Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2018-03-05:

7 listopada 2017 roku zmarła moja mama,na którą była umowa telewizja internet.Mój tata był w punkcie zgłosić zgon mamy i chciał aneks do umowy pani obsługująca była tak miła,że zamiast aneksu wcisnęła nową umowę.Jest jeszcze jeden problem w listopadzie w grudniu przyszły faktury na mamę i tu ZROBIŁAM BŁAD, że je opłaciłam. W styczniu i w lutym 2018 znowu przyszły rachunki a mamę ale tym razem tego nie opłaciłam.Nie opłaciłam ponieważ osoby już takiej nie ma!!!!!!.A co lepsze na tatę nie przychodzą zadne rachunki.I co mamy dalej robić????
Te faktury, które opłaciłam były na mamę dzwoniłam do centrali o okazało się,że jest oki ale znowu na taty kocie z vectry jest jest 143.00 zł długu.Ta kwota powinna być na koncie taty i to są właśnie 2 miesiące zadłóżenia, za które Vectra przysyła powiadomienia do zapłaty grożąc komornikiem.W biurze obsługi mówiono,że ta kwota bedzie przeksięgowana na konto taty ale nadal tak nie jest.Był złożony wniosek o przeksięgowanie tych pieniążków i nadal cisza!!!!!! Brak mi po prostu słów i zdrowia.Pomóżcie mi gdzie mam się z tym udać żeby to wyjaśnić???

Odpowiedz »
3 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2018-03-05:
    Zgłoś się do UOKIKu
    https://www.uokik.gov.pl/kontakt.php

  • odpowiedział(a) 2018-03-06:
    https://www.uokik.gov.pl/delegatury_uokik.php
  • odpowiedział(a) 2018-03-19:
    Beato, aby dokładnie przeanalizować Twoją sytuację prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Nadmieniamy, że istnieje możliwość przeksięgowania wpłaconej kwoty na inny numer konta. Pisemny wniosek wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty oraz informacją na jakie konto środki mają zostać przeksięgowane również można przesłać na podany powyżej adres e-mail. Pozdrawiamy Zespół Vectra S.A.
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań