~Anna zapytał(a) 2016-06-17:
Jak wypowiedzieć umowę z Vectrą?
Odpowiedz »9 odpowiedzi:
-
~Mirka odpowiedział(a) 2016-06-25:JAK NAJSZYBCIEJ :)
-
~Vectra_S.A. odpowiedział(a) 2016-11-15:Anna, wypowiedzenie umowy należy wysłać w formie pisemnej z podpisem Abonenta za pomocą faxu na 587426600, listownie na al. Zwycięstwa 253 81-525 Gdynia, złożyć osobiście w placówce Vectry lub wysłać mailowo na kontakt@vectra.pl. Nadmieniamy jednocześnie, że w przypadku wypowiedzenia kierowanego mailowo konieczne jest dołączenie bezpiecznego podpisu elektronicznego.
-
~Bernard odpowiedział(a) 2017-01-31:Najpierw zapłacisz 4000 pln kary i Cię uwolnią.
-
~Jagoda odpowiedział(a) 2017-03-16:Najpierw wprowadzą Cię w błąd przez telefon, później dostajesz 1000 papierów czcionką, której nie odczyta osoba z wadą wzroku przy użyciu okularów. A później dodadzą Ci do faktury telefon (chociaż nigdy w życiu go nie przyniosą do domu i chyba sobie sam musisz kupić...), a później za usunięcie go z oferty zażądają 600zł, a za rozwiązanie umowy z powodu ich ignorancji i niedouczenia, braku szacunku dla klienta (Pani na infolinii podnosząca głos ze słowami, że żaden przełożony NIE BĘDZIE CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ!!) zażyczą sobie 4000zł odszkodowania :) Jedno wielkie G***ÓWNO!!!! OSZUŚCI.
-
~Vectra S.A. odpowiedział(a) 2017-03-30:Jagoda, uprzejmie informujemy, że podczas montażu technik dostarcza stosowną dokumentacje na której są wyszczególnione usługi które zostały zamówione podczas rozmowy sprzedażowej. W przypadku usług Try&Buy istnienie możliwość rezygnacji z nich w terminie wskazanym w regulaminie promocji. Jeśli dana umowa nie spełnia Pani oczekiwań to zgodnie z regulaminem Abonent może w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawieranej poza lokalem dostawcy usług. Nadmieniamy, że również posiadamy umowy na czas nieokreślony. W przypadku zawarcia umowy na okres np. 24 miesięcy i niewywiązaniu się z tego terminu przez Abonenta Dostawca Usług ma prawo naliczenia opłat z tego tytułu. Pragniemy również nadmienić, że każdy Abonent jest obsługiwany na najwyższym poziomie. Dodatkowo informujemy, że jeżeli jest Pani zainteresowana otrzymaniem dokumentacji w większej czcionce jest taka możliwość.
-
~Krzysztof odpowiedział(a) 2017-04-17:Vectra to jest wielkie G.... prędkości 150mb to ściema jakich mało nawet 30procent nie dają a wifi to jest całkiem klapa firma poniżej zera nigdy więcej
-
~Michal odpowiedział(a) 2017-11-04:Ja również również mam taka sama sytuację jak Jagoda dodatkowo internet przez dwa miesiace od podłączenia miał prędkość 1Mbps po dwóch miesiącach jak zjawił się technicy mam 50Mbps A płacę za 150 Mbps, aktualnie sprzedałem mieszkanie i chciałem zamienić wszystkie usługi za które płacę 150 zł miesięcznie na internet i telewizję mobilną która tak vectra reklamuje to usłyszałem iż nie mogę tego uczynić bo mam jakas paczkę jednym słowem mam płacić za coś z czego nie mogę skorzystać w żaden sposób w taki sposób vectra traktuje stałych klientów który płacił im przez dziewięć lat, łagodnie mówiąc żenada. Dostawców internetu i telewizji jest co raz więcej i działając w ten sposób portfel vectry bedzie z każdym dniem się kurczyl.
-
~jędrzej2 odpowiedział(a) 2018-07-05:Ja ostatnio wypowiedziałem umowę z Vectra, niestety to już nie te samy usługi co kilka lat temu. Znacznie gorsze jakościowe, gdyby ktoś szukał wzoru wypowiedzenia umowy to można pobrać za darmo na http://ktosiek.pl/jak-rozwiazac-umowe-vectra-wzor-wypowiedzenia-umowy-vectra/
-
~Paulina2404 odpowiedział(a) 2019-02-28:Mam podobny problem, przeprowadziłam się w nowym miejscu nie ma przełącza vectry. W punkcie otrzymałam informację, że mogą nam przyłączyć vectrę o ile więcej mieszkańców będzie chciało skorzystać z usług i wspólnota wystosuje pismo do zarządu z chęcią dołączenia do vectry. Wspólnota chciała się zgodzić na przyłączenie tylko ze względu na nas, więc Pan w vectrze stwierdził, że dla jednej osoby im się to nie opłaca. Zaproponowali wymianę usług TV + internet na internet mobilny 200 gb za 170 zł miesięcznie gdzie w chwili obecnej płacimy 79.99. Albo możemy dalej płacić i zostawić to na adresie starym. No jasne który operator by się nie ucieszył z klienta który mu płaci przez półtorej roku abonament bez korzystania z usługi. Niestety właścicielka poprzedniego mieszkania grozi nam sądem, jeżeli nie zlikwidujemy vectry w ciągu 3 miesięcy. Jeżeli byśmy chcieli odstąpić od umowy musielibyśmy zapłacić bardzo kosztowną karę.
Musieliśmy się wyprowadzić nie z własnej winy. Nowe mieszkanie kosztuje nas dużo więcej nie stać nas na karę czy wzrost abonamentu o 90 zł miesięcznie. Co robić?