Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3148 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bożena / 2025-06-20 15:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Serbia to nie Unia Europejska. Tak kończy się przygoda gdy Janusz biznesu wyjedzie z telefonem za granicę. Nie żal mi.
    ZaletyPlus siecią nie dla idiotów
  • ~Chrzanek / 2021-01-17 19:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Uważajcie na przesyłki od kurierów.przyszedl mi uszkodzony tel aż jest dziura od środka.oczywiscie plus nie wymienił bo stwierdził że to moja wina bo odebrałem paczkę i nie sprawdziłem przy nim.ciekawe jak miałem sprawdzić jak sobie od razu pojechał i nie chciał czekać. nie polecam.
  • ~Daniel / 2021-12-09 15:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Jest ok i źle a dlatego bo wszystko wygodnie jest.
    ZaletyJest ok bo tanie pakiety
    WadyBrak zasiegu
  • ~Elka / 2025-02-25 14:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Szymon dzieciaku z problemami egzystencjalnymi wracaj na Facebook i Instagram. I przestań używać telefonu komórkowego oraz zawierać jakichkolwiek umów bo to, że sobie szkodzisz to nikogo kompletnie nie obchodzi ale szkodzisz swojej rodzinie bo przez takich jak ty prawdopodobnie będą mieć komornika na głowie. Dorośnij.ir@wp.pl
  • ~F / 2024-02-21 19:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta, abonament solo bez sensu za 39zl 6gb i nolimit , ale oferta na kartę to wypas i tania. Obsługa klienta nawet w porządku, szybko rozwiązują problemy ale jakość... Zależy , ale z reguły u mnie tak średnio. Jak ktoś ma dobre pokrycie plusa to powinien być zadowolony.
    ZaletyOferta na kartę (tania z bonusami)
    Ok obsluga
    WadyPokrycie zasięgu
  • ~Jin Jim / 2023-06-23 00:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta jest na bardzo wysokim poziomie, internet z plusa serdecznie polecam, tak samo tablety Huawei, natomiast jakiekolwiek załatwianie sprawy z obsługą klienta mailowo czy w salonie to katastrofa. Jak już to polecam infolinię. Otrzymałam potwierdzenie wypowiedzenia umowy na moje życzenie na piśmie, wszystkie usługi zakończone, faktury opłacone, a Plus dalej przysyła mi e-faktury na 0,00 zł na pocztę mailową i dowiedziałam się, że prowadzi jakiś wciąż otwarty numer telefonu (przypisany do urządzenia tableta/modemu ). To jakiś żart. Prosiłam o pomoc, aby wypisać się z tego, ale te całe formalności to jakiś cyrk na kółkach. Utrudnianie sprawy kosmiczne, niewyobrażalnie niewygodne dla klienta, nie da się wypisać z tej dziadowskiej sieci, wszystko ładnie pięknie spoko dopóki nie kończy się umowa. Okazuje się, że plus sobie sam automatycznie przedłuża umowę, nawet jak nie chcesz to przechowują twoje dane osobowe. Jest 2023 rok, a plus urządza samowolkę. Sprawa nadal nie jest załatwiona.
    ZaletyTani szybki internet mobilny, cenowo atrakcyjne urządzenia
    WadyFormalności
  • ~Jurek / 2020-01-09 13:47
    Ocena: 3.67 / 5
    10.12.2019 przeszedłem z abonamentu plus na plus na kartę.Konto miałem ważne do 9.01.2020 . Uzupełniłem konto 4.01.2020 i by)em przekonany , że pieniądze z konta zostaną ściągnięte 9.01.2020 i tak było, i kolejny okres rozliczeniowy będzie do 8.02.2020 , tak jak zapewnił mnie sprzedawca w salonie plus . Okazuje się, że okres uległ skróceniu do 3.02
    2020 .Dlaczego ? Gdybym doładował konto np. 11.12.2019 po raz drugi , to przy dwóch doładowaniach miałbym telefon czynny przez miesiąc ? Coś tu nie tak .


  • ~klient / 2022-03-17 19:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Podnieśli cwaniacko, bez wcześniejszej choćby sms-owej informacji dorozumianej, ceny za sms i rozmowy. Jak by było mało, za rozmowy i tak czasem grosze więcej zwijają, niż taryfa. Ostatnia rozmowa 3 grosze buchnięte. Kiedyś też tak było, dlatego wsio rejestruję, może się przyda w przyszłości (...). Niby nic, ale np. przemnóżmy 3 grosze X mln klientów.Sms jak podnieśli o 5 groszy, na razie ok rozliczają. A w salonie jak kiedyś byłem, w Grójcu na Niepodległości chyba, to dała mi nr, że na darmowy. Dzwoniłem i dobrze,że rozłączyło bo... ponad 3 zł koszt rozmowy przyszedł.
    Reasumując brak darmowej infolinii, kozackie podwyżki, czasem dziabnięcie grosza z rozmów.
    Dodam, że nie mam na razie maila.
  • ~Klient / 2022-03-18 09:32
    Ocena: 3.67 / 5
    Prostuję. Te 3 grosze, to nie, jest ok. Moja pomyłka. Źle policzyłem po tych podwyżkach, no i przez tę pier... kontrolę umysłu tak się czasem 'nadaje'. Reszta prawda. Pozdrawiam!
  • ~Marcin / 2021-12-05 00:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Czekałem z kolejce dobre 15 minut tylko po to żeby brodaty pan w punkcie plusa w galerii pestka w poznaniu na alejach solidarności powiedział mi przy 10 klientach za mną że nie mam po co czekać w kolejce bo i tak nie dostanę telefonu.. Nie wiem czy ten pan pomylił mnie z kimś innym ale jeśli nawet to jego wypowiedz byłą nie stosowna.. Finalnie telefon zakupiłem pomimo zdziwienia owego pana.. Ogólnie nie polecam obsługi i owego pana.. Mimo iż jestem stałym klientem i zostawiam ciężkie pieniądze co miesiąc to chciałbym żeby obsługa była bardziej profesjonalna a nie traktowała klienta jak śmiecia.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa dno
  • ~Marcin / 2025-09-08 21:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Centrum Krakowa ul. Karmelicka ma BTS 4G, przez którego nie da się połączyć do pobliskich anten 5G. Pomimo tego, że na stronie plusa mapa zasięgu 5G jest zielona, w tym miejscu nie ma technicznej możliwości żeby się z 5G połączyć.
    Wadyzasięg
  • ~Mateusz / 2021-12-31 13:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Ja was proszę zróbcie coś z tym 5g w Słubicach ponieważ nie da się korzystać z internetu. Co chwila Internet się zacina z uwagi na przeskoki z lte na 5g i na odwrót. Może jakieś wzmacniacze? Żeby w centrum Słubic nue było zasięgu porażka
    ZaletyWięcej wad z 5g niż zalet
    Wady5g
  • ~Mmmm / 2025-09-16 09:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Od 3 dni internet się zacina, nie można wejść na stronę ani nic obejrzeć! W ciągu ostatnich 5 miesięcy zdarzyło się to trzeci raz! Tragedia. Człowiek płaci za coś,czego nie ma.
    WadyCzęsto brak internetu
  • ~Moni / 2024-06-07 17:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak jak widać po gwiazdkach punkt Plus w Kcyni a dokładnie pracownicy bardzo mili i pomocni.
  • ~Nick / 2017-02-19 16:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Zmieniłem na inną sieć po tym jak pracownica wprowadziła mnie w błąd (chyba na szkoleniu nie była), a PLUS uznał w końcu reklamację, po ... pół roku, bo miałem nagranie i chciałem do UKE z tym iść.

    Na koniec zrobili mi kawał. Zgodnie z prawem, ale do końca przetrzymali numer czyli była długa przerwa w działaniu numeru.
    Telefon:swojego
  • ~Piotrek / 2021-08-13 16:44
    Ocena: 3.67 / 5
    dziala ok, aplikacja dno, osluga dno, najgorsze, ze nie ma w aplikacji, ze pakiet jest powtarzalny, pw przypadku reklamacji z klienta robia debila

  • ~Plus klijent / 2020-06-26 10:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Jak kupować telefon w minie czy abonamencie to tylko plus nic dodać nic ująć :)
    (Internet domowy radze unikać jest kiepski )
  • ~plus sciera podłogę / 2021-04-19 10:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Zasięgu brak , 1000 ms stałe , podobno serwery są ,,przeciążone" , nie da się : grać , oglądać , rozmawiać , pisać a nawet korzystać z przeglądarki. Przez ten Internet tylko człowiek się nerwicy nabawia . Nic więcej .
    Zaletyokazja do spędzenia czasu z rodziną bo neta nie ma .
    Wadywszystko dosłownie .
  • ~Pogromca_frajerów / 2025-06-29 11:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Czytam komentarze tych wszystkich życiowych niedorajdów co lecą do salonów, podpisują w ciemno umowy na abonament bo telefon im się spodobał, a resztę warunków mają gdzieś. A potem zaczyna się lament na forach. Skąd Wy frajerzy jesteście, kto Was urodził???
  • ~RC28 / 2022-03-09 16:53
    Ocena: 3.67 / 5
    Ogólnie rozliczanie abonamentu w wykonaniu plusa skandaliczne.Twierdzą ,że 3 miesiące nic nie płacisz a po 3 miesiącach dostajesz maila windykacyjnego ,że nie zapłaciłeś za coś (nie jest doprecyzowane za co masz zapłącić).Orange pod tym względem o wiele lepiej sobie radzi.Ogólnie reszta w miarę ok, telefon i oferta w porządku ,tylko te rozliczenia elektroniczne i smsowe to porażka.Nie tylko chyba osoby ,które znam mają problem ,ale też w salonie sporo osób chodzi z tym problemem do salonu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2690
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187