Opinia druga, dodaję tak zwany edit.
Moja ocena usługi kurierskiej:
Niestety jest to żart a nie usługa, w innej firmie jakbym zgłosiła to co zgłosiłam i opisałam poniżej to możliwe że kurier straciłby pracę na miejscu - jest wielu uczciwych i zaradnych ludzi, którzy chcieliby pracować jako kurierzy i wywiazywaliby się ze swojej pracy w sposób należyty.
Wady-zachowanie kuriera - próba kontaktu telefonicznego podjętą 5 razy w ciągu około godziny (4x próba połączeń telefonicznych + 1 SMS z informacją kto dzwoni i w jakiej sprawie) nie przynosi żadnego skutku - kurier nie odbiera połączeń ani nie odpisuje na SMS, w którym podałam kod do bloku (domofon mam usKodzony); sprawdzałam aplikację dosłownie co 30min, kolejny raz nie dostałam powiadomienia o statusie paczki, a aplikacja mówi, że paczka została doręczona - WTF??? - jestem cały czas w mieszkaniu i nawet dzwonka do drzwi nie było czy pukania, więc odrazu praktycznie chciałam zadzwonić na infolinię, ale wyszłam przed mieszkanie i widzę swoje 2 paczki pod drzwiami. W jakim celu jestem w dostępna cały dzień- biorę wolne i praktycznie nie wychodzę z mieszkania, bo kurier może przyjść w każdej chwili- kiedy kurier olewa przyzwoite zachowanie I swoją pracę? Oczywiście zgłosiłam całą sytuację na infolinię. - BY THE WAY: PODRABIANIE CZYJEGOŚ PODPISU TO FAŁSZERSTWO, SZCZEGÓLNIE NA DOKUMENTACH TAKICH JAK DORĘCZENIE PRZESYŁEK, CZY INNYCH DOKUMEMTACH URZĘDOWYCH (CO BY BYŁO, GDYBYM W PACZKACH MIAŁA DOKUMENTY ALBO INNE WARTOŚCIOWE PRZEDMIOTY I ZOSTAŁY ONE UKRADZIONE??? ZACHOWANIE KURIERA, KTÓRY OBSŁUGIWAŁ MOJE DORĘCZENIE TO KPINA);
-system nie wysyła powiadomień SMS;
-aplikacja ENVELO nie wysyła powiadomień o statusie paczki na czas (ostatnie śledzenie paczki I jej status wysłało się 1h39min po zmianie statusu, czyli z opóźnieniem);
-Biuro Obsługi Klienta nie potrafi powiedzieć I udzielić informacji, który kurier ma paczkę czy czas w jakim przesyłka zostanie doręczona, jedyne ramy czasowe, które dostałam do 8:00 - 20:00; nie wiem dlaczego nie można sprawdzić w systemie, który kurier ma paczkę, ponieważ wczoraj dostałam numer do kuriera w celu ustalenia terminu dostawy, jednakże dzisiaj już nie.
-system nie wysyła powiadomień SMS;
-aplikacja ENVELO nie wysyła powiadomień o statusie paczki na czas (ostatnie śledzenie paczki I jej status wysłało się 1h39min po zmianie statusu, czyli z opóźnieniem);
-Biuro Obsługi Klienta nie potrafi powiedzieć I udzielić informacji, który kurier ma paczkę czy czas w jakim przesyłka zostanie doręczona, jedyne ramy czasowe, które dostałam do 8:00 - 20:00; nie wiem dlaczego nie można sprawdzić w systemie, który kurier ma paczkę, ponieważ wczoraj dostałam numer do kuriera w celu ustalenia terminu dostawy, jednakże dzisiaj już nie.