Wadyzasięg to już nie wada ale totalny upadek sieci
strona 30 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Tiko / 2023-11-19 20:28
Pamiętam jak pracowałem w biurowcu na warszawskim Mordorze (Mokotów). Po wejściu do biurowca kompletne technologiczne odcięcie czyli brak LTE, 3G i tylko uwaga GSM ale w standardzie GPRS! Wszyscy z innych sieci lecieli na normalnym LTE, a ja na GPRS-ie. Co za wstyd. Oczywiście numer przeniosłem. Sami oceńcie. -
-
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery ZaletySieć jest ok.WadyW 4 literach mają stałych klientów -
~Halina / 2023-11-18 11:23
Wczoraj byłam w salonie Plus w Lublinie w CH VIVO między 10.00-11.00, niestety nie znam imienia Pana, który mnie obsługiwał.
Od lipca czekam na podłączenie internetu, wielokrotnie zgłaszałam osobiście i telefonicznie, że wciąż przesuwana jest data montażu.
Wczoraj udałam się do salonu Plus z zamiarem rezygnacji z usług. Pan, który mnie obsługiwał profesjonalnie poszedł do tematu. Zgłosił problem telefonicznie i pisemnie. Tego samego dnia otrzymałam informację od operatora w sprawie podłączenia internetu. W poniedziałek przyjdzie monter i ostatecznie podłączy mi internet. Dziękuję Panu z Plus w VIVO za skuteczną interwencję. -
~Tomeklll100 / 2023-11-18 10:32
Bardzo słaby internet i opsuga klientów na najniższym poziomie nie pozdrawia. -
~Anna / 2023-11-16 21:09
Wczoraj odwiedziłam salon w Grudziądz
U ul.Wybickiego.Bardzo miła obsługa szczególnie Pan Piotr i Pani Agnieszka.Profesjonalni ludzie.Należy IM się premia.Jakość bardzo wysoka.Anna -
~Moniaaa / 2023-11-16 19:02
Pomimo tego że byłam klientem sieci kilkanaście lat i byłam zadowolona tak teraz nie polecam plusa.
Koniec umowy na internet rozwiązanie zgodnie z umową internet powinien działać jeszcze miesiąc a on już nie działa.
Działał lepiej jak transfer danych się skończył niż teraz gdy powinien jeszcze śmigać.
Nie wiem co porobiło się z tą siecią zamiast szanować swoich stałych wieloletnich klientów oni skupiają się nowych -
~loko / 2023-11-16 11:22
Brak dostępnosci wybranego modelu i odpowiedź ze strony Plusa ze nie wiadomo kiedy bedzie. W pozostalych sieciach smartfon dostępny jak również w pierwszy lepszy media expert czy euro agd. Masakra -
~Chochlik / 2023-11-15 18:38
Sieć tak przeciążona w godzinach wieczornych, że telefon w trybie auto przełącza głównie pomiędzy LTE 900, a UMTS. -
-
~Asia / 2023-11-15 10:00
Oszuści, którzy chodzą na wolności ;) od 3 miesięcy mam niesłusznie naliczany internet, odpisują mi z miesięcznym odstępem i kłamliwie umarzają sprawę a ja płacę za coś czego nie mam. Trzeba od razu do UOKiK. ZaletyŻadneWadyOczekiwane na reklamacje -
~Jorguś / 2023-11-14 14:59
Firma zfokusowana na "nowego" klienta i do takiej grupy kieruje znacznie lepsze oferty. "Starszy" stażem klien postrzegany jest jak dojna krowa. Firma pomimo długiego okresu abonenckiego nie była zainteresowana uwzględnić reklamacji na naliczoną karę z tytułu wcześniejszego rozwiązania aneksowanej umowy ( wcześniej umowa na czas nieokreślony przez 6 lat). Obsługa w POKach tragiczna. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. ZaletyNie dostrzegamWadyJak w treści powyżej. -
~wojek222 / 2023-11-14 13:10
Żałosny moloch. czy jesteś klientem rok, 20 czy 100 lat traktują jak śmiecia . pare dni spóźnienia i dzwoni jakaś upośledzona kobieta z windykacji która nie rozumie co się do niej mówi po polsku, tylko jak niedorozwój o date urodzenia pyta. szkoda słów i nerwów porażka ZaletybrakWadyza dużo posać -
~Mala2001 / 2023-11-14 02:42
Zwykłe hieny!! Płacę 84 zł co spłacę to od razu dostaję że mam znów zapłacić nawet po 200 ,190 itd a trąbicie z nową propozycj! Teraz mam zapłacić 144 i będą mi doliczać odsetki bo zwelam z terminem! Oby was inni omijali szerokim łukiem mędy pospolite???????? -
~Macin / 2023-11-13 18:14
Złodzieje wziołem telefon na abonament miałem płacić 150 rachunek przyszedł na 190 i do tego mam płacić z dodadkowy nr ktorego nie mam poszedłem do placówki gdzie telefon był brany i ich to nie obchodzi że zostałem oszukany zostawiłem ten telefon i wyszedłem. -
~Jebac PLUS / 2023-11-13 14:23
Nie polecam płacić za coś czego się nie ma.
Oby założycielowi firmy nie przytrafiło się nic dobrego w życiu. I niech oddaje pieniądze
Pozdro 600 jeb** plusZaletyJedyna zaleta jest to ze nie ma zaletWadyFirma powinna zostać usunięta z całego świata -
~Aro / 2023-11-13 11:46
Nie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.WadyNie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany. -
~Marcin / 2023-11-11 19:25
Ceny podnoszą a jakość spada 8 numerów mieliśmy już 5 wycofaliśmy do t mobile które w porównaniu do plusa jest jak niebo i ziemia jakość super cena super podejście do klienta super a plus cyrk na kółkach za wszystko kasują nawet za przeniesienie numeru do innej sieci naliczają ludzie bądźmy poważni ale plus poważny to nie jest dno totalne WadyJakość
Sieć
Kontakt z klientem
Cena
Dosłownie masakra -
-
~Deratyzator Ameb / 2023-11-09 08:59
LUDZIE TO AMEBY. PRZZED PODPISANIEM UMOWY SĄ TAK UJARANI REKLAMAMI, ŻE SĄ W STANIE ŁYKNĄĆ KAŻDE ZAPEWNIENIE O NIEBIAŃSKIEJ JAKOŚCI SIECI KOMÓRKOWEJ. NAWET NIE KUPIĄ PRZED PODPISANIEM ZWYKŁEGO STARTERA ABY SWOIMI GAŁAMI ZOBACZYĆ CZY WARTO. NIE ŻAL MI WAS AMEBY!!! -
~Ani / 2023-11-09 06:11
Pytałam raz Pana Boga na głos czy jestem człowiekiem to powiedział że jestem półwampiro-człowiekiem -
~Lord / 2023-11-08 14:59
Dopóki znajdą się naiwniacy, dopóty Plus będzie takich kosić. -
~Andzia3 / 2023-11-08 09:08
Dla plusa liczy sie kasa ireklamy klieta maja gdzieś ZaletyNIEMAWadyWSZYSTKIE
strona 30 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »