Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2018-06-10:

dlaczego ten internet jest tak kiepskiej jakosci.Mam do 150 MB ale to jakies jaja z ta szybkoscia bo czesto nie moge obejrzec filmiku na stronie.Syn w gry oline gra ale z nim nie chca juz grac bo go wyrzuca ta straszliwa szybkosc waszeg neta.Dzwonic mi sie juz na wasza linie nie chce bo musialbym dzwonic raz w tygodniu.Telewizja ok.Internet szajs.Pozdrawiam

Odpowiedz »
5 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2018-06-13:
    Internet nie jest słabej jakości.
    Słabej jakości jest VECTRA jako jego pseudodostawca :)
  • odpowiedział(a) 2018-07-09:
    bodzio, w pierwszej kolejności zalecamy odłączenie modemu od zasilania na około 30 sekund. Prosimy również o upewnienie się, że modem nie jest ustawiony w tryb automatycznej zmiany kanałów nadawania. Można to sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.ebok.vectra.pl w zakładce konfiguracja urządzeń. W przypadku tego trybu mogą następować chwilowe przerwy w dostępie do usługi w trakcie automatycznej zmiany konfiguracji urządzenia. Jeżeli problem nadal będzie występował prosimy o przesłanie danych abonenckich, wraz ze szczegółowym opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
  • odpowiedział(a) 2018-09-04:
    Witam,
    Odkąd została podpisana umowa z Wectra, bez przerwy są problemy. Było zgłaszane że internet słabo chodzi nawet w ciągu dnia, mimo że wykupiony został najszybszy z możliwych, obsługa umyła rece, zero zainteresowania. Brak słów. Ostatnio zgłaszane było włamanie na internet, sprawka jakichś hakerów. Pomimo zabezpieczeń i licznych aplikacji, nadal nic się nie poprawiło i włamania się zdarzają. Mamy adres IP komputera, a po rozmowie z obsluga wectry mam wrażenie że traktują nas jak dzieci, które zupełnie nie wiedzą co z czym się je. Tragedia. Nikomu nie polecam.
  • odpowiedział(a) 2018-10-02:
    Izo, w celu dokładnej weryfikacji zgłaszanego problemu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl.
  • odpowiedział(a) 2018-11-09:
    Bardzo dobry operator. Jesteście ignorantami.
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań