Drogi Plusie,jestem z Wami od lat ale ze względu na swój wiek i male obeznanie się z nowoczesnością dotychczas korzystałam z pomocy konsultantów z infolinii.To byli zawsze sympatyczni i pomocni ludzie.Dzisiaj natomiast miałam nieszczęście natknąć się na aroganckiego,nie mającego czasu człowieka.Kazał mi przechodzić do meritum nie dając mi szans na zrozumienie tego o co mnie pyta.Taki konsultant,który w teorii ma być życzliwy i pomocny to totalna porażka.Nie wiem teraz czy w razie potrzeby informacji mam (nie patrząc na swoje lata i covid)stać w kolejce do punktu w mieście czy po prostu zmienić operatora .Czy faktycznie mają państwo zbyt wielu klientów i części z nich chcecie się pozbyć?
Zaletyw tej chwili nie widzę żadnych
Wadyodpychająca obsługa na infolinii
~Bird / 2021-09-26 10:13
Ocena: 1.33 / 5
Internet jak mam pakiet dziala jak by nie mogło, lepiej chodzi mam obniżony pakiet. Nie polecam tego operatora...
ZaletyZero
WadySzybko, nagle utrata pakietu.
~Henryk / 2021-09-25 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy pamiętam ,a miałem plusa przed Play około 4 lat ,spoko super ,wysłano mi przedłużenie że dostanę smartfona nowego jakiegoś LG ,idę do salonu , godzinę zajęło im to że jak coś muszę dopłacić około 200 zł .Więc w końcu poszedłem do Play i dostałem lepszy za mniejszy abonament z dostępem do wszystkich sieci. Jestem tam chyba już 10 lat i nie zmienił bym operatora .. Więc nie dziwię się że nadal są takie opinie ,a wręcz w sumie się dziwię że żadnych wniosków się nie wynikało.
ZaletyMiło się od nich odchodzi ,z ulgæ
WadyŻe istnieją
~Nigdy!Wiecej!Plusa / 2021-09-25 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia !!!! Zatrudniają ludzi, którzy nie nadają się nawet do sprzedawania buraków !!! Pan na infolinii był bardzo arogancki, nie dawał dojść do słowa, wchodził w zdanie! Wszystko widział lepiej! Zwyczajnie zniechęcił mnie do dalszej współpracy, a chciałam jedynie przestać na pewien okres korzystać z 2, z czterech usług które posiadałam, ponieważ przy przeprowadzce chwilo nie były mi potrzebne ! A teraz, dzięki takiej obsłudze na pewno zmienię zupełnie operatora, po zakończeniu wszystkich umów !!! Drogi plusie ! W sumie,
W naszej rodzinie korzystamy z 7 usług !ale poprzez takie działanie przejdziemy do konkurencji ze wszystkimi usługami !
ZaletyŻadnych !
WadyNękanie i brak jakiejkolwiek oglądy ze strony pracowników - delikatnie mówiąc !
~Sebastian / 2021-09-25 11:15
Ocena: 1.67 / 5
Słysząc po raz któryś z telefonu już pomagamy, zrobimy co w naszej mocy by było lepiej człowiek liczy na poprawę, nie w przypadku plusa. Internet to żart raz jest 5 kresek i śmiga przejdziesz parę kroków i już internet spowalnia. Jedne co działa to połączenia i sms nic więcej
~. / 2021-09-24 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jak może być zasięg porażka ,ciągle cos nie działa. Internet mega szybki śmiech na sali
~lola / 2021-09-23 22:01
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć, zasięgu nie ma w większości miejsc gdzie płace nie małe pieniądze za tak słaby internet. do tego w tym miesiącu pobrali mi opłatę 25zl za co powinnam dostać nielimitowane rozmowy, smsy i internet. nie dostałam nic z wyżej wymienionych, a żeby uruchomić internet musze doładować konto ponownie. dokupilam 5gb bo pilnie potrzebowałam zanim poszłam do salonu, pieniądze pobrali, a internetu brak. dno największe, posiadanie numeru w tej sieci to najgłupsza decyzja jaka popełniłam.
Zaletybrak
Wadysłaby internet, lecą w kulki z klientami
~Janek / 2021-09-23 08:02
Ocena: 1.00 / 5
Sieć plus to dno, rzekomo maja świetny zasięg w całym kraju tymczasem tam gdzie w play miałem lte to teraz mam 3G. Po rozmowie z konsultantem uruchomiłem opcje wificalling która była mi potrzebna ze względu na wyjazd zagraniczny. W trakcie wyjazdu zorientowałem się ze funkcja nie została jednak włączona wiec poprzez e-mail skontaktowałem się z BOK - PORAŻKA. Opieszałe odpowiedzi, ciagle problemy, nie informują w pełni o wszystkim. Pan poprosił o zrzut ekranu gdyż oczywiście się okazało ze nie można uruchomić wificalling będąc za granica, zrzut wysłany telefonem w wiadomości, po czym dostaje wiadomość ze musi być w załączniku. A co to za różnica?! Znowu wymyślony problem. To jest pierwsza i ostatnia umowa z ta siecią. Należy dodać o beznadziejnej aplikacji która nadaje się jedynie do odinstalowania. Ta sieć jest poprostu żałosna.
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyJak wyżej i dużo więcej.
~Pozdrawiam / 2021-09-22 20:30
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Oddalam telefon na gwarancje
Pan przyjął bez problemu.
Nie wiedziałam czy go naprawia czy nie ale długo czekałam i myślałam ze zostanie naprawionypo 13 dniach dostałam telefon nie naprawiony i z kartka jakie koszta
Tyle czekać...
Dodatkowo wydaje mi się że jeśli telefon jest oddawany to gdy telefon będzie gotowy do odbioru to powinnam dostać telefon czy SMS a nie otrzymałam tylko musiałam chodzić do plusa żeby dopytywać a numer który podał mi Pan w plusie w ogóle nie miał sygnału.
~Justyna / 2021-09-22 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i złodziei. Naliczają dodatkowe opłaty w abonamencie tak ze z abonamentu 30zl robi się 120zl miesięcznie. Reklamacji nie uznają, a klienta kierują do rzecznika praw konsumenta. Na billingi połączen rzekomo wysłane poczta listem poleconym czekam już 3m-ce aby moc zacząć działać z rzecznikiem.
~Mario / 2021-09-21 21:24
Ocena: 3.33 / 5
Jestem od kilku miesięcy w plus, dodatkowo cyfrowy Polsat (teraz Polsat go). Jestem z Suwałk początkowo wszystko było ok. Sieć 5G, internet super. Od jakichś dwóch miesięcy nie mam 5G, a internet praktycznie 0, nawet czasem mam info, że jestem offline. Złożyłem reklamację i nic. Otrzymałem info, że ze strony plusa jest wszystko ok. A ja kur... Nie mam ani 5G, ani internetu. A jak nie mam internetu to i Polsat go nie działa. Podejście do klienta (jeśli chodzi o reklamację) masakra.
WadyNic nie działa
~Łukasz / 2021-09-21 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od dobrych 8lat na poczatku mialem abonament potem korzystniejszy byl mix i po zakonczeniu umowy kontraktowej postanowiłem doladowojac kart3 z uwagi iz pakiet zostaje bez zmian na cza nieokreslony.Aż nadszedł dzien 15.09.2021. Po doladowaniu pakiwty mi sie nie odnowily,qcielo cala kase a po złozeniu reklamacji mam czekac 30dn
Zaletyobecnie żadne
Wadyfatalna onsługa na infolini
~Tyska / 2021-09-21 16:09
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z telefonów i internetem jestem klientem plusa przez dłuższy czas i jestem bardzo zadowolona
~Anna / 2021-09-21 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniłam na infolinię by dopytać o to, w jaki sposób przenieść numer rodziców do innej sieci. Odpowiedz: tylko osobiście w punkcie. W regulaminie "podobno" mam napisane że rodzice mogą działać przez pełnomocnika, ale pełnomocnictwo notarialnie poświadczone. Oczywiście w regulaminie brak jest takiego zapisu. Gdy kobieta zaczęła szukać zapisu regulaminu, po 24 minutach po prostu rozłączyłam się. Ludzie!! Kogo Wy zatrudniacie?? Nagrać ten bełkot i przedstawić prezesowi UOKiK.
ZaletyBrak
WadyZatrudnienie ludzi niekompetentnych
~... / 2021-09-20 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba firma obsługa klienta fatalna można czekać nawet do kilku godzin. Kupiłem internet i Wyczerpałen to A na umowie mam napisane że każdego 20 będą włączać Internet jak się wyczerpie jest godzina 17 i nie ma opcji się do nich dodzwonić dopytać o co kolwiek
ZaletyBrak
~Chcący przenieść nr. / 2021-09-20 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Wyżelowany pracownik w salonie w Gdańsku, przy ul. Szczęśliwej bardzo obcesowo traktuje klientów. Chciałem przenieść nr ale mi się odechciało:) Nawet nie zaszczycił mnie spojrzeniem, chyba komputer jest ważniejszy...
~kacpereq / 2021-09-19 14:52
Ocena: 1.00 / 5
ten internet dziala jak kurde droga krzyzowa dziala przez 5 min dziennie wmiare grywalnie pozniej upada co 2 sekundy takie zajebiste 5 g mialo byc itd a oni nie potrafia zrobic stabilnego internetu dla jednej osoby podobno kur.. mialo moc 3 osoby korzystac i mial dobrze chodzic a jedyne co dobrze chodzi w tym internecie to wentylator w routerze ktory jest glosniejszy n iz komornik na satelitach plusa nic onie nie potrafia porzadnie zrobic z internetu korzysta tylko jedna osoba i ping wynosi przez 365 dni w roku po 200 co chwile sa jakies packet lossy i pakietow wiecej traci niz zalozyciel plusa wlosow mialo byc tez nielimitowane i niby jest nielimitwane ale nikt nie zostal poinformowany ze internet po przekroczeniu np 100 gb zwalnia do 0.01 upload i 0.01 download ten internet to jest jakis zart nadaje sie do recyklingu nie polecam odradzam ten internet jak najbardziej 5 g to tez jest jakis zart a antene mam z 100 m od siebie smieszni po prostu jestescie
Zaletybrak
Wadyjest ich wiecej niz traconych pakietow internet nie dziala stabilnie wacha sie jak magik na oknie czesto wyrzuca internet download to jakis zart tak samo jak upload
~marek / 2021-09-18 14:04
Ocena: 1.67 / 5
wczoraj zadzwoniła do mnie przedstawicielka sieci plus z wręcz nachalną prubą sprzedarzy ( zmiany ) pakietu z internetem , stanowczo tej pani odmówiłem . A ona chyba w zemście zblokowała mój dostęp do internetu z sieci plusa . Na szczęście głupia niewie że mam domową sieć , niezwiązaną z rzadną siecią telefoniczną .
~Alicja / 2021-09-17 17:46
Ocena: 1.33 / 5
Jest bardzo źle ,nie wiem co nam odbiło żeby przenieść telefony firmowe do Plusa.Cały czas gubi się zasięg ,a powalona obsługa klienta po rozpatrzeniu entej reklamacji stwierdza ,że z ich strony wszystko gra.Zasięgu nie ma nawet w miejscu gdzie na umowie widnieje adres świadczenia tej usługi.Nigdy więcej ,kategoryczne nie
~Natalia / 2021-09-17 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Plus przetrzymuje pieniądze klienta... Nie informują klienta na bieżąco... Nie pomagają w szybkim załatwieniu sprawy...
WadyDoszkolić pracowników w punktach... Szczególnie w Raciborzu...