Zaletynie ma
strona 31 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~niezadowolony klient / 2023-08-31 10:33
Potrzebowałem pilnie internetu mobilnego na kartę więc wybór padł na plus, ze względu na promocje "1500gb" przy regularnych doładowaniach. Aktywowałem wszystkie potrzebne promocje, doładowałem 2 razy kartę za 30zł więc spełniłem wszystkie warunki, a obiecanego transferu danych jak nie było tak nie ma. Mało tego, urządzenie z którego korzystam pokazuje mi ile pobrałem danych, wartość sie nie zgadza z tym co pokazuje aplikacja plusa (pokazuje ze pobrałem 2x tyle) gdzie w rzeczywistości ta wartość jest dwa razy mniejsza. Do tego sprawdziłem czy tzw pakiet social czyli facebook i Messenger bez pobierania transferu, oczywiście też nie działa. Napisałem z tym wszystkim do supportu i zamiast rozwiązać jakoś problem skierowali mnie do kontaktu przez droge mailową gdzie na odpowiedź trzeba czekać nawet do 30 dni. Moim skromnym zdaniem ta firma to jakieś nieporozumienie. Plus jest jedna z największych w Polsce sieci telekomunikacyjnych, a nic nie działa, ani pakiety, ani kontakt z klientem, nawet do aplikacji nie można było sie zalogować. Reasumując nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego i żałuję każdej złotówki wydanej na tą sieć, będę odradzał również innym, żeby im oszczędzić nerwów. Smutne to jest że w 2023 roku tak to wygląda, no ale cóż. -
-
~Stały klijent / 2023-08-31 06:25
Najgorsza sieć drogo i nic po zatym żadnych zalet same wady telefon ponad miesiąc czasu w naprawie i nadal cisz wciąż czekają za częścią ale najpierw szybko zapłać za naprawę żeby mogli szybko rozpocząć i co w ciąż cisza zasięg katastrofa internet to samo nie polecam tej sieci ZaletySame wady żadnych zaletWadyJest ich bardzo duże żeby tu je opisać -
~Jan / 2023-08-30 11:41
Coraz wolniej pracuje . Niby test internetu pokazuje że chodzi szybko , a filmy na YouTube się tną.
Napewno zmieniam i przechodzę do konkurencji
-
~Sylwia / 2023-08-30 08:38
Nie opłaca sie być u nich stałym klientem-chciałam przedłużyć umowę i oferta jaką mi zaproponowano była żałosna,przy czym dla nowych oferta jest ok-ale ja na nią nie mogę przejść- moge przejść na 2xdroższą i 2x gorsze warunki niż dla nowych. Po latach współpracy traktują stałych klientów jak śmieci. ZaletybrakWadynie warto być stałym klientem -
~Lemur / 2023-08-30 00:05
Brak zasiegu w 50% miejsc w ktorych jestem,w domu prawie 0 zasiegu,tlumacza to zlym miejscem zamieszkania kiedy sasiad z innej sieci ma 5g,
Polecam omijacZalety-koniec umowyWadyCaly Plus -
~Laura / 2023-08-29 15:25
Awfull experience in plus salon Wroclaw Borek. My sim card was blocked, I came with a little child to the salon to ask a help to unlock my phone. I wanted to call to my office to ask a puk code. Bold man with a beard refuse me to help with a call. MY COMPANY IS A PLUS CUSTOMERS. WHAT A SHAME. I THINK WE SHOULD THINK ABOUT ANOTHER PROVIDER. -
~Zosia / 2023-08-29 11:26
Taka sieć a wejdzie się do zwykłego sklepu i odrazu zasięgu nie ma nie można dzwonić smsowac zaczyna deszcz padać zasięgu nie ma dzwoniąc do sieci żeby coś z tym zrobili ich odpowiedź to mogę sieć zmienić zamiast robić coś z tym mają gdzieś ludzi najgorsza sieć jaka może być takie czasy a żeby nie można było zadzwonić będąc w sklepie zresztą non stop się zasięg traci nawet gdzieś jadąc też non stop zasięgu nie ma to po co taka sieć ZaletyBeznadziejaWadyNon stop zasięgu nie ma -
~Robert Ignatowicz / 2023-08-29 09:16
Beznadziejny internet beznadziejna obsługa od miesiąca czekam na naprawę internetu ,kryterium przyjęcia do pracy w plus to max szkola podstawowa taki poziom reprezentują tam pracownicy -
-
~donaldo / 2023-08-28 23:13
Centrum Krakowa internet na 5G rakieta - 266 mb/s na smartfonie Motorola edge G100-5G , za Krakowem na wsi za Opatkowicami już gorzej 140 mb/s , ale to i tak jak dla mnie rewelacja - Polecam Zaletysame zaletyWadybrak -
