Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztex opinie

Ocena na podstawie 4093 opinii

1.27 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.20
  • Cena
    1.52
  • Oferta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2018-08-14 16:21
    Ocena: 1.00 / 5

    Zostałam oszukana jako konsument. Oczekuje dostarczenia paczki w krotkim czasie, a nie 5 dni! Koszmar nie polecam. Na infolinii po 70 minutach oczekiwania dowiedziałam się że paczka jest w doręczeniu. Przecież wiem bo wysłaliście mi smsa! Szkoda tylko że kurier nie odbiera. Zmarnował mi cały dzień! Po czym dowiaduje się ze paczka jest avizowana a kuriera nie było ani nie odbieral.Nigdy więcej nie zamówię u nich usługi!


    ZaletyŻadnych
    WadyDługo drogo nierzetelnie
  • ~benia / 2018-08-13 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka nadana 7.08.2018 dzisiaj mamy 13.08.2018 nadal stoi na wer warszawa---porażka porażka i jeszcze raz porażka -odradzam wysyłanie paczek pocztexem bo to jakieś niporozumienie ta firma
    Zaletyzadne
    Wady12 dni oczekiwania na paczkę i jeszcze jej nie ma okrutnie długi czas oczekiwania
  • ~klientabc123 / 2018-08-13 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, dno, zwykłe oszustwo, nie polecam! Brak zalet, usługa transportu droga, czas okrutnie długi a usługa Kurier 48 to tylko nazwa a nie deklaracja dostarczenia w 48 h przesyłki taką in formację dostałam poprzez infolinię.
    ZaletyBrak zalet, drogo , długo, szkoda pisać
    WadyTylko wady, oszustwo stosowane podstępnie w nazwach usług np. kurier 48 to tylko nazwa nic nie znacząca
  • ~Jan / 2018-08-12 06:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczką zamówiona Ekspres 24 z doręczeniem na sobotę za kwotę 103zł(usługa na sobotę płatna +55zł) nie dotarła, nie można tej firmy nazwać firmą kurierską, ceny z kosmosu, a wywiązanie z umowy zerowe, proponuje omijać szerokim łukiem, paczki nie dostarczane na czas, a jak dostarczane to w opłakanym stanie
    Zaletybrak zalet, same wady,brak doręczenia w czasie
    WadyNieuczciwość, Bezczelność. Lekceważący stosunek do klientów.
  • ~Anna / 2018-08-11 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc za przesyłkę kurierską każdy przeciętnie inteligentny człowiek rozumie, że otrzyma zamówiony towar pod wskazany adres. Pracownicy Pocztex Kurier 48 rozumują chyba na poziomie ameby. Po otrzymaniu, e-mailowej informacji, że przesyłka została przekazana do doręczenia, oczekiwałam na kuriera, otworzyłam nawet bramę, aby nie miał problemu z dotarciem do drzwi i użyciem dzwonka. Niestety otrzymałam sms-a z informacją, że przesyłka została awizowana i oczekuje na odbiór na poczcie. Oznacza to, że kurier nie pofatygował się pod wskazany adres, lecz zostawił paczkę na poczcie, po którą muszę się osobiście pofatygować. Wybierając opcję dostawy kurierem i opłacając ją zostałam oszukana. Zdecydowanie nie polecam usług POCZTEX KURIER 48.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość. Bezczelność. Lekceważący stosunek do klientów.
  • ~idesia / 2018-08-09 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pcztex kurier 48 dociera po 192 godzinach - czyli 8 dniach - nieźle - dodam, że po interwencjach na infolinii (gdzie czekasz w kolejce całą wieczność) i skargach nadawcy. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak doręczenia w czasie
  • ~wg / 2018-08-07 21:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Nikt nad tym bałaganem nie panuje. Kurier zamówiony na godzinę 15 -17 przyjechał za wcześnie, siedem przesyłek, ale on ma mały samochód. Zamawiając kuriera dostałem informację, że kurier ma wagę - przyjechał, wagi nie ma. Pyta się mnie ile waży przesyłka. Ustalamy termin dostawy (bo nie ma nas w domu), płacimy za tą usługę dodatkowo ponad 12 zł. Paczki przyjechały za wcześnie. Jedna przesyłka dotarła na czas - zniszczona nieodwracalnie.
    Zalety- brak
    Wady- nikt nie czyta zleceń,
  • ~AJ / 2018-08-06 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    OD PONAD TYGODNIA czekam na dostarczenie paczki, która znajduje się na magazynie w Warszawie! Dodam, że całkowity czas oczekiwania miał wynosić MAKSYMALNIE 3 dni!
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!
  • ~Bardzo Niezadowolony Klient / 2018-08-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻARTY! Zamówić przesyłkę, która ma dojść w 48h... Czekaj 2 tygodnie - paczki dalej brak.
    Brak możliwości kontaktu. Zawsze ponad 20 osób w kolejce na infolinii i ciągle bez zmian (dajcie możliwość wyboru muzyki podczas oczekiwania - po 30 minutach może się już znudzić).
    Droga poczto polska - zacznij płacić pracownikom więcej, może to pomoże.. TO NIE LATA 90. PRZYSZŁY KLIENCIE POCZTEX'u 48! Jest masę innych firm kurierskich, które dostarczą paczkę na czas! Nie trać czasu na firmę, która nie nadąża za konkurencją! PP życzę wam aby, wasze usługi w końcu spełniały oczekiwania waszych klientów.
    Wadybrak możliwości kontaktu
    paczka nie dojdzie nigdy na czas
    i wiele wiele więcej
  • ~Niezadowolona1982 / 2018-07-30 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma która nie szanuje ani swoich klientów ani ich czasu. Trzykrotnie dotychczas próbowałam odebrać przesyłkę (zamawiana przez Allegro) z punktu Żabka. Za pierwszym razem otrzymałam kod odbioru, który nie zadziałał.Obsluga Żabki zgłosiła problem i paczka otrzymała status w helpdesku.JA w międzyczasie czasie napisałam maila i wykonałam telefon na infolinię, otrzymując deklaracje że sprawa zostanie wyjaśniona.Po południu tego samego dnia otrzymalam sms z kodem odbioru, więc udalam się do punktu odbioru gdzie się okazało że paczka nadal nie może być wydana gdyż sprawa ma status na helpdeksu.Po wykonaniu Tel Pani poinformowała mnie, że paczki w tym dniu nie otrzymam i że nie wie dlaczego otrzymałam ponownie kod odbioru.Nieudacznosc i brak kompetencji wyjaśniła zwalajac winę na Żabkę, że niby koordynator powinien się był skontaktować z pocztexem.... co oczywiście nie było zgodne z prawdą, gdyż nikt taki nie ma obowiązku kontaktowania się z pocztexem.Przypomne, że przy pierwszym próbie odbioru, pracownik żabki zgłosił sprawę. Kontakt mailowy jeszcze gorszy.Generalnie nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Waldi / 2018-07-26 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! Dotyczy 4 paczek (Twinings English Strong Breakfast) o dziwo ma przesyłka dotarła, natomiast mam pretensje, że pocztex nie poinformował minie o przesyłce, nie dał możliwości śledzenia i nie powiadomił o dostarczeniu dostarczeniu, a gdyby nikogo nie było w domu? Brak profesjonalizmu, odpowiedzialnosci. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa
  • ~Nieznajoma / 2018-07-26 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów . Przesyłki które zostały wysłane do kupującego zostały zdemolowane i połamane . Dzieje się tak od dobrego miesiąca. Po wysłaniu kilku reklamacji , zero odzewu .. to ma być solidna firma ? To jest ostatni raz kiedy coś wysyłam, lepiej uważać ! Zero profesji ...
  • ~noreks41 / 2018-07-17 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z Poznania do Dąbrowy Górniczej po jednym dniu dotarła z Poznania do Zabrza tam była dwa dni w następnym dniu znalazła się w Dąbrowie Górniczej. Po kilku telefonach dowiedziałem się, że mogę ją odebrać osobiście na poczcie. Po wizycie na poczcie dowiedziałem się, że niestety przesyłki jeszcze nie ma, co było kłamstwem zjawiłem się na poczcie po kilku godzinach i wykonanych paru telefonach gdzie zapewnili mnie iż przesyłka jest na poczcie. Niestety tam powiedzieli mi, że nie wydadzą paczki ponieważ są nie rozpakowane i mam czekać na kuriera w dniu następnym. Od rana dzwonię do kuriera z pytaniem o której będzie i dowiaduję się, że będzie od 8.00 do 20.00 dokładnie nie wie bo ma dużo paczek. Nigdy już więcej nie skorzystam z usług pocztex kurier ponieważ szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, brak profesjonalizmu
  • ~Dolores / 2018-07-13 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pocztex to dno. 9.07. zamówiłam zestaw obiadowy, który miał przyjechać z Jeleniej Góry do Warszawy. Wybrałam usługę Pocztex Kurier48. Na swojej oficjalnej stronie Poczta Polska podaje, cytuję, :
    "W 2 dni u odbiorcy

    Gwarantujemy, że zamówienie dotrze do Twojego klienta w ciągu maksymalnie 2 dni – niezależnie od adresu, nawet na drugim końcu Polski".

    Za towar i dostarczenie go zapłaciłam z góry.
    Przesyłka dość szybko dotarła z Jeleniej Góry do Warszawy i tu pojawił się problem. 11.07. o godz. 9.03 przesyłka była już w Warszawie i tu utknęła. Po upływie 48 godz. od nadania zaczęłam interesować się tym, gdzie jest towar za który zapłaciłam, którego szybką przesyłkę opłaciłam i którego jestem właścicielką. Najpierw zadzwoniłam na infolinię Poczty Polskiej i tam dowiedziałam się, że zakupiony przeze mnie serwis obiadowy jest na ul. Łączyny 8. Obliczyłam, że znajduje się tam od ponad 30 godz. Przez ten czas nic się z nim nie działo, mimo tego,że minął czas dostawy, a oddział Poczty Polskiej przy ul. Łączyny 8 jest oddalony od mojego miejsca zamieszkania o ok. 4 km. Postanowiłam działać. Najpierw zadzwoniłam do oddziału, w którym znajdował się mój zakup, ale tam mnie zbywano. Przełączano od jednej osoby do drugiej. W pewnym momencie w ogóle przestano odbierać ode mnie telefon. Pojechałam więc do oddziału, bo miałam nadzieję na to, że ktoś porozmawia ze mną twarzą w twarz. Myliłam się. Gdy dotarłam na miejsce, miałam bezpośredni kontakt tylko z ochroną. Dowiedziałam się, że na ścianie wisi telefon i tylko telefonicznie mogę porozmawiać o moim problemie. I znowu to samo, byłam odsyłana od pracownika do pracownika, nikt się nie chciał ze mną spotkać ani udzielić mi dodatkowych informacji. W końcu dzięki interwencji pana ochroniarza udało mi się połączyć z kierownikiem (podobno). Pan spisał nr przesyłki, podałam imię, nazwisko, nr telefonu i zostałam zapewniona, że otrzymam przesyłkę 13.07. Niestety tak się nie stało. Znowu nie miałam żadnej informacji. Znowu pojechałam w to samo miejsce na Łączyny 8 i znowu nie mogłam się skontaktować z osobą, która zarządza tą placówką i jest odpowiedzialna za przesyłki. Dostępu do takiej osoby nie ma, bo nad wszystkim czuwa ochrona, która blokuje wstęp do budynku. Jako klient nie miałam żadnych praw, nie miałam możliwości kontaktu z personelem odpowiedzialnym za działanie oddziału. Oczywiście nie mogłam też odebrać przesyłki, która tam gdzieś była. Moja własność, do której nie miałam żadnych praw. Oprócz mnie zebrała się w oddziale grupka innych osób równie wściekłych i zdezorientowanych jak ja. W końcu jeden z panów ochroniarzy skontaktował się z kimś z góry (nie wiadomo z kim) i ktoś miał do nas łaskawie zejść. Czas mijał i nic. W końcu zeszła pani pracująca na najniższym szczeblu, na pewno pracownik fizyczny. O naszych przesyłkach nie wiedziała nic, nie mogła nam pomóc i oczywiście twierdziła, że kontakt z kierownictwem jest niemożliwy. Po dwóch lub trzech godzinach wróciłam do domu z niczym. Nikt z osób odpowiedzialnych z nami nie rozmawiał, nie udzielił żadnych informacji, nie przyjął skargi. Mogliśmy mieć kontakt tylko z pracownikami ochrony i z panią sprzątającą. Poczułam się jak śmieć. Nigdy więcej z usług Poczty Polskiej nie skorzystam i przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z nich. Lepiej dopłacić 10 zł i skorzystać z usług firm prywatnych.
    Zaletybrak
    Wady- wprowadzanie klientów w błąd
    - niewywiązywanie się ze zobowiązań
    - niedotrzymywanie terminów
    - ignorowanie klientów
    - unikanie kontaktu z klientem
    - łamanie wszelkich praw klienta
  • ~Karola / 2018-07-11 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co jest wgl nazwa kurier 48 ?? Chyba maja na mysli dni a nie godziny . Czekam na paczke juz kilka dni , porażka. Żadnej informacji na infolini mi nie udzielili , kazali dzwonic na moja poczte do ktorej nie da sie dodzwonić. Polecam dac 2 zl i wybrac innego dostawcę ;)
    ZaletyBrak
  • ~Alcja / 2018-07-06 08:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja.Kurier nie dzwoni ze przyjechał. Zawodzi przesyłkę do UP.LIPA JESZCZE RAZ LIPA.NIE POLECAM .OSTRZEGAM.!!!????????????
    WadyKURIER NIE DZWONI
  • ~Kama / 2018-07-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z klientem zostawianie awizo bez próby kontaktu z klientem. Kurier pocztex z Bochni
  • ~leszek / 2018-06-14 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W Kaliszu zero kontaktu z klientem. Zawsze zostawiane jest awizo do odbioru na poczcie mimo ze w domu zawsze ktos jest.
  • ~KRASNAL5223 / 2018-06-13 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    W chwili obecnej jedna z najlepszych firm kurierskich a zwłaszcza p.Marcin obsługuje DOLNY Mokotów ul PIWARSKIEGO dostarcza przesyłki przed południem GRZECZNY inteligentny młody człowiek aby takich więcej.
    ZaletyDostarczanie przesyłek przed południem.
    WadyUKRAIŃCY krabrni mrukowaci nie nadających się na KURIERÓW a na dodatek PRZEBIERANCY
  • ~Bartosz / 2018-06-09 16:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Pocztex OSZUKUJE swoich klientów!! W piątek wysłałem ważna paczke z dostawą na sobote. Wysylka wyniosła ponad 100 zl!!! Niestety ale odbiorca nie dostal dzisiaj przesyłki!!! Dodatkowo w systemie widnieje mniejsza kwota niz ta którą zapłaciłem!!! OSZUŚCI
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981