WadyWprowadzanie klientów w błąd
strona 6 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Andend / 2017-10-26 13:42
Nie polecam tej firmy. Zarezerwowałem przejazd z punktu a do b. Zapłaciłem przelewem internetowym. Podczas bookowania nie było możliwości zmiany przystanku ale na stronie tego oto przewoźnika zamieszczony był spis przystanków lini którą miałem jechać. Zmarzłem i straciłem czas czekając na autobus który się nie pojawił. O zwrocie kosztów nie było nawet mowy. -
-
~romanroz / 2017-10-24 20:36
20.10.17 g.13:20 Poznań -Berlin , 21.10.17 g 20:00 Berlin- Poznań. Kierowca ten sam- w stroju firmowym nieżle wyglądał, natomiast zachowanie fatalne. Odzywki na poziomie i w stylu ruskiego kaprala. W autobusie - w drodze powrotnej z Berlina do Poznania nie sprzątane, stolik zaświniony, prosiłem o szmatę i trochę wody ,zrobiłem awanturę, ale i tak mi nie dał. Pasażerowie, punktualność, prowadzenie autobusu, nieżle, choć widzę dużo krytycznych uwag. Roman Zaletyjazda spokojna, profesjonalnaWadyze względu na osobistą kulturę, kierowca powinien wylecieć z pracy natychmiast. U mnie by wyleciał.Grudziądz -
~Malgorzata / 2017-10-23 16:10
Wylądowałam na lotnisku wcześniej i chciałam pojechać do Poznania o godz. 10.30 zamiast czekać do 13.30. Autobus był niemal pusty. Mimo tego kierowca surowo zabronił jazdy i bezsensownie musiałam czekać ponad 3 godziny:/plus opóźnienie o 35 min/ Nonsens. Nie polecam tego przewoźnika. -
~Olka / 2017-10-20 17:36
Miałam wykupione bilety na linię P16 na trasie Katowice- Berlin ZOB. Odjazd autobusu z Katowic zaplanowany był na 23:40, jednak autokar nie przyjechał o podanej godzinie, a ja jako pasażer nie zostałam poinformowana o opóźnieniu, mimo że podczas zakupu biletu podałam swój numer telefonu.
Świadoma, że Polski Bus publikuje komunikaty o opóźnieniach na stronie internetowej, sprawdziłam ją, gdzie znalazłam informację o przewidywanym opóźnieniu w wysokości 60 minut. Widnieje tam również informacja, iż w przypadku opóźnienia autokaru powyżej 20 minut należy skontaktować się z dyspozytorem, co też uczyniłam. Poniżej przedstawiam godziny kilkukrotnych rozmów telefonicznych oraz uzyskane informacje już po północy, czyli 14.10.2017r.:
godz. 00:13:02 (26 sekund)- kontakt z dyspozytorem pod numerem 509453806 informacja, że autobus wyjeżdża z Krakowa i w Katowicach będzie za około 60 minut.
godz. 1:25:15 (01:15 min)-po upływie ponad godziny próba ponownego połączenia się dyspozytorem pod nr 509453806, mimo kilkukrotnych prób i dostępnego sygnału nikt nie odebrał. Kontakt z dyspozytorem pod nr 797605606- informacja, że autobus jest w Katowicach na Wojewódzkiej.
godz. 1:42:27 (00:41 sekund)- ponowny kontakt z dyspozytorem pod numerem 509453806, informacja, że autobus jest w Katowicach, jednak po zadaniu pytania w którym miejscu, uzyskałam wymijającą odpowiedź, że autobus jest w Katowicach i lada chwila będzie. Po mojej prośbie o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, usłyszałam, że "kierowca trochę pomylił drogę".
Autokar przyjechał na miejsce o godzinie 2:00.
Analizując podane godziny połączeń oraz uzyskane w trakcie rozmów informacje, zauważa się, że podawany czas opóźnienia nie był prawdziwy, ponieważ trasa z Krakowa zajęła znacznie więcej a dojazd z ul. Wojewódzkiej do Dworca PKS w Katowicach zajął kierowcy 35 minut, gdzie odległość między tymi miejscami wynosi 1,3km czyli ok. 5 minut jazdy.
Po dojechaniu autokaru do Katowic w eskorcie policji, kierowcy zostały sprawdzone jego dokumenty osobiste oraz dokumenty autokaru. Oczekując na informację, z której strony należy włożyć bagaż, ponieważ zawsze zależne jest to od miejsca wysiadania, kierowca zajęty rozmową z policją nie uprzejmym tonem rzucił w stronę podróżnych “W czym problem?”. Po ostatecznym oddaniu bagażu udało mi się wraz z moją współ podróżującą osobą wsiąść do autokaru. Zapytaliśmy drugiego pracownika, który wpuszczał pasażerów na pokład, skąd takie duże opóźnienie. Dowiedziałyśmy się, że pan wie tyle co my i również czekał z tym, że na dworcu. Autokar do Berlina ZOB zamiast o 7:20 dotarł około 9:00.ZaletyDobra cena, przejazd nocą.WadyPonad dwugodzinne opóźnienie, brak informacji, sprzeczne komunikaty dyspozytorów oraz niekulturalne zachowanie kierowcy -
~KoraHo / 2017-10-19 15:01
Chciałam pojechać Polskim Busem do Krakowa. Autobus stał na dworcu ale po bilet musiałam pobiec do kasy. Paragon który otrzymałam na 6 zł był wystawiony za prowizję. Na pytanie za co, dowiedziałam się że za sprzedaż biletu. Biletu nie otrzymałam, dostałam za to za 24 zł potwierdzenie NIE WYKONYWANEJ rezerwacji. Nie otrzymałam też paragonu fiskalnego. Z innych ciekawostek okazało się że za miejsce przy oknie dodatkowo 5 zł, za miejsce na nogi (niektóre fotele) 5 zł. jednym słowem tu piątka tam piątka i już nie jest najtaniej a na dodatek bez biletu za to z rezerwacją. Ponadto istnieje dodatkowa opłata za rezerwację której nie wykonywałam bo kupiłam bilet w kasie na 10 minut przed odjazdem. -
~mgdk / 2017-10-18 21:48
Moja mama znalazla polaczenie nocne z Krakowa do Wroclawia. Na autobus udala sie prosto z lotniska. Ku jej zdziwieniu niestety nie zostala wpuszczona do autobusu, pomimo wielu wolnych miejsc, poniewaz podobno nalezalo wczesniej wykupic miejscowke. Szkoda, ze przy okazji sprawdzania ich rozkladu jazdy zarowno za pomoca roznych wyszukiwarek jak i na ich stronie nie pojawia sie od razu informacja, ze nie ma mozliwosci zakupu biletu bezposrednio u kierowcy. Wedlug osob obecnych wtedy na dworcu, sytuacje, w ktorych nieswiadomy pasazer probuje nabyc bilet i dopiero od kierowcy sie dowiaduje, ze sie nie da, zdarzaja sie nagminnie, nawet jesli osoba probujaca nabyc bilet jest starsza, czy niepelnosprawna. Moja mama spedzila kilka godzin nocnych w kawiarni czekajac na poranny pociag.
Oczywiscie kazda firma moze dzialac wedlug wlasnych zasad, ale latwosc korzystania z uslugi i dostepnosc dla klientow zwykle warunkuja utrzymanie sie na rynku. -
~Piotr / 2017-10-18 20:52
Pierwszy raz w życiu jechałem Polskim Busem. Z Wwy do Wrocławia. Odjazd o 6.00 punktualny, przyjazd na miejsce 25 minut przed czasem, kulturalna obsługa, właśnie wracam i też złego słowa nie mogę powiedzieć, za te pieniądze i czas podróży godny polecenia przewoźnik, że trochę niewygodnie? No cóż to nie Pendolino, coś za coś. -
~Warren / 2017-10-18 19:52
Korzystałem z Polskiegobusa ogólnie 3 razy, i mam mieszane uczucia...
Polskibus ma dobre ceny, można podładować telefon/tablet/laptop/itp, połączenia są też sensownie ułożone (godziny są tylko czasami bezsensowne i niefunkcjonalne ale rozumiem że to jest spowodowane wieloma czynnikami) i jest to bardzo dobra alternatywa dla często zbyt drogiej jazdy pociągiem czy wylotu samolotem. Niestety nie wszystko jest idealne.
1. Wygoda. Siedzenia są skórzane, co dla mnie jest totalnie odstraszające, bo pośladki zapocą się w godzinę, a nie zapominajmy, że tym busem jedzie się czasami cały dzień, albo nawet więcej. Miejsca na nogi jest strasznie mało. Ułożenie się w komfortowej pozycji do snu graniczy z cudem, a jeżeli ktoś jeszcze schyli siedzenie przed tobą...
Dlatego jak macie możliwość, wybierajcie siedzenia z większym miejscem na nogi bądź ze stolikiem, bo te zwyczajne są naprawdę niewygodne (chyba że ktoś ma mniej niż 150cm wzrostu i uwielbia skórę).
2. Technikalia w autobusie. Jest klimatyzacja, ale niestety kierowcy często sugerują się temperaturą na zewnątrz, przez co jak jest np 15 stopni, to klimy nie włączy. Niestety przy natłoku ludzi szybko się robi duszno, a doproszenie się o klimę spotyka się z odmową kierowcy, albo buntem ludzi "ciepłolubnych". Druga sprawa to gniazdka. Bardzo fajnie że są, bo zdecydowanie przydają się przy dłuższych podróżach, ale ich umiejscowienie... jak nie potrącisz kabla nogą, zgłoś się do mnie, to dostaniesz kawałek ciasta w nagrodę ode mnie (nie zaliczam tego jako wady, ale warto wspomnieć, że ładowanie jest ślamazarne, także jeżeli już potrzebujecie naładować sprzęt na 100%, podłączcie go na samym początku podróży.)
Oprócz tych dwóch dużych wad, to Polskibus jest godnym polecenia przewoźnikiem, bo jednak ma dość atrakcyjne oferty, i da się nim dojechać do wielu ciekawych miejsc :)
Zalety+Atrakcyjna cena
+Szeroki wybór celów dojazdu
+Gniazdka do podłączenia sprzętu elektronicznego
+Wifi (bardzo zależne od lokalizacji [najczęściej gubi zasięg] ale jednak działa ;) )
+Sprawna, czysta i działająca toaleta
Wady-Komfort (a raczej brak) "standardowych" siedzeń
-Niekorzystne umiejscowienie gniazdek
-Niekoniecznie działająca klimatyzacja
-Mieszani przewoźnicy (Raz mili, raz chamscy) -
-
~Użytkownik / 2017-10-18 11:13
Korzystanie z polskiegobusa wiąże się z ryzykiem -
~toomo / 2017-10-13 12:30
13.10.2017
linia P16 z Berlina, Przystanek Opole. Autobus w Opolu powinie być około 1 w mocy. 1:20 podjeżdża autobus P-16 tyle że
w przeciwnym kierunku(notabene także spóźniony). Nikt z oczekujących podróżnych nie zorientował się, co spowodowało skrajnie chamskie komentarze kierowcy. Człowiek ten zamiast pokrótce wyjaśnić że to rejs w drugą stronę postanowił udowodnić oczekującym pasażerom że wszyscy co do jednego są idiotami. Pan ten zafundował firmie PolskiBus darmową antyreklamę o dużej sile rażenia. Szczęście szoferaka że nie było nikogo nerwowego bo pewnie kontynuowałby jazdę z czyimś butem w tyłku.
No nic czekamy dalej, w tym czasie żednej informacji o przewidywanym opóźnieniu, a tu zimna noc i ludzie marzną.
Godzina 3 udaje się dodzwonić do koordynatora, hurra do 10 minut autobuc ma być, pan nie rozumie dlaczego nie otrzymaliśmy informacji o opóźnieniu przecież powiadomili wszystkich pasażerów z Wrocławia. Gościu jesteśmy w OPOLU i nikt nie dostał informacji, dzięki Tobie wszyscy marzli 2godziny 20 minut bo z do 10 minut zrobiło się 20. Z natury nie jestem zawistny, ale panu koordynatorowi życzę niustającej 2 dniowej sraczki - gość dla dobra tej firmy jest do zwolnienia. Kierowca autobusu lini P16 do Berlina za skrajne chamstwo także natychmiast aut.
Osobiście z tęsknotą myślałem o intercity który przegrał z polskimwstydobusem z powodu odjazdu z Opola 15 minut później. Nigdy już tego błędu nie popełnie. PolskiBus dla mnie nie istnieje, nie będę płacił za chamskie zachowania kierowców i niekompetencje koordynatora. Spóźnienie rozumiem to długa trasa i różne rzeczy mogą się zdarzyć po drodze.ZaletyCena
Szeroka ofertaWadyCena ,zapłaciłem +5 zł za super ekstra miejsce(buhahaha) ale miejsce było zajęta przez mocno zaspanego,zaprocentowanego pasażera.
Skrajne chamstwo kierowcy
Niekompetencja personelu pomocniczego(koordynatora)
Bardzo mało miejsca do siedzenia
Bardzo niewygodne fotele
Kraków -
~Tomasz / 2017-10-13 01:43
Brak informacji o opóźnieniu, ludzie czekają i marzną. Kierowca jadący w kierunku przeciwnym skandalicznie niemiły i opryskliwy ZaletyBrak -
~Lajpus / 2017-10-13 00:20
Jest październik 2017 a polski bus nie potrafi uaktualnić strony od lutego przez co pisze ze odjazdy z łódź Kaliska tak naprawdę odbywają się z stacji łódź fabryczna. To poziom obsługi jest fatalny. O Rezerwacji z eurobank. Zapomnij. Empatii wśród tych panów też brak. Jakby sami tam jeździli za karę. I to mag byc polska marka. Wstyd. WadyBrak rezerwacji z eurobank -
~nana / 2017-10-12 14:33
W dniu dzisiejszym na przejeździe warszawa-biala Podlaska, został postawiony mały busik zamiast autobusu, co spowodowało że wszystkie walizki podróżujący musieli trzymać przy sobie na co nie było zupełnie miejsca. Brak mmiejsca między siedzeniami na nogi.
