strona 82 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
-
~Loko / 2021-10-29 09:44
Zasięg dramat, ciągły brak internetu ! NIe polecam -
-
~Sebastian / 2021-10-29 09:31
Plus to jedyna sieć która mnie wkur.... niema zasięgu w miejscowości stryszawa, sucha beskidzka!!!! To jest wielka katastrofa tej sieci.. ludzie nie słuchajcie ich reklam i sciemy!!! ją osobiście jak i moi znajomi rezygnujemy z tego syfu!!!! Pozdrawiam paprokow SIECI PLUS!!! -
~Daniel / 2021-10-28 19:47
Posiadam dwie karty z plusa. Przez kilka dni nie było zasięgu. Na reklamację dostałem odpowiedz że to ze w mojej lokalizacji nie ma aktualnie zasięgu nie znaczy że w innych lokalizacjach też go nie ma.
Obsługa bardzo niemiła nie można uzyskać żadnych informacji.ZaletyNiska cena abonamentuWadyObsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Problemy z zasięgiem (kilka dni bez sieci) -
~naiwny wieloletni klient / 2021-10-27 20:53
nie ma gorszej sieci od PLUSA!!!.Oszukują, kłamią wrabiają w gówno swoich wieloletnich klientów! Zatajają najistotniejsze informacje po to by wyłudzić jak najwięcej pieniędzy a z klienta zrobić debila!
Niech jeleń płaci. Tak podchodzą do swoich klientów. Zachowują się wobec klienta jak drapieżne zwierzaki jak złapią zwierzynę w swoje pazury to już nie wypuszczą dopóki nie ogryzą aż do kości! Wszelkie próby rozwiązania z nimi problemu czy złożenie reklamacji są identycznie załatwiane wobec każdego jak tu opisujecie. Trzymajcie się z daleka od hien!!!Zaletywyłącznie lawina wad!!!Wadywszystkie -
~Klient / 2021-10-27 08:04
Internet mobilny kiepski dają sprzęty za które się płaci i po 4dniach już musiałam dać na dwa tygodnie do reperacji po upływie gwarancji bateria zepsuła się powiedziała pani w punkcie żeby kupić drugi sprzęt nie można zrezygnować bo duża kara lumpy wciskają -
~Adam / 2021-10-25 14:33
Przeniosłem numer z Orange na kartę do Plus na kartę z powodu korzystniejszej oferty 5G (40 zł, a nie 80 zł) jakieś 3 miesiące temu. Poprzednia sieć wypuściła mnie praktycznie na drugi dzień, problemy się zaczęły już w samym Plusie po przeniesieniu. Przepadający transfer, znikające środki z konta mimo włączonych usług "bez limitu" dla połączeń, SMS/NNS oraz 35 GB transferu 5G. Sam Internet OK, pełnoprawne 5G to nie jest, choć prędkość 300 Mbps dawała radę. Zasięg w nowej sieci porażka, jakość połączeń też pozostawiała do życzenia. Czarę goryczy przelał obecny miesiąc, w którym nie mogłem doładować konta (pomimo skonfigurowaniu cyklicznego doładowania, mój rachunek bankowy został obciążony kwotą, a doładowania jak nie było, tak nie ma. Kontakt z biurem obsługi kończy się "aktualizacją systemu" i laniem wody). Manualnie też takiej możliwości nie miałem. Po 3 miesiącach wracam "na stare śmieci". Nigdy więcej nie rozważę opcji przejścia do Plusa. Zalety+ 5G w cenie 40 zł za miesiąc.Wady- Wysoki ping nawet w ofercie 5G.
- Zasięg w pomieszczeniach to porażka.
- Przestarzałe systemy i zarządzanie usługami.
- Kontakt z obsługą klienta za każdym razem. -
~Malwina / 2021-10-23 16:02
Porażka klientce po kilkunastu latach przy przedłużeniu umowy podwyższają cene a internet zmniejszają.. Z 30zł na 40zł z 8 gb na 6 gb gdzie w innych sieciach za 25 *ł jest 15gb i wszystko nielimitowane.. Uciekamy stamtąd -
~MIKO / 2021-10-21 19:52
DRAMAT !!!!!! NIGDY WIECEJ !!oszusci !
wszystko na NIEEEEEEE!!!!
