Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2017-11-25:

Witam. MAM taki problem. A mianowicie mam uszkodzony dekoder wraz z kartą. Jaką karę zapłacenia za ten zniszczony dekoder i czy wydadzą mi pote nowy? Wie ktoś coś na ten temat? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz »
1 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2017-11-27:
    Patu,

    zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 587426500 lub mailowo na kontakt@vectra.pl. Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące wymiany sprzętu oraz opłat cennikowych.

    Pozdrawiamy,
    Zespół VECTRA
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań