Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztex opinie

Ocena na podstawie 4089 opinii

1.27 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.20
  • Cena
    1.52
  • Oferta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AGNIESZKA / 2022-10-31 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka lezy w Niepołomicach od tygodnia, ja wyszłam na idiotkę przed Panem któremu wysłałam stroik na 1 listopada. Informacja dla mnie jest taka że nie ma ludzi do pracy i jak znajda chętnych wtedy paczki będą rozwiezione.
    NIGDY WIĘCEJ POCZTEXU I POCZTY POLSKIEJ.
    ZaletyŻADNE
  • ~anonim / 2022-10-31 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka miala być w czwratek, przesunieto termin na piatek po czym sie okazalo ze kurier nie umie czytac i zostawil paczke w innym miejscie na innej poczcie, po czym miala byc w poniedzialek juz w odpowiednim miejscu ale rowniez zostala wyslana gdzie indziej i to jeszcze dalej niz byla wczesniej, zobaczynmy czy bedzie w srode chociaz. Dzis jest poniedzialek.
    Zaletybrak
    Wadyniewykwalifikowani kurierzy niepotrafiacy czytac
  • ~- / 2022-10-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 4 tygodni w terminu przeładunkowym. Kobiety na infolinii niemiłe, nieprofesjonalne i niepomocne. Odrzucili mój wniosek o zwrot pieniędzy, mimo że paczkę powinnam otrzymać 6-7 października, a do tej pory ani śladu.
    POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, jeden wielki syf.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo, najgorsza opcja dostawy.
  • ~Karolina / 2022-10-29 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat. Płacisz za paczkę, która w teorii powinna być dostarczona w 48h,w praktyce tydzień leży w terminalu przeładunkowym. Obsługa klienta poniżej krytyki. Omijam szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyTerminy dostawy
    Arogancka obsługa
  • ~Kraków / 2022-10-29 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy zmuszeni skorzystać z usług tej pożal się Boże firmy - niestety wrażenia jak najbardziej negatywne.
    Nie dość, że dostarczenie paczek opóźnione o tydzień to jeszcze w dzień dostawy (sobota rano) kurier dzwoni i pierwsze co pyta czy możemy odebrać sobie paczki sami z poczty "bo są ciężkie". Odpowiedziałam, że nie, ponieważ nie mamy jak przewieźć ich pod swój adres, poza tym chyba nie po to korzysta się z usług kuriera. Zaraz po tym okazało się, że tak naprawdę kurier już był w regionie naszego adresu ale nie wiedział jak znaleźć adres... Opisałam od której strony podjechać, która to ulica, na to usłyszałam "ale ja nie wiem gdzie jest ta ulica". Rozumiem, że nie ma czegoś takiego jak GPS i klient musi narysować mapę, żeby szanowny pan kurier zechciał wykonać swoją pracę?... Gdy wreszcie udało mu się dojechać, mój Mąż musiał przynieść paczki sam na piętro, podczas gdy kurier stał sobie i czekał, nie racząc ruszyć się i chociaż pomóc, nie mówiąc już o wykonaniu swojej pracy. DNO.
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia
    fatalna obsługa klienta
    lenistwo kuriera
    brak profesjonalizmu
  • ~uszykrak / 2022-10-28 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę korzystać z usług przetrzymujących a nie dostarczających paczki POCZTEX-U , od 8 dni moja paczka czeka na rozdzielni 5 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania a kobiety z infolinii mają za zadanie nie informowanie włascicieli powierzonej im własności tylko zbywanie. Moja ocena to ZERO i żadnej gwiazdki bo nie ma za co dać choćby jednej. Przestrzegam jeśli nie chcecie być sfrustrowani zamawiając jak ja poprzez nich prezent na urodziny który nie doszedł mimo że zamówiłem z tygodniowym wyprzedzeniem NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TYCH PARTACZY. Każdy ma jakąś prace i ponosi konsekwencje za zła prace dla czego oni mają nie ponosić???????
  • ~obbiorca / 2022-10-28 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę wysłaną Pocztexem już ósmy dzień. W tym czasie kilkukrotnie dzwoniłem na infolinię i za każdym razem jestem zbywany informacją, że paczka niedługo dojdzie, albo że terminal ma opóźnienia. Nikt z infolinii nie potrafi wyjaśnić co naprawdę dzieje się z paczką, co gorsza, nie kontaktują się z terminalem żeby wyjaśnić sprawę. Podobno piszą wiadomości, na które nikt nie odpowiada. Czy w jednej firmie, w XXI wieku, naprawdę nie ma możliwości przez tydzień ustalić telefonicznie co się dzieje z przesyłką? Dwa dni temu mieli do mnie oddzwonić po uzyskaniu wiedzy co się dzieje z paczką, oczywiście nie oddzwonili. Kompletny brak profesjonalizmu na każdym poziomie obsługi, ostrzegam przed tą firmą.
  • ~Picek / 2022-10-28 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie trzeba iść samemu na pocztę to wczoraj dostałem paczkę gdzie prawie połowy zawartości nie było !!!! BANDA LENI I ZŁODZIEJI !!!
  • ~Gabi / 2022-10-28 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze nie ma oceny mniej niż zero! standard jest taki ze paczkę muszę odebrać z poczty mimo że cały dzień byłam w domu i żadnego kuriera nie było, na infolini Pani oczywiście nic nie moze. Absolutnie nie polecam!
    WadyWszelkie mozliwe
  • ~Jagoda / 2022-10-28 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tygodni wszystkie paczki nadane Pocztexem lądują w sortowni w Niepołomicach i niewiadomo kiedy dotrą. Złożyłam interwencje, ale cóż to da? NIC. Nigdy mi się to nie zdarzyło z innymi przewoźnikami, baaaardzo kiepsko to wszystko wygląda - szczególnie biorąc pod uwagę okres przedświąteczny, który przed nami...
    WadyOpóźnienia, zagubienie paczek
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-10-27 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    PANI LISTONOSZKA ZAMIAST PRZYNIESC PACZKĘ TO ZOSTAWIA AWIZO A JA SIEDZĘ CAŁY DZIEŃ W DOMU I CZEKAM NAWET NIE ZADZWONIŁA DO DRZWI JAK ZADZWONIŁEM NA POCZTĘ I ZROBIŁEM ZADYMĘ TO SIE TŁUMACZYŁA ŻE NIE ZABRAŁA PACZKI BO MOGŁA BY JĄ USZKODZIĆ I PO CO JA ZAPŁACIŁEM 11.99 ZA PRZESYŁKĘ JAK SAM MUSZĘ JĄ SOBIE ODEBRAĆ POJECHAĆ 12KM KTO MI ZAPŁACI ZA PALIWO I CZAS STRACONY NIGDY WIĘCEJ POCZTEX ALBO POCZTA OMIJAĆ Z DALEKA
    Zaletysame wady
    Wadyzero podejscia do klijenta
  • ~Paweł / 2022-10-27 12:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Co należy sądzić o sytuacji w której
    1. Dostaję email z informacją o nadaniu do mnie przesyłki
    2. w kolejnym dniu dostaję email, że dziś zostanie doręczona z podaniem numeru tel. do kuriera
    3. Próbuję skontaktować się z kurierem bo jestem w pracy i w domu nikogo nie zastanie
    4. Kurie nie odpowiada - włącza się poczta głosowa - nagrywam swój komunikat - zero odpowiedzi
    5. W dniu awizowania dostawy - będąc jeszcze w pracy, na stronie Pocztex znajduję informację, że przesyłkę dostarczono
    6. Po powrocie do domu oczywiście nie ma żadnej przesyłki
    7. Próbuję skontaktować się z Pocztexem - formularz on-line może zostać przyjęty dopiero 30 dni do daty doręczenia. Próba dodzwonienia się na dowolny numer - czekaj jesteś w kolejce - 20 osób przed tobą - ok 20 minut oczekiwania
    DRAMAT - NADAWCY NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG POCZTY POLSKIEJ - szkoda zachodu!!!!!
  • ~Adamus / 2022-10-27 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepołomice... paczka siedzi od ponad tygodnia na sortowni
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Kubson / 2022-10-27 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli łaskawie dostarczy przesyłkę (a nie zostawi na poczcie) to napierdala do drzwi ok. 7 rano. Nie mogę się doczekać aż ten przesączony komunistycznym podejściem do klienta twór zdechnie.
    WadyWszystko
  • ~Kubson / 2022-10-27 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli łaskawie dostarczy przesyłkę (a nie zostawi na poczcie) to napierdala do drzwi ok. 7 rano. Nie mogę się doczekać aż ten przesączony komunistycznym podejściem do klienta twór zdechnie.
    WadyWszystko
  • ~aparto / 2022-10-26 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie rankingu firm kurierskich bo firma Pocztex na pewno zajęłaby w nim ostatnie możliwe miejsce. Po raz kolejny mam przykre doświadczenia z kurierem z tej firmy. Wysłano do mnie przesyłkę kurierem Pocztex-u (niestety nie miałam wpływu na wybór firmy kurierskiej). W dniu dostawy o godzinie 10.03 dostałam z Pocztexu na swój telefon SMS o treści: " Dziś dostarczymy Twoją paczkęnr.... Odbierz za pomocą kodu...". Oczywiście nie podano orientacyjnej godziny przyjazdu kuriera. Nie ruszam się nigdzie z domu i czekam na kuriera. O godzinie 15.15 zniecierpliwiona oczekiwaniem sprawdzam co się dzieje z moją paczką na stronie monitoringu przesyłek i widzę wpis dokonany o godz. 13:41 "Nieudane doręczenie". Dzwonię zbulwersowana na infolinię Pocztexu, na której domagam się dostarczenia dzisiaj przesyłki zgodnie z otrzymanym rano powiadomieniem SMS z Pocztexu a Pani oświadcza mi, że data doręczenia wysłanej do mnie paczki podana w SMS nie zobowiązuje tej firmy do dotrzymania terminu dostawy ponieważ mają na to 48 godzin. Na moje usilne nalegania zobowiązała się zadzwonić w tej sprawie do oddziału w Komornikach i powiadomić mnie co odpowiedzieli. Jest godzina 23:OO nie dostałam paczki, nie dostałam SMS-a z Pocztexu z informacją kiedy kurier przywiezie adresowaną do mnie paczkę ani też żadnych słów z przeprosinami. Na stronie Pocztexu pojawił się nowy wpis "Przygotowanie przesyłki do doręczenia 2022=10=26 godz.14:14 WER Komorniki". W dniu dzisiejszym byłam zmuszona przełożyć umówioną wizytę u stomatologa bo czekałam na "Jaśnie Pana Kuriera" i to samo czeka mnie jutro.
    Jednym słowem dziadowska firma, lekceważąca klientów i nie szanująca ich i ich czasu a złożenie skargi w Zarządzie Pocztex-u (na piśmie) nic nie daje, poza kolejnym zmarnowanym czasem na pisanie skargi i reklamacji. Wiem bo jest to moja kolejna przeprawa z dostawą przesyłki przez tą firmę. Na skargi i reklamacje ze strony Zarządu Pocztex-u brak jakiejkolwiek odpowiedzi czy też reakcji.
    KOCHANI OMIJAJCIE DOSTAWY CZEGOKOLWIEK ZA POŚREDNICTWEM POCZTEX-U.
    Zaletypytanie o zalety POCZTEXU to jest kpina i żart z naiwnych klientów
    WadyBrak poszanowania klienta i jego czasu, oczekiwanie na Kuriera przez cały dzień a na końcu dnia okazuje się, że nie ma kuriera i awizowanej przesyłki. Trzeba cierpliwie ponownie czekać następnego dnia na Pocztex albo też "niespodzianka w skrzynce na listy" czyli awizo do odbioru paczki na Poczcie, bo kurierowi tak było łatwiej i szybciej no i bez dźwigania (wpis na awizo - nie było klienta w domu?????). Reklamacje i skargi na infolinii i pisemne, skierowane do Zarządu Pocztex-u - zero reakcji z ich strony a słowa przepraszam chyba pracownicy, kurierzy no i Zarząd chyba nie znają. Taka usługa powinna być za darmo a nie płatna w cenie zbliżonej do innych szanujących klienta i wywiązujących się z dostawy w wyznaczonym terminie firm kurierskich.
  • ~Nic / 2022-10-26 19:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam kurier miał dotrzeć i nie dotarł i numeru telefonu niema a mamy 21 wiek to jest chore.poczta myśli że to są czasy PRL .dzwoniłem na centrale to nawet nieumia sklepach numeru paczki i mienia że kurier nie dostał paczki do przekazania AW śledzeniu widać że otrzymał.poczta to bagno a nie firma uważajcie lepiej innym kurierom nadać niż poczta pozdrawiam
    ZaletyZle
    WadyZle najgorsze
  • ~Tomasz / 2022-10-26 18:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna kpina z odbiorcy! Przesylka leżała TYDZIEŃ w sortowni w Niepołomicach! W dniu "doręczenia " na adres domowy kontaktowałem się z kurierem i potwierdziłem iż będę czekał na paczkę (ok. 15 kg). Niestety zamiast kuriera otrzymałem smsa zostawiono awizo a paczka jest...do odbioru na poczcie! NIKOGO NIE BYŁO od mojej rozmowy z kurierem! Awiza z resztą też nie ma w skrzynce... Jeśli ta praca przerasta kuriera to niech sprzedaje precle! Będzie lżej.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko!
  • ~Łukasz / 2022-10-26 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem mimo tego ze byłem w domu kurier stwierdził ze mnie niema. Nie zadzwonił na mój telefon spytać czy jestem tylko nadesłał esemesa ze paczki nie udało się dostarczyć .

    Kontakt na drugi dzień z infolinia to jakiś dramat bardzo niemiła obsługa i stwierdzenie pani przez telefon „ kurier nie musi do wszystkich klientów dzwonić „

    W trakcie rozmowy z panią na punkcie zaproponowałem ze paczkę odbiorę osobiście aby nie minąć sie z kurierem lecz niestety to jest w pocztex niemożliwe choć paczka jest opłacona !!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Brak możliwości osobistego odbioru w punkcie
    Nie idzie się dodzwonić do punktu
  • ~Wit / 2022-10-26 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat z daleka od nich , trzecia dostawa wszystkie powyżej 13dni
    WadyDostawy po 14dni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12523
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8005
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7649
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4089
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2416
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971