W wyniku rozmowy z konsultantem tej firmy zdecydowałem się na przetestowanie mobilnego dostępu do Internetu. Umowa została przesłana zdalnie, zaakceptowana i na drugi dzień przyjechał kurier ze sprzętem i kartą SIM do niego.
Niestety pracownicy "zapomnieli" poinformować, iż cała ta przesyłka będzie bezużyteczna przez jeszcze co najmniej 3 do 7 dni (różne informacje od różnych konsultantów). Otóż przed upływem tego terminu karta SIM nie będzie aktywowana, wiec o jakimkolwiek testowaniu usługi można zapomnieć.
Na pytanie, dlaczego ta informacja - według mnie dość ważna dla potencjalnego klienta - nie jest podawana otrzymuję odpowiedź, że w standardach rozmowy pracownikow tej firmy z klientami nie ma obowiązku informowania o tym klienta.
W sumie jest to logiczne, bo w przypadku otrzymania takiej informacji, klient prawdopodobnie dwa razy by się zastanowił, czy w ogóle warto umowę podpisywać.
Generalnie zachowanie pracowników infolinii i ich "chowanie się" za procedurami przypomina scenę z filmów Barei: "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi...".
WadyPomijanie informacji ważnych dla klienta i mogących mieć wpływ na zawarcie umowy.
~Wojciech / 2021-10-01 15:44
Ocena: 1.67 / 5
Przestrzegam przed LTE bez limitu. To jedno wielkie oszustwo. Jest limit zakamuflowany w umowie. Po jego przekroczeniu transfer spada poniżej 1 Mb/s, czyli internet jest, ale zupełnie bezużyteczny. Reklamacje, to jak z wodą się bić.
Operator jest niewydolny. Nie jest w stanie zapewnić klientom należytej jakości usług. Sieć działa do kitu i stąd te nieporozumienia. Ciągle podsyłają nowości, ale już im kompletnie nie ufam. Podpisanie umowy z nimi było moim błędem i przy najbliższe okazji zmieniam operatora na uczciwego.
BOK przez telefon przypomina podróż w labiryncie. Rozmowa z konsultantem niemożliwa. Czat z konsultantem to także wielka niemożliwość. Obsługa klienta "woła o pomstę do nieba".
ZaletyMożliwość uczenia się na własnych błędach.
WadyJak w opinii
~Aska / 2021-10-01 06:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Złodziejstwo, ładują konto za ponadto 30 zł pieniądze jakimś cudem znikają, babsztyl z infolinii arogancka!!!
Czas najwyższy zmienić operatora i każdemu polecam zmianę!!!
Pakiet w dalszym ciągu nie aktywny, pieniądze pobrali!!!
ZaletyNiem ma zalet
WadyZłodzieje
~Ja30 / 2021-09-30 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Plus kiedyś to była dobra sieć a teraz jest... w centrum Zamościa brak zasięgu a internet nie działa
ZaletyJuż teraz brak
WadyPlus kiedyś to była dobra sieć a teraz jest... w centrum Zamościa brak zasięgu a internet nie działa
~kkk / 2021-09-29 12:11
Ocena: 2.33 / 5
niesyt częste awarie, ale ponoć regulamin to dopuszcza, można rozważać innych operatorów
~Elżbieta / 2021-09-29 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny operator! Brak zasięgu i bardzo częste awarie.
~Małgorzata W. / 2021-09-28 20:41
Ocena: 4.67 / 5
Pragnę podziękować Panu Markowi z Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze za fachową i sprawną pomoc. To co panience w Galerii Nowy Rynek się nie udało i starała się mnie jak najszybciej pozbyć udostępniając pomoc z infolinią i zajęciem się chłopakiem (rozumiem ,że nie byłam w tej pani typie) to w innej placówce załatwiłam w ciągu dosłownie 10 minut wszystko. Jeszcze raz polecam pana Marka z Galerii Sudeckiej
~Paula / 2021-09-28 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, doładowałam konto i nadal nie mogę dzwonić, mimo kontaktowania się z infolinią. Dzwoniąc zapewniają że sprawa wyjaśni się w ciągu najbliższych dni ale niestety sprawa trwa już dwa tygodnie i nie ma pozytywnych rezultatów. Brak szacunku dla klientów i niewywiązywanie się z umów.
~Kamila / 2021-09-28 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, każdy problem z siecią kończył się na tym że po rozmowie z infolinia nadal jest bez zmian...internetu słaby albo nie ma w cale ! Śmiech na sali normalnie...a żeby się do mnie dodzwonić to nie ma szans.nawet zasięgu brak...czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najszybciej z tej sieci. I odradzam każdemu..
ZaletyBrak
WadyBrak internetu brak zasięgu
~Uczciwy Polak / 2021-09-27 21:44
Ocena: 2.00 / 5
Strasznie pogorszyła się jakość usług. Internet działa gorzej niż wcześniej. Zasięg słaby. Ogólnie coraz gorszą jakość
ZaletyChyba nie ma
WadySłaby zasięg,internet muli
~Emilia / 2021-09-27 10:09
Ocena: 2.33 / 5
Drogi Plusie,jestem z Wami od lat ale ze względu na swój wiek i male obeznanie się z nowoczesnością dotychczas korzystałam z pomocy konsultantów z infolinii.To byli zawsze sympatyczni i pomocni ludzie.Dzisiaj natomiast miałam nieszczęście natknąć się na aroganckiego,nie mającego czasu człowieka.Kazał mi przechodzić do meritum nie dając mi szans na zrozumienie tego o co mnie pyta.Taki konsultant,który w teorii ma być życzliwy i pomocny to totalna porażka.Nie wiem teraz czy w razie potrzeby informacji mam (nie patrząc na swoje lata i covid)stać w kolejce do punktu w mieście czy po prostu zmienić operatora .Czy faktycznie mają państwo zbyt wielu klientów i części z nich chcecie się pozbyć?
Zaletyw tej chwili nie widzę żadnych
Wadyodpychająca obsługa na infolinii
~Bird / 2021-09-26 10:13
Ocena: 1.33 / 5
Internet jak mam pakiet dziala jak by nie mogło, lepiej chodzi mam obniżony pakiet. Nie polecam tego operatora...
ZaletyZero
WadySzybko, nagle utrata pakietu.
~Henryk / 2021-09-25 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy pamiętam ,a miałem plusa przed Play około 4 lat ,spoko super ,wysłano mi przedłużenie że dostanę smartfona nowego jakiegoś LG ,idę do salonu , godzinę zajęło im to że jak coś muszę dopłacić około 200 zł .Więc w końcu poszedłem do Play i dostałem lepszy za mniejszy abonament z dostępem do wszystkich sieci. Jestem tam chyba już 10 lat i nie zmienił bym operatora .. Więc nie dziwię się że nadal są takie opinie ,a wręcz w sumie się dziwię że żadnych wniosków się nie wynikało.
ZaletyMiło się od nich odchodzi ,z ulgæ
WadyŻe istnieją
~Nigdy!Wiecej!Plusa / 2021-09-25 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia !!!! Zatrudniają ludzi, którzy nie nadają się nawet do sprzedawania buraków !!! Pan na infolinii był bardzo arogancki, nie dawał dojść do słowa, wchodził w zdanie! Wszystko widział lepiej! Zwyczajnie zniechęcił mnie do dalszej współpracy, a chciałam jedynie przestać na pewien okres korzystać z 2, z czterech usług które posiadałam, ponieważ przy przeprowadzce chwilo nie były mi potrzebne ! A teraz, dzięki takiej obsłudze na pewno zmienię zupełnie operatora, po zakończeniu wszystkich umów !!! Drogi plusie ! W sumie,
W naszej rodzinie korzystamy z 7 usług !ale poprzez takie działanie przejdziemy do konkurencji ze wszystkimi usługami !
ZaletyŻadnych !
WadyNękanie i brak jakiejkolwiek oglądy ze strony pracowników - delikatnie mówiąc !
~Sebastian / 2021-09-25 11:15
Ocena: 1.67 / 5
Słysząc po raz któryś z telefonu już pomagamy, zrobimy co w naszej mocy by było lepiej człowiek liczy na poprawę, nie w przypadku plusa. Internet to żart raz jest 5 kresek i śmiga przejdziesz parę kroków i już internet spowalnia. Jedne co działa to połączenia i sms nic więcej
~. / 2021-09-24 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jak może być zasięg porażka ,ciągle cos nie działa. Internet mega szybki śmiech na sali
~lola / 2021-09-23 22:01
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć, zasięgu nie ma w większości miejsc gdzie płace nie małe pieniądze za tak słaby internet. do tego w tym miesiącu pobrali mi opłatę 25zl za co powinnam dostać nielimitowane rozmowy, smsy i internet. nie dostałam nic z wyżej wymienionych, a żeby uruchomić internet musze doładować konto ponownie. dokupilam 5gb bo pilnie potrzebowałam zanim poszłam do salonu, pieniądze pobrali, a internetu brak. dno największe, posiadanie numeru w tej sieci to najgłupsza decyzja jaka popełniłam.
Zaletybrak
Wadysłaby internet, lecą w kulki z klientami
~Janek / 2021-09-23 08:02
Ocena: 1.00 / 5
Sieć plus to dno, rzekomo maja świetny zasięg w całym kraju tymczasem tam gdzie w play miałem lte to teraz mam 3G. Po rozmowie z konsultantem uruchomiłem opcje wificalling która była mi potrzebna ze względu na wyjazd zagraniczny. W trakcie wyjazdu zorientowałem się ze funkcja nie została jednak włączona wiec poprzez e-mail skontaktowałem się z BOK - PORAŻKA. Opieszałe odpowiedzi, ciagle problemy, nie informują w pełni o wszystkim. Pan poprosił o zrzut ekranu gdyż oczywiście się okazało ze nie można uruchomić wificalling będąc za granica, zrzut wysłany telefonem w wiadomości, po czym dostaje wiadomość ze musi być w załączniku. A co to za różnica?! Znowu wymyślony problem. To jest pierwsza i ostatnia umowa z ta siecią. Należy dodać o beznadziejnej aplikacji która nadaje się jedynie do odinstalowania. Ta sieć jest poprostu żałosna.
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyJak wyżej i dużo więcej.
~Pozdrawiam / 2021-09-22 20:30
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Oddalam telefon na gwarancje
Pan przyjął bez problemu.
Nie wiedziałam czy go naprawia czy nie ale długo czekałam i myślałam ze zostanie naprawionypo 13 dniach dostałam telefon nie naprawiony i z kartka jakie koszta
Tyle czekać...
Dodatkowo wydaje mi się że jeśli telefon jest oddawany to gdy telefon będzie gotowy do odbioru to powinnam dostać telefon czy SMS a nie otrzymałam tylko musiałam chodzić do plusa żeby dopytywać a numer który podał mi Pan w plusie w ogóle nie miał sygnału.
~Justyna / 2021-09-22 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i złodziei. Naliczają dodatkowe opłaty w abonamencie tak ze z abonamentu 30zl robi się 120zl miesięcznie. Reklamacji nie uznają, a klienta kierują do rzecznika praw konsumenta. Na billingi połączen rzekomo wysłane poczta listem poleconym czekam już 3m-ce aby moc zacząć działać z rzecznikiem.