Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 285 opinii

2.22 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Oferta
    2.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roman / 2021-08-06 07:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta sieć to nieporozumienie. Zrezygnowałem po 1,5 miesiąca. Zasięgi - katastrofa. Internet - jak 12 lat temu. Na infolinii pan od spraw technicznych, poinformował mnie że to wina aktualizacji telefonu. jak się aktualizuje to wyrzuca ich ustawienia. Jakbym miał pierwszy w życiu telefon i pierwsze aktualizacje. Po złożeniu wypowiedzenia, dodzwonienie się na infolinię praktycznie niemożliwe. Od razu informują (chwilę się czeka, rozpoznają numer) że w sprawie numeru na który złożyłeś wypowiedzenie, oddzwonią w jak najszybszym terminie. DWIE DOBY CISZA !!!!! Szybkość podobna do szybkości ich internetu."BRAWO WY"!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Sany / 2019-11-26 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Skąd lm się urodził ten zadatek na internet. Mam wystarczające środki na kącie kończy się internet to z kąta znikają pieniądze co z tego że później oddadzą jak pakiet się nie odnowi.
    WadyWolny internet zadatek na internet to chyba tylko w Plusie takie numer
  • ~Titanick / 2022-12-29 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała.
    ZaletyTanio
    WadyZasięg plusa, obsługa Plusa
  • ~Wku*wiony / 2021-04-22 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Póki co blackouty zasięgu w centrum Gdańska, tylko połączenia alarmowe, net wolny, że stream z yt się tnie przy 720p, zaasięgsięk kiepściutki, lte, koło tego lte nie stało, a to pierwszy miesiąc z 24...
    ZaletyCena
    WadyZasięg
    Momentami kompletny brak zasięgu w centrum Gdańska
    Lte tylko z nazwy
  • ~zawiedziony / 2023-03-17 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta to dramat. Problem którego sam plus nie potrafi rozwiązać
  • ~Aaron / 2022-06-06 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta 25zl a rachunki zawsze wyższe. Zasięg do bani co chwilę się gubi, tylko w mieście jakoś hula. Przeniesienie numeru to był koszmar 3 dni im to zajęło , żałuję że przeniosłem do Nich numer. Inne zgody zatwierdzalem z konsultantem A inne mi wysłali w umowie tzn " w propozycji umowy " Ogólnie nie polecam . Do tego jeszcze platne biuro obsługi.
    Zaletyniestety nie ma
    Wadyjak w opinii
  • ~Big D / 2022-12-09 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
    Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza.
  • ~ewa / 2023-03-08 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament w pluszu na 2 numery.
    To co dzieje sie z wystawianiem przez nich faktur to jakas kpina.
    W miesięcznym cyklu dostaję 2-3 korektu do faktury i naliczania usług z których nie korzystałam.
    reklamacji, ani wyjaśnień człowiek nie użyczy.
    Faktura, re- faktura a potem faktura korygująca i wszystko na inne kwoty.
    Zdecydowanie nie polecam ze względów finansowych i jasności kwot na fakturze.
    Na infolinii oczywiście nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, skąd biorą się te błędy.
    NIGDY WIĘCEJ IE POPEŁNIĘ JUŻ BLĘDU Z PLUSEM
    UWAZAJCIE NA NICH

    Wadybałagan w systemie, brak jasności w wystawianiu faktur, naciaganie na usługi z których się nie korzystało
  • ~Jarek / 2022-07-22 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam praktycznie brak zasięgu poza miastami.
    WadyBrak zasięgu
  • ~Jerzy / 2019-07-31 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam tylko internet i jest strasznie nie stabilny, powolny ( szybciej to już chyba tylko ślimaki biegają )
    ZaletyBrak, bynajmniej ja takich nie widzę
    Wadynie stabilny, powolny jak na LTE
  • ~Kacper / 2023-02-24 21:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to tragedia nie polecam niby free 100 gb za free ,ale strasznie wolne
    ZaletyBrak
    WadyDarmowe 100 gb
  • ~Kęka / 2021-08-25 06:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg - masakra. Po przesiadce z konkurencji (na tą samą literę) załamałem się i po trzech miesiącach wróciłem do nich. W Plush (Plus) zasięgu potrafi nie być w wojewódzkim mieście! Porażka. Oferta w miarę spoko, ale zasięg pokonał wszystko.
    ZaletyOferta
    WadyZASIĘG
  • ~Konrad / 2020-05-29 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Plush ma bardzo mało internetu w swoich pakietach . Konkurencja OTVARTA za 28zl daje ponad 30Gb Plush w cenie 25zl daje tylko 10 a reszta za staż po 24msc
    Nie wspomnę o obsłudze klienta gdzie na czacie odpowiadają dopiero po miesiącu.
    ZaletyZasieg
    WadyObsługa,bardzo mało internetu,
  • ~Krystian / 2020-09-11 20:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem internet z tej firmy. Sprzedają numery, które były jeszcze nie dawno używane i dostawalem co chwile smsy od komornika adresowane do poprzedniego właściciela nuneru, więc uzywanie jako karty do internetu w telefonie odpada chyba że ktos lubi dostawać kilka sms dziennie adresowanych do kogoś innego, używałem jej w routerze mobilnym ale po kilku miesiącach karta przestala działać. Nie dość, że nie mogłem korzystać z internetu to jeszcze w salonie kazali mi zapłacić za wyrobienie nowej karty. Serio mam płacić za to że sprzedajecie trefne karty, ktore przestaja działać i jeszcze chcecie na tym zarabiać? Dobry żart, w ten o to sposób straciliście klienta na zawsze.
    ZaletyZadnych specjalnych zalet się nie dopatrzyłem.
    WadySprzedaja, karty na które przychodzi spam sms do poprzednich właścicieli nr i każą płacić za to że ich trefne karty przestają działać
  • ~Mała / 2020-04-02 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni próbuje się dodzwonić na infolinię, ale jakoś nie mogę. Czasem oddzwaniali do mnie panowie z "innej" infolinii Plusha, ale na zadawane przeze mnie pytanie nie potrafili odpowiedzieć. Odsyłali mnie do "obsługi klienta". Mogę zrozumieć że dane rzeczy nie są w ich obowiązkach, jednak skoro odsyłają na inną infolinię to niech ktoś ją odbiera.
  • ~mario / 2019-03-13 07:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Który to numer do niczego nie jest potrzebny. To bardzo nieuczciwe. Konsultantka zapewniała, że nie ma żadnej opłaty inaugurującej, a ten numer tymczasowy jest całkowicie za darmo. Parę razy o to pytałem, bo ten numer tymczasowy do niczego nie jest mi potrzebny. Gdyby uczciwie powiedzieli, że trzeba zapłacić za inicjację usługi, to bym zapłacił. A tak - czuję się oszukany i cieszę się, że umowę mam na czas nieokreślony. Zaraz się z oszustami rozstanę, bo takie zachowania źle rokują na przyszłość.
    Zaletyteoretycznie bardzo korzystna oferta
    Wadynajlepiej żeby klient płacił za to, z czego nie korzysta i co do niczego nie jest mu potrzebne.
  • ~Mariusz / 2023-02-01 19:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament miał kosztować 24.90 ciągle przychodziły faktury po 70-90 zł.
    Umowa bezterminowa po miesięcznym wypowiedzeniu kolejna faktura 30 zł za zerwanie umowy.
  • ~Nabity / 2022-05-02 08:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy operator z którym miałem do czynienia. Wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy aby później bezszczelnie twierdzić że to niemożliwe. Gdzie się udasz po informację tam otrzymasz inną wersję infolinia co innego a salon co innego a na końcu przy rachunku co innego oczywiście na moją niekorzyść. Po odejściu jeszcze mnie prześladują pseudo ofertami pomimo usunięcia moich danych z ich bazy.
    WadyObsługa klienta, koszty świadczonych usług
  • ~PLUSH ABO / 2020-04-23 16:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam w Plush telefon na abonament równy rok, umowę zwarłem przez net wybierając pakiet bezterminowy z 10GB Yotube i darmowym pakietem Social Free. Umowę podpisałem przez kuriera szczerze mówiąc nie czytając jej bo wiadomo jak to kurier, żeby tylko jak najszybciej, stoi nad głową i przewraca kartki byle szybko bo się spieszy. Przez ten rok byłem zalatany i nie kontrolowałem na co schodzi dokładnie transmisja danych aż do momentu kiedy od miesiąca jestem w domu z wiadomego powodu (znanej nam choroby) i zauważyłem, że korzystając z WhatsApp-a dane schodzą mi z głównego pakietu a nie powinny zużywać wcale danych. Dnia 4 kwietnia zgłosiłem problem na infolinii, konsultant długo sprawdzał i stwierdził,że faktycznie pakietu nie ma włączonego od początku umowy i zrobił zgłoszenie. Do dziś (23 kwietnia) zero odpowiedzi ze strony Plusha więc dzwonię do nich. Facet na infolinii mega arogancki, stwierdził,że zgłoszenie jest rozpatrzone negatywnie,bo podpisałem umowę na warunkach bez tego pakietu Socjal Free i słusznie dano odmowę bo nie ma pakietu na umowie jakby to była moja wina,że wybierając promocję u nich na stronie system nie zaczytał pakietu. Rozmowa była prowadzona tak,że czego ja oczekuję skoro w umowie nie ma pakietu więc nie mają prawa mi go włączać. Po dłuższym wykłócaniu się z nim stwierdził,że mogę złożyć reklamację ale to z wielką łaską, facet nie potrafił zrozumieć, że ja kupowałem abonament przez ich stronę i tam był tylko jeden wybór pakietu z Socjal Free więc nie było opcji,abym wybrał jakiś inny abonament bez tego pakietu. Z wielkim trudem udało mi się to zareklamować, ale znając Plusa nie wiem czy będzie reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Jeśli nie to znaczy, że oszukują klientów, natychmiast przejdę do innej sieci. Obsługa klienta na infolinii PONIŻEJ KRYTYKI.
    ZaletyDobry zasięg
    Wady-brak w abonamencie pakietów, które powinny być włączone zgodnie z tym co mają na stronie
    - tragiczna obsługa klienta na BOK, arogancja, roszczeniowy i apodyktyczny ton głosu, konsultant mówi tak jakby rozmawiał z jakimś swoim poddanym
  • ~Rafal M. / 2021-03-07 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem w sieci Play przez 13 lat i postanowiłem przenieść swój i żony numer do plusha i niestety jestem mega niezadowolony. Bardzo żałuję, że przeszedłem do plusa, miałem możliwość zrezygnować z tego dziadostwa ale nie zrobiłem tego i naprawdę bardzo,ale to bardzo żałuje.
    1.zasieg fatalny
    2.internet bardzo wolny
    3.dodatkoee opłaty z kosmosu
    4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
    5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zosrientowalem się
    ZaletyBrak!!!
    Wady1.zasieg fatalny
    2.internet bardzo wolny
    3.dodatkoee opłaty z kosmosu
    4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
    5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zorientowalem się
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185