strona 8 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~RC28 / 2022-03-09 16:53
Ogólnie rozliczanie abonamentu w wykonaniu plusa skandaliczne.Twierdzą ,że 3 miesiące nic nie płacisz a po 3 miesiącach dostajesz maila windykacyjnego ,że nie zapłaciłeś za coś (nie jest doprecyzowane za co masz zapłącić).Orange pod tym względem o wiele lepiej sobie radzi.Ogólnie reszta w miarę ok, telefon i oferta w porządku ,tylko te rozliczenia elektroniczne i smsowe to porażka.Nie tylko chyba osoby ,które znam mają problem ,ale też w salonie sporo osób chodzi z tym problemem do salonu. -
-
~ruda / 2018-09-19 01:17
Jestem od 1998r w Plusie i nie narzekam. Oferta jest OK, ale trochę droga. Na obsługę także nie można narzekać, choć przyznaję, że wolę korzystać z salonów stacjonarnych.
Denerwujące jest wymaganie, aby za każdym razem wchodzić w abonament nie tańszy do poprzedniego, co jest dla mnie mankamentem po 20 latach w PlusieZaletyBardzo zróżnicowana oferta skierowana do szerokiego grona klientów, miła obsługaWadyZbyt wysokie ceny -
~Spiwor / 2023-10-21 06:38
Ostrzeżenie. Jestem w plusie kilka-kilkanaście lat. Jak dla mnie zasięg w kraju jak i za granicą zadowalający. Cena w stosunku do tego co oferują jest akceptowalna. Jednak zaskoczył mnie ostatni rachunek o 220 zł większy niż normalnie. Przychodziły sms o wpisaniu na jakiejś stronie określonego pinu by coś tam subskrybować, po czym przychodził sms, że subskrybcja została włączona. Oczywiście nic nie było subskrybowane, żadne piny nie były wbijane, nic kompletnie. Sms ignorowałem jako scam. Po czasie dowiedziałem się, że istnieją reklamy w które wystarczy kliknąć i coś się subskrybuje(nie traf za pierwszym razem w (x) i płacisz) W salonie plusa zostałem praktycznie totalnie zignorowany, na infolinii dostałem pomoc jak to zablokować Jednak ten rachunek musiałem opłacić i czekam na wysokość następnego. Mam żal do plusa, że w żaden sposób nie zostałem wcześniej ostrzeżony, że taka sytuacja może wystąpić, właśnie zaczynam rozglądać się za przeniesieniem numerów.
Jeśli jesteś w plusie natychmiast na nr 8055 wyślij SMS zablokuj. Blokuje to funkcję dopisz do rachunku. Jeśli przyszedł sms o subskrypcji także wyślij tego sms i od razu dzwoń na infolinię by zablokowali subskrypcję.
Dodatkowo dobrze jest na nr 8888 wysłać sms start blokada, blokuje sms premium. -
~Ttt / 2021-04-23 02:48
Ogólnie plus jest ok. Wszystko mi dobrze chodzi. -
~Wio Ko / 2023-04-06 15:49
Małe nie porozumienie.Bo myslałam ze koszt za zerwanie umowy w Plusie na Abonament można rozłożyć na raty.
Okazało się ze nie. Dziekuje.
Pomysle co dalej.Obsługa nie bardzo.
Trudno.
Pozdrawiam.ZaletyUsługaWadyObsługa -
~Xxx / 2024-01-15 14:17
Zbytnio nie jestem zadowolony zlewają klienta nie wysyłają potwierdzeń zaplaty ZaletyChamstwoWadyChamstwo -
~Zielu / 2023-09-21 21:54
Jestem zażenowany! Internet domowy to po prostu porażka korzystamy, kilka dni i to jest totalne dno! A zapewniano nas ze będzie wszystko okej! Długo ładuje przerywa psuje jakość! Radzę omijać ta sieć dalekim łukiem! ZaletyBrakWadySłaba jakoś internetu żenada. -
~* / 2020-05-16 20:13
po podłączeniu do sieci wifi przez dwa urządzenia Internet nie działa, mała prędkość Internetu, pobieranie (492 kb/s) wysyłanie (20 kb/s) :( Wadymała prędkość Internetu -
-
~artur / 2019-09-11 17:30
oferta ktora wystawiaja nie ma nic wspolnego z dostepnoscia
po zlozeniu zamowienia dostalem na drugi dzien dostalem odpowiedz ze nie maja telefonow ktore oferuja;)ZaletyobalugaWadyoferuja sprzet ktorego nie posiadaja -
~Blondynka / 2023-03-09 21:37
Rok temu w grudniu bodajże wzięłam internet domowy aby był w domu , mimo że na umówię mam czas do zapłaty 17 każdego miesiąca i po 1 każdego miesiąca przychodzą mi wiadomości ze mam zapłacić pomimo że w salonie mówiłam jaka jest sytuacja po prostu z ludzi robią debili i nic więcej , teraz muszę opłacać walniete odsetki gdzie w marcu mam zaplacic dodatkowo za odestki gdzie zawsze place dodatek większy by przy fakturze zapłacić mniej , powiem tak kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo osttanio zapłaciłam 15 zł dodatkiem to zamiast to wziąć za dodatek nadpłatę i dać fakturę mniejsza to nie dołożyli nie licząc nadpłaty ZaletyBardzo dobry internet ;) I szybko zjada GB w telefonieWadyCzęsto zanika internet -
~Damian / 2021-11-14 10:35
Przeniosłem nr do sieci plus z Play, bo w Play podczas przeskakiwania między sieciami brak internetu, i plus miał być taki dobry i niby sygnał nad morzem czy w górach a tu kupa jeszcze gorzej nad morzem np. Jarosławiec brak zasięgu i w górach np. Kudowa Zdrój w Szczelińcu wielkim też brak do tego przeskakuje na 3G co ani internetu nie ma ani połączeń mało tego czasami nawet sieci nie umie utrzymać i skacze 5G na 4G w tym momencie nawet na stronę bankową nie można się zalogować , Z MOJEJ STRONY TA SIEC TO TOTALNA PORAŻKA W PLAY SKAKAŁO NETU NIE BYŁO ALE WSZĘDZIE MOGŁEM SIĘ DODZWONIĆ ZaletyOfertaWadyPołączenie i zasięg -
~Daniel / 2021-12-20 08:40
Po 23 latach zmieniłem operatora na Plusa. Dlaczego?? Cenowo mieli najtańszą ofertę - i tu koniec zalet!
Niestety - technologicznie są na szarym końcu operatorów w kraju! Ich usługi działają na bardzo niewielkiej ilości sprzętu (terminali) - https://wificalling-volte.pl/
Zasięg pozostawia bardzo dużo do życzenia - wybaczyłbym gdyby VoWiFi działało jak u konkurencji ale w Plusie działa na stu kilku modelach gdzie u pozostałych graczy na rynku dużo ponad dwustu modeli a T-Mobile trzysta.
