Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2017-08-23 10:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ściema, kpina, nieprofesjonalizm i brak odpowiedzialności
    PolskiBus, który zaczynał swoją działalność jako przewoźnik konkurencyjny pod względem ceny i komfortu jazdy w stosunku do innych przewoźników ZSZEDŁ NA PSY! Piękne piętrowe autokary, klimatyzacja, gniazdka, wifi, wygodne siedzenia i uśmiechnięta obsługa, a także niezawodność i punktualność to już przeszłość!! Tak bardzo starał się przejąć monopol na terenie Polski podkupując innych przewoźników, że zapomniał o swoich sztandarowych hasłach, którymi zwykł się reklamować. Okazuje się, że jest on TYLKO SPRZEDAWCĄ BILETÓW, natomiast współpracuje z innymi przewoźnikami. w przypadku jakichkolwiek trudności, reklamacji, opóźnień UMYWA RĘCE, tłumacząc się, że jest tylko PLATFORMĄ DO SPRZEDAŻY BILETÓW.

    W naszym przypadku mimo kupionych miesiąc wczesniej biletów na stronie POLSKIEGOBUSA, nie udało nam się odbyć podróży. Na miejscu odjazdu autokaru okazało się, że nie ma dla nas miejsc (mimo okazanego biletu na ten przejazd). Próby skontaktowania się z infolinią podaną na bilecie (numer w sytuacjach awaryjnych) spełzły na niczym. NIKT NIE ODBIERA! Reklamacja wysłana na mail PolskiegoBusa nie została uznana, Polski Bus umył ręce! dowiedzieliśmy się, że TYLKO SPRZEDAŁ NAM BILETY, a zainstaniała sytuacja nie jest ich winą. Mimo zakupu biletów na stronie PolskiegoBusa, mimo przelania pieniędzy na konto PolskiegoBusa, mimo otrzymania biletów z logiem PolskiegoBusa, na którym to bilecie był podany numer infolinii POlskiegoBusa- mimo tego wszystkiego PolskiBus nie ponosi ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEJAZD.

    Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!!! NIE DOŚĆ, ŻE MOŻECIE NIE DOTRZEĆ DO CELU, TO JESZCZE STRACICIE PIENIĄDZE, CZAS I KUPĘ NERWÓW!
    Warszawa
  • ~Robert / 2017-08-19 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobry wieczór.linia p 14 z Rzeszowa do Berlina to totalna porażka......70 min spz.....kierowca pali glupa,Wi fi nawet w Polsce nie działa....do du....y z takim przewoźnikiem.
    DZIWNA sprawa z klimatyzacją na górnym pokładzie....nie działa ( w środku solarium;(patologia
    ZaletyBrak
    WadyToaleta...Wi fi
    6 Times use
  • ~Justyna S. / 2017-08-19 09:52
    Ocena: 2.25 / 5
    To jest jakaś kpina!!!! Po co jest u was możliwość rezerwacji, skoro później się okazuje, że kilka osób ma przypisane jedni miejsce??? Ja się pytam jak? To jest żałosne z waszej strony, sprzedajecie droższe ceny biletów żeby osoby mogły siedzieć np przy stolikach a później się okazuje, że nie ma jak bo ktoś już siedzi i są kolejne grupy, które zaplacily za te miejsca i są w grupie po czym Pan z obsługi rozkłada ręce, przeprasza i prosi znaleźć sobie indywidualne ostatnie miejsca.... Albo coś z tym zróbcie albo zrezygnujcie z możliwości rezerwacji i nie okradajcie swoich klientów!!!
    ZaletyKlima
    WadyRezerwacja
  • ~Emjot / 2017-08-18 16:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Notoryczne opoznienia z Wrocławia. Pół godziny, godzinę i dłużej. I nawet nie ma przepraszam a pan zblazowany w budce ma w tylku.
    ZaletyCeny
    WadyOpóźnienia
    Strzelin
  • ~king / 2017-08-18 15:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus w upale miał właczona jednoczesnie klimatyzacje i ogrzewanie. To jest komfort o którym piszą. bilety sa rezerwowane a i tak siada sie gdzie chce i Twoje miejsca są zajęte, mimo że dopłaciło sie za wiecej miejsca
    WadyAutobus w upale miał właczona jednoczesnie klimatyzacje i ogrzewanie. To jest komfort o którym piszą. bilety sarezerwowane a i tak siada sie gdzie chce i Twoje miejsca są zajęte, mimo że dopłaciło sie za wiecej miejsca
    3 lata
  • ~Kamila / 2017-08-18 15:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Za każdym razem kiedy jadę polskim busem, są jakieś problemy. Raz nie wysłali mi biletu, mimo że mailowalam i dzwoniłam, co oczywiście poskutkowało problemami przed wyjściem do busa. Kolejne razy przyjechał spóźniony jakąś godzinę i okazało się że będziemy jechać 2razy dłużej przez jakieś problemy. Przewoźnicy bardzo nieprzyjemni i nie skłonni do pomocy. Jeżeli nie musicie, nie jedźcie polskim busem.
  • ~Zuza / 2017-08-18 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Niepolecam rezerwować konkretnych miejsc. Wchodzicie do busa miejsaca sa zajete chodz doplaciliście za to mowisz kierowcy to mowi ze sie do tego nie miesza i ma to w dupie ze jak chxemy to mamy sie sami klucic z nimi jakaś paranoja
  • ~Ania / 2017-08-18 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysiadła klimatyzacja . 30 stopni na zewnątrz , autobus pełny, w środku miałam wrażenie ze poza temperatura przekraczająca 100 stopni nie ma czym oddychać ! Człowiek gotował sie jak w zamkniętej puszce ! Jedyna zaleta polskiego busa jest kontakt pod siedzeniem . Arriva zdecydowanie zaczęła wygrywać komfortem.
    ZaletyMozliwosc naładowania telefonu
    WadyMało miejsca, co chwile jakies awarie znacznie wpływające na komfort jazdy !
    31 zł
  • ~Piotr / 2017-08-17 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Praga-Łódź. Tragedia! W autobusie wysiadła klimatyzacja, autobus załadowany ludźmi, w 5 min zrobiło się jak w saunie i zostało tak do końca podróży. U kierowcy klima jakimś cudem działała. Podróż nie warta ceny. Samolotem do Warszawy byłoby taniej. Często jeżdżę z Łodzi do Wrocławia, ostatnio zamiast jechać PB skorzystałem z PKP - ceny są takie same, podróż trwa raptem 30min dłużej, w nowyowyremontowanym taborze czyściutko, wygodnie, masa miejsca na nogi, przestronna toaleta. Po co dusić się w PolskimBusie?
    Zaletybrak
    WadyBrak klimy, chamscy kierowcy kierujący jak wariaci (nie dziwię się, ze tyle wypadków), brak miejsca na nogi (nawet w miejscówkach z dopłatą), ceny zupełnie nie współgrają z jakością, śmierdząca toaleta, WSZYSTKO.
  • ~Magdalena / 2017-08-16 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosne, po co rezerwować droższe miejsce, skoro numery się nie zgadzają.. Reakcja kierowcy na tą niejasność: przemiłym tonem:trudno,dali innego busa, proszę zająć swoje miejsce. Nie polecam, kwota nie duża, ale jednak to 1/4 ceny biletu, a podejście i rozwiązanie problemu na poziomie podłogi. Nie pozdrawiam
  • ~Kuba / 2017-08-16 14:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Wlecie trzeba zabierać kurtkę puchową do autobusów bo ta zimno od klimatyzacji.
    Wadyklimatyzacja w autobusach
  • ~Piotr / 2017-08-15 15:13
    Ostatnia podróż (Praga-Gdańsk) to nieustanny, ostry smród miejskiego szaletu w środku autobusu, a na koniec podróży niespodzianka - część bagażów była skąpana w tym co się wylało z - najwyraźniej - uszkodzonej kabiny WC. Ohyda. Polski Bus osiągnął dno, podróż z nimi nie jest już warta żadnych pieniędzy, nawet promocyjnej ceny biletu.
    Zaletyobecnie już żadnych
    WadyTo co napisałem
  • ~maciej / 2017-08-14 11:52
    Ocena: 3.25 / 5
    Trasa Poznań Warszaw kurs nocny, po drodze okazało się że nie możemy korzystać z tak reklamowanej toalety, kierowca wysyłał nas do WC na dworcu PKS ale w nocy wszystkie pozamykane na klucz. trzeba było trzymać 5 godzin aż do Warszawy.
    Wiśniew
  • ~Magda / 2017-08-12 19:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy Polski Bus. Kierowca, który prowadził autokar z Berlina w nocy z 3 na 4 sierpnia do Polski to arogancki, bezczelny człowiek, który z krzykiem odmawia zatrzymania się choćby na minutę na pobliskim cpn w Legnicy (CPN OBOK KTÓREGO PRZEJEŻDŻA),pomimo wielu próśb pasażerów tłumacząc się brakiem czasu i zwolnieniem z pracy, natomiast aby załatwić prywatną sprawę w Olszynie znalazł czas by się zatrzymać!Dziś dowiedziałam się o wypadku autokaru firmy Polski Bus - priorytetem kierowcy jest by być na czas tylko ,że kierowcy zapominają iż wiozą ludzi nie bydło! w DRODZE Z BERLINA DO WROCŁAWIA POWINIEN BYĆ CHOCIAŻ JEDEN PRZYSTANEK! KWESTIA ŻE W AUTOKARZE JEST TOALETA NIE JEST TŁUMACZENIEM!Koszmar
    ZaletyBrak
  • ~Aleks / 2017-08-12 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakraa. Tyle wypadków i kolizji chyba nie ma żaden inny przewoźnik. Ja już się zraziłam do PB przez brawurową jazdę kierowcy. Wczoraj w nocy odebrałam siostrę z pks-to samo, wymiotować jej się chciało.. A dzisiaj? Kolejny Wypadek na południu Polski.. a kilka godzin pozniej PB zjechał z drogi niedaleko mojego domu. Brak słów na tych kierowców. Z usług korzystałam wraz ze znajomymi często, ale chyba czas zastanowić się czy warto..narażać swoje zdrowie!? :(
    ZaletyKiedyś była to cena, teraz już niekoniecznie
    WadyNieostrożni kierowcy-szybka jazda, jazda z telefonem w ręku, ciasno, autokary zbyt toporne więc narażone na kolizje
    Lat 5 korzystania
  • ~Paweł / 2017-08-12 11:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Powrót z Zakopanego do Warszawy. Na docinku z Zakopanego do Krakowa podróż odbyła się w autokarze bez sprawnej klimatyzacji (temperaturze zewnętrzna 30 stopni C i chyba tyle samo było wewnątrz). Obsługa widocznie nie zorientowała się wcześniej, że zabrakło czynnika chłodzącego w układzie. W Krakowie podstawiono autokar zastępczy. Po przerzuceniu bagaży i wejściu do podstawionego autokaru nie obowiązywały już rezerwacje miejsc (co było przedmiotem kłótni pasażerów i w dalszych etapach podróży). Autokar odjeżdżający do serwisu nawet nie miał zamkniętej klapy bagażowej (na szczęście zauważył sytuację inny kierowca polskiego busa i po zatrąbieniu podbiegł i ją zamknął). Na miejsce przybyliśmy z sumarycznym 1 h opóźnieniem w odniesieniu do informacji podanej na bilecie (niestety korki zwiększyły całe opóźnienie).
    Zaletycena
    Wadybrak komfortu jazdy przez pasażerów


  • ~zośka / 2017-08-12 09:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam na trasie Warszawa-Wrocław.Kierowca bardzo miły,klimatyzacja włączona.Jedyny mankament,że na trasie otworzył się luk bagażowy,wypadły bagaże-wiadomo opóźnienie.Ale kierowca przemiły,przeprosił,starał się nadrobić czas,powitał nas w Warszawie,a we Wrocławiu podziękował i kilka słów na pożegnanie.Następnego dnia wracałam do Warszawy i...tragedia.Kierowca niesympatyczny,bez klimatyzacji-przepraszam działała-MINIMUM co przy temperaturze 30 stopni na zewnątrz nic nie daje.MASAKRA jednym słowem.Nie skorzystam już.Wolę zapłacić więcej i jechać jak człowiek-aż dziwne,że nikt tam nie zemdlał.Jeśli to ma znaczenie to dodam,że kurs był 9 sierpnia,odjazd z Wrocławia 12.00
    Zaletycena i kierowca,który wiózł nas 8 sierpnia do Wrocławia wyjazd z Warszawy o 12.00
    Wadyklimatyzacja na minimum przy upale na zewnątrz,nie sympatyczny kierowca 9 sierpnia ,godź.12.00 z Wrocławia
    przez internet
  • ~Warszawa Lwów / 2017-08-12 09:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Zabrakło biletów dla 6 pasażerów na linii warszawa-lwow. Trasa realizowana przez idea travel od Szczecina aż do Charkowa z przejazdem przez Lwów.

    Sprzedano więcej biletów niż było miejsc! Brak kontaktu z przewoźnikiem i jakiejkolwiek pomocy od infolinii
    WadySprzedano więcej biletów niż miejsc
  • ~Maciek / 2017-08-09 08:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Autobus przyjechał już na stacje początkową z 40 minutowym opóźnieniem (Kraków)
    Podczas podróży nikt nie informował, czy to słownie czy sms o tym że będę tak duże opóźnienia.
    Przyjazd na stacje końcową z opóźnieniem 2 godzin i 12 minut.
    Obecnie jestem na etapie wymiany już 4 maila, gdzie strona (polskiego busa) kompletnie nie poczuwa się do zaistniałej sytuacji.
    Tłumaczą że następni pasażerowie wsiadający na przystanku w Kielcach mieli informację o opóźnieniach, jednak osoby z Krakowa tej informacji nie otrzymywali (jest potwierdzenie od innych podróżujących).
    Myślę że już nie odzyskam zaufania do tej lini, mimo iż uważałem ją za przykład dla innych przewoźników jak należy i w jakich warunkach przewozić pasażerów jeżeli już bierze się za to jakaś kwotę.
    No cóż, konkurencji brak to i składanie reklamacji jest fikcją bo mają to gdzieś.
    ZaletyKlimatyzacja, internet, toaleta
    WadyBrak informacji ze strony kierowcy o opóźnieniach czy z systemu SMS
  • ~Anna / 2017-08-07 21:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Jechałam autobusem z Katowic do Warszawy, dzisiaj o 3.40. Specjalnie zakupiłam dwa bilety oznaczone danym miejscem, dopłacając po 5 zł za bilet, żeby mieć dogodne miejsce i obok osoby, z którą podróżowałam. Kiedy wsiadłam do autobusu usłyszałam od pasażerów, że kierowca każe siadać, gdzie są wolne miejsca. Byłam zdziwiona, że polski bus wprowadził rezerwację na konkretne miejscówki, a w autobusie nie jest to przestrzegane i ludzie dostosowywali się do polecenia kierowcy "siadać, gdzie wolne". Skoro specjalnie dopłacam, żeby wybrać dwa konkretne miejsca tto dlaczego potem przychodzę do autobusu i mam siadać, gdzie wolne? Czuję, że polski bus bierze dodatkowe opłaty za miejscówki, a w ogóle tego nie gwarantuje. Szkoda, że przewoźnik działa w taki sposób. No nic, pozostanie przerzucenie się na podróżowanie autem, bo mam dość rozczarowań..

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3079
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904