Porażka. -
~Julia / 2017-10-10 20:44
Autobus spóźnia się 1.5 godziny !
Zdarzylo się że po kupienia biletu,nie przychodzi potwierdzenie rezerwacji z numerem i pieniądze przepadają.
-
~marek / 2017-10-10 20:12
Miałem wsiąść do autobusu w Krakowie o 16:05, oczywiście autobus nie przyjechał a o 16:52 otrzymałem takiego maila od centrali "W dniu 2017-10-06 16:52, info@polskibus.com napisał(a):
Informujemy o ok.150 min opóźnieniu linii P 16 z Katowic 14:35 przez
Kraków 16:05 do Zakopanego. Opóźnienie może ulec zmianie. Za
utrudnienia przepraszamy."
Tymczasem autobus miał opóźnienie 2,5 godziny przy rozpoczynaniu trasy i centrala Polskiego Busa o tym wiedziała a nikt mnie ani innych pasażerów o tym nie poinformował przez co spóźniłem się do pracy którą oczywiście straciłem przez takie spóźnienie.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tak nierzetelnego przewoźnika.
Ja rozumiem spóźnienie, wszystko się może zdażyć, ale z jakiegoś powodu mają nasze telefony i maile żeby nas poinformować, wtedy kupiłbym sobie drugi bilet i nie byłoby mowy o spóźnieniu.
Zachęcam do unikania ważnych przejazdów z tak nieodpowiedzialną linią.
Pozdrawiam MarekWady-brak punktualnościKraków -
~czoku / 2017-10-06 23:40
Kiedyś najlepszy środek transportu w Pl obecnie gówno. Liczne Opóźnienia siegające kilka godzin, brak działającego wifi czy gniazdek elektrycznych. Pora korzystać z konkurencji to może się ogarną. -
-
~lucy / 2017-10-06 15:28
Wprowadzają klienta w błąd. Kurs z Krk do Nowego Sącza realizowany Voyagerem - pisze, że pośpieszny-przystanek tylko w Brzesku. Oczywiście kłamstwo. Z Krk wyjazd o 14.20.w Sączu rzekomo o 16.40. Jest 15.30 a my dalej w Krk, a po drodze było już kilka przystanków. Żenada!!!.
Ktoś powinien w końcu zrobić z tym porządek. Nie oszukujcie ludzi. Poza tym chamstwo kierowców nie zna granic.ZaletyBrakWadyZa mało tu miejsca , żeby je opisać -
~Asia / 2017-10-06 04:50
dobre ceny, fatalny kontakt kierowcow z pasazerami(nie wyczyszcza autobusy, chociaz powinni) i dbaja jedynie o siebie Zaletychyba malo zaletWadyzadna informacja pasazerow gdzie sa i kiedy dotra do celubiet kupiony przez komputer -
~Grzegorz / 2017-10-03 18:30
Tanie bilety to duży plus, jak i dużo połączeń w różne miejsca. Co do wygody to katastrofa, fotele są bardzo niewygodne i nie wszystkie da się ustawić bo są zepsute. Poza tym bardzo mało miejsca. Zdarzają się nie uprzejmi kierowcy jakby pracowali za karę. Każdy może zabrać sobie masz bagaż bo nie są w żaden sposób opisane i pilnowane i napewno nikt za bagaże nie odpowiada. Raczej już nie skorzystam. -
~Zenek / 2017-10-03 01:32
Stałem w Krakowie czekając na bus do Katowic. Niestety przyjechał parszywy polski bus , bez ostrzeżenia ze bilet można kupić tylko przez internet.
Chciałem kupić bilet przez telefon , nie dało sie .Najnowszy Soft na telefonie i nic z tego.
Nie dało sie kliknąć czegoś na stronie. Mowie kierowcy dam ci 20 zloty za bilet , który kosztował 13. Powiedział mi ze następny bus bedzie o 00:30.
Zostałem w krakowie i zapłaciłem 200 zloty za hotel.
Nie kupuj nigdy nic w polskim busie, takie parszywa firmy tak obslugujace klienta nie powinny nazywać sie przewoznikiem.
Takie dno z niedzialajacymi stronami i kierowca który zostawi cie w nocy w krakowie nie powinny istnieć.
Jest tyle fajnych firm na rynku , po co komu polski bus.WadyFirma ktora jest tak beznadziejna ze powinna zniknąć z rynku i ustąpić miejsca lepszym.
strona 6 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »