Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2016-09-07:

dlaczego mam trudności z zalogowaniem się do strefy klienta?

Odpowiedz »
2 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2016-09-12:
    bo nie ma Strefy Klienta. Jest wyłącznie Strefa Płatnika Faktur :)
  • odpowiedział(a) 2016-11-15:
    marek, jeżeli stronie nie chce się Panu załadować prawdopodobnie blokowana jest przez jedną z posiadanych wtyczek takich jak np. uBlock. Zalecamy wyłączenie wtyczek lub dodanie strony do wyjątków i ponowne sprawdzenie. Jeżeli problem występuje w trakcie wprowadzenia danych do logowania zalecamy skorzystanie z opcji zapomniałem hasła. W przypadku dalszych trudności prosimy o kontakt z infolinia, mailowo lub za pomocą facebooka.
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań