Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2018-02-09 08:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy pownni być bardziej tolerancyjny bo tylko dlatego że jestem cyganką, od samego początku mam jakieś problemy, a że siedziałam blisko kierowcy, a to ciszej, a to za głośno się śmieje, a to za głośno ziewam, wiedziałam, że to dlatego że jestem ciut ciemniejsza.
    ZaletyŚwiatło nad siedzeniem
    WadyBrak spłuczki
  • ~Klaudia / 2017-07-13 21:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Miejsca bardzo mało. Po 3-4 godzinach plecy potrafią niesamowicie boleć. W dodatku zapłaciłam więcej za szybszy transport i Co? Jechałam tyle ile bym jechała tańszym. Jakby tego było mało w trakcie drogi ok. 50km od Warszawy kazano przesiąść mam się do innego busa. Nie było by w tym problemu gdyby nie fakt że zapłaciłam i zarezerwowałam miejsca nr 51 i 52. Obok siebie. Dzięki przesiadce bo "kierowca już skończył pracę i nie jedzie dalej" ja siedziałam na przedzie, a mój narzeczony z tyłku.
    Warszawa
  • ~Lukasz / 2017-06-11 04:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Nieprofesjonalna, wręcz chamska obsługa. Brak poszanowania klienta.
    ZaletyJeździ.
    WadyPracownicy.
    Malo miejsca.
  • ~M. / 2016-11-28 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Jechałam na trasie Wawa - Gdańsk. Kurs miał byś przyspieszony, bez postojów. Do Gdańska dojechać autokar miał na godz. 22,05. Tymczasem autokar zatrzymał sie w połowie drogi na 25 minutowa przerwę , kt. nie wynikała z rozkładu jazdy (w firmie zaoszczędzono na kierowcy, puszczając w kurs osobę, która wróciła z innego kursu). W efekcie autokar do Gdańska dojechał nie na godz. 22.05, a na godz. 24.00, czyli z 95 opóźnieniem.

    Gdy reklamowałam ów przejazd firma odrzuciła reklamacje, bo opóźnienie nie wyniosło 120 min. Rzeczywiście - zabrakło 5 min.

    Natomiast firma od początku wiedziała, że kurs będzie opóźniony. Nikt jednak o tym pasażerów nie poinformował. Bardzo nieuczciwe zagranie. Zależało mi na czasie dojazdu, bo Gdańsk był tylko jednym z moich przystanków po drodze. Wszystkie plany w związku z 2h opóźnieniem poszły w łeb.

    Zdecydowanie odradzam.

    #polskibus
    Wadynieuczciwość, opóźnienie 95min.o którym z góry firma wiedziała, ale nie była łaskawa poinformować klientów (kierowca z innego kursu musiał zrobić przerwę w drodze)
  • ~Ma0856 / 2017-06-27 17:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak tylko zyskali względny monopol usługa spadła na pysk. Autobusy nie przyjeżdżają i są drogie. Już lepiej jechać PKP (sic!)
  • ~Maciej / 2018-02-25 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przy wejściu do autokaru okazałem mail w którym były 2 numery na bilet w jedną i w drugą stronę. Kierowca nie chciał czytać, odwrócił tylko wzrok i powiedział, żebym sam przeczytał numer. Wtedy, początkowo podałem niepoprawny numer ale gdy zorientowałem się, że czytam numer z podróży w drugą stronę natychmiast się poprawiłem. Musiałem jednak wymienić wszystkie cyfry w numerze. Gdy zdziwiony tym, że pierwszy raz od kilkudziesięciu przejazdów musiałem czytać numer zapytałem, się cytuję: "Czy jest Pan krótkowidzem?"(sam noszę okulary i wiem, że wpływa to na prowadzenie pojazdu), kierowca odpowiedział: "masz jakiś problem?". Na co ja tylko odpowiedziałem: "tak", ponieważ cała jego "obsługa" od samego początku była nieodpowiednia i zachowywał się tak jakby był obrażony na pasażerów, że mu podają numery biletów.

    Następnie po 15 minutach jazdy kierowca przeszedł przez cały autokar i pomimo tego, że po drodze minął przynajmniej 20 pasażerów z niezapiętymi pasami tylko mi oznajmił, że mam niezapięte pasy co wiąże się z karą 100 zł chyba, że mam zaświadczenie od lekarza uprawniające do niezapinania pasów. Gdy odpowiedziałem, że nie mam takiego zaświadczenia i zapytałem dlaczego nie pyta wszystkich innych pasażerów z niezapiętymi pasami (obok mnie siedziały przynajmniej 3 takie osoby), kierowca odpowiedział, że rozmawia ze mną i że w takim razie zatrzyma się przy najbliższym patrolu policji, żeby mi wręczyli mandat. Po przekazaniu tej informacji do obsługi Klienta, zbagatelizowano całą sprawę. Podsumowując - fatalna obsługa pasażera.
  • ~Magda / 2017-08-12 19:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy Polski Bus. Kierowca, który prowadził autokar z Berlina w nocy z 3 na 4 sierpnia do Polski to arogancki, bezczelny człowiek, który z krzykiem odmawia zatrzymania się choćby na minutę na pobliskim cpn w Legnicy (CPN OBOK KTÓREGO PRZEJEŻDŻA),pomimo wielu próśb pasażerów tłumacząc się brakiem czasu i zwolnieniem z pracy, natomiast aby załatwić prywatną sprawę w Olszynie znalazł czas by się zatrzymać!Dziś dowiedziałam się o wypadku autokaru firmy Polski Bus - priorytetem kierowcy jest by być na czas tylko ,że kierowcy zapominają iż wiozą ludzi nie bydło! w DRODZE Z BERLINA DO WROCŁAWIA POWINIEN BYĆ CHOCIAŻ JEDEN PRZYSTANEK! KWESTIA ŻE W AUTOKARZE JEST TOALETA NIE JEST TŁUMACZENIEM!Koszmar
    ZaletyBrak
  • ~Magdalena / 2017-07-29 12:37
    Ocena: 1.75 / 5
    PB traci właśnie we mnie wieloletniego klienta. Po raz ostatni skorzystałam z usług tej firmy. Ceny już nie są konkurencyjne, a jakość podróży fatalna. Między fotelami ciasno tak, że kolana mam pod brodą (a do najwyższych nie należę), siedzę wygięta pod dziwnym kątem,bo mój współpasażer zajmuje swoje siedzenie i pół mojego(nie ma co się dziwić-szeroki w ramionach,długie nogi-az mu współczuję). Smród z "toalety" nie do wytrzymania. Wracam pociągiem.
    ZaletyJakie zalety?
    WadyCiasno, śmierdząco, wcale nie tanio.
  • ~nana / 2017-10-12 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu dzisiejszym na przejeździe warszawa-biala Podlaska, został postawiony mały busik zamiast autobusu, co spowodowało że wszystkie walizki podróżujący musieli trzymać przy sobie na co nie było zupełnie miejsca. Brak mmiejsca między siedzeniami na nogi.


    Porażka.
  • ~Natalie / 2017-07-02 15:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa z Katowic do Gdańska była komedią. Płacę za autobus w którym mam mieć wifi i kontakty. A na miejscu okazuje się, że podstawiono inny autobus, rodem z PRLu. Jeszcze żeby tego było mało na wejściu okazało się, że rezerwacje nieobowiązują. Zapłaciłam za wybrane miejsca, a teraz dowiaduję się, że pieniądze poszły w błoto. Miałyśmy nadzieję, że trasa z Gdańska do Katowic wynagrodzi nam te nieprzyjemności, ale oczywiście się pomyliłyśmy. Znowu okazało się, że REZERWACJE NIE OBOWIĄZUJĄ. To po jaką cholerę w ogóle widnieje taka opcja?!?!?! Mamy się wykłócać w autobusie z innym pasażerami???? Ja mówię, że miałam rezerwację na co słyszę, że przecież kierowca mówił, że rezerwacje nie obowiązują.........
    Wifi i tak nie działa.
  • ~pasażerka / 2017-05-13 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Weekend majowy. Sprzedano więcej biletów niz miejsc. Podstawione autobusy nie spełniały wymogów oferowanych przez PolskiBus, spóźnienia i nieuprzejmość kierowców. Wysłałam obszerna reklamację w tej sprawie i dostałam bardzo lakoniczną odpowiedź. Pani, która mi odpisywała ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Trzeba się za nich zabrać bo totalnie lekceważą klientów....
    ZaletyStosunkowo tanie bilety
    Wadypodstawowa wada w której zawiera się wszystko to fakt,że nie spełniają prawie żadnego z oczekiwań o których tak szeroko się rozpisują....
    3 lata
  • ~Paulina / 2017-04-24 22:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Wybraliśmy się z chłopakiem na zagraniczną wycieczkę. Najbliższe lotnisko oferujące loty do wybranego przez nas miejsca - Berlin. Zarezerwowaliśmy więc bilety na bus w obie strony, żeby po przylocie nie szukać już kolejnego transportu. Przy czym "zarezerwowaliśmy" to bardzo na wyrost powiedziane, ponieważ fakt, że zakupiliśmy bilety z wyprzedzeniem nie gwarantował niczego. Nawet tego, że kierowca zechce nas wpuścić do autobusu. Bo, jak nam wytłumaczył wybitnie nieuprzejmy i obrażający nas jegomość, on nie wie ile osób bilety zarezerwowało i nie wie czy miejsc w autobusie wystarczy. Jadąc do Berlina PolskiBus podstawił przezornie 2 autokary, ale i tak wejście i zajęcie miejsca graniczyło z cudem, ponieważ kierowcy ewidentnie mieli za złe pasażerom że w ogóle się pojawili. Ale powrót był jeszcze ciekawszy. Pan podjechał autokarem pod lotnisko w Berlinie i poinformował, że zabierze tylko jadących do Łodzi i Warszawy, a pasażerowie do Poznania muszą poczekać bo się nie zmieszczą. Pierwsza myśl - pan żartuje. Przecież często spotyka się ludzi ze specyficznym poczuciem humoru. Ale nie. Pan obrażając mnie i wyśmiewając przy ludziach za pytanie o listę obecności (tak, sprawdzał każdego wsiadającego z wydrukowaną listą, twierdząc równocześnie że nie wie ile miejsc się sprzedało) zignorował wszystkich jadących do Poznania. Zadzwonił do kogoś, kto podjechał później innym busem. Nijak nieoznakowanym. Obaj zgodnie oświadczyli, że ten drugi zawiezie nas do domu, ale niestety droga wydłuży się o ponad godzinę, bo musi wysadzić poprzednich pasażerów. Koniec końców, dotarliśmy do domu nad ranem, z uczuciem ogromnego niesmaku pozostawionym przez przewoźnika. Z całego serca odradzam
    WadyKierowcy bez podstawowych informacji o ilości sprzedanych miejsc, "rezerwacja" która niczego nie gwarantuje, śmieszne opłaty dodatkowe za kupno biletu przez internet
  • ~piotrek / 2017-07-30 20:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż na trasie Zakopane -Warszawa. Oczywiście opóźnienie 30 min o którym nikt nie informował. Przy wsiadaniu pelna samowolka z bagażem, bałagan i problem z miejscem mimo rezerwacji. To co stalo sie w Krakowie to już żenada. W kasie sprzedano wiecej biletow niż miejsc. Ludzie ktorzy kupili bilet w Krakowie nie chcieli opuśćić busa i sam postoj trwał 70 min!!! Takie rzeczy to skandal. Ja jadąc do Radomia jestem spozniony 2 godz. Przy bagażach nie ma żadnych oznaczen,tak jak to było kiedyś, można wziąć bagaż w sumie czyj się chce i sobie odejść (nawet nie będąc pasażerem) bo nikt tego nie pilnuje. Ostatni raz jechalem tą linią. O samym komforcie jazdy juz nawet nie wspomne. Polecam raczej alternatywne środki podróży.
    ZaletyCena
    WadyW autokarze zimno, brak kontroli przy bagażu, niski komfort podczas jazdy
  • ~przemoch / 2017-09-17 12:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Z bólem serca jestem zmuszony napisać ten post ku przestrodze wszystkim pasażerom tej nierzetelnej i wyjątkowo złej firmy przewozowej jaką stał się PolskiBus. Z usług przewoźnika korzystam od dawna ale po niemiłych doświadczeniach jakie mnie spotkały ostatnie 3 razy z rzędu niestety będę zmuszony zrezygnować. Moje niemiłe przygody zamieszczę poniżej z nadzieją, że oszczędzę komuś w ten sposób nerwów i czasu.

    Pierwsza z trzech felernych przygód miała miejsce 02.09.2017 na trasie Katowice -> Łódź. Byłem służbowo w Katowicach i zabrałem ze sobą swoją dziewczynę. Postanowiliśmy nie wracać od razu do Łodzi tylko zostać do nocy w Katowicach i wrócić busem, który powinien wyjechać z dworca o godzinie 0:50. Dodam, że tamtej nocy było zimno do tego strasznie padało co jeszcze potęgowało uczucie zimna. Udaliśmy się na dworzec o przewidzianej porze ale niestety poza tłumem ludzi, którzy tak samo jak my oczekiwali na busa, nic tam nie było. To był środek nocy a więc informacja na małym dworcu autobusowym była nieczynna. Oczywiście w związku z deszczem i burzami spodziewałem się, że autobus może być zwyczajnie opóźniony, z tym, że od przewoźnika nie dostaliśmy żadnej informacji. Na stronie internetowej Polskibus jest dostępny numer telefonu do “całodobowej” infolinii, jednak nikt nie odbierał telefonu. Kierowcy z pozostałych linii przewoźnika nie posiadali żadnych informacji o opóźnieniu i tylko podawali nam losowe czasy takie jak 20min, 15min itp. Kiedy w końcu około godziny 2:00 udało mi się dodzwonić na infolinię, zostałem poinformowany, że bus zjawi się za około 20min. Zjawił się, o 2:40 czyli niemal 2 godziny od planowanego czasu. Wszyscy zmokli i zmarzli, moja dziewczyna nabawiła się przeziębienia.

    Druga podróż miała miejsce na trasie Poznań -> Łódź w dniu 12.09.2017 o godzinie 13:20. I tutaj bus spóźnił się jedynie 10min ale nie w tym rzecz. Przybyłem na dworzec około godziny 13:15 więc bałem się, że nie zdążę na busa. Zobaczyłem oznaczenie linii P3(czyli ta co na bilecie) i zostałem wpuszczony na pokład mimo że nie powinienem bo jak się potem okazało ten bus nie jechał do Łodzi tylko z Łodzi. Gdy wszedłem na pokład okazało się, że moje miejsce jest zajęte. Wysiadłem więc aby upewnić się czy aby na pewno wsiadłem do dobrego pojazdu. W tym momencie powinienem był pójść na przód autokaru i zobaczyć napis na froncie. Jednak zdecydowałem, że wygodniej będzie zapytać pracownika, który stał obok wejścia (przecież wydawałoby się, że to żaden problem odpowiedzieć tak albo nie na pytanie “czy ten bus jedzie do Łodzi?”) jednak Pan, który stał obok zdaje się nie potrafi pracować z ludźmi i naskoczył na mnie z odpowiedzią (i tutaj cytuję jego słowa) “Do Berlina przez Łódź? Wie pan gdzie jest Berlin a gdzie Łódź?”. Na moje słowa “Nie trzeba tak agresywnie” pan się zbulwersował i zaczął mówić do mnie jaki jestem niewychowany, że go obrażam itp. Trochę tego było ale dokładny opis prześlę w postaci skargi bezpośrednio na tego pana do przewoźnika. Warto tylko dodać, że na moje pytanie o nazwisko usłyszałem (znów cytat) “Pan jest za cienki żeby mnie pytać o nazwisko” co uznałem za przesadę.

    Trzeci incydent miał miejsce wczoraj tj 16.09.2017. PoskiBus kolejny raz mnie zawiódł i nie spełnił żadnego z obiecanych “Szybko Tanio Komfortowo” bo na trasie Kraków -> Łódź czekałem godzinę i 20min na spóźnionego busa, który kosztował mnie 45zł, a wewnątrz czekały na mnie rozwalone siatki na rzeczy oraz niedziałające podstawki pod stopy. Ten punkt nie byłby znaczący (każdemu zdarza się opóźnienie a o stan autokaru dbają także pasażerowie) gdyby nie moje zażenowanie dwoma poprzednimi przejazdami.

    Reasumując, trzy z trzech moich wrześniowych przejazdów PolskimBusem to była seria nerwów, zawodów, porażek i strata czasu, którego nikt mi nie zwróci. Chciałbym tylko, żeby jak najwięcej osób przekonało się, że przewoźnik nie jest godzien zaufania i pieniędzy a pracownicy podchodzą do klienta bez żadnego szacunku. Sam przemieszczam się służbowo pomiędzy polskimi miastami bardzo często i przykro mi, że największa firma przewozowa jest tak bezwartościowa.

    P.S. Jakoś w najbliższych dniach prześlę do Państwa zażalenie na wyżej wymienionego pracownika, który mam nadzieję poniesie konsekwencję za to, że potraktował waszego (byłego) pasażera jak śmiecia.

    P.S.2 Opinię umieszczę na jak największej liczbie portali do tego przeznaczonych. Ku przestrodze.
    ZaletyBogata oferta
    WadyCała reszta
  • ~Użytkownik / 2017-10-18 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystanie z polskiegobusa wiąże się z ryzykiem
  • ~Warszawa Lwów / 2017-08-12 09:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Zabrakło biletów dla 6 pasażerów na linii warszawa-lwow. Trasa realizowana przez idea travel od Szczecina aż do Charkowa z przejazdem przez Lwów.

    Sprzedano więcej biletów niż było miejsc! Brak kontaktu z przewoźnikiem i jakiejkolwiek pomocy od infolinii
    WadySprzedano więcej biletów niż miejsc
  • ~Zenek / 2017-10-03 01:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Stałem w Krakowie czekając na bus do Katowic. Niestety przyjechał parszywy polski bus , bez ostrzeżenia ze bilet można kupić tylko przez internet.
    Chciałem kupić bilet przez telefon , nie dało sie .Najnowszy Soft na telefonie i nic z tego.
    Nie dało sie kliknąć czegoś na stronie. Mowie kierowcy dam ci 20 zloty za bilet , który kosztował 13. Powiedział mi ze następny bus bedzie o 00:30.
    Zostałem w krakowie i zapłaciłem 200 zloty za hotel.
    Nie kupuj nigdy nic w polskim busie, takie parszywa firmy tak obslugujace klienta nie powinny nazywać sie przewoznikiem.
    Takie dno z niedzialajacymi stronami i kierowca który zostawi cie w nocy w krakowie nie powinny istnieć.
    Jest tyle fajnych firm na rynku , po co komu polski bus.
    WadyFirma ktora jest tak beznadziejna ze powinna zniknąć z rynku i ustąpić miejsca lepszym.
  • ~Joanna / 2017-06-16 22:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia Katowice Gdańsk brak klimatyzacji toaleta w stanie fatalnym brak postojów bo wszystko w biegu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~lucy / 2017-10-06 15:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Wprowadzają klienta w błąd. Kurs z Krk do Nowego Sącza realizowany Voyagerem - pisze, że pośpieszny-przystanek tylko w Brzesku. Oczywiście kłamstwo. Z Krk wyjazd o 14.20.w Sączu rzekomo o 16.40. Jest 15.30 a my dalej w Krk, a po drodze było już kilka przystanków. Żenada!!!.
    Ktoś powinien w końcu zrobić z tym porządek. Nie oszukujcie ludzi. Poza tym chamstwo kierowców nie zna granic.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało tu miejsca , żeby je opisać
  • ~Agnieszka / 2017-06-09 20:16
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA! Do Zakopanego 2,5 godz. opóźnienia. Teraz na dworcu w Zakopanem od 20 minut czekamy na autobus, który od 20 minut powinien być w drodze. Nawet nie podjechał na stanowisko, a stoi obok na placu. Na pewno nie szybko, ani nie komfortowo.
    WadyMało miejsca, ciasno, duszno. BARDZO duże opóźnienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960