ZaletyBrak
strona 73 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Jarosław / 2022-03-16 17:11
Bardzo slaby zasieg wrecz tragiczny w różnych miejscach gdzie inne sieci mają na full. -
-
~Tomasz / 2022-03-16 10:21
Doładowałem konto za 30zl doładowałem mi za 57zl odblokowało mi internet a rozmów nie na drugi dzień miałem już 0zl i dalej nie mogę rozmawiać zadzwoniłem do konsultanta plusa a pani nie mogła nic sprawdzić bo system się aktualizował i mówi zadzwoń luźniej tak się traktoje klientów dno ten plus najgorsza sieć która do tej pory mialem ZaletyMasakraWadyBalagan -
~Marcin / 2022-03-15 15:41
Poprostu jedno wielkie ????
Najgorsza sieć w całej PolsceZaletyBrakWadyObsługa , zasięg , kompetencja załogi -
~Vandal / 2022-03-15 12:33
Nie jestem zadowolony z plusa, od dość sporego czasu ponieważ pracuje w holandii to po każdym doładowaniu internet wystarczy mi na jeden dzień 4gb a korzystam tylko z map kiedy gdzieś jadę. Rozmowy z rodziną 8 min rozmowy 5 zł, jest wojna a ja musze zmieniać kartę żeby wiedzieć co na Ukrainie w oddessie się dzieje lipa lipa lipa -
~Veritas / 2022-03-14 23:50
Na kilkunastu konsultantów Plus tylko dwoje było uprzejmych ale sprawy mi nie załatwili jak obiecali.
Oferta: premianaplus dla klientów przenoszących swoje numery do PLUS ze zwrotem 100 zł z bankomatu od numeru to oszustwo. Z trzech numerów przeniesionych do PLUS tylko za jeden numer otrzymałem SMS z kodem do bankomatu na 100 zł. Plus odpowiedział iż SMS-y wysłał a że ich nie otrzymałem to nie ich wina pomimo iż pieniądze na pozostałe dwa numery = 200 zł nie zostało pobrane.
Od dwóch tygodni czekam i wydzwaniam do Infolinii aby PLUS podłączył mi internet który miałem wcześniej w NETIA. Okazuje się jednak iż internet w Plusie podłącza NETIA :))) - rywal biznesowy PLUSA !!! Kiedy poinformowałem NETIA iż kończę z nimi umowę i przenoszę do PLUS natychmiast dali mi lepszą ofertę ale było za późno … .
Skandaliczna obsługa przez konsultantów Infolinii Plus!
Nikt nie dba aby problem klienta został do końca rozwiązany - za każdym razem, każdemu konsultantowi tłumaczymy wszystko od początku a on zapewnia nas że jutro ktoś się z nami skontaktuje i tak wkoło od dwóch tygodni …
Obiecane pieniądze: 100 zł za przeniesienie numeru do Plus nie są wypłacane - sztuczka z SMSem z kodem którego klient nie otrzymuje.
Niedbalstwo agentów Plus: moje numery nie zostały kilkakrotnie przeniesione w terminie do Plus bo konsultant PLUS nie dał odpowiedzi potwierdzającej firmie z której przenoszono numery. Jednak konsultant Infolinii Plus za każdym razem tłumaczył iż powodem była „niezgodność moich danych” co było nieprawdą.
PLUS dzwoni do klienta z numerów niejawnych (brak numeru dzwoniącego) po czym przychodzi SMS od PLUS że była to próba kontaktu z PLUS i aby czekać na kolejny telefon (z numeru niejawnego) ….
Konsultant PLUS dzwoni do klienta z prywatnego telefonu komórkowego mówiąc iż dzwoni z Plus po czym przechodzi do weryfikacji prywatnych danych klienta (bez uprzedniego przedstawienia się i wyjaśnienia w jakiej sprawie dzwoni). Wnioskuje iż PLUS nie prowadzi szkolenia dla swoich konsultantów ani nie zbiera opinii o jakości świadczonych przez nich usług.