BANDA ZŁODZIEJI
P.S JAK MOZNA KOMUS ZABLOKOWAC CALKOWICIE TELEFON SKORO JEST ZAPLACONY DWA DNI WCZESNIEJ ?I CZEKAC DWA DNI NA ODBLOKOWANIE ? CHORA SIEĆ !!!! DOBRZE ZE SIE Z NIEJ WYNOSZE NA ZAWSZE I NIKOMU NIE POLECAM PARANOJA JAKASWadyDRAMAT POD KAZDYM WZGLEDEM -
-
~XDXD / 2021-10-21 19:29
syf internet w ogóle nie działa zasięg porażka -
~Karol / 2021-10-21 18:14
Obsługa klienta to jakieś nie porozumienie!!!! Nie uprzejmi, nie pomocni wręcz obrażeni ze się do nich dzwoni. Porażka !!! -
~MILKA / 2021-10-21 15:33
Ta sieć to porażka nikomu nie polecam . Ciągle odłącza od sieci Internet chodzi jak gowno a w dodatku nie można wykonać połączenia -
~Marco / 2021-10-20 20:51
Jestem od wielu lat klientem tej firmy, ale definitywnie przestanę nim być od kwietnia. Mizerny pakiet internetowy 8 GB w ofercie za 30 zł firma tłumaczy kosztami utrzymania BOK.
Przy czym za połączenia z BOK kasuje opłaty poza pakietem taryfowym.
Dzisiaj 2 krotnie bezskutecznie doładowywałem telefon na kartę w tej sieci należący do mojej matki. Blue Media informuje, że Plus ma problem techniczny i podobno pieniądze zwróci. Jednak usługę wyłączono do BOK nie można się dodzwonić (18.5 minut słuchałem muzyki umilającej oczekiwanie). Finalnie postanowiłem skorzystać z live chat tu jednak można zadać pytanie, ale nie można go przesłać (przycisk "wyślij" nie aktywny). A więc totalny paździeż. BOK to czasoumilacz za który trzeba nieźle zapłacić.WadyNie wywiązują się z umowy. -
~Mariusz / 2021-10-20 08:58
Jestem bardzo niezadowolony z jakoś, działania i obsługi plusa problem z zasięgiem lte. Chcąc włączyć promocje to ,nejestem klientem plusa, -
~Martynika26 / 2021-10-19 17:08
Żałuję, że nie mogę dać niżej niż 1 gwiazdkę za obsługę klienta i cenę, bo to po prostu porażka. Naliczają tak wysokie opłaty, że to się w głowie nie mieści, a jak się napiszę reklamację z prośbą o wyjaśnienie to odpowiadają bardzo powoli i bez wyjaśnienia i oczywiście odrzucając reklamacje. Nie ma możliwości odwołania się od odmowy reklamacji, a tak zwany rzecznik klienta z ich strony odpowiada, żeby kontaktować się z operatorem bezpośrednio. To są po prostu jakieś jaja. Trzeba się dobijać do nich o cokolwiek, a jak jest się miłym to mają Cię gdzieś. Dopiero po żądaniu wyjaśnienia łaskawie przesyłają maila dalej do reklamacji jeszcze raz, ale przed tym piszą do Ciebie jak do mało inteligentnej osoby. Co ciekawe, żeby wysłać fakturę (oczywiście przed odpowiedzią i wyjaśnieniem całej sytuacji) nie mają problemu. Nie ma poszanowania dla klienta, nawet wieloletniego, który płaci wszystko na czas. Lepiej trzymać się od nich z daleka. Na pewno od ich oferty z abonamentem. Liczy się tylko ile można wydusić z klienta. Naprawdę z głębi serca odradzam. -
~Alutka / 2021-10-19 16:01
Reklamują się że mają najlepszy Internet i zasięg co nie jest prawdą WGL nie mają zasięgu. A pan z biura obsługi mówi że nic z tym nie będą robić. Ja WGL nie mam zasięgu w domu dzwoniłam i chodziłam do punktu plusa i wszyscy nic z tym nie robią. A człowiek za te usługi płaci i wymaga brak słów totalnie nie polecam najgorsza sieć WadyWszystko co możliwe to wada nie mają żadnych zalet. I obłuda fatalna -
~xyz / 2021-10-19 00:03
jakaś masakra. Kończyła mi się umowa na internet. Poszłam do salonu podpisałam umowę kilka dni później w czasie gdy nie miałam czasu rozmawiać dzwoni do mnie koleś z infolini i chce mi wcisnąć nową umowę na innych warunkach. Wysłał jakieś papiery na e-maila, na które w ogóle nie odpowiedziałam. Po czym przyszedł mi rachunek do zapłaty za dwa nr internetu!!!! Gdzie korzystałam tylko z jednego. A musiałam zapłacić za dwa bo człowiek z infolini anulował umowę z salonu. Masakra jakaś. Nic nie podpisujesz na nic się nie deklarujesz a już zrywają zawartą umowę. -
-
~Nicki / 2021-10-18 09:06
Przeniosłem się do tej sieci z tmobile ponieważ mieli lepsza ofertę lecz korzystajac nie cały rok z tej sieci stwierdzam że wrócę do tmobile jak tylko skończy się umowa. Zasięg? Fatalny , co jakiś czas problem z wysyłaniem sms. Internet niby dużo GB lecz z zasięgiem też ciężko. Nie polecam tej sieci -
~P / 2021-10-17 21:49
Najgorsza sieć, jaką tylko można wybrać. Zacznijmy od tego, że mam badziewną ofertę: co miesiąc kupuję kartę 40zł, po chwili pobierają mi całą kwotę, przez co nie mam nic na karcie. Jedyne co posiadam to darmowe sms i połączenia, co jedynie mnie ratuje, ale akurat to zapewnia każda z sieci, przy czym nie zabierają całej kwoty doładowania. Warto też wspomnieć o tym, że mam jedyne 2gb internetu na miesiąc! Dzięki temu jestem w stanie obejrzeć 2 filmiki na youtubie miesięcznie, fajnie prawda? Naprawdę nie wymagam dużo, ale brak środków na koncie i internet który podziała mi 20minut miesięcznie nie brzmi dobrze jak na 2021r.. Posiadam również router i internet w tej sieci, który jest jeszcze gorszym złem od mojej oferty na kartę. Jest wolny i stanowczo za drogi jak na to co muszę codziennie z nim przechodzić. Jestem w stanie przeboleć to, że różne strony ładują mi się dłużej. Przesada jest w momencie, gdy codziennie muszę resetować router kilkanaście razy dziennie, przez to że on postanawia bez żadnej przyczyny przestać działać. Niekiedy ten problem pojawia się nawet co parę minut, co naprawdę zniechęca mnie do tej sieci. Na początku myślałam, że to wadliwy router, dlatego postanowiłam zakupić nowy w sklepie elektronicznym, niestety problem nadal się pojawia, z dnia na dzień coraz częściej. Zgłaszałam to w punkcie plusa, ale jedyne czego się dowiedziałam, to to że jest to wina na pewno w innym urządzeniu, ale na pewno nie w tym routerze, Bzdura! Problem ten pojawia się nieważne czy na laptopie, czy na telefonie. Państwo poinformowali mnie również o tym, że pewnie mam wirusa na laptopie i to tu tkwi problem, lecz ja systematycznie skanuje swojego laptopa, oraz nic nie pobieram, dlatego jest to niemożliwe.
Jeśli ktoś z państwa chce się zadecydować na dołączenie do plusa, stanowczo odradzam, Jest to zdecydowanie najgorsza sieć, prawie każdy człowiek jest w stanie to potwierdzić.Wady- mało gb, powolna transmisja danych
- ciągłe problemy z zasięgiem
- brak pomocy ze strony obsługi
- okropny internet z routera
- ciągłe zawieszanie się internetu
- nieatrakcyjne oferty -
~Pppp / 2021-10-16 10:12
Oszczuści doliczają jakieś odsetki.obsługa infolini fatalna ludzie którzy tam pracują są nie mili nie da się wogule z nimi rozmawiać. Odradzam każdemu sieć PLUS!!! ZaletyNicWadyWszystko -
~Frami / 2021-10-15 16:41
wszystko na najniżysm poziomie jedynie reklamy są w miare fajne ale usługa to dramat doliczają zbędne opłaty nawet do 400 zł ZaletyreklamyWadywszystko
strona 82 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »