Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Proama opinie

Ocena na podstawie 12 opinii

1.68 / 5

  • Cena/Jakość
    1.67
  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Otis / 2019-10-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza ubezpieczalnia z jaką się spotkałem. Miałem wypadek samochodowy gdzie oprócz pojazdu sam ucierpiałem. Po zgłoszeniu szkody osobowej w jeden dzień po chwili otrzymałem smsa że na drugi dzień (bez żadnych badań) mam się stawić na komisję lekarską. Lekarz (opłacany) przez tą śmieszną ubezpieczalnie mimo że powiedziałem jak się czuję w opinii napisał że nic nie zgłaszam, nic nie odczuwam i wszystko jest ok i że jak to się określił "że jak nie ma mechanicznego uszkodzenia, np. dziury w głowie" to on nie widzi tutaj żadnej szkody. Po odwołaniu jakie złożyłem gdy dostałem odpowiedź to mi ręce opadły. Wykonywałem badania neurologiczne(tomografię itd) a w odpowiedzi było że "zwyrodnienie stawów i kręgosłupa jakie zgłaszam są długotrwałe i związane z wiekiem".....jakie zwyrodnienie???? i że tylko ratuje mnie sprawa sądowa bo oni żadnej odpowiedzialnosci za szkodę nie biorą. Jak najdalej od PROAMA
    Zaletyw tej firmie nie ma czegoś takiego jak zalety
    WadyProama to jedna wielka wada
  • ~Uzytkownikqqqq / 2019-09-10 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę nie jestem pierwszy co do wyłudzenia. Samochód dawno skasowany na złomie,a ode mnie chcą pieniądze za kolejne ubezpieczenie. Straszą wentylacją.. nękają pismem od Rudy. Jeden wielki syf
    ZaletyŻadne
    WadyStraszne problemy z firmą
  • ~igra / 2019-08-16 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    wyłudzają nienależne ubezpieczenia za pośrednictwem Rudy Consulting
  • ~siostra / 2019-07-30 15:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna realizacja zgłoszenia awarii samochodu z wykupionym assistance. Około 10 min oczekiwania na odebranie telefonu przez konsultanta. 3 krotna konieczność zgłaszania awarii u trzech różnych konsultantów, spowodowana niezrealizowaniem przyjętego zgłoszenia podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Niekompetencja konsultantki - twierdzącej że jest brak zgłoszenia, po poprzednim przyjęciu go przez inna konsultantkę. Niedotrzymanie obiecanego czasu oczekiwania na pomoc (ponad (2 godzinne oczekiwanie na decyzję odnośnie udzielenia pomocy). Niemiła obsługa.
    Wady- zbyt długi czas oczekiwania na kontakt,
    - niedotrzymanie obiecanego czasu oczekiwania,
    - 3 krotna konieczność zgłoszenia awarii,
    - niemiła obsługa.
  • ~Maciej / 2019-07-11 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak odpowiedzi na pytania, nękanie pismami o zapłatę,nieuzasadnioną zapłatę.
    ZaletyTylko cena
    WadyBrak wyszkolonych ludzi, brak odpowiedzi.
  • ~Tommip13 / 2019-07-03 15:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Droga oferta, słaba obsługa klienta. Po zmianie adresu korespondencyjnego oferta ponownie przyszła na adres nieaktualny.
  • ~Hunter / 2019-05-02 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed ubezpieczalnią Proama! 24.03 zakupiłem samochód z polisą ważną do 23.11 dla mojej mamy i w ten sam dzień spisałem z nią umowę darowizny. Firma Proama wysłała do mnie rekalkulację składki OC w kwocie 1583,66zł po czym odesłałem im umowę darowizny pojazdu. 25.04 przyszedł do mojej mamy list z rekalkulacją, lecz nie było jej w domu. Dzisiaj odczytała list i rekalkulacja dla niej wynosi również 1583,66zł z terminem płatności do 02.05.
    Dodam, że ja mam 0% zniżek, a moja mama ma pełne zniżki (30 lat bez stłuczki/wypadku). Pani na infolinii obraca kota ogonem i nie udziela żadnych informacji (twierdzi, że nie ma wglądu do rekalkulacji) oraz zagroziła, że jeśli nie będzie wpłaty, to sprawą zajmie się fundusz gwarancyjny (3800zł kary za brak OC). Oczywiście całą rozmowę mam nagraną. Co ciekawe składka OC na rok za ten samochód w firmie Proama przez internet wynosi 660zł. Sprawa zgłoszona do UOKiK. Firma Proama nie dostanie złamanego grosza.

    Art. 286 KK

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    ZaletyTa firma nie ma żadnych zalet
    WadyChamstwo, Brak możliwości uzyskania informacji przez infolinię, Ceny z kosmosu, Brak szacunku dla drugiej osoby.
  • ~Elwira / 2019-04-16 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza ubezpieczalnia Za rok policzyli mi 5000 za oc
  • ~Jakub / 2019-03-27 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich serdecznie. Przestrzegam przed firmą Proamma. Wykupiłem najdroższe OC/AC. Jak potrzebowałem pomocy Assistans nikt nie przyjechał, co gorsza nikt nie chce mnie nawet za to przeprosić, nie mówiąc nawet o oddaniu kosztów holowania. Proama mnie zawiodła. Mało zaplacicie, ale oni poprostu nie realizują ustalonych usług w umowie.
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelni.
  • ~Robert / 2018-12-15 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam,
    W dniu dzisiejszym akumulator odmówił posłuszeństwa. Zostałem skazany na przymusowy postój na parkingu Leroy Merlin w Sosnowcu. Do konsultantaki Proama dodzwoniłem się za pierwszym razem. Po podaniu podstawowych danych, Pani (przepraszam, nie pamiętam imienia) przyjęła zgłoszenie. Po ok. pięciu minutach zadzwonił Pan z samochodu pomocy w celu potwierdzenia miejsca postoju. Po ok. 30 minutach od zgłoszenia z radością wsłuchiwałem się w pracę mojego TDI. To był mój pierwszy raz w 25 letniej karierze prowadzenia pojazdów, kiedy musiałem skorzystać z pomocy Asisstance. Jestem pozytywnie zaskoczony profesionalną obsługą i szybkością działania ubezpieczyciela. Pozdrawiam.
    ZaletyMiła obsługa infolinii i szybkość działania.
    WadyNie stwierdziłem.
  • ~Berni / 2018-10-14 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Proama to Janusze ubezpieczeń. Mam wątpliwą przyjemność poznania tej firmy na przykładzie przepisania polisy OC od poprzedniego właściciela po zakupie samochodu.

    Najpierw zadzwoniłem w celu uzyskania informacji jak wygląda procedura przepisania ubezpieczenia. W trakcie rozmowy poinformowano mnie że dostane pocztą dokumenty potrzebne do przepisania polisy i mam czekać.
    Po kilku dniach zadzwoniłem znowu ponieważ żadne dokumenty nie przyszły. Dostałem wtedy informacje że poprzedni właściciel nie wyrejestrował jeszcze pojazdu stąd dokumenty nie zostały wysłane, jednak zostaną nadane następnego dnia ze względu na ponowny kontakt. Przez telefon dostałem polecenie wykonania skanu dowodu rejestracyjnego.
    Czekałem tydzień i drugi, w trzecim tygodniu zadzwoniłem tłumacząc że kończy mi się tymczasowy dowód rejestracyjny a dokumentów nadal nie ma. Dostałem informacje że polisa została już przepisana i z niewiadomych przyczyn nie została jeszcze wysłana.
    Ustaliliśmy że zostanie wysłana mailowo. Pierwszy mail zawierał uszkodzony plik, więc dzwonie kolejny raz z tym samym problemem. Dodam że ZANIM połączymy się z kimkolwiek ZA KAŻDYM RAZEM czeka nas wysłuchiwanie regulaminu trwające około 7 minut.
    Tym razem plik z polisą był możliwy do otwarcia jednak nie zgadzał się numer rejestracyjny ubezpieczonego pojazdu.
    Z ubezpieczalnią walczę od końca sierpnia 2018 do dzisiaj 14 październik 2018 i końca nie widać.
    Jakby tego było mało dostałem list (nie polecony) z którego wynika że mam opłacić nową polisę na kwotę 980zł (silnik 1.4, a prawo jazdy mam od prawie 10lat - cały czas jazda bezszkodowa).
    Przez telefon za każdym razem pytałem czy polisa jest zawarta i za każdym razem usłyszałem tak.

    A TERAZ HIT:
    Dokument w liście został wygenerowany 5 października 2018, dotarł do mnie 12.
    Z treści wynika że mam obowiązek opłacić składkę 980zł lub wypowiedzieć umowę do 14 dni od daty 30 sierpnia, zatem do połowy września, a dokument został sporządzony 5 PAŹDZIERNIKA z informacją o oddaniu sprawy do windykacji.

    Podsumowując
    Proama to bajzel i żenada: brak kompetencji, ukrywanie faktów, składki 2razy wyższe od standardowych, grożenie windykacją za opóźnienia spowodowane NIEDBALSTWEM z ich strony i proces załatwienia najprostszych spraw doprowadzony do poziomu absurdu.

    NA KONIEC DOBRA RADA:
    JEŻELI ZALEŻY WAM NA SPOKOJU ZNAJDZIE SOBIE NORMALNĄ UBEZPIECZALNIE.
    Zaletybrak
    Wadywymienione wyżej
  • ~Sakkus / 2016-06-06 14:05
    Ocena: 2.50 / 5
    W 2015r Proama była bezkonkurencyjna. Zaliczono mi 70% zniżek, i za pojazd o poj. 1,3 zapłaciłem 403zł za rok wraz z NW. Jedyny mankament polegał na tym że te 403zł trzeba było zapłacić jednorazowo. Natomiast w tym roku nadesłali mi ofertę z NW w cenie 643zł, to jest około 60% więcej. To jest jakiś śmiech na sali, na co oni liczą? Za kontynuację powinienem dostać dodatkową zniżkę. Nie uczestniczyłem w stłuczce czy wypadku więc nie mogę się wypowiedzieć w związku z wypłacalnością
    Zalety2015r niska cena ubezpieczenia.
    Wady2016r podwyżka 60%
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.63, ilość opinii: 354
Hestia
Ocena: 1.62, ilość opinii: 351
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 318
Generali
Ocena: 1.75, ilość opinii: 181
AXA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 134
MTU
Ocena: 1.64, ilość opinii: 131
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 750
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 311
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101