Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3034 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Igor / 2021-11-02 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam czas aktywacji dwa tygodnie oczekiwania
    ZaletyNie polecam aktywacja dwa tygodnie oczekiwania
    WadyNie polecam aktywacja dwa tygodnie oczekiwania
  • ~zuzu / 2021-11-02 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    próba kontaktu z BOK jest wręcz nimożliwa czekam na infolini 40 min i zero odzewu live chat olewa i kończy rozmowę
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Gregorio1971 / 2021-11-02 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Siec do kitu,totalny mają syf i burdel...brak słów,szkoda zdrowia i gardła zrywac...
    ZaletyZadnych..
    WadyZbrakło by włosów,nie powiem gdzie..
  • ~eww / 2021-11-01 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w punkcie w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy beznadziejna. Pan tylko patrzy by naciągnąć spisać umowę, której nie dostaniesz, a jak się okazuje to też jej nie anulujesz, bo już wysłał. Jak chcesz coś z tej firmy, to dzwoń na infolinię. Nie załatwiaj nic w punktach stacjonarnych, jedno wielkie naciąganie. Sami nic nie wiedzą, nic nie pomogą, tylko prowizja dla nich się liczy. Szkoda, że Polsat zadał się z nimi. Miałem sprawę do Polsatu ale nie załatwił jej. Beznadzieja
    ZaletyJak coś chcesz z tej firmy dzwoń na infolinię a zwłaszcza z Polsatu to bardzo miła infolinia, profesjonaliści. Infolinia Plusa ma wiele do życzenia
    WadyMają załatwiać Polsat i plusa, ale nic nie potrafią tylko naciągają
  • ~Robert / 2021-10-29 20:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Syf intetnet żałuję ze jestem u nich na pewno zerwe umowę co za kłamcy. Poszedłem z netti i żałuję ich internet to padaczka i zdania nie zmienie
  • ~Klient Najgorszej Sieci W Polsce / 2021-10-29 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    wydaje mi sie ze gorszej sieci od plusa nie ma. Bardzo wolny i są czeste problemy. nie polecam NIKOMU
    Zaletyjest w miare tanio, ale internet okropny
    Wadywylacza sie internet; slabo dziala; problem ze skontaktowaniem sie
  • ~Loko / 2021-10-29 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg dramat, ciągły brak internetu ! NIe polecam
  • ~Sebastian / 2021-10-29 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Plus to jedyna sieć która mnie wkur.... niema zasięgu w miejscowości stryszawa, sucha beskidzka!!!! To jest wielka katastrofa tej sieci.. ludzie nie słuchajcie ich reklam i sciemy!!! ją osobiście jak i moi znajomi rezygnujemy z tego syfu!!!! Pozdrawiam paprokow SIECI PLUS!!!
  • ~Daniel / 2021-10-28 19:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam dwie karty z plusa. Przez kilka dni nie było zasięgu. Na reklamację dostałem odpowiedz że to ze w mojej lokalizacji nie ma aktualnie zasięgu nie znaczy że w innych lokalizacjach też go nie ma.
    Obsługa bardzo niemiła nie można uzyskać żadnych informacji.
    ZaletyNiska cena abonamentu
    WadyObsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Problemy z zasięgiem (kilka dni bez sieci)
  • ~naiwny wieloletni klient / 2021-10-27 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma gorszej sieci od PLUSA!!!.Oszukują, kłamią wrabiają w gówno swoich wieloletnich klientów! Zatajają najistotniejsze informacje po to by wyłudzić jak najwięcej pieniędzy a z klienta zrobić debila!
    Niech jeleń płaci. Tak podchodzą do swoich klientów. Zachowują się wobec klienta jak drapieżne zwierzaki jak złapią zwierzynę w swoje pazury to już nie wypuszczą dopóki nie ogryzą aż do kości! Wszelkie próby rozwiązania z nimi problemu czy złożenie reklamacji są identycznie załatwiane wobec każdego jak tu opisujecie. Trzymajcie się z daleka od hien!!!
    Zaletywyłącznie lawina wad!!!
    Wadywszystkie
  • ~Klient / 2021-10-27 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny kiepski dają sprzęty za które się płaci i po 4dniach już musiałam dać na dwa tygodnie do reperacji po upływie gwarancji bateria zepsuła się powiedziała pani w punkcie żeby kupić drugi sprzęt nie można zrezygnować bo duża kara lumpy wciskają
  • ~Adam / 2021-10-25 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem numer z Orange na kartę do Plus na kartę z powodu korzystniejszej oferty 5G (40 zł, a nie 80 zł) jakieś 3 miesiące temu. Poprzednia sieć wypuściła mnie praktycznie na drugi dzień, problemy się zaczęły już w samym Plusie po przeniesieniu. Przepadający transfer, znikające środki z konta mimo włączonych usług "bez limitu" dla połączeń, SMS/NNS oraz 35 GB transferu 5G. Sam Internet OK, pełnoprawne 5G to nie jest, choć prędkość 300 Mbps dawała radę. Zasięg w nowej sieci porażka, jakość połączeń też pozostawiała do życzenia. Czarę goryczy przelał obecny miesiąc, w którym nie mogłem doładować konta (pomimo skonfigurowaniu cyklicznego doładowania, mój rachunek bankowy został obciążony kwotą, a doładowania jak nie było, tak nie ma. Kontakt z biurem obsługi kończy się "aktualizacją systemu" i laniem wody). Manualnie też takiej możliwości nie miałem. Po 3 miesiącach wracam "na stare śmieci". Nigdy więcej nie rozważę opcji przejścia do Plusa.
    Zalety+ 5G w cenie 40 zł za miesiąc.
    Wady- Wysoki ping nawet w ofercie 5G.
    - Zasięg w pomieszczeniach to porażka.
    - Przestarzałe systemy i zarządzanie usługami.
    - Kontakt z obsługą klienta za każdym razem.
  • ~Malwina / 2021-10-23 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka klientce po kilkunastu latach przy przedłużeniu umowy podwyższają cene a internet zmniejszają.. Z 30zł na 40zł z 8 gb na 6 gb gdzie w innych sieciach za 25 *ł jest 15gb i wszystko nielimitowane.. Uciekamy stamtąd
  • ~MIKO / 2021-10-21 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!!!! NIGDY WIECEJ !!oszusci !
    wszystko na NIEEEEEEE!!!!

    BANDA ZŁODZIEJI

    P.S JAK MOZNA KOMUS ZABLOKOWAC CALKOWICIE TELEFON SKORO JEST ZAPLACONY DWA DNI WCZESNIEJ ?I CZEKAC DWA DNI NA ODBLOKOWANIE ? CHORA SIEĆ !!!! DOBRZE ZE SIE Z NIEJ WYNOSZE NA ZAWSZE I NIKOMU NIE POLECAM PARANOJA JAKAS
    WadyDRAMAT POD KAZDYM WZGLEDEM
  • ~XDXD / 2021-10-21 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    syf internet w ogóle nie działa zasięg porażka
  • ~Karol / 2021-10-21 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakieś nie porozumienie!!!! Nie uprzejmi, nie pomocni wręcz obrażeni ze się do nich dzwoni. Porażka !!!
  • ~MILKA / 2021-10-21 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to porażka nikomu nie polecam . Ciągle odłącza od sieci Internet chodzi jak gowno a w dodatku nie można wykonać połączenia
  • ~Marco / 2021-10-20 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem od wielu lat klientem tej firmy, ale definitywnie przestanę nim być od kwietnia. Mizerny pakiet internetowy 8 GB w ofercie za 30 zł firma tłumaczy kosztami utrzymania BOK.
    Przy czym za połączenia z BOK kasuje opłaty poza pakietem taryfowym.
    Dzisiaj 2 krotnie bezskutecznie doładowywałem telefon na kartę w tej sieci należący do mojej matki. Blue Media informuje, że Plus ma problem techniczny i podobno pieniądze zwróci. Jednak usługę wyłączono do BOK nie można się dodzwonić (18.5 minut słuchałem muzyki umilającej oczekiwanie). Finalnie postanowiłem skorzystać z live chat tu jednak można zadać pytanie, ale nie można go przesłać (przycisk "wyślij" nie aktywny). A więc totalny paździeż. BOK to czasoumilacz za który trzeba nieźle zapłacić.
    WadyNie wywiązują się z umowy.
  • ~Mariusz / 2021-10-20 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z jakoś, działania i obsługi plusa problem z zasięgiem lte. Chcąc włączyć promocje to ,nejestem klientem plusa,
  • ~Martynika26 / 2021-10-19 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Żałuję, że nie mogę dać niżej niż 1 gwiazdkę za obsługę klienta i cenę, bo to po prostu porażka. Naliczają tak wysokie opłaty, że to się w głowie nie mieści, a jak się napiszę reklamację z prośbą o wyjaśnienie to odpowiadają bardzo powoli i bez wyjaśnienia i oczywiście odrzucając reklamacje. Nie ma możliwości odwołania się od odmowy reklamacji, a tak zwany rzecznik klienta z ich strony odpowiada, żeby kontaktować się z operatorem bezpośrednio. To są po prostu jakieś jaja. Trzeba się dobijać do nich o cokolwiek, a jak jest się miłym to mają Cię gdzieś. Dopiero po żądaniu wyjaśnienia łaskawie przesyłają maila dalej do reklamacji jeszcze raz, ale przed tym piszą do Ciebie jak do mało inteligentnej osoby. Co ciekawe, żeby wysłać fakturę (oczywiście przed odpowiedzią i wyjaśnieniem całej sytuacji) nie mają problemu. Nie ma poszanowania dla klienta, nawet wieloletniego, który płaci wszystko na czas. Lepiej trzymać się od nich z daleka. Na pewno od ich oferty z abonamentem. Liczy się tylko ile można wydusić z klienta. Naprawdę z głębi serca odradzam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3966
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2621
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.83, ilość opinii: 1111
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186