Zasięg to jakiś żart, tam gdzie konkurencja ma LTE, to w plusie jest całkowity zanik nawet 2G, nie można zadzwonić, trzeba wyjść na zewnątrz, chociaż z tym na zewnątrz to też licho. Mało gdzie jest dobry zasięg, właściwie to go częściej nie ma jak jest, pracuje w biurowcu, w centrum miasta, wchodzę do pracy i brak zasięgu.... Obsługa na infolinii też pozostawia dużo do życzenia, albo osoba miła ale niekompetentna albo opryskliwa i robi coś z łaską ale częściej odbierają telefony osoby nastawione antykliencko. W jednym z punktów również spotkałem się z aroganckim sprzedawcą. W innym już było ok ale sprzedawca sam powiedział że na co dzień korzysta z usług innego operatora bo ma lepszy zasięg... trochę słabo przy zachęceniu do zakupu. Chętnie wrócę do Plusa gdy poprawi zasięg przynajmniej do akceptowalnego poziomu oraz obsługę klienta. By the way - skoro innym operatorom opłaca sie mieć więcej nadajników przy tych samych cenach, nie rozumiem dlaczego Plus nie inwestuje w swoja sieć. ZaletyOferta z Disney+, ciekawe ubezpieczenia urządzeń, raty 0%, oferta plusha warta uwagi oraz cross selling z CP.
Wadyzasięg - największa wada, obsługa klienta