Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2017-05-05:

Zwrot biletu Neobus.

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

Odpowiedz »
1 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2017-05-05:
    Adrain! To proste!

    Zgodnie z zapisami w regulaminie NeoBus możesz zwrócić niewykorzystany bilet zgłaszając ten fakt PRZED ROZPOCZĘCIEM PODRÓŻY.

    Możesz tego dokonać w punkcie, w którym kupiłeś bilet lub poprzez stronę internetową NeoBus w sekcji "Faktury / Zwroty"

    Zostanie zwrócona Ci wartość biletu pomniejszona o 20% lub o 2zł, jeśli cena biletu wynosiła mniej niż 10zł.

    Mam nadzieję, że pomogłem!
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań