PolskiBus, który zaczynał swoją działalność jako przewoźnik konkurencyjny pod względem ceny i komfortu jazdy w stosunku do innych przewoźników ZSZEDŁ NA PSY! Piękne piętrowe autokary, klimatyzacja, gniazdka, wifi, wygodne siedzenia i uśmiechnięta obsługa, a także niezawodność i punktualność to już przeszłość!! Tak bardzo starał się przejąć monopol na terenie Polski podkupując innych przewoźników, że zapomniał o swoich sztandarowych hasłach, którymi zwykł się reklamować. Okazuje się, że jest on TYLKO SPRZEDAWCĄ BILETÓW, natomiast współpracuje z innymi przewoźnikami. w przypadku jakichkolwiek trudności, reklamacji, opóźnień UMYWA RĘCE, tłumacząc się, że jest tylko PLATFORMĄ DO SPRZEDAŻY BILETÓW.
W naszym przypadku mimo kupionych miesiąc wczesniej biletów na stronie POLSKIEGOBUSA, nie udało nam się odbyć podróży. Na miejscu odjazdu autokaru okazało się, że nie ma dla nas miejsc (mimo okazanego biletu na ten przejazd). Próby skontaktowania się z infolinią podaną na bilecie (numer w sytuacjach awaryjnych) spełzły na niczym. NIKT NIE ODBIERA! Reklamacja wysłana na mail PolskiegoBusa nie została uznana, Polski Bus umył ręce! dowiedzieliśmy się, że TYLKO SPRZEDAŁ NAM BILETY, a zainstaniała sytuacja nie jest ich winą. Mimo zakupu biletów na stronie PolskiegoBusa, mimo przelania pieniędzy na konto PolskiegoBusa, mimo otrzymania biletów z logiem PolskiegoBusa, na którym to bilecie był podany numer infolinii POlskiegoBusa- mimo tego wszystkiego PolskiBus nie ponosi ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEJAZD.
Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!!! NIE DOŚĆ, ŻE MOŻECIE NIE DOTRZEĆ DO CELU, TO JESZCZE STRACICIE PIENIĄDZE, CZAS I KUPĘ NERWÓW!
Warszawa