strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Michał / 2024-11-15 15:52
Przyznam szczerze, że z tak niekulturalną obsługą klienta nigdzie nie miałem do czynienia. Po złożeniu wniosku na przeniesienie numeru do innej sieci, pracownik Premium Mobile zadzwonił do mnie z wyrzutem wypytując o powody mojej decyzji. Po ich przedstawieniu, zaproponował kontrofertę, która nie spełniała jednak do końca moich oczekiwań, o czym poinformowałem. W odpowiedzi usłyszałem obcesowe "TO ŻEGNAM", po czym rozmówca w momencie się rozłączył. Cała ta sytuacja tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że podjąłem właściwą decyzję przenosząc się do innej sieci :) -
-
~Jul / 2024-11-15 09:08
Podejrzane są te nadzwyczaj negatywne opinie i to o każdym operatorze.
U mnie jakoś nie ma kar, oszustw, windykacji itp. Usługa na dobrym poziomie, zasięg jest wszędzie - większy-mniejszy, jak u każdego innego operatora. Rozbieżności co do opłat mogą wynikać z wyrównania okresu rozliczeniowego przy rozpoczynaniu umowy, oraz po jej wypowiedzeniu. Nie ma tu nic skomplikowanego, chyba, że ktoś ma poziom inteligencji -2.
Jestem w Premium Mobile 5 lat z kilkoma numerami i wszystko funkcjonuje.ZaletyKonkurencyjna cena, wielkość paczek internetuWadyczasami zasięg jak u każdego -
~Gracgon / 2024-10-22 16:26
Dzień dobry, sieć walczy z usterka już od 3 godzin brak zasięgu na chwilę obecna ZaletyTanioWadyBrak zasięgu usterka na obecny czas trwa ona co najmniej 3,30 minut -
~Ella / 2024-10-15 11:05
Dałam się namówić w sklepie na premium mobile, zamiast kupić kartę na doładowanie i żałuję. Potrzebowałam numeru tylko na miesiąc. Wysłałam mailem prośbę o rozwiązanie umowy. Miała się zakończyć 28 września zgodnie z obowiązującym miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tymczasem otrzymałam fakturę za okres 24 września do 24 października. Napisałam kolejnego maila do obsługi klienta, dlaczego otrzymałam fakturę za pełen miesiąc, skoro powinnam otrzymać fakturę za okres 4 dni obowiązywania umowy. Odpowiedzieli, że otrzymam kolejną fakturę wraz z zakończeniem umowy. Dziś otrzymałam maila windykacyjnego od niezapłaconej faktury. Oszuści, łatwo numer wziąć, ale zrezygnować już trochę gorzej... A obsługa klienta to żart, po wysłaniu maila, że chcę rozwiązać umowę z załączonym podpisem, musiałam pisać kolejnego, żeby potwierdzili, że umowa zostanie rozwiązana. Zero odzewu, jeden wielki bałagan. ZaletyTanioWadyObsługa klienta to żart, trudności z wypowiedzeniem umowy -
~Ferdek / 2024-10-13 23:42
Wszystkie wpisy z ocenami "5" to wpisy płatnych trolli. Omijajcie tę sieć i wszystkie inne pozostałe korzystające z zasięgu Plusa. -
~Poryty przez nadajniki Plusa / 2024-10-13 23:36
Pramium Mobile to sieciowy FAKE. Ich submarka a2mobile to sieciowy wstyd. Internet z pozycji smartfona to mokry sen nastolatka, a jakość rozmów wewnątrz budynków przypomina pionierską drugą połowę lat 90-tych. RADZĘ OMIJAĆ TĘ SIEĆ I WSZYSTKO CO DZIAŁA W OPARCIU O NADAJNIKI SIECI PLUS. Zaletyodleciały wraz z bocianami we wrześniuWadyzasięg, zasięg i jeszcze raz zasięg + internet -
~M / 2024-10-07 17:26
Muszę zwrócić honor naprawdę podchodzą do klienta indywidualnie teraz już z czystym sercem mogę polecić tą firmę ZaletyTanio -
~Brunetka / 2024-09-17 14:46
Korzystam od wielu lat,przede wszystkim tanio,bezproblemowo. ZaletyGB,sms,mms-y bez limitu,rozmowy do wszystkich sieci bezlimitu,polecam jak najbardziej. -
-
~Polak01 / 2024-09-15 23:45
Nie narzekam. Jest tanio, nie przerywa, dobry zasięg i dobre połączenie za granicą. 20 gb i 24.70 zł za m-c to nie drogo, a wystarczalnie żeby używać przez cały miesiąc. ZaletyTanio, dobry zasięg, dobry internet LTE I 3GWadyBrak -
~M / 2024-09-05 13:11
Żenada, naliczany jest roming nawet w granicach Polski jak się wraca z wakacji, jeżeli ktoś jedzie na wakacje odbijają sieć że nikt do Ciebie się nie dodzwoni. Tylko nerwy człowiek zjadł i faktura na 250zl za jednego SMS wysłanego z zagranicy super sieć nie ma co WadyWady -
~Marian / 2024-06-22 23:05
wielka bieda. Bardzo często Internet po prostu nie działał na co zaoferowali zniżkę, ale tylko na jeden miesiąc. Prędkości które podają to po prostu ściema. Na messengerze obsługa udaje że nie rozumie i nie jest wstanie przeczytać poprzednich wiadomości, które wskazują na to, że użytkownik potrafi zresetować numer. Z miesiąca na miesiąc żądają dwa razy wyższej stawki. Nie polecam. Zaletybrak umowy -
~Halina / 2024-06-12 08:04
Nie rozumiem tych negatywnych opinii
Jestem o 6 czerwca 2024
Jestem zadowolona, internet w komórce chodzi jak błyskawica.
Konsultanci mili,pomogli mi ustawić podgląd ile czego mam,zwłaszcza internet.
Połączenie idealne ,nie zrywa tak jak w Play.
Zobaczę co dalej.
Przez 9 miesięcy 19,90 zł,potem 24,70 zł.ZaletyWSZYSTKIEWadyNIE MA -
~miron / 2024-06-06 15:19
jestem w premium mobile od 1maja24r.miesiąc czasu telefon działał ok.Od 1czerwca działa tylko w jedną strone-ja dzwonie a do mnie już nie można sie dodzwonić(nie ma takiego nr) -
~Franciszek / 2024-04-02 01:59
Premium Mobile
Minusy
- mms płatne
- Internet działa tylko na dworze w domu to można pomarzyć
- obsługa serwisu niemiła
- ceny są bardzo identyczne do innych a jakość koszmarna
Plusy będą jak się coś poprawi bo narazie to kolejny syf na kulkachZaletyBrak -
~Brak / 2024-03-20 16:45
Ja juz złożyłem wypowiedzenie, naprawdę brakuje słów co oni potrafią z człowiekiem robić to dopisanie nr.premum to teraz dodatkowe opcja.Przy wyjaśnieniu jest informacja w spame.Ze tą firmą nie zajmują się służby które są odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie tej instutucji.A co do internetu też brakuje,już się kończy przy 23,4 GB a na być 30 GB .Natomiast u nich pasuje jak w Szwajcarskim zegarku Jeżeli ktoś niemal problemu to niech podpisze umowe to na pewno będzie miał. ZaletyBrakWadyBrak -
~Taishan / 2024-03-13 15:08
Od jakiegoś czasu nie docierają do mnie żadne smsy z kodami do aktywowanie usług, zmiany maila itp. oczywiście oni twierdzą ze kody zostały wysłane i nie widzą problemu. ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Lufa / 2024-02-25 17:16
Pokorzystaj pół roku ale przede wszystkim pojeździj po Polsce i dopiero wtedy wypowiedź się. Tu nie chodzi o Premium Mobile ale o szrotowe nadajniki Plusa. -
~Duduś / 2024-02-17 09:59
Te złe opinie to chyba konkurencji.Nie korzystam z tej usługi długo ale na razie jest super!!! -
~Anna / 2024-02-14 13:07
Jedna wielka katastrofa!!!!! Dzwoniąc z telefonu stacjonarnego na telefon komórkowy z premium mobile podawany jest komunikat: Nie ma takiego numeru. Obsługa klienta całkowicie niekumata. Dział techniczny z niczym sobie nie radzi, a panienki konsultantki potrafią tylko powiedzieć: przekażę do działu technicznego i na tym się kończy. Jeden wielki minus!!!!! ZaletybrakWadybardzo dużo -
~Tomek / 2024-02-13 23:24
Polecam
Mam 3 telefony w Premium Mobile od dwuch lat wszystko działa super.
Za 3 miesiące przenoszę 4 ty numer z Play bo tam internet to porażka.
A na Premium Mobile internet śmiga ładnie a u mnie w mieście są cztery anteny
Play , Orange , Plus , T mobile a na Play Internet toporażka. W Pley powiedzieli że mieszkam za daleko od anteny A ja do anten mam około 1 km. Bo mieszkam w środku.
Sami w tym Play już ni wiedzą co muwić.ZaletyMożna płacić BlikiemWadyBrak
strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »