uzupełnienia płatności. Nadpłaty nie oddano. Brak skutecznej komunikacji z klientem. Bardzo nieprzyjemna obsługa w oddziale w Pruszkowie. Cyniczne potraktowanie klientki, która od lat korzystała z "usług" tej dziwnej instytucji. 
- 
	~Mika / 2025-05-07 11:45Ocena: 1.00 / 5Opinia taka jak pozostałych. Naciąganie ludzi, umawianie badań w małych miejscowościach oddalonych o 50-60 km pomimo tego,że mieszkam w mieście wojewódzkim. Lekarze będący dobrymi specjalistami znikają z ofert PZU Zdrowie. 
 System samodzielnego umawianie się przez aplikację lub stronę -ogranicza możliwości wyboru lekarza i godziny wizyty.
 Na ich stronie nawet brak jest jakiegokolwiek odesłania do miejsca złożenia reklamacji i skarg.
 Refundacje za wizyty i badania zrobione we własnym zakresie pokrywają zaledwie 50% ceny rynkowej, a często jeszcze mniej.
 Jednym słowem porażka.Odradzam wszystkim.
- 
	~Mil / 2022-03-15 12:02Ocena: 1.00 / 5Nie warto marnować na to pieniędzy. Czekałam miesiąc na jakikolwiek kontakt po czym wizyta zniknęła. Nie polecam. 
- 
	~Mil / 2022-03-15 12:03Ocena: 1.00 / 5Nie warto marnować na to pieniędzy. Czekałam miesiąc na jakikolwiek kontakt po czym wizyta zniknęła. Nie polecam. 
- 
	~Mimi / 2023-02-16 13:15Ocena: 1.00 / 5Naciągacze i kłamcy. Brak wolnych terminów na wizytę, zgoda z PZU na zwrot kosztów za wizytę na własną rękę. Po przesłaniu faktury- odmowa. Oczywiście kontakt tylko mailowy, bo panie na infolinii się tym nie zajmują. Śmiechu warte. Straciłam pieniądze za wizyty, które miały być w ramach PZU a dodatkowo jeszcze place co miesiąc 300 zł na to gówno. Więksi złodzieje niż NFZ. ZaletyNie maWadyZłodzieje
- 
	~Mir / 2023-07-18 14:53Ocena: 1.00 / 5Mam nie czynny telewizor z powodu uderzenia po burzy miesiąc czasu od zgłoszenia dopiero po Interwencji dzień przed końcem zabrali do serwisu zero kontaktu z opiekunem pani opiekun nie jest godna tego stanowiska nie nadaje się nie ma zielonego pojęcia nawet raz nie zadzwoniła i nie odbiera telefonu pisze wiadomości to infolinia odpisuje śmiech n sali w biały dzień ZaletySame wadyWadyPorażka
- 
	~Mirek / 2022-11-20 09:11Ocena: 1.00 / 5PZU ŻYCIE to oszuści, wciskają ludziom kit o odszkodowaniach jakie uzyskają poszkodowani po ubezpieczeniu. Ukrywają informacje w paragrafach mówiąc do ubezpieczonego co innego, Po operacji nie wypłacają odszkodowań , mają jeden i ten sam szablon z odmową odszkodowani licząc na to że poszkodowany się nie odwoła. Nie polecam tej oszukańczej dziadowskiej i kłamliwej ubezpieczalni jaką jest PZU na Życie. Mie dawajcie się nabrać na ich kłamliwe opowiadanie. Jo osobiście wycofuję się ze wszystkich ubezpieczeń jakie mam w PZU. 
 PZU TO DNO, DNO I JESZCZE RAZ DNO.
 Radzę wszystkim odwoływać się łącznie z SądemZaletyBRAK ZALETWadyOSZUKUJĄ WCISKAJĄC UBEZPIECZENIE KTÓRE JEST NIEZGODNE Z ICH WYPOWIEDZIĄ
- 
	~Mirek / 2023-01-22 20:52Ocena: 1.00 / 5To jakaś tragedia od dwóch tygodni czekam na umówienie wizyty do dermatologa ,dzwoniłem itd:pani obiecywała że umówi i dalej nic .A przecież płacę ciężkie pieniądze za ten pakiet. Ich podejście do pacjenta {klijenta)jest chore i niepoważne delikatnie mówiąc. NIKOMU NIE POLECAM PAKIETU ZDROWOTNEGO KONFORT + W PZU. ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
- 
	
	
- 
	~Misio / 2024-11-07 08:46Ocena: 1.00 / 5Nie wiem co mnie skusiło żeby się zapisać. Chciałbym umówić się na wizytę do ortopedy, od kilku dni czekam na telefon od konsultanta i cisza. Jakość usług to tragedia ZaletyBrak
- 
	~Mk / 2021-09-23 22:48Ocena: 1.00 / 5Mam porównanie z konkurencją, wszystko na nie. Odradzam. 
- 
	~MM / 2023-07-27 11:40Ocena: 1.00 / 5Nie polecam. Nie wiem co się stało, jeszcze w zeszłym roku bez problemu umawiałam się na wizyty w ciągu kilku dni. Obecnie szybciej dostałam się do dermatolog na NFZ. Nie mają terminów, infolinia obiecuje, że oddzwoni z terminem i tego nie robią. 
- 
	~Mon / 2022-01-15 21:47Ocena: 1.00 / 5Długie terminy bardzo długo czeka się za wyznaczeniem terminu ZaletyBrakWadyDługi termin fatalna obsługa
strona 14 z 19
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
