Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Oferta
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mery / 2022-05-24 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Na razie jestem na etapie przeniesienia numeru i to jest jedna wielka kpina. W połowie kwietnia podpisana umowa, informacja że załatwią zamiast mnie zerwanie umowy z obecnym operatorem. Okazało się że gówno zrobili. Od razu naliczyli fakturę z góry, numeru nie przenieśli - mam nowy. Umowa z operatorem nie zerwana, wniosek nie przeszedł - błąd w nazwisku. Wszystko sama muszę załatwiać. Zostałam z dwoma numerami i dwoma rachunkami, ponieważ muszę przez ten nieudolny bok czekać miesiąc, aż wniosek o zerwanie umowy przejdzie. Przekonała mnie cena, ale Jezu co za dramat i żenada załatwiania. Nie wiem jak długo u nich zostanę.
    WadyBOK
  • ~Michal / 2022-04-05 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba przeniesienia numerów do Plus zakończyła się reklamacją i końcem współpracy zanim się jeszcze ona zaczęła. Pan zapewniał że tymczasowe numery są bezpłatne (ale obowiązkowe), później inny konsultant twierdzi że nie są obowiązkowe. Faktury wystawiają od razu po zaakceptowaniu umowy, po 40PLN opłaty aktywacyjnej za każdy numer. Dodatkowo od razu zaczęli naliczać sobie abonament i to jeszcze przed przeniesieniem numeru. Bardzo nieuczciwe podejście. Skończyło się odstąpieniem od umowy zawartej na odległość i reklamacją - niesłuszne naliczone opłaty za abonament zostały odliczone. Ale niesmak, duży niesmak pozostał. Niby poważna firma, ale jednak poważne złodziejstwo. Za tak wysokie ceny abonamentów mogli by przynajmniej uczciwie podejść do klienta.
    WadyWysoka cena. Cena nie przekłada się na jakość obsługi.
  • ~MK / 2020-10-24 14:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pomyłka konsultanta przenoszącego moje trzy numery z innej sieci. Źle spisał jedną cyfrę, co opóźniło przeniesienie jednego numeru i naraziło mnie na koszty u poprzedniego operatora. Słowa przepraszam nie usłyszałam.
    Zaznaczyłam, że zacznę korzystać z usług Plusha z dniem zakończenia świadczenia usług starego operatora. Plush zrobił po swojemu, czyli przysłał numery tymczasowe i od razu uruchomił usługę, z której nie korzystałam (logiczne - miałam swój stary numer), a darmowe 3 miesiące już rozpoczęły swój bieg.
    KAŻDY miesiąc MUSIAŁAM pisać do Plusha, ponieważ w czasie "darmowych" miesięcy uparcie wystawiali faktury do zapłacenia!!
    Mam u nich 3 numery. Na każdy przychodzi osobna faktura! Mało tego - każdą fakturę muszę opłacać na inny rachunek!!! Poprzedni operator potrafił wszystko zbić na jednej fakturze...
    Mąż przebywając na wsi traci zasięg internetu. Plush twierdzi, że Internet w telefonie nie jest główną usługą, jaką świadczą, więc jest ok?

    ZaletyCena i tylko to
    WadyObsługa klienta
    Trzy faktury
    Trzy inne rachunki do wpłaty
    Kiepski internet na wsi
    Plush nie potrafi przyznać się do winy, a tym bardziej przeprosić
  • ~Nick123 / 2020-12-14 17:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Skusilem sie na ta siec ze wzgledu na cene.w tym wypadku cena rowna sie jakosc brak zasiegu daje o sobie znac na kazdym kroku nie polecam wolal bym wrocic do poprzedniej ale wplatalem sie na 2 lata.. trzeba przecierpiec i uciekac .NIE polecam.
    ZaletyCena
    WadyNotoryczny brak zasiegu.chamska obsluga klienta
  • ~Niko / 2022-06-02 22:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jest fajna , a zasięgu brak, w mieście dziala internet jakos ,ale wystarczy znaleźć sie poza miastami i juz brak internetu i zasiegu w telefonie, plush na karte tel huwa nova , co chwilę mi ten net zamula nawet w mieście w mieszkaniu.
  • ~Olek / 2025-03-15 17:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozmowy ,SMS bez zarzutu..internet na LTE+ max 4mb/s ????
    Natomiast duży zgrzyt na ifolinii działają Ukraińcy,bardzo frechowni i kontrujący rozmowę .
    Moja ostatnio rozmowę odebrał Ukrainiec ktory nie dał mi dojść do słowa, i na każde pytanie miał swoją wizję.
    ZaletyMało
    WadyMnóstwo
  • ~Rafał / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Przenosiłem numer z orange do plusch, tak mi załatwili to przeniesienie że płacę fakturę w plusch i orange. Dzwoniąc do operatora dowiedziałem się że muszę sam zrezygnować z orange, ot takie załatwianie sprawy. A i wogóle to moja wina nie raczyli poinformować że operator orange nie zgodził się na zamknięcie umowy(umowa na czas nieokreślony). Miałem zmienić operatora na kilku numerach, ale widzę że obsługa klienta w plusch to dno dna i szybko mnie wyleczyli z ich sieci.
  • ~Reczo / 2022-09-22 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem rozczarowany z dwu i pół-letniego pobytu w Plushu.

    Nie używam telefonu zbyt intensywnie to też wybrałem abonament za 25 zł z usługą przeniesienia numeru. Już na starcie zaczęło się podejrzane działanie PLusha, choć tak naprawdę Polkomtela - widniejącego na fakturach. Otóż naliczono mi opłatę za okres numeru tymczasowego, którego wcale niechciałem, gdyż do końca okresu rozliczeniowego działał mój aktualny numer. Polkomtel na siłe jednak wprowadził numer tymczasowy, którego nawet nie aktywowałem. Reklamacja oczywiście odrzucona.

    Przez dwa lata byłem zasypywany po po 2-3 e-mailami i 2-3 smsami o płatności za fakturę(wystawiana 17stego, płatność 1wszego kolejnego miesiąca). Było to niezmiernie irytujące. Nigdy nie zalegałem z żadną płatnością, a byłem traktowany jak jakiś złodziej, który na pewno nie zapłaci.

    Niedawno stwierdziłem, że mam dość tej żenującej sieci, której zasięg coraz częściej rozczarowywał. Przeniosłem numer do innej sieci. Ostatnimi dniami dostałem dosyć kuriozalną fakturę od Polkomtela o "opłacie odszkodowawczej", chyba za to że zmieniłem operatora. Nie widnieje ona nigdzie w umowie.

    Podsumowując, całokoształt Polkomtela to firma typowego polskiego cebulaka, który chcecie wydoić ile się da, dając możliwie najmniej jak się da. To kosmos w XXI wieku, żeby ktoś tak funkcjonował. Plus, Plush czy Polsat i wszystkie ich usługi będę omijać po tym przykrym doświadczeniu szerokim łukiem
    Zaletycena(wcale nie najniższa na rynku)
    Wadynatręctwo, obsługa klienta, jakość usług - czyli wszystko
  • ~Robson / 2023-06-25 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Połączenia ok. Jakość internetu lte od czasu wprowadzenia 5G tragiczna. Czy to przypadek?
    ZaletyPołączenia
    WadyInternet lte
  • ~Sowa / 2025-08-05 06:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniosłem 2 numery do plusha. Miało być po 20zł. Rachunki po 40 jednak. Reklamacja i dopiero łaskawie zmniejszyli. Wygląda to na celowe działanie. Trochę ludzi przecież zaplaci. 3 numer później i zamiast 25 znów x2 faktura. Znowu Reklamacja uznana. To jawne naciąganie. I oczywisciecwszedzie nie wlaczylo sie 3 miesiace gratis. Reklamacja. Obecnie szukam dobrej oferty i uciekam od oszustwa.
  • ~toja / 2023-06-05 15:10
    Ocena: 2.33 / 5
    nie dobra obsluga. nie polecam. rodzina mówi ze juz nigdy wiecej takich rzeczy
  • ~ Irek / 2019-07-23 22:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Większość opinii negatywnych... i co, nie można nic z tym zrobić??? Będą tak dalej doić klientów? A najciekawsze jest to, że nigdzie w umowie nie jest napisane, że nr tymczasowy jest płatny i że w momencie przenoszenia numeru do plush abonament 3 m-ce gratis nie obowiązuje! I niestety trzeba płakać i płacić
    ZaletyŻadnych zalet
    Wady Tak nie można,trzeba to ukrócić
  • ~adr / 2022-03-03 19:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna sieć i ich jeszcze bardziej żałosna aplikacja
  • ~Adrian / 2022-09-29 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada. Jak ktoś kiedyś tu wspomniał po 15 dniach potrafią wyłączyć pakiet.
    WadyKroją klientów ile się da0
  • ~Dan / 2021-02-15 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Najpierw kupiłem starter przez neta z przesyłką do domu. Po 4 dniach nadal był nie wysłany. Anulowałem zamówienie i zakupiłem starter na poczcie. W pakiecie wielkimi literami za 25 zł neta 10 GB i rozmowy, sms-y nielimitowane na miesiąc. W praktyce starter 5 zł + doładowanie za 25 żeby cokolwiek udało się włączyć (tak w kółko informacja za mało środków). Po 4 dniach korzystania głównie z rozmów telefonicznych, przychodzi informacja, że pakiet się skończył. Internetu 0 GB i jeszcze kwota minus (-) 34 zł wyskoczyła. Internetu mobilnego zużyłem może kilka bajtów, a tu taki Zonk. No to sprawdzam gdzie reklamować. Nr jest ale płaty ponad 2 zł za minutę. No tego się nie spodziewałem. Przechodzę do konkurencji
  • ~domin76 / 2020-03-13 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    olewają klienta w szczególności biura obsługi zamówiona oferta nie została do końca zrealizowana
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie
  • ~Ela / 2025-08-18 19:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Plush to nabijanie ludzi w butelkę. Każdego miesiąca w perfidny sposób mnie oszukują. Abonament miał być 25 zł a jest prawie 120zl. Reklamacje nie przynoszą skutku. Wypisuje się od nich i nigdy więcej. Omijać ich szerokim łukiem. Ludzie nie pozwalajcie się tak oszukiwać. Naprawdę nie ma na nich sposobu aby przestali oszukiwać ludzi???
    ZaletyBrak
    WadyZawyżanie rachunków w perfidny sposob
  • ~Ewa / 2021-09-30 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Promocja ważność konta przez rok uruchomiona w sierpniu a miesiąc później sms, który brzmi: promocja rok ważności konta w plushu została wyłączona lub upłynął jej termin ważności. Porażka. Korzystam m-c z numeru a tu takie coś. Czyli tę promocje trzeba co miesiąc aktywować, śmiech :)
  • ~fotyk / 2020-11-10 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta zawiera kruczki! Bezpłatne 3 miesiące dla osób przenoszących numer jest fikcją. Dotyczy numeru tymczasowego, który jest wciskany klientowi w momencie podpisania umowy. Nawet gdy nr nie został aktywowany, faktury są dostarczane - na 0 zł. Jeśli umowa zostaje podpisana wcześniej, przed przeniesieniem numeru, to "darmowy okres" zostaje skonsumowany przez nieużywany, zastępczy nr. Jeżeli ktoś, tak jak ja, przenosi do nich nr, to te 3 m-ce "są po to żeby klient nie płacił w dwóch sieciach" jak mnie poinformowano. Złapali mnie na 2 lata i ani dnia dłużej. Tu nie chodzi o te marne kilka złotych, tylko o wprowadzanie w błąd. Termin przeniesienia numeru i termin podpisania umowy to kwestie, które są przemilczane i napisane drobnym druczkiem. To postępowanie drobnych cwaniaczków!
  • ~Greg / 2021-08-06 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia i nieporozumienie z siecią Plush !!!
    Nie dajcie się nabrać na ofertę ,bo dużo GB dają, tylko po co skoro nie można z tego skorzystać. Wystarczy to sprawdzić i spróbować odtworzyć film w jakości 1080p na YouTube tragedia zacina co chwilę. Próba odtworzenia w 4K albo 2K jest nie możliwa. Większość ma już b.dobre telefony i co z tego jak w takiej sieci nie można z nich korzystać w pełnej jakości.Nawet z jakością 720p zacina.
    Zanim uwiazecie się warto to sprawdzić.
    Ja musiałem kupić dodatkową kartę SIM z innej sieci żeby normalnie obejrzeć relację z tv. na smartfonie. Nie polecam

    ZaletyOferta
    WadyZasięg,internet, szybkość internetu,obsługa itp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4063
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2688
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1199
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4595
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2059
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187