~Kinga / 2023-08-28 22:43
Dziś byłam w salonie Plusa w Sandomierzu na ul Mickiewicza województwo świętokrzyskie bo mój dekoder z Cyfrowego Polsatu nagminnie się zawieszał. Gdy pracująca tam młoda dziewczyna podeszła do swojego stanowiska obsługi klienta dwie osoby stojące przede mną w kolejce podziękowały za jej obsługę. No to ja stojąca za nimi podeszłam do czarnej gwiazdy salonu. I to był mój błąd radzę omijać szerokim łukiem tą panią z czarnymi długimi włosami młodą chudzinke tam pracującą. Ten człowiek w ogóle nie nadaje się do jakiejkolwiek obsługi jakiegokolwiek klienta. Radzę zwrócić uwagę szefostwu na osoby które zatrudniacie bo ta pani jest antyreklamą Plusa. Ludzie już o tym wiedzą dlatego nie podchodzą do niej A ja nie wiedziałam no to podeszłam prosząc o obsługę. Dziewczyna jest opryskliwa , nieuprzejma, niemiła. Nie udzieliła mi grzecznie odpowiedzi tylko zastraszała mnie i to jak mniemam nie prawdziwymi informacjami że jak nie przedłużę dzisiaj umowy z cyfrowym Polsatem to zabiorą mi zniżki na dwa telefony które posiadam w plusie i internet. Kłamała mnie że wymieni mi mój stary dekoder wieloletni który się zawieszał na taki sam tylko nowy. A to jest nieprawda ponieważ nowych dekoderów takich już nie produkują od kilku lat. Mogłaby mi wymienić tylko na taki sam tylko sprawny ale na pewno nie nowy!. To jest kłamanie klienta. Mówiła mi też że będę musiała płacić za nowy dekoder 5 zł co miesiąc przez okres dwóch lat czyli czas podpisania umowy. Jak zapytałam czy po tych dwóch latach dekoder będzie mój no bo w końcu za niego mam płacić 5 zł / mies -odrzekła że nie. to jest kwota tylko za użyczeniem tego dekodera. Poinformowałam tą panią że rozmowa z nią bardzo mi się nie podoba i zrezygnowałam z jej dalszego obsługiwania mojej osoby
Nie życzę sobie takiego obsługiwania klienta w żadnej firmie a już na pewno nie w Plusie gdzie płacę abonament za cyfrowy Polsat za abonament jednego numeru telefonu za abonament drugiego numeru telefonu oraz za internet i sprzęt do tego internetu potrzebny.WadyOszukiwanie klienta, zastraszanie, wprowadzanie w błąd klienta zatajanie ważnych informacji zawartych w umowie która jest niekorzystna dla klienta. Bardzo nie polecam korzystać z tego salonu. Dno. -
~boguslaw1176@gmail.com / 2023-08-28 16:29
Pla e za kiepski internet słaby odbiór zrywa nie otwiera strony ZaletyniemaWadyslaby -
~Margo / 2023-08-28 15:17
Czy jest ktoś chętny do Szczyrzyca pomóc księdzu Sylwestrowi Skibie ujeździć Konie bo nie ujeździł boi się? -
~BgShady / 2023-08-28 15:10
Najgorszy operator sieci jakiego znam. Internet ma ledwo 5 Mbps nie wspominając już o LTE. Pakiet 250GB dziwnym trafem
szybko sie wykorzystuje bez żadnych dowodów transferu. Mam też internet bez limitu po 1 w nocy, który jest specjalnie spowalniany żeby oczywiście sobie nie pobierać za dużo, TRAGEDIA.WadyWszystko... -
~Zawiedziny / 2023-08-28 13:16
ESIM bez problemu instalacja w smartfonie, ale niestety nie ma usługi na zegarek trzeba kupić abonament z nowym numerem. Jeśli chcesz kozytsać z usługi z esim w zegarku i telefonie na jeden numer nie wybieraj PLUSA. ZaletyesimWadyesim oddzielny do zegarka -
~ANDRZEJ / 2023-08-28 12:28
Gubi często zasieg , Bardzo duże odsetki za nie zapłącony abonament w terminie!
-
~vbjnmm, / 2023-08-27 14:44
Nie kupować, bo kłamią. Przed zakupem sprawdziłem czy zasięg jest w całej Polsce i miał być, a to jest nie prawda. W miejscowości Rożental (Warm-Mazur) nie mam ani w domu, ani w niektórych miejscach za zewnątrz. Nawet jeśli jestem w zasięgu, to SMS potrafi nie dojść do odbiorcy. W przypadku próby wysłania SMSa składającego się z kilku SMSów do odbiorcy nie dociera całość. Raportowanie SMS kłamie, że doręczono wiadomość, podczas kiedy doręczono tylko jej część.
Próbowałem składać reklamację i odpisali, że:
"...W odpowiedzi na reklamację z dnia 31 lipca 2023 roku w imieniu Telestrada S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alei Krakowskiej 22A wyjaśniam, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję, że Telestrada S. A. po swojej stronie nie stwierdziła żadnych przyczyn mogących mieć wpływ na problemy korzystaniem z usług..." - kłamstwo!!!
"...W związku z tym, sprawa dostępu do usług została skierowana do poddostawcy w celu weryfikacji. Telestrada S.A. otrzymała następującą odpowiedź: „Opisana sprawa została przeanalizowana przez Pion Techniczny. Zgodnie z opinią pracowników ww. działu ustawienia na ww. numerze są poprawne. Analiza zgłoszenia nie wykazała problemu po stronie sieci PLUS. Na koncie nie ma żadnych blokad które uniemożliwiłyby korzystanie z usług..." - kłamstwo!!!
"...Karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług świadczonych przez Polkomtel tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych, natomiast jakość odbieranego sygnału zależy w dużej mierze od czynników zewnętrznych, m.in. ukształtowanie terenu infrastruktury zabudowań (materiałów konstrukcyjnych, z których zbudowany jest budynek), na które nasza firma nie ma wpływu..." - kłamstwo, bo karta nie działa na zewnątrz!!!
"...W podanej lokalizacji w ostatnim okresie nie odnotowano problemów zasięgowych..." - kłamstwo!!!
"...Z numeru Klienta są wykonywane połączenia głosowe, wiadomości SMS. W świetle powyższych informacji wyjaśniam, że nie ma podstaw do uznania Pana reklamacji..." - kłamstwo, przecież mówiłem, że jak sobie wyjdę z domu i złapię zasięg, to wtedy mogę zdzwonić!!! Samo wyjście z domu nie gwarantuje złapania zasięgu!!! Gdyby tak było, to zasięg łapany byłby przy oknie, jak w Play, a tak nie jest.
"...Niniejsza decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego i jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń wynikających z powyższej sprawy w postępowaniu mediacyjnym prowadzonym przez Prezesa UKE lub postępowaniu sądowym (zgodnie z art. 109 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne)..." - I CO MAM IŚĆ DO SĄDU Z KARTĄ ZA 15ZŁ?
Poza tym mój kuzyn mieszkał dawno temu w miejscu, gdzie ja teraz mieszkam i pamiętam, że czasami SMS do niego nie dochodziły, a z tego wynika, że papier toaletowy rozwija się lepiej niż ta firma!!!
-
-
~Roman / 2023-08-26 21:04
W punktach oszuści, podpisujesz umowę
na abonament, numer dostajesz a w telefonie odmowa. Spszęntu nema a abonament muszę płacić przez dwa lata.ZaletyBrakWadyOSZUŚCI -
~Roman. / 2023-08-26 15:52
Zasięg sieci skacze na 0-4kresek w niektórych miejscach nie ma go wcale jak sito z internetem....szkoda gadać...... ZaletyBrakWadyZasięg sieci -
~Adrian71 / 2023-08-25 15:56
tragedia! nie da się nic pobrać w nic zagrać nawet youtube ledwo się odpala filmik w jakości 144p nie chce iść.. totalna żenada i kradzież pieniędzy płaci się za coś co nie działa to tak jakaby wyj*bać pieniądze w błoto... nie pozdrawiam Zaletymożna zaj*bać co najwyżej młotkiem w routerWadywylądowałem u psychiatry -
~Informatyk / 2023-08-24 19:53
LIDER TELEFONII I JEGO MOŻLIWOŚCI W WARSZAWIE NA SPRZĘCIE Z 5G I PRZY PELNYM ZASIĘGU, UL. GRÓJECKA 81/87, CZWARTUNIO, GODZ. 20:
Lte 2600 - 28.16 Mb/s
Lte 1800 - 11, 37 Mb/s
Lte 900 (alno 800, nie wiem) - 8,97mb/s
Agregacja 2600+1800 = 31,42 Mb/s
5G - 56,71 Mb/s
Ubaw po pachy!
A po godz. 1:00 w nocy mam jeszcze mniej bo mam wykupione nocki bez limitu i Plus nie chce, abym się Giga Bajtów nahapał zbyt wiele, wtedy 5G działa mi do może 35 Mb/s a Lte tak kuleje, że szkoda gadać.
strona 31 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »