strona 24 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Copa / 2023-11-22 21:48
Tak się kończy oszczędność na BOK. Przyjmuje się byle kogo za nędzne pieniądze, a potem wychodzi taki pasztet. To dotyczy wszystkich operatorów. -
-
~Nieważne / 2023-11-22 18:26
Dostałam rachunek z kosmosu, na 450zl gdzie do zapłaty do miesiąc mam niecałe 200. Złożyłam reklamację, którą uznano. Po czym poinformowano mnie, że kolejna faktura będzie również skorygowana i kazano zapłacić stałą kwotę. Faktura która miała być skorygowana wynosiła niecałe 340zl. Zapłaciłam te 200, dostałam telefon z działu windykacji o niedopłacie, przekierowano mnie do działu obsługi klienta gdzie opisałam sytuację o korekcie, a oni nic o żadnej korekcie nie wiedzą :) Nadmienie że dwa dni temu dzwoniąc do obsługi klienta z zapytaniem gdzie jest ta korekta powiedziano mi że pojawi się po 21 listopada:) a dziś dzwonią z działu windykacji i prawdopodobnie nie odzyskam tych pieniędzy bo zapłaciłam 140zl po terminie. Czuję się okradziona i okłamana. Zdecydowanie nie polecam i z pewnością zmienię operatora. ZaletyŻadne.WadyDezorganizacja na infolinii. -
~84724 / 2023-11-21 15:50
Ten internet nie ma sensu. Nie da się nawet do gry dołączyć i gdybym teraz był podłączony do internetu z plusa to bym nie napisał tej opinii. ZaletyNie ma zaletWadyCena, brak internetu -
~Klijent / 2023-11-21 11:59
Obsługa klijentów kiepska. Nie potrafią nawed danych z dowodu osobistego wpisać poprawnie. Imię i nazwisko źle wpisali to jeszcze adres wymyślili. Zasięg słaby. To tego wszystkiego jeszcze mają często jakieś awarii. Mało tego, Router beż ładowarki w ogóle nie działa, nawet na ładowaniu potrafi wyłączyć się. Tragedia. To jest najgorsza sieć w całej Polsce. ZaletyNie maWadyCała ta sieć to totalna wada -
~Asica / 2023-11-20 11:52
Dodzwonić się na infolinię- trzeba mieć stalowe nerwy. Proces identyfikacji- żenada!!! Mając nr na kartę muszę sobie zapisać czy najpierw zrobiłam doładowanie za 5 zł, czy może za 20 zł, bo nie daj Boże się pomylę i źle powiem i proces identyfikacji .uj strzeli.... Jeszcze koniecznie muszą dodać pytanie o numer buta...
Zero poszanowania dla wieloletnich klientów. -
~Tiko / 2023-11-19 20:28
Pamiętam jak pracowałem w biurowcu na warszawskim Mordorze (Mokotów). Po wejściu do biurowca kompletne technologiczne odcięcie czyli brak LTE, 3G i tylko uwaga GSM ale w standardzie GPRS! Wszyscy z innych sieci lecieli na normalnym LTE, a ja na GPRS-ie. Co za wstyd. Oczywiście numer przeniosłem. Sami oceńcie. Wadyzasięg to już nie wada ale totalny upadek sieci -
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery ZaletySieć jest ok.WadyW 4 literach mają stałych klientów -
~Halina / 2023-11-18 11:23
Wczoraj byłam w salonie Plus w Lublinie w CH VIVO między 10.00-11.00, niestety nie znam imienia Pana, który mnie obsługiwał.
Od lipca czekam na podłączenie internetu, wielokrotnie zgłaszałam osobiście i telefonicznie, że wciąż przesuwana jest data montażu.
Wczoraj udałam się do salonu Plus z zamiarem rezygnacji z usług. Pan, który mnie obsługiwał profesjonalnie poszedł do tematu. Zgłosił problem telefonicznie i pisemnie. Tego samego dnia otrzymałam informację od operatora w sprawie podłączenia internetu. W poniedziałek przyjdzie monter i ostatecznie podłączy mi internet. Dziękuję Panu z Plus w VIVO za skuteczną interwencję. -
-
~Tomeklll100 / 2023-11-18 10:32
Bardzo słaby internet i opsuga klientów na najniższym poziomie nie pozdrawia. -
~Anna / 2023-11-16 21:09
Wczoraj odwiedziłam salon w Grudziądz
U ul.Wybickiego.Bardzo miła obsługa szczególnie Pan Piotr i Pani Agnieszka.Profesjonalni ludzie.Należy IM się premia.Jakość bardzo wysoka.Anna -
~Moniaaa / 2023-11-16 19:02
Pomimo tego że byłam klientem sieci kilkanaście lat i byłam zadowolona tak teraz nie polecam plusa.
Koniec umowy na internet rozwiązanie zgodnie z umową internet powinien działać jeszcze miesiąc a on już nie działa.
Działał lepiej jak transfer danych się skończył niż teraz gdy powinien jeszcze śmigać.
Nie wiem co porobiło się z tą siecią zamiast szanować swoich stałych wieloletnich klientów oni skupiają się nowych -
~loko / 2023-11-16 11:22
Brak dostępnosci wybranego modelu i odpowiedź ze strony Plusa ze nie wiadomo kiedy bedzie. W pozostalych sieciach smartfon dostępny jak również w pierwszy lepszy media expert czy euro agd. Masakra -
~Chochlik / 2023-11-15 18:38
Sieć tak przeciążona w godzinach wieczornych, że telefon w trybie auto przełącza głównie pomiędzy LTE 900, a UMTS. -
~Asia / 2023-11-15 10:00
Oszuści, którzy chodzą na wolności ;) od 3 miesięcy mam niesłusznie naliczany internet, odpisują mi z miesięcznym odstępem i kłamliwie umarzają sprawę a ja płacę za coś czego nie mam. Trzeba od razu do UOKiK. ZaletyŻadneWadyOczekiwane na reklamacje -
~Jorguś / 2023-11-14 14:59
Firma zfokusowana na "nowego" klienta i do takiej grupy kieruje znacznie lepsze oferty. "Starszy" stażem klien postrzegany jest jak dojna krowa. Firma pomimo długiego okresu abonenckiego nie była zainteresowana uwzględnić reklamacji na naliczoną karę z tytułu wcześniejszego rozwiązania aneksowanej umowy ( wcześniej umowa na czas nieokreślony przez 6 lat). Obsługa w POKach tragiczna. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. ZaletyNie dostrzegamWadyJak w treści powyżej. -
~wojek222 / 2023-11-14 13:10
Żałosny moloch. czy jesteś klientem rok, 20 czy 100 lat traktują jak śmiecia . pare dni spóźnienia i dzwoni jakaś upośledzona kobieta z windykacji która nie rozumie co się do niej mówi po polsku, tylko jak niedorozwój o date urodzenia pyta. szkoda słów i nerwów porażka ZaletybrakWadyza dużo posać -
-
~Mala2001 / 2023-11-14 02:42
Zwykłe hieny!! Płacę 84 zł co spłacę to od razu dostaję że mam znów zapłacić nawet po 200 ,190 itd a trąbicie z nową propozycj! Teraz mam zapłacić 144 i będą mi doliczać odsetki bo zwelam z terminem! Oby was inni omijali szerokim łukiem mędy pospolite???????? -
~Macin / 2023-11-13 18:14
Złodzieje wziołem telefon na abonament miałem płacić 150 rachunek przyszedł na 190 i do tego mam płacić z dodadkowy nr ktorego nie mam poszedłem do placówki gdzie telefon był brany i ich to nie obchodzi że zostałem oszukany zostawiłem ten telefon i wyszedłem. -
~Jebac PLUS / 2023-11-13 14:23
Nie polecam płacić za coś czego się nie ma.
Oby założycielowi firmy nie przytrafiło się nic dobrego w życiu. I niech oddaje pieniądze
Pozdro 600 jeb** plusZaletyJedyna zaleta jest to ze nie ma zaletWadyFirma powinna zostać usunięta z całego świata -
~Aro / 2023-11-13 11:46
Nie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.WadyNie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.
strona 24 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »