Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3180 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sroka / 2025-08-23 15:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Czytam opinie na tym serwisie i jeszcze nie spotkałem się z pochwalną opinią o infolinii Plusa. Przypadek?
  • ~FouN / 2025-08-23 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Korzystamy z PLUSA przez kilka lat. Internet to jest nie śmieszny żart. Powinien sie resetować co miesiąc i mieć 2 mb/s pobierania (tak wiem źle ale i tak). Jak jest w praktyce? Internet resetuje sie i pobieranie to 600 kb/s XDDD. Bardzo drogo, nie korzystne umowy. Jedyne co to żerują na starszych którzy nie siedzą aż tak w internecie i technologiach - bowiem reklamy ich są wszędzie. Nigdy przenigdy nie zamawiaj u nich.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Internet nie resetuje się zgodnie z umową
    Słaba obsługa klienta (wymagają miliarda potwierdzania)
    Drogo
    Internet nagle się przerywa kiedy do routera jest podłączone wiecej urządzeń (ostatnim czasem już nie ale rok temu tak było)
  • ~Arek / 2025-08-23 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniana firma chciałem podać pesel właściciela oni nie mogą za 3 osobę odbierać. śmiecie a nie dobra firma i złodzieje
  • ~Mariusz / 2025-08-23 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jest koszmar po 30 minutach oczekiwania odebrał jakiś mumiowaty głos Przemysława L. Który poinformował że błędnie przebiegła weryfikacja pomimo przekazania wszystkich właściwych informacji o koncie po czym powiedział że proszę dzwonić ponownie bo on mi nie pomoże i się rozłącza ...
    ZaletyBrak
  • ~Kazimierz Nowak / 2025-08-23 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści niedawno przeniosłem 4 numery i od czterech miesięcy mnie oszukują składam reklamację
    ZaletyNiema
    WadyWszelkie
  • ~Krzysztof Zalewski / 2025-08-22 22:30
    Ocena: 2.67 / 5
    jak zawieram nową umowę to połączenie ekspres max 30 sekund , zawieram umowę po raz drugi na Disney, HBO i Polsat box , przez rok płaciłem za coś czego nie dostałem, zawarłem nową umowę i pani mi powiedziała że mam się zarejestrować kpina jestem informatykiem i jaja sobie robi ze mnie i teraz czekam już 40 minut słuchając prosimy czekać na połączenie z konsultantem jaja normalnie .rok płaciłem za telewizje a jej nie dostałem myślałem że się teraz uda ale skorzystam z PLay
  • ~kawaler / 2025-08-21 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo w Google internet na grach nie ma niby tanio ale średnio ja daję jedno gwiazdkę
    WadyŚredni dostęp do internetu
  • ~Beata / 2025-08-20 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie dzięki dla Pana Przemka z punkty plusa w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku dla Pana Przemka, który nie dość, ze jest kompetentny, bardzo pomocny to przy tym ma wiedzę na bardzo wysokim poziomie. Serdecznie dziękuję za pomoc.
  • ~K / 2025-08-17 13:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy operator sieci komórkowych w Polsce. Nie polecam nawet zdesperowanym. Jest drogo a oferty są niekorzystne. Dokonując cesji w punkcie, pani zaoferowała mi ofertę, która miała być aktywna tylko na 2 miesiące do czasu wygaśnięcia umowy całkowicie. Po upływie obowiązującej umowy miałam zdziwienie, że upraszali się o kolejne płatności... za nic, bo moja oferta przestała oficjalnie obowiązywać, no ale 50 złotych chcą bo używam numeru telefonu do dzwonienia, bo używanie internetu to wejście na messengera i zaraz sms o wyczerpaniu limitu danych xD
    ZaletyNie ma
    Wady- drogo
    - oferty nie są współmierne do ceny
    - abonenci wieloletni nic z tego nie mają, żadnych benefitów
  • ~bart / 2025-08-15 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto ma możliwość niech ucieka.
    Byłem ich abonentem 8 lat, a odkąd zaczęli wprowadza 5 g zaczął sie cyrk.
    5 g sie rozłącza siec nie widzi problemu i wmawia go mi. Jest drogowe i beznadziejnie.
    To chyba jedyna siec która nie inwestowała w rozwój infrastruktury przez lata bo myślenie zw skoro kiedyś byli ok to juz nic więcej jej musza.
    Najgorszy zasięg najwolniejszy internet i największe zakłamanie.
    ZaletyNie ma juz
    WadyWszysyko
  • ~Carrington / 2025-08-13 13:39
    Ocena: 5.00 / 5
    TYLKO BIEDOTA (WIEJSKA I MIEJSKA) PODPISUJE UMOWY NA ABONAMENT KOMÓRKOWY WRAZ Z KREDYTEM NA TELEFON. NIE ŻAL MI WAS.
  • ~Daade / 2025-08-13 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów w punktach sprzedaży obiecują co innego a jak przychodzi faktura to zdziwienie naciąganie nic więcej nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie i kłamanie klienta
  • ~Damian / 2025-08-12 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni po zakupie furajnogi w salonie plus. Złożyłem reklamację na niedziałający sprzęt. Wysłałem hulajnogę do odpowiedniego serwisu wskazany przez operatora. Po dwóch tygodniach ani plus ani serwis plusa nie wiedzą co dalej z moim sprzetem. Ostrzegam was wszystkich przed zakupem hurajnogi w operatorze plus.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Jacek / 2025-08-11 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług sieci Plus. Internet nie działa lub działa bardzo źle (najczęściej 1-3 mb/s ). Reklamacja nieuwzględniona perypetie nie do opisania. Internet nie działa a oni że działa wrogo i nieuczciwie nastawieni do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak lub źle działający internet
    Reklamacja niemożliwa.
  • ~Rudi / 2025-08-10 11:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Badziew. Jak jest dobrze to jest dobrze. Jak światło choćby mrugnie to cała sieć pada. I internet, i komórki.
    ZaletyTransfer
    WadySłaby ping, bez prądu komórki od razu padają
  • ~Kapsel / 2025-08-08 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    W domu non stop na telefonie 3G i prędkości góra 5 mega. Co za syf bo jak mam wykorzystać te góry gigabajtów? LTE lub 5G, a co to k...a w Plusie jest??? Żenada. Karta sim do klopa.
    Wadysieć do ZAORANIA
  • ~Mariusz / 2025-08-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zasięg dno z daleka od tej sieci ! Wieczne problemy z internetem!
  • ~aa / 2025-08-06 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator w PL moim zdaniem , beznadzieja, zasieg itd wszystko lepsze u innych
  • ~Hanna / 2025-08-05 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy z konsultantem sieci Plus. Faktury zawieraja ukryte koszty,nieprawnie wystawiona faktura pomimo wypowiedzenia umowy na czas. Konsultacje telefoniczne wprowadzają w błąd. Nigdy u tego operatora już nie zdecyduję się na umowę usług łączonych. Nie przyjmują wypowiedzenia , oszukują klientów. Sprawa zgloszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgłaszajcie oszustwa.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd konsumentów, naliczanie ukrytych opłat, oszustwo
  • ~Mocno Zdegustowana / 2025-08-05 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam u tego operatora z mężem przez kilka lat z telefonami, wciąż mamy Internet (z modemem zewnętrznym i jakoś działa). I cóż mogę powiedzieć?
    1. W ostatnich 3 latach co roku awaria nadajnika internetowego - lejek kilobitów; w 2024 roku była jeszcze polityka: nikt inny nie zgłaszał problemów w tym rejonie
    2. Od 7 lat nie poprawiła się infrastruktura nadajników w mojej okolicy
    3. Plus nie przewiduje tanich abonamentów z małą ilością Internetu z numerem telefonicznym - wybaczcie, ale rozmowy, smsy, mmsy bez limitu i 6 GB za 40 zł z rabatami to za drogo, a nie każdy potrzebuje 120 GB i jeszcze trzeba za to płacić

    4. Na plus dla Plusa - sprzęty na raty bez kosztów abonamentu - to akurat jest fajny pomysł, bo nie każdy sklep da każdemu smartfon / tablet / laptop (i inne sprzęty) na raty - w Plusie łatwiej się uwiarygodnić jako wypłacalny klient

    5. Z racji ww. zbyt wysokich kosztów abonamentu, chciałam przenieść numery do innej sieci. Akurat ta sieć, do której jeszcze wczoraj chcieliśmy przenieść numery, wymaga aby przejść numer z abonamentu na kartę i dopiero wtedy wnioskować o przeniesienie numeru do nich. Wypowiedziałam więc umowę i jak tylko dostałam potwierdzenie, że zaczyna płynąć okres wypowiedzenia, wysłałam stosowne SMSy "przenies" na stosowny numer. Otrzymałam SMsy, że zgodnie z tym zleceniem, numery po zakończeniu umowy przejdą na kartę na moje dane.

    Po 2 tygodniach na jeden z numerów dostałam SMsa, że chcą mi zaproponować abonament za 25 zł - miałam zadzwonić pod numer 2699 w tej sprawie. Kiedy już udało się natrafić na opcję połączenia z konsultantem zamiast z automatem, po 2 sekundach oczekiwania, usłyszałam od automatu, że wszyscy konsultanci są zajęci i że oddzwonią. Problem w tym, że "wszyscy konsultanci" byli pod tym numerem zajęcia zawsze, niezależnie od pory dnia, a w przeciwieństwie do zwykłej infolinii, nie było można zaczekać w kolejce na połączenie. I nie, nie oddzwoniono! A na zwykłej infolinii konsultantka nie mogła mi tej oferty zapewnić - dziwne - co innego proponuje zwykłą infolinia, co innego salon i jeszcze co innego dział utrzymania klienta, oczywiście pod warunkiem, że zadzwoni.

    Tymczasem, gdy zakończyła się 1. umowa, numer ucichł, znikł z moich numerów na koncie klienta w aplikacji, nie przeszedł na kartę. Zadzwoniłam więc na infolinię. 1. pracownik z infolinii wciąż przeszkadzał, nie dał się wypowiedzieć do końca, zarzucał kłamstwo, twierdził, że wie lepiej. Musiałam zakończyć rozmowę (Panie Patryku, niech Pan zmieni pracę na taką bez kontaktu z klientem!).
    Drugi pracownik na infolinii starał się pomóc, ale niewiele mógł zrobić, bo nie posiadałam numeru seryjnego (po tylu latach miałam prawo, ale skoro Virgin Mobile potrafi pokazać dane karty w aplikacji, to dlaczego Plus nie ma tej funkcji?!) i skierował mnie do salonu. No przepraszam, ale chyba po to jest opcja wysyłania SMSa "przenies", aby osoby mieszkające poza miastem, nie mające codziennie po drodze salonu Plusa, nie musiały specjalnie jechać 20 km tylko w jednym celu?
    Zaletysprzęt na raty bez kosztów abonamentu
    zasięg Internetu tam, gdzie większość innych sieci go nie ma albo mają słaby
    zewnętrzny modem
    Wadyobsługa klienta
    funkcja, o której Plus pisze na swojej stronie, nie zadziałała, mimo że wszystko zostało dopełnione w terminie, a Infolinia nie mogła pomóc
    Infolinia w wielu sprawach właściwie niewiele może
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1349
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
INEA
Ocena: 2.17, ilość opinii: 1191