Zalety,!
strona 61 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Marlena / 2022-06-30 21:00
Sieć masakryczna .Nie polecam .!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Piter / 2022-06-30 18:41
Nigdy więcej sieci Plus. Nigdy więcej sieci Plus. -
~Jebać Plusa / 2022-06-29 14:37
Największe Gówno, nie polecam totalnie. Nawet żeby wystawić tą opinie czekałam wieki aż się załaduje, szkoda brać wgl abonamentu bo płacić trzeba a i tak nic nie działa... ŻENADA, HA TFU.. ZaletyBrak -
~Nigdy plus / 2022-06-28 17:32
Internet z plusa to gówno nie polecam kupiliśmy internet za 500 zł i co z tego mam w grach 400 Pingu unikać jak ogień tej sieci -
~IGNACY Z / 2022-06-28 16:03
Sieć , masakryczna.
Konsultanci z zerem chęci pomocy klientowi.
Nieuprzejmi , sztywno trzymają się przepisów .ZaletyBrak.WadyJak w opisie , szkoda czasu na pisanie. -
~Tomek / 2022-06-27 17:47
Najgorsza sieć jaka kiedykolwiek powstała. Trzeba siedzieć z ręką wyciągnięta w stronę okna żeby był jakikolwiek zasięg. Dno i metr mułu. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Krzysio / 2022-06-27 17:34
Obsługa klienta nie działa. Dtandardowa ich komenda brzmi "skontaktuj się z nami rozwiążemy twój problem" raz wola jakiś plus5 kod którego nie mam, każą zadzwonić na infolinię aby go uzyskać. Ale JAKskoro zada plus kod 5 haha
Kpina odradzam tej sieci. -
~Adam / 2022-06-27 14:51
brak jakiejkolwiek stabilności ciągle ping
pobieranie jest żałosne
internet na telefonie rozłącza
cena za dużoZaletybrakWadywszystko słabe -
-
~Matysiia / 2022-06-26 15:44
Niby dobry internet, Lte, bez ograniczeń-działa jakby jeszcze go nie wynaleźli -
~Bartosz / 2022-06-25 10:13
Nie dziwią mnie opinie poniżej. My mieliśmy, a raczej mamy inny problem i zastrzeżenia. Kupiliśmy kilka lat temu abonamenty dla całej rodziny. Cztery miesiące temu daliśmy się namówić na ich internet w połączeniu z internetową tv z Polsat. Druga usługa jest w 100% zależna od neta. Dostaliśmy także router na raty i dzięki "uprzejmości" osób zajmujących się naszą umową, nieświadomie otrzymaliśmy trzy różne konta do wpłat. Na głównym koncie ogromną nadpłata, a pozostałe debet i zaskoczenie skąd wiadomości o nieopłaconych rachunkach. Dzwonię. Efektem rozmowy staje się konsolidacja kont tak, żebyśmy mogli wysyłać jeden przelew za wszystko. Ponad to, podnieśliśmy transfer danych ponad dwukrotnie, bo ten, o którym pracownik nas zapewniał, że będzie wystarczający, po prostu nie byl. Ok. Limit odnawialny 21 każdego miesiąca. 2206, a my nie mamy ani neta, ani - co za tym idzie- tv. I tutaj jest hicior. Dzwonię do bok i łącze się z panią Beatą, która już w pierwszym zdaniu daje mi pewność, że nie będzie to miła ani prosta rozmowa. Ta trwa przez ponad godzinę, gdzie na moje żale, że płacimy dodatkowe pieniądze za lepsza usługę, w odpowiedzi jestem na każdym kroku upewniany, że tak ma być, a ja jestem debilem (wynikało to ze sposobu, w jaki tą baba rozmawiała, a nie, że takie słowo zostało użyte). To ja podpisałem aneks, który od teraz daje mi nie 120mg, a 2mg. 2mg! Moi drodzy, na nic tu elokwencja i logika, tą babeczka do samego końca zapewnia mnie, że to mój nowy kontrakt. Dosłownie w ostatnim argumencie zgadza się ze mną, że być może wina leży po ich stronie i ona napisze reklamację. Rozmowa zamknięta.
Nie ufam jej i dzwonię tam znowu następnego dnia. Odbiera już całkiem przyjemny facet i w przeciągu kilku minut zauważa trywialny błąd. Ktoś źle wpisał dane naszego rachunku do aneksu i skopiowano nam tzw plan 0 od klienta, który już z plusa nie korzysta. Ten miły facio sprawdza też reklamację i mówi, że nie tak powinna zostać napisana. W przypadku błędu operatora, wyniku którego nie mamy usługi, pisana jest tzw interwencja, która rozpatrywana jest w przeciągu 24h. Jest różnica? Jest! Ale to nie koniec haha. Wracam z pracy na 3 dzień i co? Neta jak było, tak nie ma. Więc dzwonię, a kolejna rozmówczyni, też miła, przeprasza za kolegę z wczoraj. Dlaczego? Bo też wprowadził mnie w błąd. Nie 24, a 15 dni potrzeba, żeby taką formę reklamacji uwzględnić. Kompletna amatorka, a ja nie mam pojęcia kto z nich ma rację, a kto nie. Jednak nie to mnie najbardziej rozczarowuje. Od kilku dni żyję bez neta czy tv, co w tych czasach nie jest ani proste, ani normalne. Wina jest ewidentnie po ich stronie, ale zamiast narzucić wysoki priorytet mojej sprawie, każą czekać dwa tygodnie. W sumie spoko, gdyby nie fakt, że w wypadku braku wpłaty na ich rachunek należności (przyp.aut. - w wyniku ich błędu) info pojawia się w mgnieniu oka. Czy polecam plusa? Odpowiedź zdaje się być zbędna.
Pozdrawiam serdecznie towarzyszy niedoli, oby do końca kontraktu, a wtedy nie zatrzyma nas żadne mydlenie i obietnice.ZaletyHahahaWadyHahaha -
~dawid / 2022-06-24 11:30
płacisz za neta 120 zł a masz gówno nie internet szybkość łącza to 0.7 mb/s nie polecam -
~Glogovfhxu / 2022-06-23 14:47
Placisz im za internet, a wylaczaja go i tak i zadowoleni z siebie. Zlodzieje i nieudacznicy. WadyZlodziejstwo -
~PlusZlodzieje / 2022-06-23 11:04
Nie bierzcie tej sieci. Przez niekompetencje ich własnego pracownika w sklepie teraz wołają ode mnie 160 zł kary umownej. wszystko zrobią aby was oszukać... ZaletyBRAK !WadyStopień uczciwości tej firmy jest jeszcze mniejszy niż rzadu PiSu... -
~Kamila / 2022-06-22 12:06
unikac jak ognia! chyba nie ma bardziej obiecujacej zlote gory sieci ktora w rzeczywistosci nie spelnia zadnych z tych obietnic, zero zasiegu, 5g ? kpina! mozna prosic i grozic i nic nie robia aby spelnic warunki umowy. na infolini przezucaja mnie z dzialu do dzialy a na polaczenie z kolejnym konsultatem czeka sie po kilkanascie minut!
Zaletyduzo obiecujaWadyzero pokrycia obietnic -
~Dorota / 2022-06-22 11:12
Jak tylko skończą sięnam 3 umowy przechodzimy na Orange tam się liczą klientem cieszę się że mam światłowód z orange. Pani z obsługi mnie zbyla twierdząc że wszystko w porządku choć córka uważa że źle naliczone została opłata. -
~Ania / 2022-06-22 11:07
Zadzwoniłam na infolinię odnośnie informacji dotyczących przedłużenia umowy na abonament... Dostałam smsa więc postanowiłam usłyszeć warunki... Odebrał Pan prosił o szczegółowe moje dane powiedziałam że chce wysłuchać jaka jest dla mnie oferta przygotowana a nie od razu przedłużyć umowę po czym usłyszałam żebym weszła na stronę plusa i sobie poszukała i przeczytała... Więc po co ten SMS z indywidualną ofertą?? Uważajcie żeby przez chęć usłyszenia informacji "życzliwy" konsultant nie przedłużył Wam umowy. Pozdrawiam WadyObsługa -
-
~Mariola / 2022-06-21 16:12
Obsluga klienta to jakis żart, dwa tygodnie czekania na aktywowanie oferty -
~Ruda_małpa / 2022-06-21 07:45
Było dobrze przez 2 lata póki nie zaczęli "ulepszać" oferty. Zasięg u mniw na wsi najlepszy w porownaniu z innymi sieciami i na tym plusy sie kończą. Aby podniesc ceny zaczeli robić podchody oferujac lepsze pakiety nie informujac, ze to dziala tylko 2 miesiace a pózniej już bedzie o 15 zł drożej i gdy sie przeszlo tanszy pakiet z ktorego sie korzystało wczesniej znikał z oferty (mam 4 numery w tej sieci, w jednym nie przeszlam na "lepszy" pakiet promocyjny i nadal jest po starej cenie stary pakiet). Ostatnio "ulepszyli" aplikację, do ktorej nie mozna sie zalogowac a dodanie sobie wszystkich numerów to kilkadziesiąt minut wku*wu. Nie polecam. Sama juz szukam alternatywy. ZaletyZasięg na wsiWadyCena, aplikacja, nieuczciwe zagrywki by zwiekszyc swoje zyski, obsluga klienta -
~Kamil / 2022-06-20 22:28
Ch***ia a nie internet
Zasięg lipa
Zamiast wprowadzać pseudo 5g mogliby zająć się lte które nie działa.
Problemy z zasięgiem są wszędzieZaletyBrakWadyZa dużo żeby wypisywać -
~***** / 2022-06-20 22:12
inernet bardzo słaby letka zapada deszcz i niemam iternetu nawet niemoge wejść na facebooka Wady1000+
strona 61 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »