Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 290 opinii

2.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.99
  • Oferta
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-04 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra cieszę się że kończy mu się umowa nigdy wiecej. Zasięg do bani nie wspomnę o internecie który kończy się po tygodniu a w Nowym okresie rozliczeniowym wcale go nie włączają.
    ZaletyNie ma żadnych.
    WadyWszystkie
  • ~Paulina / 2024-05-02 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    tragedia unikaj jak ognia!!!! zmienilismy abonament z Orange ponieważ skonczyl nam sie a plush dawał tańszy. okazało się, że Plush w ogóle nie ma zasięgu w naszym mieszkaniu, a Pan w obsłudze klienta zapewniał nas, że na pewno będzie działał fantastycznie. gubi też zasięg nawet w centrum miasta i trzeba resetować tel, żeby gdzieś zadzwonić Jak chcielismy zrezygnować z abonamentu po tygodniu jak nie moglismy odbierac ani dzwonić bo zasięg zerowy i pczywiscie internet też, tto plus/plus miał 30 dni na rozpatrzenie. Ich ''specjalista'' sprawdził oczywiscie zdalnie, że zasieg powinien działac bez zastrzezen i oddalił reklamacje. A na odstąpienie od umowy mmielismy 2 tyg i juz było za pozno. teraz musimy placic abonamenty [an 2 tel} przez kolejne 2 lata a zerwanie umowy kosztuje tyle samo co abonament przez 2 lata! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!
    ZaletyCENA ale co mi po cenie jak internet i sieć nie ma zasięgu??
    Wadywszytsko
  • ~Paweł / 2020-04-23 00:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Sa bezczelni i aroganccy.
    Po przeniesieniu numeru kaza sobie placic za caly miesiac za jakis tymczasowy numer.
    I cham sie na mnie drze na infolinii ze trzeba patrzec i czytac co sie podpisuje.
    Nie ma to jak w czasach wirusa usiasc z kurierem w samochodzie i przeczytac ze zrozumieniem 80 stron kwitow i regulaminow. W 5 minut.
    O moim przypadku pisza juz na forach od 2017roku. Takze to nie jest niedopatrzenie tylko ukryta oplata za aktywację.

    Widze ze plus nadal pielegnune dobre praktyki komunikacji z klientem, tak samo od 15 lat. Jakosc uslug jak poczta polska
    Nie polecam interesów z takimi walami. Nie wiadomo czego sie po nich spodziewac ile jeszcze kruczków maja w zanadrzu.
    Klient to dla nich smic do oskubania

    ZaletyTanio, chociaz nie. Umawialiśmy sie na 40zl za 2 numery za miesiac gadania. Skasowali mnie 54zl zanim wlozylem karte do telefonu.
    WadyDziady!
  • ~Roman / 2021-08-06 07:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta sieć to nieporozumienie. Zrezygnowałem po 1,5 miesiąca. Zasięgi - katastrofa. Internet - jak 12 lat temu. Na infolinii pan od spraw technicznych, poinformował mnie że to wina aktualizacji telefonu. jak się aktualizuje to wyrzuca ich ustawienia. Jakbym miał pierwszy w życiu telefon i pierwsze aktualizacje. Po złożeniu wypowiedzenia, dodzwonienie się na infolinię praktycznie niemożliwe. Od razu informują (chwilę się czeka, rozpoznają numer) że w sprawie numeru na który złożyłeś wypowiedzenie, oddzwonią w jak najszybszym terminie. DWIE DOBY CISZA !!!!! Szybkość podobna do szybkości ich internetu."BRAWO WY"!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Sany / 2019-11-26 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Skąd lm się urodził ten zadatek na internet. Mam wystarczające środki na kącie kończy się internet to z kąta znikają pieniądze co z tego że później oddadzą jak pakiet się nie odnowi.
    WadyWolny internet zadatek na internet to chyba tylko w Plusie takie numer
  • ~Titanick / 2022-12-29 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała.
    ZaletyTanio
    WadyZasięg plusa, obsługa Plusa
  • ~Wku*wiony / 2021-04-22 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Póki co blackouty zasięgu w centrum Gdańska, tylko połączenia alarmowe, net wolny, że stream z yt się tnie przy 720p, zaasięgsięk kiepściutki, lte, koło tego lte nie stało, a to pierwszy miesiąc z 24...
    ZaletyCena
    WadyZasięg
    Momentami kompletny brak zasięgu w centrum Gdańska
    Lte tylko z nazwy
  • ~zawiedziony / 2023-03-17 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta to dramat. Problem którego sam plus nie potrafi rozwiązać
  • ~Aaron / 2022-06-06 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta 25zl a rachunki zawsze wyższe. Zasięg do bani co chwilę się gubi, tylko w mieście jakoś hula. Przeniesienie numeru to był koszmar 3 dni im to zajęło , żałuję że przeniosłem do Nich numer. Inne zgody zatwierdzalem z konsultantem A inne mi wysłali w umowie tzn " w propozycji umowy " Ogólnie nie polecam . Do tego jeszcze platne biuro obsługi.
    Zaletyniestety nie ma
    Wadyjak w opinii
  • ~Big D / 2022-12-09 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
    Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza.
  • ~ewa / 2023-03-08 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament w pluszu na 2 numery.
    To co dzieje sie z wystawianiem przez nich faktur to jakas kpina.
    W miesięcznym cyklu dostaję 2-3 korektu do faktury i naliczania usług z których nie korzystałam.
    reklamacji, ani wyjaśnień człowiek nie użyczy.
    Faktura, re- faktura a potem faktura korygująca i wszystko na inne kwoty.
    Zdecydowanie nie polecam ze względów finansowych i jasności kwot na fakturze.
    Na infolinii oczywiście nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, skąd biorą się te błędy.
    NIGDY WIĘCEJ IE POPEŁNIĘ JUŻ BLĘDU Z PLUSEM
    UWAZAJCIE NA NICH

    Wadybałagan w systemie, brak jasności w wystawianiu faktur, naciaganie na usługi z których się nie korzystało
  • ~Jarek / 2022-07-22 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam praktycznie brak zasięgu poza miastami.
    WadyBrak zasięgu
  • ~Jerzy / 2019-07-31 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam tylko internet i jest strasznie nie stabilny, powolny ( szybciej to już chyba tylko ślimaki biegają )
    ZaletyBrak, bynajmniej ja takich nie widzę
    Wadynie stabilny, powolny jak na LTE
  • ~Kacper / 2023-02-24 21:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to tragedia nie polecam niby free 100 gb za free ,ale strasznie wolne
    ZaletyBrak
    WadyDarmowe 100 gb
  • ~Kęka / 2021-08-25 06:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg - masakra. Po przesiadce z konkurencji (na tą samą literę) załamałem się i po trzech miesiącach wróciłem do nich. W Plush (Plus) zasięgu potrafi nie być w wojewódzkim mieście! Porażka. Oferta w miarę spoko, ale zasięg pokonał wszystko.
    ZaletyOferta
    WadyZASIĘG
  • ~Konrad / 2020-05-29 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Plush ma bardzo mało internetu w swoich pakietach . Konkurencja OTVARTA za 28zl daje ponad 30Gb Plush w cenie 25zl daje tylko 10 a reszta za staż po 24msc
    Nie wspomnę o obsłudze klienta gdzie na czacie odpowiadają dopiero po miesiącu.
    ZaletyZasieg
    WadyObsługa,bardzo mało internetu,
  • ~Krystian / 2020-09-11 20:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem internet z tej firmy. Sprzedają numery, które były jeszcze nie dawno używane i dostawalem co chwile smsy od komornika adresowane do poprzedniego właściciela nuneru, więc uzywanie jako karty do internetu w telefonie odpada chyba że ktos lubi dostawać kilka sms dziennie adresowanych do kogoś innego, używałem jej w routerze mobilnym ale po kilku miesiącach karta przestala działać. Nie dość, że nie mogłem korzystać z internetu to jeszcze w salonie kazali mi zapłacić za wyrobienie nowej karty. Serio mam płacić za to że sprzedajecie trefne karty, ktore przestaja działać i jeszcze chcecie na tym zarabiać? Dobry żart, w ten o to sposób straciliście klienta na zawsze.
    ZaletyZadnych specjalnych zalet się nie dopatrzyłem.
    WadySprzedaja, karty na które przychodzi spam sms do poprzednich właścicieli nr i każą płacić za to że ich trefne karty przestają działać
  • ~Mała / 2020-04-02 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni próbuje się dodzwonić na infolinię, ale jakoś nie mogę. Czasem oddzwaniali do mnie panowie z "innej" infolinii Plusha, ale na zadawane przeze mnie pytanie nie potrafili odpowiedzieć. Odsyłali mnie do "obsługi klienta". Mogę zrozumieć że dane rzeczy nie są w ich obowiązkach, jednak skoro odsyłają na inną infolinię to niech ktoś ją odbiera.
  • ~mario / 2019-03-13 07:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Który to numer do niczego nie jest potrzebny. To bardzo nieuczciwe. Konsultantka zapewniała, że nie ma żadnej opłaty inaugurującej, a ten numer tymczasowy jest całkowicie za darmo. Parę razy o to pytałem, bo ten numer tymczasowy do niczego nie jest mi potrzebny. Gdyby uczciwie powiedzieli, że trzeba zapłacić za inicjację usługi, to bym zapłacił. A tak - czuję się oszukany i cieszę się, że umowę mam na czas nieokreślony. Zaraz się z oszustami rozstanę, bo takie zachowania źle rokują na przyszłość.
    Zaletyteoretycznie bardzo korzystna oferta
    Wadynajlepiej żeby klient płacił za to, z czego nie korzysta i co do niczego nie jest mu potrzebne.
  • ~Mariusz / 2023-02-01 19:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament miał kosztować 24.90 ciągle przychodziły faktury po 70-90 zł.
    Umowa bezterminowa po miesięcznym wypowiedzeniu kolejna faktura 30 zł za zerwanie umowy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1289
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1046
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186