strona 75 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Jaroka / 2022-03-23 08:22
Korzystam z komórek od 26 lat.
Przesył danych w plusie to dno .Nie ma gorszej sieci.
5G w Warszawie osiągalne tylko w niektórych miejscach.Internet zawiesza się wyskakuje informacja że strona nie może się załadować lub jest przeniesiona.
Internet stacjonarny testowałem i oddałem w godzinach szczytu prędkość jak na początku lat 90-tych.
Na infolinii kłamią twierdząc że ten sam model telefonu ale zakupiony u nich działa lepiej niż zakupiony w sklepie (widocznie Solorz ,czy jak on się tam nazywa , błogosławi te aparaty ). -
-
~Lidet / 2022-03-22 20:30
Internet pobieranie 500kb najgorsza sieć w jakiej bylem iternet to poraszka iphon nie mają nic nie mają zero ZaletyZERO!!!! DNO DNO I ZEROWadyWszystkie najlepiej niech zamkną interes bo moja mikrofalówka lepiej działa -
~Felek / 2022-03-22 18:13
Jeśli inwestuje cię w rozwój sieci to proszę nie plus idą na dno mówiąc nie prawdę co do zasięgu a tak idealnie jest w reklamach malowanie oczu ZaletyBrakWadyBrak prawdy o zasięgu -
~Cattibor / 2022-03-22 17:43
Nie polecam przedłużania umowy w salonie. Zostałam namówiona przez Panią na smartwatch który jak deklarowała na 100% współpracować będzie z iPhone. Oczywiście nie współpracuje. Opcja zwrotu mimo tego ze zostałam wprowadzona w błąd nie istnieje. W odpowiedz na reklamacje przeczytałam ze konsultant udziela informacji jakich udziela ale to klient kupuje. Cóż już wiem ze nigdy więcej moja noga tam nie postanie. Zostałam po prostu oszukana i teraz mam sprzęt nieprzydatny który jest moja własnością.. ZaletyBrakWadyKonsultanci nie maja pojęcia o tym co sprzedają a potem to klient ma problem -
~R / 2022-03-22 08:08
Jestem w sieci 5lat i zostałem tak potraktowany jak im by nie zależało nie polecam tej sieci sami krawaciaze kasę zgarniają i nic nie robią z tym powiem krótko brak możliwości rezygnacji z umowy bo straszą kara umowna
Nie polecam dni najgorsza sieć na świecie
PozdrawiamZaletyBrakWadySame wady -
~Łysy / 2022-03-21 18:40
Nie polecam zasięg dno a tak chwalą się jeśli macie przejść do plusa testuj cię zasięg umowa na 24 to ich nieodzowny atrybut płać i płacz pozdrawiam nie zdecydowanych -
~Łysy / 2022-03-21 18:27
Dno dno i jeszcze raz dno umowa 24 mies to ich oręż dajcie się namawiać pozdro -
~Łysy / 2022-03-21 18:27
Dno dno i jeszcze raz dno umowa 24 mies to ich oręż dajcie się namawiać pozdro -
-
~Andrzej / 2022-03-21 17:02
Złodzieje i oszuści w jednym!!!!!! Zapłaciłem z ich winy dwa razy. Dzwoniłem dwa razy żeby oddali mi pieniądze. Złodzieje nie oddali do dziś. Nigdy więcej plusa!!!! WadyZłodziejstwo -
~Daga / 2022-03-21 14:44
Od kond w domu mam ten internet wszystko jest bardzo żle wszystko się pobiera bardzo długo się pobiera i
nic nie działa poprawnie.Zalety
BrakWadynic nie działa -
~Hejter plusa / 2022-03-20 20:01
Dzień dobry państwu, od dość długiego czasu mam problemy z internetem od wymienionego powyżej dostawcy jakim jest Plus. Mianowicie chciałbym ostrzec tych, którzy zastanawiają się nad ofertą internetu domowego w Plusie, jest taki jeden haczyk, ponieważ w umowie jest napisane, że takowy internet powinien osiągać DO 300 Mb/s prędkości pobierania, jednak słowem klucz jest tutaj "Do". Niestety internet żadko ośiąga co najmniej 20Mb/s a znacznie częsciej są to wartości poniżej 10Mb/s lub nawet 1Mb/s aktualnie mam 0,24Mb/s wiec nie polecam. -
~Nie polecam Plusa / 2022-03-20 16:54
Jedna z gorszych sieci komórkowych z którymi miałem do czynienia, Internet za granicą tragedia.
Korzystam z dwóch numerów, jeden jest zagraniczny i jeden właśnie z plusa... Najczęściej nawet w kraju korzystam z zagranicznej karty żeby oszczędzić sobie nerwów. Czasem internet chodzi spoko ale to nie jest częste.
Traktuję tą kartę tylko awaryjnie ale szukam już innego operatoraZaletyJestem tak poirytowany współpracą że zalet nie dostrzegamWadySłaba obsługa klienta, bardzo dużo spamu, dziwne telefony, niespodziewane opłaty, blokowanie połączeń wychodzących w dniu kiedy jest termin opłaty rachunku!!! Ustawiając płatność na dzień kiedy jest jej termin płatności potrafią zablokować numer tak że nie łapie zasięgu, zdarzyło się to kilka razy. Przypomnienia o płatności wysyłane kilkukrotnie, sory ale mail z rachunkiem i terminem płatności w zupełności wystarczy, nie trzeba wysyłać przypomnień co drugi dzień na maila i sms-em. Brak szczegółowego rachunku, przynajmniej ja mam problem żeby sprawdzić za co tak naprawdę płacę, wcześniej było to dostępne -
~Przemo / 2022-03-19 23:22
Jesteście najgorszym firmom jaka istnieje przez wasze LTE wielu miejscach nie działa tę LTE i jesteście drodzy najdroższe ceny ZaletyBrak zaletWadyDużo by pisać wasze wady wasza obsługa musi się dużo nauczyć o obsługę klienta i oszukujecie nie warto podpisywać z wami żadnej umów -
~Klient / 2022-03-18 09:32
Prostuję. Te 3 grosze, to nie, jest ok. Moja pomyłka. Źle policzyłem po tych podwyżkach, no i przez tę pier... kontrolę umysłu tak się czasem 'nadaje'. Reszta prawda. Pozdrawiam! -
~klient / 2022-03-17 19:00
Podnieśli cwaniacko, bez wcześniejszej choćby sms-owej informacji dorozumianej, ceny za sms i rozmowy. Jak by było mało, za rozmowy i tak czasem grosze więcej zwijają, niż taryfa. Ostatnia rozmowa 3 grosze buchnięte. Kiedyś też tak było, dlatego wsio rejestruję, może się przyda w przyszłości (...). Niby nic, ale np. przemnóżmy 3 grosze X mln klientów.Sms jak podnieśli o 5 groszy, na razie ok rozliczają. A w salonie jak kiedyś byłem, w Grójcu na Niepodległości chyba, to dała mi nr, że na darmowy. Dzwoniłem i dobrze,że rozłączyło bo... ponad 3 zł koszt rozmowy przyszedł.
Reasumując brak darmowej infolinii, kozackie podwyżki, czasem dziabnięcie grosza z rozmów.
Dodam, że nie mam na razie maila. -
~Jarosław / 2022-03-16 17:11
Bardzo slaby zasieg wrecz tragiczny w różnych miejscach gdzie inne sieci mają na full. ZaletyBrak -
-
~Tomasz / 2022-03-16 10:21
Doładowałem konto za 30zl doładowałem mi za 57zl odblokowało mi internet a rozmów nie na drugi dzień miałem już 0zl i dalej nie mogę rozmawiać zadzwoniłem do konsultanta plusa a pani nie mogła nic sprawdzić bo system się aktualizował i mówi zadzwoń luźniej tak się traktoje klientów dno ten plus najgorsza sieć która do tej pory mialem ZaletyMasakraWadyBalagan -
~Marcin / 2022-03-15 15:41
Poprostu jedno wielkie ????
