Jakość internetu jest fatalna. Kraśnik i okolice reklamują 5G a LTE nie działa. Zasięg w plusie to kpina
ZaletyBrak
WadyZasięg internetu prawie zerowy brak zainteresowania zgłoszonych usterek
~Janina / 2021-10-04 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny operator. Mam zepsuty telefon, na gwarancji. Kosztował~2000 zł. Zakupu dokonałam przez internet, na raty. Od ponad miesiąca ciągle dzwonię na infolinię aby wymieniono mi go na działający, w podobnej cenie. Wykonałam kilkadziesiąt połączeń i bezskutecznych prób połączeń do Biura Obsługi Klienta. Za każdym razem rozmawiam z inną osobą. Każdemu tłumaczę od początku, o co chodzi. Konsultanci nie mają zielonego pojęcia, co należy zrobic z moją sprawą, coś wpisują do komputera, obiecują że przyjedzie kurier, inni mówią, że zadzwoni do mnie ktoś z Działu Logistyki,
niektórzy odsyłają mnie do sklepu internetowego, a nawet stacjonarnego, skąd zresztą, zaraz na początku zostałam odesłania z niczym, bo nie u nich dokonałam zakupu. I dalej jest cisza, nikt nie dzwoni, zepsuty telefon leży przygotowany wraz z dokumentami do zabrania przez kuriera, którego nie ma, regularnie płacę za niego raty i nie wiem, czy kiedykolwiek sprawa zostanie załatwiona. To są kpiny z klienta. Gdy tylko kiedykolwiek wyplączę się z tej sprawy, zmienię operatora.
ZaletyBrak
WadySame wady.
~Lucek_tłuczek / 2021-10-04 21:14
Ocena: 1.33 / 5
Zapłaciłem za internet w telefonie 10 na wszystkie aplikacje a plus mnie oscamował i po 4 godzinach nie miałem internetu :) nie polecam tego ścierba mają tylko fajną reklamę a usługi już nie są takie dobre
ZaletyNie ma!!!!!
WadyScam!!
~Sama prawda / 2021-10-03 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam przedłużyć umowę dalej w tle. Pani przez infolinie napierała na ofertę z 5g ja nie. W rezultacie nie doszło do podpisania umowy, zostanie przeniesiony numer do innej sieci.
ZaletySzukaj wiatru w polu
WadyWszystko
~Aleksandra / 2021-10-03 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług firmy plus, do roku od podpisania umowy wszystko w miarę działało, teraz obok routera nie ładują się strony. Dzwoniąc na infolinię by zgłosić problem zostaliśmy potraktowani w sposób chamski i bezczelny, jeżeli ktoś nie nadaje się do pracy z ludźmi i nie potrafi rozwiązywać problemu na spokojnie to niech się zwolni a nie naskakuje na klientów. Nie pozdrawiam pani z którą miałam ,,przyjemność" rozmawiać w niedzielę, praca na infolinii polega na pomocy w rozwiązaniu problemu i wysłuchaniu co klient który płaci za daną usługę ma do powiedzenia a nie naskakiwaniu na niego, dawno nie spotkałam się z taką bezczelnością dzwoniąc na infolinię.
ZaletyBrak
~1234 / 2021-10-01 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Napisze szybko i na temat internet jest do wyjebania, przerywa muli sie i tylko dodaje nerwów nie polecam.
Zaletyczasami jest dobry
WadyCzęsto przerywa(internet do wyjebania)
~GJ / 2021-10-01 21:23
Ocena: 1.00 / 5
W wyniku rozmowy z konsultantem tej firmy zdecydowałem się na przetestowanie mobilnego dostępu do Internetu. Umowa została przesłana zdalnie, zaakceptowana i na drugi dzień przyjechał kurier ze sprzętem i kartą SIM do niego.
Niestety pracownicy "zapomnieli" poinformować, iż cała ta przesyłka będzie bezużyteczna przez jeszcze co najmniej 3 do 7 dni (różne informacje od różnych konsultantów). Otóż przed upływem tego terminu karta SIM nie będzie aktywowana, wiec o jakimkolwiek testowaniu usługi można zapomnieć.
Na pytanie, dlaczego ta informacja - według mnie dość ważna dla potencjalnego klienta - nie jest podawana otrzymuję odpowiedź, że w standardach rozmowy pracownikow tej firmy z klientami nie ma obowiązku informowania o tym klienta.
W sumie jest to logiczne, bo w przypadku otrzymania takiej informacji, klient prawdopodobnie dwa razy by się zastanowił, czy w ogóle warto umowę podpisywać.
Generalnie zachowanie pracowników infolinii i ich "chowanie się" za procedurami przypomina scenę z filmów Barei: "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi...".
WadyPomijanie informacji ważnych dla klienta i mogących mieć wpływ na zawarcie umowy.
~Wojciech / 2021-10-01 15:44
Ocena: 1.67 / 5
Przestrzegam przed LTE bez limitu. To jedno wielkie oszustwo. Jest limit zakamuflowany w umowie. Po jego przekroczeniu transfer spada poniżej 1 Mb/s, czyli internet jest, ale zupełnie bezużyteczny. Reklamacje, to jak z wodą się bić.
Operator jest niewydolny. Nie jest w stanie zapewnić klientom należytej jakości usług. Sieć działa do kitu i stąd te nieporozumienia. Ciągle podsyłają nowości, ale już im kompletnie nie ufam. Podpisanie umowy z nimi było moim błędem i przy najbliższe okazji zmieniam operatora na uczciwego.
BOK przez telefon przypomina podróż w labiryncie. Rozmowa z konsultantem niemożliwa. Czat z konsultantem to także wielka niemożliwość. Obsługa klienta "woła o pomstę do nieba".
ZaletyMożliwość uczenia się na własnych błędach.
WadyJak w opinii
~Aska / 2021-10-01 06:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Złodziejstwo, ładują konto za ponadto 30 zł pieniądze jakimś cudem znikają, babsztyl z infolinii arogancka!!!
Czas najwyższy zmienić operatora i każdemu polecam zmianę!!!
Pakiet w dalszym ciągu nie aktywny, pieniądze pobrali!!!
ZaletyNiem ma zalet
WadyZłodzieje
~Ja30 / 2021-09-30 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Plus kiedyś to była dobra sieć a teraz jest... w centrum Zamościa brak zasięgu a internet nie działa
ZaletyJuż teraz brak
WadyPlus kiedyś to była dobra sieć a teraz jest... w centrum Zamościa brak zasięgu a internet nie działa
~kkk / 2021-09-29 12:11
Ocena: 2.33 / 5
niesyt częste awarie, ale ponoć regulamin to dopuszcza, można rozważać innych operatorów
~Elżbieta / 2021-09-29 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny operator! Brak zasięgu i bardzo częste awarie.
~Małgorzata W. / 2021-09-28 20:41
Ocena: 4.67 / 5
Pragnę podziękować Panu Markowi z Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze za fachową i sprawną pomoc. To co panience w Galerii Nowy Rynek się nie udało i starała się mnie jak najszybciej pozbyć udostępniając pomoc z infolinią i zajęciem się chłopakiem (rozumiem ,że nie byłam w tej pani typie) to w innej placówce załatwiłam w ciągu dosłownie 10 minut wszystko. Jeszcze raz polecam pana Marka z Galerii Sudeckiej
~Paula / 2021-09-28 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, doładowałam konto i nadal nie mogę dzwonić, mimo kontaktowania się z infolinią. Dzwoniąc zapewniają że sprawa wyjaśni się w ciągu najbliższych dni ale niestety sprawa trwa już dwa tygodnie i nie ma pozytywnych rezultatów. Brak szacunku dla klientów i niewywiązywanie się z umów.
~Kamila / 2021-09-28 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, każdy problem z siecią kończył się na tym że po rozmowie z infolinia nadal jest bez zmian...internetu słaby albo nie ma w cale ! Śmiech na sali normalnie...a żeby się do mnie dodzwonić to nie ma szans.nawet zasięgu brak...czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najszybciej z tej sieci. I odradzam każdemu..
ZaletyBrak
WadyBrak internetu brak zasięgu
~Uczciwy Polak / 2021-09-27 21:44
Ocena: 2.00 / 5
Strasznie pogorszyła się jakość usług. Internet działa gorzej niż wcześniej. Zasięg słaby. Ogólnie coraz gorszą jakość
ZaletyChyba nie ma
WadySłaby zasięg,internet muli
~Emilia / 2021-09-27 10:09
Ocena: 2.33 / 5
Drogi Plusie,jestem z Wami od lat ale ze względu na swój wiek i male obeznanie się z nowoczesnością dotychczas korzystałam z pomocy konsultantów z infolinii.To byli zawsze sympatyczni i pomocni ludzie.Dzisiaj natomiast miałam nieszczęście natknąć się na aroganckiego,nie mającego czasu człowieka.Kazał mi przechodzić do meritum nie dając mi szans na zrozumienie tego o co mnie pyta.Taki konsultant,który w teorii ma być życzliwy i pomocny to totalna porażka.Nie wiem teraz czy w razie potrzeby informacji mam (nie patrząc na swoje lata i covid)stać w kolejce do punktu w mieście czy po prostu zmienić operatora .Czy faktycznie mają państwo zbyt wielu klientów i części z nich chcecie się pozbyć?
Zaletyw tej chwili nie widzę żadnych
Wadyodpychająca obsługa na infolinii
~Bird / 2021-09-26 10:13
Ocena: 1.33 / 5
Internet jak mam pakiet dziala jak by nie mogło, lepiej chodzi mam obniżony pakiet. Nie polecam tego operatora...
ZaletyZero
WadySzybko, nagle utrata pakietu.
~Henryk / 2021-09-25 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy pamiętam ,a miałem plusa przed Play około 4 lat ,spoko super ,wysłano mi przedłużenie że dostanę smartfona nowego jakiegoś LG ,idę do salonu , godzinę zajęło im to że jak coś muszę dopłacić około 200 zł .Więc w końcu poszedłem do Play i dostałem lepszy za mniejszy abonament z dostępem do wszystkich sieci. Jestem tam chyba już 10 lat i nie zmienił bym operatora .. Więc nie dziwię się że nadal są takie opinie ,a wręcz w sumie się dziwię że żadnych wniosków się nie wynikało.
ZaletyMiło się od nich odchodzi ,z ulgæ
WadyŻe istnieją
~Nigdy!Wiecej!Plusa / 2021-09-25 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia !!!! Zatrudniają ludzi, którzy nie nadają się nawet do sprzedawania buraków !!! Pan na infolinii był bardzo arogancki, nie dawał dojść do słowa, wchodził w zdanie! Wszystko widział lepiej! Zwyczajnie zniechęcił mnie do dalszej współpracy, a chciałam jedynie przestać na pewien okres korzystać z 2, z czterech usług które posiadałam, ponieważ przy przeprowadzce chwilo nie były mi potrzebne ! A teraz, dzięki takiej obsłudze na pewno zmienię zupełnie operatora, po zakończeniu wszystkich umów !!! Drogi plusie ! W sumie,
W naszej rodzinie korzystamy z 7 usług !ale poprzez takie działanie przejdziemy do konkurencji ze wszystkimi usługami !
ZaletyŻadnych !
WadyNękanie i brak jakiejkolwiek oglądy ze strony pracowników - delikatnie mówiąc !