Wyglada na to iż firma PLUS chyli się ku upadkowi lub zatrudniono w niej „sabotażystę” (działającego na rzecz konkurencji) na wysokim stanowisku odpowiedzialnego za jakość usług który ma doprowadzić firmę do bankructwa / wykupienia jej przez inną firmę (np. niemiecką czy francuską).ZaletyBrak -
~Paulina / 2022-03-14 23:47
Przeniosłam się do tej sieci ponieważ w niej jako jedynej działał mi internet w miejscowości z której pochodzę, ale właśnie… tylko w tej właśnie miejscowości działał. Działał bo teraz już bywa różnie..
ponoć najszybszy internet 5G, gdzie? Mimo wykupowania pakietów z internetem 5G, posiadania telefonu obsługującego 5G nigdy nie miałam takiego zasięgu, nawet w Warszawie czy Krakowie (co ponoć te miasta przeszły pozytywnie testy pod tym kątem).
Wielokrotny problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem SMS.
Powyższe problemy zgłaszane za każdym razem na infolinie BOK, ale właśnie to już jest osobna historia… podejście konsultantów niekompetentne i olewcze… porażka. Za każdym razie słyszę ze nie mogą nic sprawdzić bo jest „aktualizacja”. 24/24?
Nie polecam nikomu tej sieci..
można by książkę napisać o wadach i podejściu do klientów… -
~Grom / 2022-03-14 12:21
Na kilkunastu konsultantów Plus tylko dwoje było uprzejmych ale sprawy mi nie załatwili jak obiecali.
Oferta: premianaplus dla klientów przenoszących swoje numery do PLUS ze zwrotem 100 zł z bankomatu od numeru to oszustwo. Z trzech numerów przeniesionych do PLUS tylko za jeden numer otrzymałem SMS z kodem do bankomatu na 100 zł. Plus odpowiedział iż SMS-y wysłał a że ich nie otrzymałem to nie ich wina pomimo iż pieniądze na pozostałe dwa numery = 200 zł nie zostało pobrane.
Od dwóch tygodni czekam i wydzwaniam do Infolinii aby PLUS podłączył mi internet który miałem wcześniej w NETIA. Okazuje się jednak iż internet w Plusie podłącza NETIA :))) - rywal biznesowy PLUSA !!! Kiedy poinformowałem NETIA iż kończę z nimi umowę i przenoszę do PLUS natychmiast dali mi lepszą ofertę ale było za późno … .
ZaletyBrakWadySkandaliczna obsługa przez konsultantów Infolinii Plus!
Nikt nie dba aby problem klienta został do końca rozwiązany - za każdym razem, każdemu konsultantowi tłumaczymy wszystko od początku a on zapewnia nas że jutro ktoś się z nami skontaktuje i tak wkoło od dwóch tygodni …
Obiecane pieniądze: 100 zł za przeniesienie numeru do Plus nie są wypłacane - sztuczka z SMSem z kodem którego klient nie otrzymuje.
Niedbalstwo agentów Plus: moje numery nie zostały kilkakrotnie przeniesione w terminie do Plus bo konsultant PLUS nie dał odpowiedzi potwierdzającej firmie z której przenoszono numery. Jednak konsultant Infolinii Plus za każdym razem tłumaczył iż powodem była „niezgodność moich danych” co było nieprawdą.
PLUS dzwoni do klienta z numerów niejawnych (brak numeru dzwoniącego) po czym przychodzi SMS od PLUS że była to próba kontaktu z PLUS i aby czekać na kolejny telefon (z numeru niejawnego) ….
Konsultant PLUS dzwoni do klienta z prywatnego telefonu komórkowego mówiąc iż dzwoni z Plus po czym przechodzi do weryfikacji prywatnych danych klienta (bez uprzedniego przedstawienia się i wyjaśnienia w jakiej sprawie dzwoni). Wnioskuje iż PLUS nie prowadzi szkolenia dla swoich konsultantów ani nie zbiera opinii o jakości świadczonych przez nich usług. -
~K / 2022-03-14 08:54
BRAK ZASIĘGU, TELEFONY Z TEJ SIECI CZĘSTO SIĘ ZWIESZAJĄ, SMS-Y PRZYCHODZĄ PO CZASIE -NAWET NA NASTĘPNY DZIEŃ. ZGŁASZALIŚMY KIEDYŚ PROBLEM Z ZASIĘGIEM I TWIERDZILI ZE NIE MAJĄ ŻADNYCH ZGŁOSZEŃ Z NASZEGO REGIONU A DZWONIŁO KILKA OSÓB I ZA KAŻDYM RAZEM OSOBA SŁYSZAŁA ŻE TO PIERWSZE ZGŁOSZENIE Z TEGO REGIONU. TRZY LATA TEMU PRZENIEŚLIŚMY SIĘ DO T-MOBILE I JEST DUŻO LEPIEJ I LEPSZE OFERTY SĄ. ZaletyBrakWadyBrak zasięgu -
-
~Olo / 2022-03-13 13:04
Witam. Faktem jest, że Plus ma najmniej nadajników że wszystkich sieci ( PLUS- 7800, T-MOBILE/ORANGE 12OOO ,Natomiast PLAY OK 11 TYS. NADAJNIKÓW) . Widać gołym okiem że Plus jest dziadowski w stosunku do innych sieci. Przekłada się to w praktyce, szczególnie po za miastami. Tam gdzie są nadajniki Plusa tam są także innych sieci, natomiast tam gdzie jest T MOBILE, ORANGE I PLAY w innych miejscach tam nie ma nadajników Plusa. Jechałem w lecie na wakacje ze znajomymi z Bochni do Ustki ,jechaliśmy praktycznie przez cały kraj i często ja w Plusie nie miałem internetu tak przez 25% trasy, a znajomi co mają w T mobile to może w 5%. Także Plus to dramat jeśli chodzi o zasięg w stosunku do innych sieci. ZaletyPolski operatorWadyFatalny zasięg, nawet w trasie nad morze. -
~FangFei / 2022-03-13 00:20
Nieuczciwa firma stosująca nieuczciwe praktyki rynkowe. W trakcie trwania umowy wprowadzają dodatkowe opłaty oczywiście nie informując o wprowadzanych zmianach, ściągają pieniądze z konta również bez żadnego rachunku. Arogancka i bezczelna obsługa. NIE POLECAM!!! Jak najdalej od takich oszukańczych firm działających na zasadach parabanków! ZaletyBRAKWadyoszustwo cenowe -
~Lady644 / 2022-03-12 14:27
Tragedia jakas wielka zawsze miałam nadziejeze cos sie zmieni ale przez tyle lat nic. Internet zasieg zero szybkosc zero. Piszesz do biura obslugi oni nigdy od niczego nie sa wiecznie rece umywaja.... nie polecam zero pomocy zero zrozumienia. -
~Wiktor / 2022-03-12 10:21
Nigdy nie kupujcie internetu z plusa bo to gówno a ci ludzie to złodzieje i oszuści WadyBardzo słaby internet -
~Marcin / 2022-03-11 14:26
Złodzieje i oszuści nie polecam tej firmy bo naciągnąć klientów na pieniądze WadyOszustwo -
~Wojciech / 2022-03-11 14:16
Promocja "zimowa premia"
Skorzystałem z promocji plusa zimowa premia przy zakupie samsuga s 21 fe w systemie ratalnym ze zwrotem 400 zł. 15.02.2022 wysłałem SMS zgodnie z instrukcją widniejącą na stronie operatora. Natychmiast otrzymałem smsa zwrotnego z informacja że zgłoszenie zostało zaakceptowane. Aby się upewnić że wszystko jest jak należy zadzwoniłem na infolinię ale kobieta za bardzo nie wiedziała o co chodzi więc udałem się do punktu stacjonarnego i na miejscu usłyszałem że wszystko jest ok. W dniu 09.03.2022 otrzymuje smsa że moje zgłoszenie zostało odrzucone. Nie za bardzo rozumiejąc o co chodzi zadzwoniłem na infolinię a tam