strona 8 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~marco / 2023-08-16 15:54
.... oszuści, czy złodzieje, od niedzieli do środy znikło z konta 10,04 zł., konsultant p. Wójcicka po weryfikacji potwierdziła, co prawda pobranie z konta w/w kwoty, co potwierdziło jednocześnie słuszność roszczeń abonenta, ta rozmowa z bok, kosztoeała nieco ponad 3 zł., bo konto wyczyścili do zera, może sami są zerami .... zlikwidować takie sieci i połamać im kości krzyżowe i trzony kręgowe, jak oni ze mną zrobili .... -
-
~Marta / 2018-07-12 15:49
Oszukują, obiecywali, że jak się doładuje za 20 zł to nie ciągu 72h na koncie pojawi się bodajże 30 zł dodatkowo. Nie pojawiło się. Oprócz tego mam ofertę na kartę i wykupuje pakiet za 25 zł na miesiąc ,ale pomimo zaplaty ,pakiet nie działa bo na koncie muszą być pieniądze. Nie rozumiem czegoś takiego i wprowadzania klienta w błąd . -
~Michal / 2019-12-19 20:34
Sprobujcie dodzwonic sie do konsultanta w Plusie. Po latach w Play to byl dla mnie szok. Podczas 3dniowego pobytu w Berlinie nie udalo mi sie skutecznie skontaktowac z BOK i wlaczyc roamingu (sic!) Odbieraja tylko w opcji nowy klient ale wtedy przelaczaja tam gdzie i tak nikt nie odbiera! Innych mozliwosci jak przez odobisty kontakt z BOK, w przeciwienstwie do nawet malych, wirtualnych sieci, plus/plush nie przewiduje! ZaletyNiezly zasiegWadyObsluga klienta ponizej wszelkich standardow. A wlsciwie jej brak ! -
~Milena / 2018-10-20 10:28
Zdecydowanie odradzam. Nie sajcie sie nabrac. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Przeniesienie numeru niewiadomo kiedy nastapi. -
~Niezadowolony klient / 2022-02-04 20:20
Masakra cieszę się że kończy mu się umowa nigdy wiecej. Zasięg do bani nie wspomnę o internecie który kończy się po tygodniu a w Nowym okresie rozliczeniowym wcale go nie włączają. ZaletyNie ma żadnych.WadyWszystkie -
~Paulina / 2024-05-02 21:50
tragedia unikaj jak ognia!!!! zmienilismy abonament z Orange ponieważ skonczyl nam sie a plush dawał tańszy. okazało się, że Plush w ogóle nie ma zasięgu w naszym mieszkaniu, a Pan w obsłudze klienta zapewniał nas, że na pewno będzie działał fantastycznie. gubi też zasięg nawet w centrum miasta i trzeba resetować tel, żeby gdzieś zadzwonić Jak chcielismy zrezygnować z abonamentu po tygodniu jak nie moglismy odbierac ani dzwonić bo zasięg zerowy i pczywiscie internet też, tto plus/plus miał 30 dni na rozpatrzenie. Ich ''specjalista'' sprawdził oczywiscie zdalnie, że zasieg powinien działac bez zastrzezen i oddalił reklamacje. A na odstąpienie od umowy mmielismy 2 tyg i juz było za pozno. teraz musimy placic abonamenty [an 2 tel} przez kolejne 2 lata a zerwanie umowy kosztuje tyle samo co abonament przez 2 lata! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!! ZaletyCENA ale co mi po cenie jak internet i sieć nie ma zasięgu??Wadywszytsko -
~Paweł / 2020-04-23 00:57
Sa bezczelni i aroganccy.
Po przeniesieniu numeru kaza sobie placic za caly miesiac za jakis tymczasowy numer.
I cham sie na mnie drze na infolinii ze trzeba patrzec i czytac co sie podpisuje.
Nie ma to jak w czasach wirusa usiasc z kurierem w samochodzie i przeczytac ze zrozumieniem 80 stron kwitow i regulaminow. W 5 minut.
O moim przypadku pisza juz na forach od 2017roku. Takze to nie jest niedopatrzenie tylko ukryta oplata za aktywację.
Widze ze plus nadal pielegnune dobre praktyki komunikacji z klientem, tak samo od 15 lat. Jakosc uslug jak poczta polska
Nie polecam interesów z takimi walami. Nie wiadomo czego sie po nich spodziewac ile jeszcze kruczków maja w zanadrzu.
Klient to dla nich smic do oskubania
ZaletyTanio, chociaz nie. Umawialiśmy sie na 40zl za 2 numery za miesiac gadania. Skasowali mnie 54zl zanim wlozylem karte do telefonu.WadyDziady! -
~Roman / 2021-08-06 07:51
Ta sieć to nieporozumienie. Zrezygnowałem po 1,5 miesiąca. Zasięgi - katastrofa. Internet - jak 12 lat temu. Na infolinii pan od spraw technicznych, poinformował mnie że to wina aktualizacji telefonu. jak się aktualizuje to wyrzuca ich ustawienia. Jakbym miał pierwszy w życiu telefon i pierwsze aktualizacje. Po złożeniu wypowiedzenia, dodzwonienie się na infolinię praktycznie niemożliwe. Od razu informują (chwilę się czeka, rozpoznają numer) że w sprawie numeru na który złożyłeś wypowiedzenie, oddzwonią w jak najszybszym terminie. DWIE DOBY CISZA !!!!! Szybkość podobna do szybkości ich internetu."BRAWO WY"!!!! ZaletyBRAKWadyMNÓSTWO -
-
~Sany / 2019-11-26 13:55
Skąd lm się urodził ten zadatek na internet. Mam wystarczające środki na kącie kończy się internet to z kąta znikają pieniądze co z tego że później oddadzą jak pakiet się nie odnowi. WadyWolny internet zadatek na internet to chyba tylko w Plusie takie numer -
~Titanick / 2022-12-29 14:25
Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała. ZaletyTanioWadyZasięg plusa, obsługa Plusa -
~Wku*wiony / 2021-04-22 21:50
Póki co blackouty zasięgu w centrum Gdańska, tylko połączenia alarmowe, net wolny, że stream z yt się tnie przy 720p, zaasięgsięk kiepściutki, lte, koło tego lte nie stało, a to pierwszy miesiąc z 24... ZaletyCenaWadyZasięg
Momentami kompletny brak zasięgu w centrum Gdańska
Lte tylko z nazwy -
~zawiedziony / 2023-03-17 20:17
obsługa klienta to dramat. Problem którego sam plus nie potrafi rozwiązać -
~Aaron / 2022-06-06 21:07
Oferta 25zl a rachunki zawsze wyższe. Zasięg do bani co chwilę się gubi, tylko w mieście jakoś hula. Przeniesienie numeru to był koszmar 3 dni im to zajęło , żałuję że przeniosłem do Nich numer. Inne zgody zatwierdzalem z konsultantem A inne mi wysłali w umowie tzn " w propozycji umowy " Ogólnie nie polecam . Do tego jeszcze platne biuro obsługi. Zaletyniestety nie maWadyjak w opinii -
~Big D / 2022-12-09 08:04
Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza. -
~ewa / 2023-03-08 23:10
Mam abonament w pluszu na 2 numery.
To co dzieje sie z wystawianiem przez nich faktur to jakas kpina.
W miesięcznym cyklu dostaję 2-3 korektu do faktury i naliczania usług z których nie korzystałam.
reklamacji, ani wyjaśnień człowiek nie użyczy.
Faktura, re- faktura a potem faktura korygująca i wszystko na inne kwoty.
Zdecydowanie nie polecam ze względów finansowych i jasności kwot na fakturze.
Na infolinii oczywiście nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, skąd biorą się te błędy.
NIGDY WIĘCEJ IE POPEŁNIĘ JUŻ BLĘDU Z PLUSEM
UWAZAJCIE NA NICH
Wadybałagan w systemie, brak jasności w wystawianiu faktur, naciaganie na usługi z których się nie korzystało -
~Jarek / 2022-07-22 17:54
Nie polecam praktycznie brak zasięgu poza miastami. WadyBrak zasięgu -
-
~Jerzy / 2019-07-31 20:36
Ja mam tylko internet i jest strasznie nie stabilny, powolny ( szybciej to już chyba tylko ślimaki biegają ) ZaletyBrak, bynajmniej ja takich nie widzęWadynie stabilny, powolny jak na LTE -
~Kacper / 2023-02-24 21:03
Internet to tragedia nie polecam niby free 100 gb za free ,ale strasznie wolne ZaletyBrakWadyDarmowe 100 gb -
~Karol / 2025-05-20 07:10
Nie polecam, podpisałem umowę na dwa lata i to była mordęga. Słaby zasięg jak większość Mobile Virtual Network Operator czyli operatorów dzierżawiących łącze. Internet 5G ma niewiele wspólnego i LTE potrafiło być szybsze. Często miałem problem z internetem w centrum Warszawy. Nawet na ulicy Hożej czyli przy pałacu kultury potrafił się świecić internet H+. Wiczenie jedna kreska. Lepiej dopłacić i mieć poważniejszego operatora komórkowego. ZaletyTaniośćWadySłaby zasięg, słaby internet nawet w centrum Warszawy. -
~Kęka / 2021-08-25 06:38
Zasięg - masakra. Po przesiadce z konkurencji (na tą samą literę) załamałem się i po trzech miesiącach wróciłem do nich. W Plush (Plus) zasięgu potrafi nie być w wojewódzkim mieście! Porażka. Oferta w miarę spoko, ale zasięg pokonał wszystko. ZaletyOfertaWadyZASIĘG
strona 8 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »