strona 13 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Ewelina / 2017-06-09 12:53
Masakra 1 i ostatni raz! Okropnie gorąco klimatyzacja nie działała ani w stronę Zakopanego ani w drodze powrotnej do Warszawy. Wolę dołożyć i jednak wybrać się autem -
-
~Mimi / 2017-06-09 02:10
Fotele niewygodne. Wszędzie się coś wpija w ciało. Obsługa raczej opryskliwa. Odkąd wprowadzono numerowana rezerwacje miejsc to jest istny burdel na kółkach. Osoby z biletami od FlixBusa nie maja przypisanych miejsc i siadają gdzie chcą, często zajmując wykupione miejsca lub zajmując dodatkowo płatne mając wykupiony bilet na regularne miejsce. Obsługa w ogóle tego nie kontroluje i nie reaguje na prośby. Jest duszno i ciasno. Z toalet nie korzystam - złe doświadczenia skutecznie działają na zwiększenie pojemności pęcherza. ZaletyCzasem się trafi ciekawa promocja.WadyPromocja nie jest przyzwoleniem na słaba jakość usług. -
~dorotka / 2017-06-08 15:55
Witam
Widać, że większość z Państwa miała dużego pecha, ja regularnie dwa razy w miesiącu korzystam z Polskiego Busa i tylko raz bus miał opóźnienie ale tylko dlatego że wcześniej na S8 był wypadek. Z polskiego busa korzystam od 2015 roku i jeszcze mi się niezdarzyło aby kierowcy byli nie uprzejmi lub nie sympatyczni. Jedynie to mam tylko zastrzeżenia do miejsca na nogi między siedzeniami, ale ponieważ od 1.06. została wprowadzona rezerwacja miejsc to dla mnie już ten problem zniknął bo można zarezerwować miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi.
Pozdrawiam
Dorota -
~Kam / 2017-06-02 22:05
szczerze NIE POLECAM!!! Jade polskim busem 4 raz i OSTATNI. Niezaleznie czy jedzie sie latem czy zima w autokarze klimatyzacja musi byc wlaczona i oziebia wnetrze pojazdu. Ludzie siedza w kurtkch, okrywaja sie tym co maja a kierowca nic sobie z tego nie robi. I SPÓŹNIENIA SPÓŹNIENIA SPÓŹNIENIA, godznne i większe!!! Dramat... nie polecam. -
~OliviaS / 2017-06-02 13:54
Nie polecam zwracać biletów w tym serwisie. Nie dość, ze nie dostałam pieniędzy to jeszcze państwo z serwisu informacyjnego całkowicie mnie zlali, kiedy poprosiłam o sprawdzenie pewnej rzeczy (z uzasadnieniem), ponieważ najprawdopodobniej jest to przyczyna problemu ze zwrotem. Nic mi już nie odpisali i skończyłam bez biletu i bez pieniędzy. Okropne podejście i brak szacunku do klienta. -
~Sabina187 / 2017-05-30 12:52
30.05.17r -trasa Warszawa-Rzeszów - 6 godzinna podróż moze była by dobra dla nieżywego mięsa ale nie dla ludzi .Po kilku próbach nawiązania kontaktu z kierowca stanęło na tym ze temperatura w autobusie na pietrze musi wynosić 15 st.C , ponieważ kierowcy na dole jest za gorąco .Dodatkowo - wiadomo, ze jeśli za oknem jest 27 st C to pasażerowie i pasażerki są w strojach raczej nie zimowych i co za tym idzie przy 15 stopniach temperatury ludziom chce się sikać - jest to powód żeby zamknąć toaletę:))))))) Myśle ze sytuacja mówi sama za siebie-nic dodać nic ująć. Dziwie sie zaistniałej sytuacji bo konkurencja nie jest mała .....!!!!!!!!!!! -
~jarek / 2017-05-28 06:47
witam jechałem z Wrocławia do zakopanego masakra panowie kierowcy bardzo nieprzyjemni mało miejsca albo zimno albo upał ogulnie lipa czekam na pendolino Zaletyfajny kolor -
~Gregor / 2017-05-26 16:22
Godzinne spoznienia to standard u was?
Rozklad jest tak ulozony ze nie uwzglednia ruchu ulicznego, oststnio spóźnił sie pol godziny a na koncowy przystanek w warszawie dojechalismy ponad godz pozniej. TO DUŻA PRZESADA.Radom -
-
~pasażerka / 2017-05-26 08:30
Jazda na trasie Łódź-Katowice-Łódź. Autobus niewygodny, mało miejsca, widoczne liczne usterki. Brak nawiewu i cyrkulacji powietrza. Nie ma przydzielonych miejsc - wsiadam do autobusu po 4-ej rano, większość osób zajmuje po 2 miejsca i śpi... W drodze powrotnej jeden kierowca wpuszcza pasażerów, drugi przyjmuje bagaż - jak masz bagaż, to wsiadasz na końcu i szukasz wolnego miejsca.. Opóźnienie bez słowa wytłumaczenia. Arogancja i brak kultury kierowców.
Następnego wyjazdu z tym przewoźnikiem nie będzie.ZaletycenaWadyliczne, chyba zbyt liczne !!! -
~ala / 2017-05-24 10:16
Zakupiłam trzy bilety,wydrukowano mi je na jednej rezerwacji i nie miałam szans już tego zmienić chociaż jedna osoba nie mogła pojechać z powodu choroby.Do wyjazdu zostało jeszcze parę dni więc tylko trochę dobrej woli. Anulacja całości tylko to wchodziło w grę a biletów już nie było więc nic nie mogłam zrobić. Straciłam 120 zł.Nigdzie w regulaminie nie ma opisu takiej sytuacji do czego obsługa się przyznała. Korespondencja całkowicie traktująca mnie z góry.
Zaznaczam,do głowy mi nie przyszło,że kupując trzy bilety dostanę jedną rezerwację i nie będę mogła anulować jednego biletu. Nie kupowałam biletu grupowego. To tak jakby iść do kina i dostać zamiast trzech biletów jedną rezerwację.
Piszę to aby ostrzec innych. Bo Polski Bus nie określa takiej sytuacji.
-
~Sympatyczna / 2017-05-18 22:02
Jestem wlasnie w drodze do Kolobrzegu, kierowca jest malo sympatyczny, a do tego nie potrafi wlaczyc klimatyzacji gdzie autokar jest pelen i nie ma czym oddychac. WadyNa takie dlugie podroze powinny byc autokary z mozliwoscia naladowania telefonu itp. -
~pasażerka / 2017-05-13 16:07
Weekend majowy. Sprzedano więcej biletów niz miejsc. Podstawione autobusy nie spełniały wymogów oferowanych przez PolskiBus, spóźnienia i nieuprzejmość kierowców. Wysłałam obszerna reklamację w tej sprawie i dostałam bardzo lakoniczną odpowiedź. Pani, która mi odpisywała ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Trzeba się za nich zabrać bo totalnie lekceważą klientów.... ZaletyStosunkowo tanie biletyWadypodstawowa wada w której zawiera się wszystko to fakt,że nie spełniają prawie żadnego z oczekiwań o których tak szeroko się rozpisują....3 lata -
~Bogdan / 2017-05-11 06:10
W dniu wczorajszym miałem zaplanowany przejazd autobusem Polskiego Busa na linii Krynica Zdrój- Kraków o godz. 7.40. Autobus odjechał z przeszło 2 godzinnym opóżnieniem. Informację o fakcie iż odjazd bedzie opóżniony otrzymałem o godz. 10.05. Sytuacja spowodowała przeszło dwugodzinne oczekiwanie na przystanku w dosyć niekomfortowych warunkach- niska temperatura. Miałem przesiadkę w Krakowie na inne połączenie oczywiście nie zdążyłem, brak możliwości przebukowania biletu na inną godzinę. Coraz gorszy standard obsługi pasażerów- kierowca nawet nie potrafił przeprosić za zaistniałą sytuację, jazda bardzo chaotyczna- co chwilę ostre hamowanie jakby wiózł kartofle. Następnym razem zastanowię się czy korzystać z usług tej firmy. -
~maro / 2017-05-10 16:05
Po prostu dobrze.
Kiedyś dawali przekąski i internet działał. Reszta w zasadzie została.Zaletypunktualność, brak masy przystanków po drodze, czysto, bardzo często przybycie przed czasem, wygodne siedzeniaWadyzimno mimo uwag kierowcy, brak gniazdek z prądem w pewnych miejscach, wifi to fikcja - nie działa ( trzykrotnie jechałem) niewygodnie się śpi, temperatura w autobusie (zazwyczaj albo za zimno, gorąco) -
~Paulina / 2017-05-10 13:31
Kupiłam bilety dla 2 osób, tam i z powrotem na linie P14, Wrocław – Berlin SXF, Berlin SXF – Wrocław. Zapłaciłam 250 zł. Z Wrocławia bus wyjechał z około półgodzinnym opóźnieniem, co spowodowane było tym, że na Dworzec PKS wjechał z już spóźniony, do tego było dużo ludzi, więc zapakowanie bagaży też trochę potrwało. Następnie do autobusu wkroczyła Straż Graniczna, która skotrolowała pasażerów (tu oczywiście nikogo nie winię).
Podroż w ścisku, siedzenia rzeczywiście z niewielka ilością miejsca na nogi oraz na ramiona – a jakaś barczysta to ja nie jestem. Śmierdzący chrapiący „sąsiad” na siedzeniach obok (gość zdjął buty, wyłożył się jak jaśniepan, chrapał) dodał smaczku i aromatu tej podroży… Na miejsce zajechaliśmy z 45 minutowym opóźnieniem, dla nas każda minuta była cenna ponieważ nasz samolot odlatywał o 6 rano, docelowo bus miał być na lotnisku 4:15- a był o 5:00 no ale udało się, samolot nie uciekł. Po pięknych wakacjach, czas wrócić na lotnisko, byliśmy jakoś tak przed czasem, bo w porównaniu z polskim busem, ryanair potrafi nawet przed czasem dowieźć swoich klientów do celu… Ale do rzeczy – pomyśleliśmy, że może uda nam się przebukować bilety na wyjazd o godz. 12.30, skoro już tam byliśmy, a kupiliśmy bilety na 19.25 to mieliśmy nadzieje, że uda się wrócić wcześniej. Nic bardziej mylnego, bus- a jakże spóźniony-kierowca nieugięty – mimo wielu wolnych miejsc w autobusie (widocznie ktoś inny nie był na czas swoim samolotem) Na stronie PB widniała informacja, że bilety wyprzedane, kierowca też nie mógł wpuścić – mimo około 10 wolnych miejsc. No ale nic to, po prawie 7h oczekiwania stawiliśmy się z powrotem na miejsce odjazdu busa do Wrocławia, który odjeżdżać miał o 19.25.
Po 20 minutach od planowanego wyjazdu, gdy busa dalej nie było, pasażerowie zaczęli się niepokoić, zaczęliśmy dzwonić do dyżurnego, który miał wyłączony telefon. Po godzinie oczekiwania, około 20.30 bus przyjechał, szanowny kierowca nie zdołał wydusić z siebie słowa przepraszam, nie wspomnę już nawet o wytłumaczeniu sytuacji. Droga powrotna to męka, odcinek od granicy do Legnicy w remoncie, mimo to kierowca przekraczał dozwoloną prędkość, w autobusie wrazenia jak na rollercoasterze, miałam worek pod reka, w razie zwrotu spożytego pożywienia- nigdy tak źle nie czulam się podczas jazdy jakimkolwiek środkiem lokomocji, jedynie, po wyżej wspomnianym rollercoasterze, miałam podobne zaburzenia żołądka.
Kiedyś jeździłam PB często, teraz jestem w posiadaniu jeszcze 2 biletów, które bezzwłocznie anuluję. Nie chcę więcej mieć do czynienia z tą firmą.ZaletyJedyna mozliwosc bezposredniego dojazdu na lotnisko w BerlinieWadyNie bylo szybko ( mega opoznienia) nie bylo tanio (250zl) nie bylo komfortowo ( na rollercoasterze mniej mnie wytrzepalo)Korzystałam od 2012- ta podróż była ostatnia. -
~Mateusz / 2017-05-09 22:55
Tragedia.
Jeździłem PB dosyć często na trasie do Wiednia, dopóki nie zmienili autobusów na Volvo/ADL Plaxton Elite. Tym nie da się wygodnie jechać jeśli ma się więcej niż 170cm wzrostu. Siedzenia są ekstremalnie niewygodne. Jest bardzo mało miejsca na nogi, fotele są tak wyprofilowane żeby zmieścić ich jak najwięcej kosztem komfortu, oparcia da się wychylić na oko na jakieś 10 cm, przy czym po dłuższej chwili same wracają do pozycji startowej. Nie da się ułożyć w poprzek, bo siedzenia mają profil kubełkowy i do tego są bardzo twarde. Polecam tylko jak ktoś podróżuje max. 1h.
Jazda w nocy to koszmar. Dodatkową atrakcją jest o wiele za mocne, bladoniebieskie oświetlenie LED które daje w nocy na tyle światła że spokojnie można czytać książkę, ale nie sposób zmrużyć oczy.
Słowem na trasie nocnej trwającej 5,5h udało mi się zasnąć może na jedną godzinę.
To jest absolutny brak poszanowania dla klienta. Wolałbym jechać starym Jelczem niż tym. Gdyby odjęli jeden rząd foteli, może mogliby wstawić bardziej wygodne fotele, ale widać firma jedzie po trupach.
Nigdy więcej.ZaletyJeździ
Cena umiarkowanie niska
W miarę punktualnyWadyBardzo twarde, niewychylne i źle wyprofilowane fotele
Brak miejsca na nogi
OświetlenieJeździłem nieprzerwanie od 2013 roku co 2 tygodnie aż do zmiany floty. Potem przesiadłem się na pociąg, a PB używam okazjonalnie. -
-
~Adik / 2017-05-07 07:32
No polskibusie, jeździłem z wami już tyle razy, byłem bardzo zadowolony. Zdarzały się mniejsze czy większe sceny cebuli, ale tym razem to poziom cebuli, buractwa i chamstwa przekroczył wszelkie granice. Ja rozumiem że to nie jest wina przewoźnika Ale nie mogę zostawić tej sytuacji nie opisując jej. Autobus relacji Kraków - Warszawa o 1:35. Do autobusu wsiada trójka mężczyzn którzy zaczynają pić wódkę. Zachowują się skandalicznie, przekleństwa sypią się bardziej jak na ulicach szmulek. Miałem tą "przyjemność" ze jeden z nich usiadł obok mnie. Pod wpływem alkoholu, zaczął się spychać na mnie i ciągle gniótł moją rękę, nogi nie wspomnę wyciągnął tak że zajął miejsce dziewczyny co musiała pójść do toalety. Blokował przejście w autobusie. Za to koledzy z tyłu już rozmowy jak nie na k, to ch i inne takie, pijackie dyskusje ze to wódka się skończyła i jak to sie stało. Kiedy już dojechaliśmy do Warszawy komentarze ciągnęły się dalej. W końcu jedna kobieta sie odezwała żeby przestali przeklinac, zrobiło się trochę cicho, po czym zaczęli obgadywac ze taka odważna w tym autobusie, leciały wyzwiska. Kobieta znowu im odpowiedziała A oni we trójkę zaczęli ja wyklinac, wołać że zobaczymy czy na zewnątrz jesteś taka odważna i rzucali się jak bydło. Po wyjściu to samo dalej darli się na kobietę która zwróciła im uwagę. Nie wspomnę że zostawili za sobą cały sygnał, śmieci.
BURAKI!! OBYM WAS WIECEJ NA OCZY NIE WIDZIAŁ!! TRZECH NA JEDNĄ KOBIETĘ, MOCNE Z WAS CHŁOPY! WSTYD!
Następnym razem zastanowię się chyba co najmniej ze dwa razy zanim wsiade znowu do polskiego busa po tym co zobaczyłem45zł -
~Agnieszka / 2017-05-05 00:58
Tragedia! Nigdy więcej. Jechałam PB 29.04 z Warszawy do Zakopanego. Wyjechaliśmy z 2 godzinnym opóźnieniem. Kierowca arogancki i bezczelny- nie wpuścił nikogo do autobusu a na pytania pasażerów dlaczego, co się dzieje, nie chciał udzielać żadnych informacji, bo "on nic nie wie, on jest tylko kierowcą". Nr infolinii również nie odpowiadał. Dopiero po jakiejś godzinie okazało się, że czekamy na 2 dodatkowe autokary, bo firma podstawiła tylko ten jeden, a pasażerów było około 100. Jakby tego było mało, 15 km przed Zakopanem musieliśmy się przesiąść do innego autokaru, bo kierowcy skończył się limit pracy i według unijnych przepisów dalej jechać nie mógł. W rezultacie na miejsce dotarliśmy z czterogodzinnym opóźnieniem. ZaletyBrak -
~EwDi / 2017-05-04 18:45
Wszystko ok.ale czy zima czy lato nawiewy na ktore pasażer nie ma wpływu tak wchładzają,że nie da się wytrzymać z zimna. ZaletyCeny ok,toaleta czystaWadyZIMNO2 lata -
~Nicki111 / 2017-05-02 20:09
Nigdy więcej Polskim busem. Własnie korzystalismy z przejazdu Praga- Łodź. Ciasno,smród, niewygodnie,w wc brak wody w kranie. Jedyny plus to doświadczeni kierowcy.
strona 13 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »