Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 383 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katka / 2024-11-22 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zmuszona korzystać z usług PZU ponieważ po zmianie pracy mój pracodawca oferuje ubezpieczenie tylko w PZU.
    Wcześniej byłam ubezpieczona w TU Zdrowie i byłam bardzo zadowolona z jakości usług i z dostępności lekarzy oraz z możliwości samodzielnej rejestracji.
    Partnerzy medyczni z którymi PZU podpisało umowę współpracy, to pic na wodę fotomontaż. Będąc przez lata ubezpieczona w TU Zdrowie, leczyłam się u trzech lekarzy u których chciałam kontynuować dalej leczenie. Na początku PZU stwarzało taką możliwość, teraz przy próbie rejestracji do danego lekarza ciągle są problemy. Za każdym razem słyszę że nie mają podpisanej umowy z danym lekarzem, co jest kłamstwem, ponieważ dzwoniąc do danej placówki otrzymuję informację że PZU ma podpisaną z nimi umowę.
    Placówki współpracujące z PZU to tylko i wyłącznie haczyk PZU, na zdobycie klientów nijak nie ma to odzwierciedlenia w rzeczywistości.
    Jeżeli już zostanę umówiona do lekarza z PZU, to tacy lekarze nie chcą kierować na badania. Wygląda to identycznie jak placówkach NFZ, nie ma żadnej różnicy.
    Nie polecam nikomu PZU jako ubezpieczenia zdrowotnego. Dobrze się zastanówcie zanim wybierzecie tego ubezpieczyciela.
    Niestety mam podpisaną umowę z nimi do przyszłego roku do października ale to już jest ostatni rok. Wolę ubezpieczyć się samodzielnie i płacić trochę więcej a korzystać z fachowej opieki w TU Zdrowie.
    ZaletyBrak
  • ~kg100 / 2022-08-23 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei - okradają każdego bezczelnie !na zasadzie i co mi zrobisz ! Polisa grupowa na życie - po zawale ustalili trwały uszczerbek 4 krotnie mniejszy niż w innej ubezpieczalni !!!na podstawie tej samej dokumentacji, zamiast 10000 zł wypłacili tylko 2500 zł . Nawet własnych wytycznych PZU w sprawie ustalania trwałego uszczerbku nie przestrzegają. Omijać szerokim łukiem polisy na życie i komunikacyjne.
    Zaletybrak
    Wadyokradają swoich klientów na maksa !!!
  • ~Kk / 2025-10-27 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością muszę wyrazić bardzo negatywną opinię na temat jakości obsługi klienta oraz sposobu rozpatrywania wniosków o refundację w PZU Zdrowie.

    Czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku o zwrot kosztów jest rażąco długi i całkowicie nieadekwatny do standardów, jakich można oczekiwać od tak dużej instytucji. Brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną, która mogłaby udzielić rzetelnej informacji, jest niedopuszczalny – nie istnieje żaden bezpośredni numer telefonu, a infolinia okazuje się bezużyteczna.

    Konsultanci nie potrafią udzielić konkretnych odpowiedzi, nie znają warunków umów, często nie czytają treści zgłoszeń, a rozmowy sprowadzają się do powtarzania ogólników. Cała obsługa przypomina chaos i dezorganizację, co powoduje wyłącznie frustrację oraz stratę czasu klientów.
    ZaletyŻadnej
    WadyTylko wady
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
  • ~klient PZU / 2023-02-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ma pytanie, w jaki sposób można się wypisać z tego ubezpieczania, jak jest wykupione przez pracodawcę ale w sumie ja płacę całą kwotę, czyli ponad 1000 zl rocznie. czy ktoś z Państwa sie wypisał, i z jakim wyprzedzeniem, kONSULTANT niestety nie chciał na to pytanie odpowiedzieć
    Zaletykiedyś były: sprawna rejestracja, terminy według wskazań pacjenta ale to było w przeszłości
    Wadybrak nastawienia na pacjenta, złośliwe podejście konsultantów , ironiczne pytania ze śmiechem w głosie w Czym mogę pomóc, mówię konkretnie do jakiego lekarza i gdzie są wolne terminy i proszę o zarejestrowanie, a KONSUILTANT z ironicznym śmiechem czy jeszcze w czymś pomóc wogóle nie słuchaja co sie do nich mówi,
  • ~Klient PZU Zdrowie / 2019-08-14 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówienie wizyty u specjalisty, graniczy z cudem. Od dwóch dni czekam na umówienie wizyty do onkologa i ortopedy, bo wyszły mi złe wyniki badań na rezonansie magnetycznym. Dzwoniłam dwukrotnie i prosiłam o pilną realizację i w dalszym ciągu zero odzewu! Nie będę się denerwować na biednych konsultantów bo to nie jest ich wina, że organizacja tej firmy jest tak prymitywna. Kto by pomyślał, że muszą dzwonić do każdej placówki osobno, żeby umówić termin! To jest nielogiczne! Przecież ja mieszkam w dużym mieście, gdzie placówek jest z 50 i żeby wszystkie obdzwaniać osobno to konsultant potrzebuje chyba cały dzień! No naprawdę żenada, tak to ja też potrafię! A jak już szybciej udało mi się, na własną rękę umówić wizytę u lekarza to dowiaduję się, że zwrócą mi tylko 65zl, a prywatnie zapłacę 200zl. To za co ja płacę?! Za organizację na poziomie przedszkolnym?!
    Pobierają mi miesięcznie pieniądze za najwyższy abonament ale o umówienie wizyty to muszę niemalże błagać?!
    Rezygnuję z tego ubezpieczenia, bo szkoda mojego czasu i pieniędzy na tak niezorganizowaną firmę. Najbardziej to współczuję konsultantom, bo sądząc po innych opiniach w internecie, podejrzewam, że też się nasłuchali od innych pacjentów...
    ZaletyBrak
  • ~KM / 2024-04-23 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Umawiają na wizyty na odległe terminy, mimo że placówki mają wcześniej wolne miejsca. Utrudniają placówkom kontakt w celu potwierdzenia wizyty. Placówka przełożyła mi wizytę na którą czekałam przeszło miesiąc, mogłam iść kilka dni wcześniej lub miesiąc później. Poprosiłam PZU o zmianę daty w systemie to mi powiedzieli że muszą najpierw sprawdzić czy to faktycznie placówka zmieniła mi termin. Banda oszustów i kombinatorów. Jeśli macie wybór to proponuję innego ubezpieczyciela. Stanowczo NIE POLECAM!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~kosa / 2024-04-27 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby oszukane przez PZU Zdrowie, prosze o kontakt na adres oszukanipzuzdrowie@gmail.com
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnym uwagami - jak dla mnie ryzykują życie i zdrowie pacjentów
    Zaletybrak
  • ~kris / 2023-09-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    krzysztof
    14.09.2023 22:00
    dno. zaczynaja oszukiwac odnosnie znalezienia lekarzy w miejscu zamieszkiwania. jest zapis ze mogą dać tzw. promese jesli brak lekarza i żeby można sobie bylo na własną rękę znaleźć lekarza. niestety menadżer konsultanta jest na tyle bucem ze na chama wciska brednie i wyszukuje lekarza 52 km od miejsca zamieszkania i znowu wprowadzaj ludzi w błąd bo jest zapis ze mogą tylko do 50 km szukać. jak najdalej od tych oszustow. niektórzy konsultancji z wyczuwalnym akcentem zgadnijcie jakim mowia ze odzwonia w sprawie umówienia do lekarza i na tym sie kończy juz ktorys raz sie z takims czyms spotkałem.jeszxze za pierwszym razem myślałem ze to tylko przypadek ale po którymś razie jiz tak nie mysle.jest coraz gorzej.
    Zalety tylko wypisanie leków przez telefon przez lekarza
    Wadytupet. arogancją.nie wywiązują się z obietnic ze oddzwonia . konsultanci z akcentem. brak terminów zgodnie z umową. odsyłają do odległych placówek.
  • ~Krnqg / 2024-05-10 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby mają 5 dni na umówienie wizyty do lekarza a tu kazali miesiąc czekać... Po cholerę ja to place co miesiąc jak sam prywatnie pójdę w ciągu 2 dni ??? Rocznie 1800 zł na to badziewie idzie a jak człowiek pierwszy raz chciał skorzystać to miesiąc czekania.... Dziękuję, rezygnuje.
  • ~Krzysztof / 2023-08-10 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwowa firma a tak oszukują ludzi.Za rozwalony łokieć składany operacyjnie,blizna na 20cm ,łokieć po wygojeniu zdeformowany,ograniczenie ruchów ręką. Oświadczenie pzu 3 proc uszczerbek na zdrowiu.Omijac z daleka.
    ZaletyŻadne
    WadySzkoda słów
  • ~Krzysztof / 2024-02-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak tragicznie oferty to jeszcze nie miałem umówienie do lekarza to jakiś cud a jeśli już nawet lekarz zadzwoni to wysyła mnie do następnego lekarza bez żadnej pomocy telefonicznej nie wiem po co ta usługa jest druga strona medalu jeżeli już pójdziemy do lekarza na wizytę to zazwyczaj są to biedne gabinety gdzie nie ma przyrządów do zbadania na przykład wzroku jedna wielka lipa nie polecam lepiej prywatnie iść się wyleczyć a omijać PZU z daleka oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyNie można nigdzie złożyć reklamacji brak numerów telefonów do złożenia Skargi jeden wielki dramat
  • ~krzysztof 65 lat / 2017-09-05 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem po zawale i nie cgco mi wyplacic odszkodowania
  • ~Ktoś mocno zdenerwowany / 2023-09-01 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczułam się źle w pracy, na infolinii mówię co mnie spotkało i że szukam lekarza na dzisiaj, konsultant mi mówi że nie ma stacjonarnych na dzisiaj ale mówi że na dzisiaj jest teleporada. Upewniam się: czy w razie czego lekarz może mi wystawić zwolnienie za dzisiaj? Tak - może zdziwiła by się Pani ile nasi lekarze mogą. Po czym dzwoni lekarz i mi mówi nie droga Pani, zwolnienia nie będzie bo ja Pani nie widzę i nie mam obowiązku udzielenia Pani L4, jeżeli Pani się czuje tak źle to Pani wystawiam skierowanie do szpitala (50 dni nie miałam okresu, czasem ból obustronny jajników przez ostatnie 2 tygodnie, myślałam że ciąża, w pracy zwymiotowałam, w domu pociekła mi krew i po prostu czuję się na tyle źle że nie mogę być w pracy, ale nie jest to też powodem do hospitalizacji, więc odmówiłam) To coś tu się jednak wyklucza skoro konsultant zapewnia że lekarz mi na pewno wystawi (wytłumaczyłam mu tę sytuację tak samo jak lekarzowi) a lekarz że pod żadnym pozorem mi nie wystawi. A co do tego szpitala to na prawdę, czekałam ostatnio 7 godzin na SOR z guzem, nie będę czekać tyle samo żeby się dowiedzieć, że tak naprawdę to nic nie widzą w mojej macicy i zapraszamy do domu, może jeszcze by policję wysłali jakby się okazało że może byłam w ciąży i poroniłam. Podsumowując nie wiem nadal co mi jest, muszę wykorzystać dzień urlopu wypoczynkowego na ten dzień przez te dezinformacje, jestem doprowadzona do granic mojej cierpliwości wobec tej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyDezinformacja
  • ~KtośTaki / 2022-01-25 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn, 2 lata, potrzebna wizyta domowa (którą z resztą mam w pakiecie) - gorączka, kaszel, wymioty, katar. Pierwsza rozmowa z konsultantem, po przekazaniu objawów, konsultantka stwierdziła, że dziecko nie nadaje się na wizytę domową, po czym powiedziała, że mogę sobie wzywać pogotowie jak uważam, że dziecko potrzebuje lekarza w domu. Ponownie dzwonie na infolinie, przedstawiam te same objawy, inny konsultant stwierdza, że dziecko jednak kwalifikuje się do wizyty domowej i że przekaże za chwile więcej informacji. Po dwóch godzinach oddzwania konsultant, że na dziś (środa) wizyty nie ma, ale można na jutro. Mówię, ok. Dostaje informację, że za chwile oddzwoni z godziną wizyty. 5h później oczywiście nikt nie dzwoni, więc dzwonie sama - na infolinii kolejny konsultant mnie informuje, że żadnej wizyty na jutro nie ma. Proszę o informacje do godziny 9 dnia kolejnego. Czwartek, godzina 10:00, oczywiście nikt nie dzwoni, dzwonie ponownie i rozmawiam chyba z jedynym kompetentnym konsultantem, panem S., który mówi, że niestety nikt mi wizyty nie umówił, ale on się postara coś załatwić. Faktycznie co jakiś czas dzwoni, informuje jak wygląda sytuacja. Około godziny 14:00 dostaje telefon od innego konsultanta (pani E, która wygrała konkurs na najgorszego konsultanta :)), informuje mnie, że jest wizyta na dziś 16:30, ale stacjonarna i sama mam sobie za nią zapłacić 150 zł :D 2 dni czekania na umówienie wizyty za którą mam sobie jeszcze sama zapłacić... Pytam ponownie czy to nie żart, bo przecież mam w pakiecie te wizyty, nie, nie żart, mam sobie sama zapłacić. To mówię do konsultantki, że chce rozmawiać z jej przełożonym, mówi, że mnie nie będzie przełączać nigdzie i że się rozłącza skoro nie chce wizyty :) Po chwili dzowni kolejny konsultant, który mnie informuje, że jest wizyta i że oczywiście to nieprawda, że mam sobie sama zapłacić... Zupełna ignorancja klienta, brak kultury ze strony konsultantów, notoryczne przerywanie w trakcie mówienia, brak możliwości załatwienia czegokolwiek... Masakra. Cieszę się, że w tym miesiącu zrezygnowałam. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyZupełna ignorancja klienta, brak kultury ze strony konsultantów, notoryczne przerywanie w trakcie mówienia, brak możliwości załatwienia czegokolwiek
  • ~LepiejNieChorować / 2021-11-03 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, wraz ze zmianą Prezesa, zmieniła nam również po wielu pakiet z LuxMed (ponad 10 lat) na PZU. Decyzję tę nie można nazwać inaczej niż absolutną PORAŻKĄ. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, tak samo rezerwacja on-line (archaiczny system). Jeżeli już uda się zarezerwować termin to jest on odwoływany na 5 min przed, a w zamian żadnej alternatywy. Umówione tele-porady się nie odbywają. Na termin czeka się tygodniami (w tym na Medycynę Pracy). Mało lekarzy, jeszcze mniej placówek. NIE, NIE i jeszcze raz NIE!
    Zaletybrak
    WadySystem rezerwacji, obsługa infolinii, dostępność lekarzy, ilość placówek, odległe terminy
  • ~Leszek / 2017-04-12 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU wprowadziło utrudnienie w operacji podwyższenia kwoty ubezpieczenia indywidualnego dla pracowników. Obecnie żeby pokonać zwiększenia kwoty, może dokonać obywatel osobiście. Udogodnieniem było, że może dokonać mąż dla żony i odwrotnie lecz w Waszej firmie zawsze trzeba utrudniać ludziom więc utrudniono i korespondencja idzie przez centralę.
    ZaletyTylko utrudnienie
    WadyPZU naraża szczególnie starsze osoby, które mają problemy z poruszaniem.Inne firmy mogą wprowadzić formę upoważnienia lecz w PZU nie wpadli na taki pomysł.
    30 lat
  • ~Lucyna / 2022-03-16 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa Jezeli pracodawcy maja wiecej ofert od ubezpieczycieli to niech korzystaja z innych firm NIE Z PZU bo firma to tragedia
  • ~Lucyna / 2022-03-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia juz z samym dodzwonieniem sie a jak juz maja przelaczyc to ciag dalszy czekania odbiira albo rozlacza odlegle tetminy a mialo byc szybko sprawnie
    ZaletyZadnych
    WadySame wady Na poczatku prywatbej opieki medycznrj bylo troche lepiej teraz to tragedie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 383
Allianz Życie
Ocena: 1.76, ilość opinii: 43
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 34
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192