strona 79 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~wiczka / 2022-01-05 18:00
Firma nie przyjazna klientowi po śmierci rodzica {abonamenta) żądają spłaty za telefon 4000 zł mimo że spadek przyjęty z dobrodziejstwem inwentarza jest dużo niższy straszą sądem chociaż prawo jest po mojej stronie jak najdalej od dziadostwa. -
-
~Jp plus / 2022-01-05 14:36
Plus najgorsza sieć jaka tylko istnieje 2 miesiące temu internet był jeszcze dobry natomiast od stycznia tego roku nie da się go używać. Robię speed test i pokazuje 7000 pingu. Pewnego wieczoru chciałem sobie zagrać lecz niepozwolol mi na to ping tym razem było to 60tysiecy pingu nigdy nie myślałem ze to możliwe a jednak z plusem wszystko możliwe. Jak ktoś się zastanawia nad plus nie polecam -
~Inka / 2022-01-04 12:29
Jestem w Plus już chyba z 15 lat Ale takiej porażki jak teraz z zasięgiem to jeszcze nie było. Zasięg jedna kreska cały czas co chwilę rwie Internet że brak połączenia. Była fajna sieć z dobrym zasięgiem Ale teraz jest masakra. ZaletyPakiety cenowo nawet okWadyPorażka z zasięgiem -
~Ryszard / 2022-01-04 10:51
W ubiegłym roku zrezygnowałem z internetu bo miałem już dość komunikatów w telefonie „brak usług”. Internet na porządnej antenie zewnętrznej poniżej krytyki, co zresztą widać po opiniach innych użytkowników. Z rozliczenia konta wynikała nadpłata w kwocie 12 zł. W treści otrzymywanych faktur jest informacja o sposobie otrzymania zwrotu pieniędzy. Zadzwoniłem więc na infolinię z numeru, który jest zarejestrowany na mnie. Dodatkowo po wstępnej „rozmowie” z automatem musiałem się zalogować dodatkowo pinem. Okazało się, że muszę jeszcze podać numer PESEL bo takie są procedury. Jeśli to mi nie pasuje mogę skorzystać z innych opcji. Jest m.in. możliwość wydania dyspozycji emailem, pod warunkiem skorzystania z adresu zarejestrowanego w systemie, na który przychodziły faktury. Napisałem dyspozycję, wysłałem zgodnie z instrukcją. Po kilku dniach dostaję odpowiedź, że potrzebny jest jeszcze mój numer PESEL. Bez tego numeru sprawa zwrotu jest nie do załatwienia. Następna opcja: osobiste złożenie pisma w punkcie obsługi. W dniu 03.01.2022 r. byłem w punkcie sprzedaży PLUS w Warszawie Głębocka 15 gdzie chciałem złożyć dyspozycję. Obsługa chamska. Odmówiono przyjęcia pisma nie podając powodów. Jakie wnioski dla przyszłych klientów? Każdy musi wyciągnąć je sam. Kłopot jak jesteś klientem i kłopot jak przestajesz nim być. Moje wnioski: albo w firmie PLUS panuje totalny bajzel, bo z jednej strony jest informacja jak załatwić sprawę, a potem okazuje się, że musisz jeszcze spełniać jakieś dodatkowe warunki /pewnie tworzone przez niedouczonych i nadgorliwych pracowników/. Albo firma w sposób celowy i systemowy utrudnia otrzymanie zwrotu pieniędzy.
Efekt moich starań o zwrot 12 zł, co jeszcze raz podkreślam bo suma jest śmieszna: zapadła decyzja o przeniesieniu numerów telefonów mojego i żony do innego bardziej ucywilizowanego operatora oraz napisanie skargi do UOKiK .Zaletybrak -
~Masakra / 2022-01-03 19:27
Okej z plusa niestety przez to że moi rodzice się nie znają przedłużyli mi umowę na 2 lata z tym (syfem)
Gorszej jakości nie widziałem internetu miedzy 10-a 1 w nocy praktycznie nie ma caly czas zacina sie wszystko ogladanie filmu w 480p jest nie mozliwe nie mowiac o graniu w jakies gry multiplayer cena jest mega wysoka jak za taka predkosc i utraty łacza nikomu nie polecam tej sieci banda złodzieji i naciągaczy. rozmowa z dostawca polega jedynie na tmy ze mi powie zebym zresetowal router ktory resetuje 15razy dziennie pozdrawiamZaletyNie ma żadnych totalne ZEROOWadySłaby zasięg/ w dzień praktyczne nie ma internetu
Duże ceny
Mega słaba obsługa wciskająca kit który musi mówić -
~kris / 2022-01-03 17:23
przy problemach z internetem zero zainteresowania biuro obslugi sciaga tylko po 20 groszy i czekasz godzinami i nikt nie odbiera a co nalepsze dzwonie na dzial sprzedazy telefon odebrany po 30 sek nigdy wiecej plusa i cyfrowego polsatu ZaletybrakWadyolewanie klienta brak profesjonalizmu -
~Tragedia!! / 2022-01-03 13:13
Jedna wielka tragedia! Co się stało z tą siecią?? Jestem w plusie z 15 lat ale ostatnio co się dzieje to jest kpina! Ani zasięgu ani internetu. Dzwonisz to przerywa rozmowę o ile w ogóle się dodzwonisz! Salon i obsługa plusa nie lepsza! Byłam się zapytać co się dzieje że jest taka tragedia to Pan do mnie szyderczym tonem " to gdzie pani mieszka ?! Ja zasięg mam" w mieście kurde nie w kamieniołomach! Uciekać uciekać !!!! ZaletyKiedyś może i były zaletyWadyBrak zasięgu przerywa połączenia brak internetu albo prędkość żółwia -
~T-Mobile / 2022-01-02 19:51
Płacisz a nie wiesz za co jak i tak internetu nie ma totalne dno -
-
~Dybzik / 2022-01-02 19:37
Macie bardzo słaby internet i ogólnie nikomu nie polecam bo się przejedziecie na frsjerach -
~.... / 2022-01-01 19:11
Taki mam słaby zasięg że właśnie wrucilem ż mexyku i ta karta łapie zasięg na mojej wsi a plus nie. Rzenada ZaletyNie drogaWadyBrak zasięgu wszędzie -
~Paweł / 2022-01-01 17:01
Najgorsza sieć, brak możliwości dzwonienia oraz używania internetu bo nigdzie nie ma zasięgu. Dramat, sieć odpisuje ze to wina kogoś kto zagłusza sygnał i na tym się kończy. Omijajcie ta sieć szerokim łukiem bi tylko się będziecie denerwować ZaletyBrakWadySłaby zasięg, głupkowate tłumaczenie operatora za brak zapewnienia odpowiednich warunków, brak szacunku dla klienta -
~Rakwatroby997 / 2022-01-01 09:17
Chciałbym wyrazić swoją bardzo negatywna opinie na temat sieci plus w nowym roku 2022 gdyż internet chodzi gorzej niż w średniowieczu dodzwonić się do was graniczy z cudem, podejście do klienta to totalne dno, nie da się nic wyjaśnić, a dodam ze jestem stałym klientem a wasze podejście zostawiam bez komentarza, sieć z taka renoma a obsługa niewarta złamanego grosza NIKOMU NIE POLECAM SIECI PLUS TO JEDYNE CO Z TEGO WYNIKA TO WIELKI MINUS, zero profesionalizmu i podejścia do klienta ZaletyNie widzę na horyzoncie, totalna arcylipaWadyWad moglbym tyle wymieniać ze rubryki by mi nie wystarczyło a szkoda mi marnować na was czasu a i tak już zmarnowałem, lipa lipa lipa -
~Sylwia / 2021-12-31 21:47
Nie polecam,uciekać od tej sieci jak najdalej
Zasięgu brak,SMS przychodzą za 2 dni
Internet porażka
Obsługa klienta tragedia,chamy tam pracują
Jeszcze nikomu nie pomogli
Banda oszustów
Płacę za coś co nie działa...ZaletyBrakWadySame -
~Stara klientka / 2021-12-31 21:08
Na naszej wsi tylko oni mają zasięg Internetu i najlepszy zasięg telefoniczny. Obsługa klienta na infolinii - OK. Podoba mi się opcja sprzęt bez kosztów abonamentu ZaletyzasięgWadyrosnące ceny sprzętów -
~plus w 2021/2022 roku haha / 2021-12-31 15:02
Ludzie nie pakujcie się w to gówno zwane plusem! Z internetu nie da się korzystać w godzinach 12-24. Chcesz pograć w multiplayer? Zapomnij, skoki pingu co kilka sekund. Chcesz coś pobrać? Zapomnij, jedynie w nocy. Chcesz coś obejrzeć? Zapomnij, chyba, że komuś odpowiada oglądanie filmu w 240 czy 360p. Wracasz po pracy/szkole i jedyne co możesz zrobić to sprawdzić facebooka i poczte. Problem zgłaszany na infolinie kilka razy - nic nie zrobili, nadal jedynie naganiają więcej klientów. Umowy robią im za dupochron bo przecież podali maksymalną prędkość a nie minimalną, czyli może to być nawet 0.10Mb/s. Zaletyżadnych!Wadytragiczna prędkość łącza
tragiczna stabilność łącza
zerowa pomoc ze strony infolinii
męczenie się z tym gównem do końca umowy -
~Mateusz / 2021-12-31 13:31
Ja was proszę zróbcie coś z tym 5g w Słubicach ponieważ nie da się korzystać z internetu. Co chwila Internet się zacina z uwagi na przeskoki z lte na 5g i na odwrót. Może jakieś wzmacniacze? Żeby w centrum Słubic nue było zasięgu porażka ZaletyWięcej wad z 5g niż zaletWady5g -
-
~Kacper / 2021-12-31 13:02
Predkosc internetu potrafi spasc nawet do 20kb/s
Ten internet to jest porazka nie polecamZaletyŻadneWadySlaby internet -
~Beata. / 2021-12-30 20:23
Plus porażka z panem z obsługi klientanie da się porozmawiać bardzo nieprzyjemny,proponuję żeby zmienił pracę bo się do niej nie nadaje.Ogólnie naciagacze i oszuśći.Koniec umowy i kończę z nimi. ZaletyŻadnych.WadyOszukują i wyciągają na koszty A w biurze obsługi siedzi nie kompetentny człowiek. -
~Algi / 2021-12-29 16:29
Nie polecam, kolejna firma wprowadzająca klientów w błąd. W tv wielka promocja świąteczna 2021 "przenieś numer do plusa, za każdy numer otrzymasz 100 zł z bankomatu". Po kontakcie z infolinią informacja "wie Pani, to taki chwyt marketingowy, pula nagród jest ograniczona, nie każdy dostanie sms, mamy na to 60 dni, w tv jest jedno a regulamin to drugie".
JAJA! Kolejni naciągacze i oszuści, nie polecam.
Gwarantuję, że abonament nie zostanie przedłużony.ZaletybrakWadyoszuści -
~Ewelina / 2021-12-29 14:35
Zasięg żadne cudo, internet ciągnie się jak guma. Obsługa nie pomaga wręcz robi łaskę że coś powie. Wkurzające smsy z przypomnieniem o zapłaceniu rachunku 16 dni wcześniej, jakby klient był lekko uśmiechnięty.
strona 79 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »