Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 376 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janek / 2021-08-09 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!Terminow nigdy nie znajdą, smsy nie działają prawidłowo, aplikacja nie jest skuteczna i pomocna, wręcz przeciwnie, skierowania przed wizytą trzeba za każdym razem sobie wydrukować. Infolinija i recepcjonistki bez komentarza...
  • ~Janek 55 / 2019-03-12 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    BAND złodziei i cwaniactwo a lekarze orzekający przekupowani przez MAFIE pzu
    Zaletyzadne
    Wadysame
  • ~Jarek / 2021-08-13 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują usługi , na które nie mają pokrycia. Totalna porażka.Krótsze terminy mam w NFZ
    Zaletynie widzę
  • ~Jasamsetunapisz / 2022-12-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka banda oszustów. Żona miała zabieg na kręgosłup odmowa leczenia szpitalnego odmowa zabiegu. W tym roku zabieg na kamienie w woreczku i pobyt pponad tydzień w szpitalu i kolejna odmowa i po co się pytam płacić co miesiąc to dodatkowe ubezpieczenie na życie skoro i tak nic nie obejmuje. Po nowym roku kończymy z nimi i tyle. Nie polecam absolutnie żadnego ubezpieczenia
    ZaletyBrak
    WadyNie można nic polecic
  • ~Joanna / 2023-07-19 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nauczona doświadczeniem koleżanek z pracy zaczęłam od zasięgnięcia informacji o dostępności terminów w placówce która ma podpisana umowę z PZU Życie. Dopiero mając pewność że terminy dla ubezpieczonych w PZU Życie są i to dość krótkie zadzwoniłam do PZU Życie umówić wizytę. Tak jak parę osób mnie ostrzegało w pierwszym momencie próbowano umówić mnie za dwa miesiące. Ostatecznie pracownik infolinii obiecał że autoryzuje moją wizytę w terminie którego rzekomo nie ma. Oczywiście tego nie zrobił. Po paru kolejnych telefonach nic się nie zmieniło - pracownicy upierali się że terminów nie ma. Ostatnie telefony wykonałam z placówki medycznej do której starałam się umówić. Pani na recepcji była tak zaskoczona i jednocześnie tak miła że sama zadzwoniła próbując wyjaśnić sprawę... Ona też dowiedziała się że nie ma terminu. A na stwierdzenie że jest i pacjentka stoi obok dowiedziała się że pacjentka sama musi zadzwonić. Zadzwoniłam... I po raz kolejny mnie spławili. PZU Życie to bardzo sprawna maszynka do wyłudzania składek. Pracownicy zrobili wszystko żeby nie zrealizować świadczeń do których są zobowiązani. W języku kulturalnych ludzi brak słów mogących opisać tą sytuację. Za wizytę zapłaciłam i nie chcę mieć nic wspólnego z tą "firmą"
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka patologia
  • ~jonnytomalla / 2022-05-18 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!Zakład opłaca pakiet ale nie dostaniuesz się nigdzie. Tylko biorą kasę . Nie ma szans by dostać się np. do chirurga. To przekręt na skalę kraju.
    Zaletyżenada
    Wadyporażka
  • ~jonnytomalla / 2022-05-18 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    I jak fajnie się czyta " janek ,dobra opinie bo nam biznes padnie" Podam maila .Mają coś do powiedzenia?
    Wadyfirma portażka
  • ~K / 2022-11-21 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Ograniczają dostęp do wykupionych usług i nie udzielają odpowiedzi na zadawane pytania.
    Lekarze czekają od dwóch miesięcy aż łaskawie będzie można zrealizować przez nich zlecone badania.
    Zdrowie pacjenta nieważne w jak złym stanie równa się w PZU tyle co nic.
    Zaletyzero
    Wadyaplikacją -programuje to chyba ktoś z wiedzą licealisty
    brak możliwości korzystania z opłaconych pakietów
    brak możliwości umówienia się samemu na badania
    brak możliwości sprawdzenia do kogo umówiła infolinia
    odwoływanie wizyt
    brak synchronizacji zaleceń badań pacjenta w systemie u każdego specjalisty trzeba od nowa nosić wszystko i pokazywać
    Umawiać na badania można jedynie się przez infolinię co za zenada.. infolinia? nic nie warta, konsultanci nie wiedzą czy lekarz przyjmuje, nie wiedzą nic na temat usług, niczego a przy tym są niemili a w trakcie rozmów urządzają sobie ploteczki i smiechy
  • ~Kama / 2021-05-27 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu ! Jedna umówiona wizyta w pakiecie-w placówce kazano za nią płacić. Po godzinnej awanturze uwzględnili polisę. Druga wizyta-dzwonia z placówki z pytaniem czy mogę przyjechać dwie godziny wcześniej, ok, pędze godzine na drugi koniec Krakowa po czym dowiaduje się od mało kompetentnej obsługi, ze jednak mnie nie przyjmią. Najgorsza polisa ubezpieczeniowa jaką miałam! Placówek bardzo mało. Sposób umawiania wizyt z poziomu aplikacji dramatyczny...
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Karola / 2019-02-01 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ubezpieczeń dodatkowych grupowych z PZU. Kombinują tak byle tylko nie wypłacić świadczeń. Odradzam nie odpisuja na maile, nie uzasadniają czemu nie uwzglednili danej faktury. A wymagania mają nielogiczne
  • ~Karolina / 2020-07-24 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa jeżeli chodzi o umówienie do specjalisty, terminy z kosmosu albo w ogóle nie mają podpisanej umowy.
    ZaletyBrak
    Wadydługi czas oczekiwania na termin, albo jego brak
  • ~Karolina / 2022-01-15 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu nie miałam zastrzeżeń. Teraz ta firma to jest dramat. Brak umówionych wizyt w preferowanym terminie. Po 2 tyg oczekiwania na wizytę na aplikacji moje oczekujące wizyty znikają. Nie wiem po co jest ta cała infolinia. Szybciej umowie się w danym ośrodku sama. Ale niestety to niezgodne z regulaminem. Oczekiwanie na pilna wizytę 2 tyg bez odpowiedzi.. kiedy sama dzwonię do ośrodka termin jest tego samego dnia...
    WadySzkoda czasu i pieniędzy
  • ~Kashana / 2023-11-07 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, pakiet mam najdroższy a żeby się umówić na wizytę to muszę sam dzwonić i umawiać się na inny pakiet z innej firmy ponieważ PZU nie może zadzwonić i mnie umówić albo jak zadzwoni to umówi na inny termin, a są wolne miejsca u lekarza specjalisty
    ZaletyBrak
    WadyZbyt długi czas oczekiwani, nie potrafią umówić na nic, żałosne jest ich rozumowanie
  • ~Kasia / 2023-01-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonię na infolinię i zgłaszam problem , PANI na infolinii w ogóle mnie nie słucha, pyta się cały czas w czym jeszcze mogę pani pomóc, powtarzam jej z czego jestem niezadowolona i że proszę o pisemne wyjaśnienie, a pani z infolinii znowu w czym mogę pomóc
    A problem to rejestracja badan krwi, Dzień wcześniej zarejestrowałam badania krwi w laboratorium, przyjechałam do laboratorium z kodem i z informacją ze wszystkie badania zarejestrowane. Efekt kod wystawiony dzień wcześniej pakiet PREMIUM okazał się nieaktualny, musiaam jeszcze raz zadzwonić do PZU. Kolejka w laboratorium długa byłam pierwsza o 700 wyszłam dopiero o 830 bo dopiero po godzinie ktoś na infolinii odebrał i po godzinie czekania z konsultantem na infolinii ktoś jeszce RAZ zarejestrował moje badania krwi.
    Zadzwoniłam aby zgłosić moje niezadowolenie i prośbą o wyjaśnienie . PZU zdrowie nieeeee podaje nazwisk ani numeru telefonu komu można zgłosić reklamacje.
    Dziwne działania firmy
    ZaletyBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    Wadybrak zainteresowania zadowoleniem klienta, obsługa gorsza niż w NFZ, czas oczekiwania na wizytę również porównywalny z NFZ
  • ~Katka / 2023-12-08 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizyta u dermatologa. Oczekiwanie 3 miesiące. Dermatolog potrzebny był do oceny znamion.Za ocenę znamion kazali mi zapłacić 100 zł.Wizyta polegała tylko na tym i trwała 7 min. Nie wiem, po co mi PZU, skoro zausługę płacę z własnej kieszeni? KPINA!!! Dziś staram się umówić do okulisty. Znalazłam w Mikołowie z bliskim terminem. Zadzwoniła infolinia, że jednaknie ma tego terminu. Po wyrażeniu przeze duuużegooo niezadowolenia z usług- bo szybciej można dostać się na NFZ, w dodatku za darmo, uzgodniłąm, że może być w takim razie lekarz z GLiwic, Zabrza, czy Rudy Śląskiej. Umówili mnie do Będzina. Ponad 40 km od domu. nie wiem, czy za zbadanie wady wzroku, bo po to chcę jechać, nie każą mi zapłacić.Inna rzecz, żemogą sobie tę wizytę wsadzić. Ja niebędę jeździć do Będzina. Jeszcze jaka szydera: napisałi mi w sms, że to z troski o moje zdrowie umówili tę wizytę tam właśnie.KPINA!!!
    Zaletybrak
    Wadyczytaj opinię
  • ~Katka / 2024-11-22 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zmuszona korzystać z usług PZU ponieważ po zmianie pracy mój pracodawca oferuje ubezpieczenie tylko w PZU.
    Wcześniej byłam ubezpieczona w TU Zdrowie i byłam bardzo zadowolona z jakości usług i z dostępności lekarzy oraz z możliwości samodzielnej rejestracji.
    Partnerzy medyczni z którymi PZU podpisało umowę współpracy, to pic na wodę fotomontaż. Będąc przez lata ubezpieczona w TU Zdrowie, leczyłam się u trzech lekarzy u których chciałam kontynuować dalej leczenie. Na początku PZU stwarzało taką możliwość, teraz przy próbie rejestracji do danego lekarza ciągle są problemy. Za każdym razem słyszę że nie mają podpisanej umowy z danym lekarzem, co jest kłamstwem, ponieważ dzwoniąc do danej placówki otrzymuję informację że PZU ma podpisaną z nimi umowę.
    Placówki współpracujące z PZU to tylko i wyłącznie haczyk PZU, na zdobycie klientów nijak nie ma to odzwierciedlenia w rzeczywistości.
    Jeżeli już zostanę umówiona do lekarza z PZU, to tacy lekarze nie chcą kierować na badania. Wygląda to identycznie jak placówkach NFZ, nie ma żadnej różnicy.
    Nie polecam nikomu PZU jako ubezpieczenia zdrowotnego. Dobrze się zastanówcie zanim wybierzecie tego ubezpieczyciela.
    Niestety mam podpisaną umowę z nimi do przyszłego roku do października ale to już jest ostatni rok. Wolę ubezpieczyć się samodzielnie i płacić trochę więcej a korzystać z fachowej opieki w TU Zdrowie.
    ZaletyBrak
  • ~kg100 / 2022-08-23 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei - okradają każdego bezczelnie !na zasadzie i co mi zrobisz ! Polisa grupowa na życie - po zawale ustalili trwały uszczerbek 4 krotnie mniejszy niż w innej ubezpieczalni !!!na podstawie tej samej dokumentacji, zamiast 10000 zł wypłacili tylko 2500 zł . Nawet własnych wytycznych PZU w sprawie ustalania trwałego uszczerbku nie przestrzegają. Omijać szerokim łukiem polisy na życie i komunikacyjne.
    Zaletybrak
    Wadyokradają swoich klientów na maksa !!!
  • ~Kk / 2025-10-27 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością muszę wyrazić bardzo negatywną opinię na temat jakości obsługi klienta oraz sposobu rozpatrywania wniosków o refundację w PZU Zdrowie.

    Czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku o zwrot kosztów jest rażąco długi i całkowicie nieadekwatny do standardów, jakich można oczekiwać od tak dużej instytucji. Brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną, która mogłaby udzielić rzetelnej informacji, jest niedopuszczalny – nie istnieje żaden bezpośredni numer telefonu, a infolinia okazuje się bezużyteczna.

    Konsultanci nie potrafią udzielić konkretnych odpowiedzi, nie znają warunków umów, często nie czytają treści zgłoszeń, a rozmowy sprowadzają się do powtarzania ogólników. Cała obsługa przypomina chaos i dezorganizację, co powoduje wyłącznie frustrację oraz stratę czasu klientów.
    ZaletyŻadnej
    WadyTylko wady
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 376
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164