Najgorsza sieć w całej PolsceZaletyBrakWadyObsługa , zasięg , kompetencja załogi -
~Vandal / 2022-03-15 12:33
Nie jestem zadowolony z plusa, od dość sporego czasu ponieważ pracuje w holandii to po każdym doładowaniu internet wystarczy mi na jeden dzień 4gb a korzystam tylko z map kiedy gdzieś jadę. Rozmowy z rodziną 8 min rozmowy 5 zł, jest wojna a ja musze zmieniać kartę żeby wiedzieć co na Ukrainie w oddessie się dzieje lipa lipa lipa -
~Veritas / 2022-03-14 23:50
Na kilkunastu konsultantów Plus tylko dwoje było uprzejmych ale sprawy mi nie załatwili jak obiecali.
Oferta: premianaplus dla klientów przenoszących swoje numery do PLUS ze zwrotem 100 zł z bankomatu od numeru to oszustwo. Z trzech numerów przeniesionych do PLUS tylko za jeden numer otrzymałem SMS z kodem do bankomatu na 100 zł. Plus odpowiedział iż SMS-y wysłał a że ich nie otrzymałem to nie ich wina pomimo iż pieniądze na pozostałe dwa numery = 200 zł nie zostało pobrane.
Od dwóch tygodni czekam i wydzwaniam do Infolinii aby PLUS podłączył mi internet który miałem wcześniej w NETIA. Okazuje się jednak iż internet w Plusie podłącza NETIA :))) - rywal biznesowy PLUSA !!! Kiedy poinformowałem NETIA iż kończę z nimi umowę i przenoszę do PLUS natychmiast dali mi lepszą ofertę ale było za późno … .
Skandaliczna obsługa przez konsultantów Infolinii Plus!
Nikt nie dba aby problem klienta został do końca rozwiązany - za każdym razem, każdemu konsultantowi tłumaczymy wszystko od początku a on zapewnia nas że jutro ktoś się z nami skontaktuje i tak wkoło od dwóch tygodni …
Obiecane pieniądze: 100 zł za przeniesienie numeru do Plus nie są wypłacane - sztuczka z SMSem z kodem którego klient nie otrzymuje.
Niedbalstwo agentów Plus: moje numery nie zostały kilkakrotnie przeniesione w terminie do Plus bo konsultant PLUS nie dał odpowiedzi potwierdzającej firmie z której przenoszono numery. Jednak konsultant Infolinii Plus za każdym razem tłumaczył iż powodem była „niezgodność moich danych” co było nieprawdą.
PLUS dzwoni do klienta z numerów niejawnych (brak numeru dzwoniącego) po czym przychodzi SMS od PLUS że była to próba kontaktu z PLUS i aby czekać na kolejny telefon (z numeru niejawnego) ….
Konsultant PLUS dzwoni do klienta z prywatnego telefonu komórkowego mówiąc iż dzwoni z Plus po czym przechodzi do weryfikacji prywatnych danych klienta (bez uprzedniego przedstawienia się i wyjaśnienia w jakiej sprawie dzwoni). Wnioskuje iż PLUS nie prowadzi szkolenia dla swoich konsultantów ani nie zbiera opinii o jakości świadczonych przez nich usług.
Wyglada na to iż firma PLUS chyli się ku upadkowi lub zatrudniono w niej „sabotażystę” (działającego na rzecz konkurencji) na wysokim stanowisku odpowiedzialnego za jakość usług który ma doprowadzić firmę do bankructwa / wykupienia jej przez inną firmę (np. niemiecką czy francuską).ZaletyBrak
strona 75 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »