Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 376 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2023-03-06 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję przejscia z EnelMedu do PZU. Organizacja pracy placowek, niewydolne systemy, brak podstawiwych funkcjonalnosci takich jak podglad wystawionych skierowano na badania czy zamowienie recepty. Pzu ma kilka osobnych systemow zainstalowanych w swoich placowkach. Efekt jestvtaku, ze lekarze nie widza historii wizyt i badan z innych placowek.
    Lekarz, u ktorego zamowilam teleporade powiedzial, ze nie przedluzy mi recepty, bo on nie jest z Warszawy i nievwidzi moich danych! Na stronie pzu zdrowie byla informacja, ze "lekarze online" maja dostep do dokumentacji.
    Pobieranie krwi to jest dopiero zabawa! Poniewaz persobel nie widzi w systemie skierowania, kazano mi wydrukowac screenshoty (dobrze, ze zrobilam je tuz po wizycie, bo potem juz nie bylo widac (tak, zmienilam daty w filtrze!)), pani z recepcji po kolei sprawdzala, czy mam dane badanie w pakiecie, zakreslala olowkiem na wydruku, i juz po 10min mogłam udac sie na pobranie.
    Na okreslenie pzu zdrowie przychodzą mi do glowy dwa slowa: DRAMAT i SREDNIOWIECZE. Stanowczo odradzam wykupienie pakuetu opieki medycznej.
    ZaletyKompetentni lekarze (jak sie dobrze wybierze)
  • ~M. / 2023-08-30 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~M. / 2023-08-30 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Magda / 2024-01-08 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na wizyty czekam się długo. Konsultanci nie umieją rozwiązać problemu. Niektórzy lekarze nie radzą sobie z systemem i w ten sposób kolejny dzień nie mogę dowiedzieć się co się stało z opieką która miała być wypisana tydzień temu. Masakra. Nie polecam!!!


    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Magda / 2024-02-07 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie polecam. Do specjalisty czeka się miesiąc lub więcej. Lekarz pierwszego kontaktu miał wystawić skierowanie i tego nie zrobił. Nikt nie umie powiedzieć co z tym faktem zrobić. Proponują kolejną teleporade. Oczywiście co miesiąc pieniądze mam ściągane z konta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Magda / 2024-02-12 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z tym PZU ?

    Okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
    NFZ w porównaniu z PZU prezentuje się o niebo lepiej.
    Ktoś to w końcu poprawi ? Zastanowi się, że konkurencja jest duża ?

    Szkoda czasu i zdrowia !!!
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~Magda / 2024-04-17 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieee no to już przesada BOTA zatrudnili !!! Czas jaki poświęciłam na umówienie wizyty przekracza wszelkie granice !!!
  • ~Magdalena / 2023-05-14 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pakietu zdrowie PZU. Już ponad 3 tygodnie czekam na ustalenie terminu badania.
  • ~Magdalena / 2025-09-09 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dramat postkomunistyczny moloch traktujący ludzi jak gówno brak wypłaconego odszkodowania z powodu ich własnego bałaganu brak kompetencji zniszczone nerwy i sprawa prawdopodobnie trafi do sądu.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~maja / 2023-03-06 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety , większość lekarzy którzy mają podpisaną umowę z pzu maja złe opinie na znany lekarz, są oczywiście wyjątki, ale to wyjątki, duża część z nich NIE MA SPECJALIZACJI, tylko jest w trakcie jej robienia, troche słabe doświadczenie, umawianie na badanie krwi to dopiero wyczyn, lakarz np z info lini zapisuje co możemy zbadać, i potem jeszcze raz trzeba to przedyktować konsultantowi na infolinii, trochę dziwne że on nie ma podglądu
    Zaletyczasami jest kompetentny lekarz, ale to czasami
    Wadywiele,,, lekarze beeeeeezzzzzz specjalizacji
  • ~mala / 2020-04-28 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż ma dwa ubezpieczenia grupowe. Jedno w swojej firmie i PZU a drugie w mojej AXA. W Pzu płaci składkę ponad 80 zł u mnie 50. Zwichnął nogę z AXA dostal 1.200 z Pzu 560zł. Teraz miał szyte 4 palce, rana szarpana. Z Axa po wysłaniu dokumentów, na następny dzień przelew na 1.200 zł. Do Pzu zgłoszenie wysłane 3 tygodnie temu do tej pory cisza! Nigdy nie polece nikomu Pzu!
  • ~Małgo / 2023-04-28 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj mija dokładnie tydzień od momentu rejestracji na badanie oznaczone jako PILNE. Dwukrotnie dzwoniłam na infolinię i niestety do tej pory wizyta nie została umówiona. Jak się dowiedziałam podczas rozmowy, w okresie tygodnia PZU skontaktowało się z 5 placówkami na terenie miasta, to nie wychodzi nawet jedna placówka dziennie. Podkreślam, że placówek wykonujących to badanie jest więcej na terenie miasta. Uzyskałam też informacje, że z pilnym skierowaniem, termin wizyty to czerwiec lub lipiec. Myślę, że na kasę chorych termin byłoby szybszy. Co miesiąc pobierane są składki, w ramach których PZU zobowiązało się do świadczeń medycznych, jednak nie wywiązuje się z terminowości, a tydzień na samo umówienie pilnego badania, przekracza możliwości firmy.
  • ~Małgorzata / 2022-12-24 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku informatycy PZU nie potrafią usunąć "błędu w systemie" na moim koncie. Utrudnia to umawianie wizyt , badań, cxy czegokolwiek. Przez aplikacje nie mam szans, przez infolinię też otrzymuję odmowę z powodu w/w bledu w ich systemie. Skladki oplacam regularnie.
    Złożyłam reklamację. Po miesiacu otrzymałam odpowiedż ze wszystko działa jak należy! Ale faktycznie nic się nie zmienilo. Jednym slowem DZIADOSTWO ....
    ZaletyW bardzo mily i uprzejmy sposob odmawiaja umawiania wizyt
    WadyNie licza sie z klientem.
  • ~MAŁGORZATA / 2023-02-16 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM ZAKUPIONY PAKIET PZU ŻYCIE NA PRACOWNIKOW , NA MNIE JAK I ZARÓWNOI OSOBY MI NAJBLIŻSZE (RÓZNE OPCJE PAKIETÓW ALE MIESIĘCZNIE WYCHODZI BARDZO SPORA KWOTA) , OD 2 TYGODNI PROBUJE USTALIĆ NA PAKIET UMOWIONEGO LEKARZA I .. CISZA , A JESLI JUŻ OSOBY PRACUJĄCE NA LINII PZU - UMAWIAJĄ TĘ WIZYTĘ - TO NA ABSTRAKCYJNE DATY , DO BYLE JAKIEGO DR ZAMIAST NA TEGO NA KTOREGO JEST WSKAZANIE ! TO KPINA I SZCZYT CHAMSTWA ! CZY JA NIE MAM CO ROBIC LUDZIE ? TYLKO MARTWIĆ SIĘ I PILNOWAĆ DANEJ WIZYTY ? WYRAZNIE ZAZNACZAM NA KOGO GDZIE KIEDY ITP.. DZIECINADA , CZY TAK TO MA DALEJ WYGLĄDAC DRODZY PANSTWO ? PAKIET MAM OD OK. 1,5 ROKU I CHYBA JUŻ TROCHĘ ZA DŁUGO JAK WIDZĘ.... POZOSTAJĘ DO KONTAKTU
  • ~Mama chorowitka / 2024-01-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku ze zmiana pracodawcy zmienił nam się ubezpieczyciel na PZU. Nigdy wcześniej, nie miałam styczności z tak niekompetentną firmą w branży ubezpieczeń medycznych jak w tej chwili. Zaczynajac od konsultantów, którzy nic nie mogą, a co gorsze niewiele chyba potrafią, skoro 8 razy zmieniany telefon i nawet już zupełnie usuwany, a lekarze dalej dzwonią pod zły numer. Oczywiście każdorazowo potwierdzane, ze już wszystko Ok i od teraz będą dzwonić na dobry numer. W efekcie płace, a telekonsultacji doprosić się nie moge. Lekarz wpisuje, ze wizyta się odbyła! Skandaliczne.
    Kompetencja lekarzy- morfologia ewidentnie wskazuje na infekcje bakteryjna, a pediatra idzie w zaparte, ze to wirus. 3 innych lekarzy spoza PZU stwierdza zakażenie bakteryjne.
    Wymieniać mogłabym tak dużo, ze raczej już nikomu czytać by się nie chciało.
    Jeśli stoicie przed wyborem to poszukajcie więcej opinii. Ja wybitnie nie polecam PZU ZDROWIE.
    Niekompetencja, brak skuteczności i sprawczości w działaniu, terminy do specjalistów żenujące, w naszym przypadku - złe diagnozy i leczenie- lekarze chyba stażyści. Na pewno ja wielokrotnie trafiałam na ,owszem miłych, ale niedoświadczonych, a co gorsze niedouczonych co skutkowało złym leczeniem. Unikajcie jeśli zdrowie i nerwy Wam miłe. Ja za chwile składam wypowiedzenie bo poziom absurdów przekroczony zbyt wiele razy.
  • ~Marcin 220591 / 2019-03-18 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna są bardzo mili jak trzeba podpisać umowę to obiecują gruszki na wierzbie a jak przyjdzie do wypłaty pieniędzy to umywają rence. Podczas rozmowy prosisz o takie ubezpieczenie które tobie odpowiada a oni i tak wcisną ci umowe która tobie się wogule nie opłaca nieświadomie podpisać umowę z której jesteś nie zadowolony później nie można się wycofać by nie stracić pieniędzy. Ceny masakrycznie wysokie w stosunku do wypłat odszkodowań jeśli wogule je wypłacają. Ja właśnie tak dałem się wyrolować i ostrzegam przed tymi oszustami nie podpisujcie żadnych umów z PZU jak nie chcecie utopić pieniądze !!!. Oglądałem w telewizji że ktoś też został oszukany pomyślałem sobie że wyolbrzymia że tak narzeka na PZU ale przekonałem się że nie że to naprawdę naciągacze. Ostrzegam
    ZaletyBrak jakich kolejek zalet
    WadySame wady co do obsługi co do umów i wypłat pieniedzy
  • ~Marek / 2022-12-29 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU ,przed wizytą dwa telefony czy stawię się na wizytę.po przyjściu 1,5 h opóźnienia i żadnej informacji.czy to nalezyta i profesjonalna obsługa klienta?
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~marek / 2023-02-07 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEEEEE ROZUMIEM , dlaczego jeżeli zadzwonię do placówki medycznej i umówię wizytę w ramach PZU zaznaczając , że płatnikiem będzie PZU , placówka medyczna to przyjmuje i mówi że nie maaaa problemu tylko musi zadzwonić KONSULTANT z PZUUU, dzwonię do PZU i proszę aby zadzwonił to danej placówki medycznej i potwierdził przez mnie umówiony termin w ramach PZU tooooo UWAGA KONSULTANT odmawia, mówi że i owszem zadzwoni ale nie potwierdzi dla mnie dogodnego terminu już zarezerwowanego TYYYYLKO umówi mnie na pierwszy lepszy i prześle do mnie informację, jako klient PZU nie mogę mieć wpływu na godzinę i dziń mimo że dane terminy w ramach PZU są wolne i placówki medyczne nie widzą PROBLEMU w tym aby pacjent sie umówił a PZU tylko potwierdziło tak było jeszcze dwa lata temu , TERAZZZZZ to jest tragedia są terminy a konsultanci twierdzą że dopiero za 2 TYGODNIE, nikt tego nie rozumie lekarze którzy z nimi podpisali umowy i mogą przyjąć pacjenta z dnia na dzień ani KLIENCI, przykre ale prawdziwe opieszałość i buta konsultantów PZU jest nie do zaakceptowania
    ZaletyBRAKKKKKKK
    Wadykonsultanci celowo umawiają na odległe terminy pomimo że są terminy za dwa trzy dni w placówkach medycznych w ramach pakietu PZU
  • ~Mario / 2024-02-21 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerwanie wiązadeł stawu kolanowego. Brak odszkodowania. Tłumacząc tym że wypadek,w tym dniu nie był skutkiem uszczerbku. Parodia ze strony ubezpieczyciela!!!Nie polecam!!!!
  • ~Marlena / 2023-12-19 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma nic gorszego.

    Pomimo wyników niepokojących i potrzeby konsultacji wskazują termin za miesiąc- pomimo, że wiem że są wolne terminy do danego lekarza.

    Sami lekarze mówią, że PZU utrudnia organizowanie leczenia.

    Brawo Wy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 376
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164