Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 376 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~E.P / 2022-01-24 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłane skierowanie z ramach teleporady w pliku .xml w zadanen sposob sie nie otwiera. Na infolinii nie wiedza co z tym zrobic przelaczaja i prosza aby dzwonic na 801... takie połączenie jest wiecej płatne. Nie maja ppdgladu do historii choroby zandych skierowan np. na krew wszystko trzeba im dyktowac prze telefon aby oni sami omowili do innej placówki 30 minut cala rozmowa aby to zalatwic i sie polaczyc zajmuje. Miedzy placówkami pzu zdrowie nie widza historii choroby jak pójdzie sie do innej placowki wszystkie wyniki i dokumentacje trzeba zabierac ze sobie idac na wizyte. Niekompetenty personel techniczny nie wiedza jak rozwiązać dany problem techniczny i wysyłają zapytanie na ktore trzeba czekać na odpowiedź kilka dni. Jeszcze wiele lat i wody musi w Wisle uplynac abyscie choc w 15 procentach swiadczyli uslugi na poziomie i dostosowane do pacjenta i jego potrzeb. NIE POLECAM!
  • ~Edka / 2021-03-30 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również nie polecam. Najlepiej na dzień dobry poinformowac pracownika z infolinii że jeżeli w tym samym dniu nie zadzwoni do danej placówki umówić wizyty to zostanie złożona reklamacja! I działa! Placówki maja wolne terminy na bieżący tydzień, a PZU gadają że terminy są bardzo odległe o rzekomo placówki takie odległe terminy proponują, dodatkowo że nikt w danej placówce nie odbiera telefonu następna ściema.

    ZaletyŻadne
    WadyNiekompetentni pracownicy infolini, kłamstwa
  • ~Edyta / 2021-01-13 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Specjaliści nie dotrzymują terminów. Jakos obsługi i podejście specjalistów na poziomie żenujacym.
  • ~Edyta / 2023-09-05 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudność w umówieniu wizyt. Mówię do konsultanta,że mam kontynuację leczenia i chcę umówić się do lekarza u którego się leczę a oni na siłę pchają do swoich lekarzy.Konsultantka tylko w kółko powtarza, rozumiem i rozumiem.
    Skończy mi się umowa, zmieniam ubezpieczyciela. I nie polecam nikomu PZU. Biorą się za coś o czym nie mają zielonego pojęcia. Kpina.
    WadyBrak możliwości samodzielnego umawiania do specjalistów. Trudności w terminach. Na infolinii kłamstwo za kłamstwem.
  • ~Edyta / 2023-09-18 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu zdrowie od roku to jakaś kpina!!!Na wizytę u lekarza czeka się powyżej miesiąca a najczęściej około 3 miesięcy . Myślałam, że wykupuje się dodatkowe ubezpieczenie, żeby właśnie nie czekać do specjalisty. Konsultanci mają w nosie, żeby oddzwonić w sprawie umówienia wizyty. Natomiast całkiem prywatnie u tego samego lekarza są terminy nawet tego samego dnia.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na wizytę, brak kontaktu ze strony konsultantów w sprawie umówienia wizyty
  • ~Edyta / 2024-11-18 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat, bo ponad 30, płacę ubezpieczenie w tej firmie za siebie i męża. Nie polecam. Łapę po pieniądze wyciągają co miesiąc. Odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu to jakiś żart. Za połamany palec ręki prawej( palec.siw nie prostuje i nie zgina ), co dla osoby praworęcznej jest sporym utrudnieniem w czynnościach codziennych i zawodowych, przyznano 1,5% uszczerbku na zdrowiu. To żart. Po zerwaniu wszystkich mięśni w nodze, operacji ortopedycznej z użyciem kotwic ortopedycznych, 0,5 roku zwolnienia, a w efekcie niepełnosprawności PZU przyznaje 3% uszczerbku. Odradzam płacenie tej firmie składek. To strata pieniędzy. Duzo więcej zyskacie jak zostawicie składki dla tych złodziei w swoich kieszeniach.
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~eliza / 2021-05-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka, mam wykupiony Pakiet Moje zdrowie, na wizytę u lekarza czekam już 3 tygodnie, gdzie powinni mnie umówić w ciągu 5 dni....po kilku telefonach w tej sprawie nadal brak odzewu. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywsyztsko
  • ~Elka / 2023-09-05 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam. Konsultanci z łapanki, nie potrafią pomóc. Pani w reklamacji bardzo niemiła i sarkastyczna. Chciałam rozmawiać z kierownikiem, usłyszałam że nie ma takiej możliwości.Z daleka od PZU zdrowie. Nie wybierajcie tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu. Zero chęci pomocy klientowi. Liczy się tylko biznes.
  • ~EMIL / 2017-06-20 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    STRASZNIE NIE POLECAM !!!!
    Dzień dobry Państwu :) Opisać chciałem mój przypadek którego doświadczyłem z tą pseudo firmą ubezpieczeniową ! Trzy lata temu trafiłem do szpitala gdzie podczas zabiegu operacyjnego zarażono mnie gronkowcem złocistym i który ewidentnie został umiejscowiony w nitce którą wykonano rekonstrukcję ścięgna achillesa. Do tego szereg zaniedbań ze strony lekarza jak i personelu medycznego w szpitalu. Przekłamania w historii leczenia na które mam świadków. Ogólne zachowanie ludzi którzy sprawują nad nami opiekę jest karygodne ale to inny już temat. PZU jest firmą która świadczy usługi w zakresie ubezpieczenia od NW etc. w szpitalu w którym miałem wykonaną operację. umywają ręce i nie chcą ponieść odpowiedzialności za wyrządzone mi krzywdy zdrowotne i nie tylko. Przekłamują ewidentnie szereg zdarzeń uzasadniając że miałem już w organizmie gronkowca który jest wrażliwy na wszystkie antybiotyki i nie można się go pozbyć. Nie biorą pod uwagę szereg zajść które zaistniały i były udokumentowane jako istotne w zakresie zarażenia mnie podczas operacji. Sam fakt tego że przy szczepie nie szpitalnym można wyleczyć sie samymi antybiotykami. Niestety przez trzy lata nie mogę się wyleczyć i wszyscy lekarze których przerobiłem twierdzą jednoznacznie że bakteria jest w nitce ! Natomiast firma ubezpieczeniowa twierdzi inaczej nie przykładające się rzetelnie do strawy i bagatelizując moje zdrowie i krzywdy które mnie dotknęły przez ten długi czas! Jestem po drugiej operacji gdzie był wykonany zabieg czyszczenia rany usunięcie tkanki miękkiej martwej w okolicy ścięgna oraz wyjęcie nitki która posiadała gniazdo gronkowca i siała na organizm. oczywiście wbrew firmie ubezpieczeniowej która twierdzi że bylem nosicielem po wyjęciu nitki CRP jest w normie a noga wraca bez żadnych boleści i opuchnięć do pierwotnych kształtów i bez przetok. Po pierwszej operacji miałem straszny ból po trzech godzinach od zakończenia operacji i puchnięcie nogi. Tym razem nic z tych rzeczy sie nie działo. Drugą czyszczący zabieg miałem w Otwocku i polecam gorąco znakomity zespół. Nie polecam takiej firmy mało odpowiedzialnej jak PZU która czyha na łatwe pieniądze bez skrupulatnej oceny stanu faktycznego !

    Emil Krajewski
    Zaletybrak
    Wadytragedia
    Puławy
  • ~Ewa 1234 / 2022-10-09 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd i hańba. Moja mama płaci dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne od ponad 30 lat . W tym roku pierwszy raz chciała skorzystac ponieważ miała operacje chirurgniczna . Dostała 100 zł na karcie aptecznej...... Ja mam ubezpieczenie w innej firmie gdzie za sam pobyt w szpitalu dostałam 600 zł. Teraz kiedy dokładnie zweryfikowałam umowę mamy z PZU , widzę że wiele rzeczy opłaca , z których przypuszczam , że na pewno by nie skorzystała. Naciągacze jakich mało. Po złożeniu odpedniej dokumentacji , odmówili wypłaty świadczenia.
  • ~Figa / 2023-08-23 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety poprzez zmianę pracy, zmuszona byłam zmienić ubezpieczyciela TU Zdrowie na PZU. I powiem szczerze, że w PZU wszystko jeszcze jest w powijakach. Ciężko jest umówić termin do lekarzy u których leczyłam się będąc w TU Zdrowie. Brak możliwości generowania kodu na bieżąco, tak jak było to u poprzedniego ubezpieczyciela, udrudnia możliwość szybkiej rejestracji. Czasem zdarzy się że w danym dniu lekarz (do którego nie było terminu), może przyjąć pacjenta ale niestety PZU tego nie zaakceptuje, ponieważ takie a nie inne mają przepisy. Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
  • ~Figa / 2023-09-05 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety poprzez zmianę pracy, zmuszona byłam zmienić ubezpieczyciela TU Zdrowie na PZU. I powiem szczerze, że w PZU wszystko jeszcze jest w powijakach. Ciężko jest umówić termin do lekarzy u których leczyłam się będąc w TU Zdrowie. Brak możliwości generowania kodu na bieżąco, tak jak było to u poprzedniego ubezpieczyciela, udrudnia możliwość szybkiej rejestracji. Czasem zdarzy się że w danym dniu lekarz (do którego nie było terminu), może przyjąć pacjenta ale niestety PZU tego nie zaakceptuje, ponieważ takie a nie inne mają przepisy. Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyTrudności z dostaniem się do swojego lekarza. PZU na siłę kieruje tylko do swoich lekarzy i placówek. "Proszę korzystać komercyjnie" - tak dzisiaj usłyszałam na infolinii od pani w reklamacji. Nie po to placę ubezpieczenie, żeby płacić za wizyty. Szczerze NIE POLECAM. Zmieńcie politykę firmy, bo sięgacie w tym momencie dna.
  • ~Gg / 2023-11-03 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Może w dużych miastach to jakoś funkcjonuje, w mniejszych deklarowane terminy to kpina. Szybciej na NFZ się można umówić.szkoda pieniędzy i nerwów na korzystanie z tej opieki medycznej. Samemu nie można się umawiać, a konsultanci nie są w stanie skontaktować się z placówka żeby umówić konkretny termin. I to z długim wyprzedzeniem.
    ZaletyBrak
    WadyDługie terminy, brak lekarzy w bliskiej okolicy, problem z dotrzymaniem terminów w przypadku wizyt kontrolnych
  • ~Gosia123 / 2021-06-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia , trzeba dzwonić do konsultanta dyktować zlecone badania i czekać aż oddzwonia lub napiszą smsa o terminie. Lekarze na teleporadzie łaskę robią ze jeden dzień l4 wystawiają. Cokolwiek załatwić w Pzu to jakieś średniowiecze.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Gośka / 2020-11-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o informację w sprawie polisy mojego taty, który jest osobą starszą i niesłysząca i pani z infolinii nie chciała mi udzielić informacji. Kiedy zapytałam czy w oddziale PZU będzie ktoś, kto porozumie z nim w języku migowym, to odpowiedziała mi, że to nie jest jej problem, tylko nasz. A jeśli oddział jest zamknięty, to jak osoba niesłysząca ma uzyskać informacje od Państwa? Gratuluję inteligentnej obsługi klienta
  • ~GRZEGORZ / 2023-08-18 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci... zrobia wszystko byleby nie wyplacic, zakwestionować... nikomu nie polecam czlowiek placi latami ciezkie pieniadze a jak nadejdzie tragedia zostaje sam.!!!
    Zaletyzadne, absolutnie chyba ze chamstwo obslugujacych to zaleta!
    Wadynie wyplacaja naleznych srodkow!
  • ~Ina / 2024-06-13 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu zdrowie. Obiecanki przy zawieraniu umowy, potem tylko utrudnienia. Nie umawiają do placówek współpracujących z nimi, wszystkich pacjentów naganiają do swoich przychodni. Płacę składkę, a proponują termin do specjalisty za półtora miesiąca, żeby zmusić mnie do skorzystania z ich przychodni. Nie dajcie się nabrać na kolorowe warunki i obietnice. Jak już podpiszecie umowę, nie liczycie się. Działania na szkodę pacjenta. Nie polecam, wręcz odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyUtrudnienia z umawianiem wizyt, beznadziejna obsługa na infolinii, brak dostępności do placówek na stronie moje pzu, działania szkodzące zdrowiu, wysoka składka a nic w zamian.
  • ~Iza / 2023-12-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak pomocy ze strony konsultantów, długie oczekiwanie na linii, umawianie wizyt
    z miesięcznym terminem.
    ZaletyBrak
    WadyJw.
  • ~Jakub / 2023-10-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU w piątek poinformowało moją żone że w poniedziałek we wtorek ma badania lekarskie do pracy w Kielcach (więc przyjechaliśmy z żoną na weekend do Kielc) po czym w poniedziałek o 8 rano dostała smsa że ma jednak badania w Warszawie o 13 czyli za 5 godzin. Jak oświadczyła Pani na infolinii jej kolega zapomniał poinformować o badaniach. Więc jak kolega zapomniał to kolega odda za paliwo bo będziemy pisać skarge na konsultanta i dołączymy paragon z tankowania.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jakość usług ceny i ogólnie partacze
  • ~Jan / 2019-09-05 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak profesjonalizmu. Opłacasz składki ponad 10 lat, a oni mogą bez podania przyczyny wypowiedzieć umowę. Traktują klientów jak głupków. Brak odpowiedzialności za podejmowane decyzje, empatii i umiejętność logicznego rozumowania pracowników PZU Życie poraża.
    ZaletyOdmówią ubezpieczenia ale po reklamacji ponownie go wznowią ;-)
    Trzeba się tylko dodzwonić na infolinie, a później dział reklamacji.
    WadyTraktują ludzi jak matołów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 376
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164