kobieta po dogłębnym zbadaniu sprawy mówi mi że nie zakceptowali mojego zgłoszenia ponieważ zgłoszenie wysłałem że swojej karty sim zamiast z karty którą miałem wysłaną razem z telefonem. Najsmieszniejsze jest to że promocja trwała do 06.03.2022 a te mendy wysyłają mi odmowę 09.03.2005. Trzy tygodnie zero informacji że coś jest nie tak i raptownie tuż po promocji dostaję smsa że nie otrzymam zwrotu. Jawne oszustwo. Po długiej wymianie maili wypieli się na mnie i napisali że na przyszłość postarają się poprawić. Jestem klientem plusa od ponad 20 lat i posiadam u nich 4 numery w abonamecie i co mam o nich teraz pomyśleć. Zachęcają ludzi po przez takie promocje a później robią w ch..a. Gratuluję właśnie straciliście długoletniego klienta i parę stówek miesięcznie -
~Stali / 2022-03-11 06:11
Nie polecam tej sieci ponieważ rozdają telefony za złotówkę Ukraińcom ZaletyBrakWadyDyskryminacja -
~kubus_sucks / 2022-03-10 18:55
beznadziejny internet stale 400 pingu nie da sie grac, strony laduja sie dlugo Zaletynie posiadaWadyinternet -
-
~Michael / 2022-03-10 18:12
Odradzam plus mix. Miałem umowę podpisaną na 3 lata płacąc co miesiąc 40 zł gdzie i tak nie starczyło mi nigdy na zwykle połączenia i zawsze musiałem doładować konto jakolkowiek kwotą żeby móc dzwonić czy pisać smsy. Chcąc zrezygnować z plusa mix poszedłem do salonu gdzie Pani miesiąc przed końcem umowy zabrała mi ostatni pakiet za 40 zł. Dopiero w domu zauważyłem że nie mogę wykonać połączenie ani napisać smsa do żadnej sieci. Niczego nie świadomy okazało się że Pani w salonie zmieniła mi plus mix na zwykłego plusa na kartę co wiąże się z zabraniem ostatniego pakietu. Nie polecam! ZaletyBrak zaletWadyDrogo, infolinia plusa brak słów. Pracują w plusie osoby niedoświadczone i niekompetente. -
~. / 2022-03-10 08:52
beznadziejna sieć. żałuje ze mam nadal tam umowę, bo to co się wyprawia w salonie oraz na infolinii to istna paranoja. dodzwonić się to masakra, a zeby dogadać się (rozmawiając z panią odpowiadająca oschle i wrednie) to jakiś kabaret. plus powinien się cieszyć ze nadal ma klientów bo absolutnie nie traktują ich powaznie. ich infolinia to śmiech na sali. nigdy w życiu nikomu nie polecę iść do plusa. ZaletyżadneWadymilion wad, nie idźcie tam -
~Niewolnik / 2022-03-10 01:29
Pani wczoraj powiedziała, że sony nie produkuje telefonów xperia i nie ma dla mnie żadnej oferty tej firmy
Szkoda, bo zawsze,, brałem,, od tej sieci tlf tej firmy
Zmieniam szybko operatora na lebara dk
Nie macie frajerzy żadnej dobrej oferty dla tych biednych ludzi
Jedziecie po bandzie
Plus to minus
Odejdźmy od tego molochuZaletyNie mamWadyWszystkie -
~RC28 / 2022-03-09 16:53
Ogólnie rozliczanie abonamentu w wykonaniu plusa skandaliczne.Twierdzą ,że 3 miesiące nic nie płacisz a po 3 miesiącach dostajesz maila windykacyjnego ,że nie zapłaciłeś za coś (nie jest doprecyzowane za co masz zapłącić).Orange pod tym względem o wiele lepiej sobie radzi.Ogólnie reszta w miarę ok, telefon i oferta w porządku ,tylko te rozliczenia elektroniczne i smsowe to porażka.Nie tylko chyba osoby ,które znam mają problem ,ale też w salonie sporo osób chodzi z tym problemem do salonu.
strona 73 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »