Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2017-05-05:

Zwrot biletu Neobus.

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

Odpowiedz »
2 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2017-05-05:
    Adrain! To proste!

    Zgodnie z zapisami w regulaminie NeoBus możesz zwrócić niewykorzystany bilet zgłaszając ten fakt PRZED ROZPOCZĘCIEM PODRÓŻY.

    Możesz tego dokonać w punkcie, w którym kupiłeś bilet lub poprzez stronę internetową NeoBus w sekcji "Faktury / Zwroty"

    Zostanie zwrócona Ci wartość biletu pomniejszona o 20% lub o 2zł, jeśli cena biletu wynosiła mniej niż 10zł.

    Mam nadzieję, że pomogłem!
  • odpowiedział(a) 2019-02-21:
    kupiłam bilet dnia 16,12.2018 na kurs Kraków Wrocław 23.12.2018 godz 10.40 nr 919798324128 oraz

    Wrocław Kraków 27.12.2018 godz 14.00 nr 432459724128.zwrot że nie wykorzystam biletu mailem było dnia 21.12.2018 .Do dnia 21.02.2019 nie otrzymałam zwrotu gotówki mimo zapewniano ze zwrot będzie wciągu 30 dni.JESTEM OSZUKANA PRZEZ FIRMĘ .
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań