strona 1 z 1
-
~Grzegorz / 2021-09-17 23:49
Za wysoka cena obsługa klienta fatalna, dopiero po przejściu na światłowód ustały awarie -
-
~Zbigniew / 2022-07-26 12:26
Masakra totalna jestem od początku istnienia firmy ale od roku to nie porozumienie co sie dzieje.kontakt 0 dzwonie cały dzieñ po 30 min.nikt nie odbiera na meile 0 odpowiedzi, place kase za caly rok z góry a mimo to internet jest mi wylanczany a dziala na 40 %...0000kontaktu zrywam umowe a dzis osobiscie wybieram sie do pseldo firmy...ciekawe czy kogos zastane??? MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Maciej / 2022-04-06 16:53
Internet sporadycznie.zero informacji i kontakt zerowy brak odpowiedzi na wysyłane maile MiejscowośćChorzów -
~ujcieto / 2025-04-20 18:57
Generalnie wszystko do dupy. Internet co prawda działa ale jak na jedną z najdroższych usług to 14mb/s to trochę mało. Oczywiście zadzwoniłem do nich przyjechali panowie z działu napraw i co zrobili? GÓWNO. Powiedzieli że jakiś kabel jest krzywy (nie nasz kabel tylko jakiś ich) i oczywiście zamiast wymienienia kabla to go naprostowali i sobie poszli. Nie polecam nikomu lepiej zapłacić więcej za internet niż za rozjebany monitor. Pozdarawiam. ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćBytom
strona 1 z 1