Szkoda, że nie rankingu firm kurierskich bo firma Pocztex na pewno zajęłaby w nim ostatnie możliwe miejsce. Po raz kolejny mam przykre doświadczenia z kurierem z tej firmy. Wysłano do mnie przesyłkę kurierem Pocztex-u (niestety nie miałam wpływu na wybór firmy kurierskiej). W dniu dostawy o godzinie 10.03 dostałam z Pocztexu na swój telefon SMS o treści: " Dziś dostarczymy Twoją paczkęnr.... Odbierz za pomocą kodu...". Oczywiście nie podano orientacyjnej godziny przyjazdu kuriera. Nie ruszam się nigdzie z domu i czekam na kuriera. O godzinie 15.15 zniecierpliwiona oczekiwaniem sprawdzam co się dzieje z moją paczką na stronie monitoringu przesyłek i widzę wpis dokonany o godz. 13:41 "Nieudane doręczenie". Dzwonię zbulwersowana na infolinię Pocztexu, na której domagam się dostarczenia dzisiaj przesyłki zgodnie z otrzymanym rano powiadomieniem SMS z Pocztexu a Pani oświadcza mi, że data doręczenia wysłanej do mnie paczki podana w SMS nie zobowiązuje tej firmy do dotrzymania terminu dostawy ponieważ mają na to 48 godzin. Na moje usilne nalegania zobowiązała się zadzwonić w tej sprawie do oddziału w Komornikach i powiadomić mnie co odpowiedzieli. Jest godzina 23:OO nie dostałam paczki, nie dostałam SMS-a z Pocztexu z informacją kiedy kurier przywiezie adresowaną do mnie paczkę ani też żadnych słów z przeprosinami. Na stronie Pocztexu pojawił się nowy wpis "Przygotowanie przesyłki do doręczenia 2022=10=26 godz.14:14 WER Komorniki". W dniu dzisiejszym byłam zmuszona przełożyć umówioną wizytę u stomatologa bo czekałam na "Jaśnie Pana Kuriera" i to samo czeka mnie jutro.
Jednym słowem dziadowska firma, lekceważąca klientów i nie szanująca ich i ich czasu a złożenie skargi w Zarządzie Pocztex-u (na piśmie) nic nie daje, poza kolejnym zmarnowanym czasem na pisanie skargi i reklamacji. Wiem bo jest to moja kolejna przeprawa z dostawą przesyłki przez tą firmę. Na skargi i reklamacje ze strony Zarządu Pocztex-u brak jakiejkolwiek odpowiedzi czy też reakcji.
KOCHANI OMIJAJCIE DOSTAWY CZEGOKOLWIEK ZA POŚREDNICTWEM POCZTEX-U.Zaletypytanie o zalety POCZTEXU to jest kpina i żart z naiwnych klientów
WadyBrak poszanowania klienta i jego czasu, oczekiwanie na Kuriera przez cały dzień a na końcu dnia okazuje się, że nie ma kuriera i awizowanej przesyłki. Trzeba cierpliwie ponownie czekać następnego dnia na Pocztex albo też "niespodzianka w skrzynce na listy" czyli awizo do odbioru paczki na Poczcie, bo kurierowi tak było łatwiej i szybciej no i bez dźwigania (wpis na awizo - nie było klienta w domu?????). Reklamacje i skargi na infolinii i pisemne, skierowane do Zarządu Pocztex-u - zero reakcji z ich strony a słowa przepraszam chyba pracownicy, kurierzy no i Zarząd chyba nie znają. Taka usługa powinna być za darmo a nie płatna w cenie zbliżonej do innych szanujących klienta i wywiązujących się z dostawy w wyznaczonym terminie firm kurierskich.