No cóż, trzeba dokładnie sprawdzać rynek zanim podejmie się decyzję o zmianie operatora. Trzeba się jakoś te 2 lata przemęczyć :-)Wady- zasięg
- obsługa małej ilości urządzeń
- brak eSIM (jako druga np. do smartwacha. -
~Dariusz / 2022-05-26 20:08
Obsługa na infolinii dno i wodorosty . Skąd plus borze takich ludzi. Arogancja , lekcewazajace podejście do klienta, a przecież te ....... otrzymują zapłatę za to że są dla nas. Oni chyba pomylili branże . Dyrektorów na infolinii nie trzeba . Przeniosłem się z Orange do plusa i żałuję . Obsługa na Orange mega super w porównaniu do plusa ZaletyNicWadyWszystko -
~grzegorz / 2021-09-05 14:39
cena jak cena ale jakość internetu jak na reklamowane 5g gdzie on jest. Internet zawiesza się a w telefonie ginie zasięg region koszaliński.obsługa klienta wie dobrze o tym a wymyśla zawsze że to wina złego położenia rutera lub anteny -
~JarekB / 2019-09-25 15:26
Firma której pracownicy nie panują nad działaniem sieci. Nie mogą nic poradzić gdy bez powodu znikną środki z konta (karta prepaid) a pakiet usług nie przedłuży się na kolejny miesiąc. Odpowiedzią ich na taką sytuację (osobiście tego dzisiaj doświadczyłem) jest to, żeby ponownie zasilić konto. Pracownicy nie są w stanie odzyskać utraconych środków. Na sugestię że to przecież błąd ich sieci i niech zasilą to konto kwotą która gdzieś przepadła odpowiadają że nie są w stanie tego zrobić (!!!!!!!). Technologia pokonała człowieka? A może jednak brak kompetentnych pracowników? ZaletyRzadko zdarzają się takie sytuacje. Moja znajoma miała taką samą sytuację. -
~Jollo / 2023-05-27 10:43
Beznadzieja
Mam kilka numerów - 20 razy prosiłem żeby do faktury był jeden nr główny niestety za każdym razem przychodzą SMSy o fakturze na wszystkie numery
Nic nie daje dzwonienie pisanie itp
Obsługa beznadziejna - potrafią się po prostu rozłączyć
Zasięg beznadziejne - tam gdzie inni mają ja mam 00000⁰
Czekamy do końca umowy i podziękujemy - 5 numerów wypada z obieguZaletyCenaWadyObsługa beznadziejna
Zasięg -
-
~Kiler / 2019-11-18 18:58
Przeniosłam numer do plusa oferta super 3 miesiące gratis abonament ok i co? Pierwsza i druga faktura pełna z abonamentem dwa razy skladalam reklamację czekam na trzecią raz tak to wygląda -
~Małgorzata / 2019-05-15 17:22
Gdyby Plus usuwał awarie tak szybko, jaj żąda opłaty za wszystko, byłby wymarzoną opcja dla każdego, kto szuka dobrego operatora. Mamy ich internet domowy od 3 lat i 3 miesięcy; przez pierwsze 3 lata zero uwag - wszystko grało i trąbiło. I nagle od ok. miesiąca wciąż są problemy z siecią u nas lokalnie. Nie tylko na tym internecie, ale z internetem na każdym numerze. Wszystko zgłaszane. ale doczekać się usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia nie można. Jak tak dalej pójdzie, to nie widzę dalszej współpracy w jasnych barwach. a szkoda, bo pasuje nam oferta. Zaletyzasięg, smartfony bez abonamentuWadyopieszałość w naprawie awarii -
~Marcin / 2023-10-20 21:06
Od 6 lat jestem klientem abo plush. Dziś zablokowałem przez iplus kartę sim zonie. Oczywiście funkcja odblokowania karty nie działa w iplus. Dzwonie na infolinię, jest piątek 21 a gościu mi mowi że przez infolinię też nie odblokuje, muszę iść do salonu. Regulamin co innego, oni co innego. Jak jutro nie zrobią mi tego w salonie, rezygnuje ze wszystkich 3 numerów. ZaletyJakoscWadyBzdury w systemie, co innego opisują. Co innego można zrobic -
~Mario / 2021-09-21 21:24
Jestem od kilku miesięcy w plus, dodatkowo cyfrowy Polsat (teraz Polsat go). Jestem z Suwałk początkowo wszystko było ok. Sieć 5G, internet super. Od jakichś dwóch miesięcy nie mam 5G, a internet praktycznie 0, nawet czasem mam info, że jestem offline. Złożyłem reklamację i nic. Otrzymałem info, że ze strony plusa jest wszystko ok. A ja kur... Nie mam ani 5G, ani internetu. A jak nie mam internetu to i Polsat go nie działa. Podejście do klienta (jeśli chodzi o reklamację) masakra. WadyNic nie działa
strona 8 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »